Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 89 90 91 92 93 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Krys500
post Sat, 01 Feb 2014 - 18:26
Post #1801


User
Dołączył: Fri, 08 June 2012





Profi robota
Honuje się żeby lepiej chłodzić cylinder olejem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 01 Feb 2014 - 18:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Skiba
post Sat, 01 Feb 2014 - 20:04
Post #1802


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





honuje sie po to zeby wygladzić ale rowniez po honowaniu zostaja odpowiednie "rysy" struktura (kieszenie) w których zostaje olej uszczelniajacy pierscienie etc.
jak kazdy widzial zagladajac do cylindra który ma slady po honowaniu jest tam pewnego rodzaju "jodełka" kąt rozwarcia pomiedzy tymi liniami też ma znaczenie. W moto stosuje sie generalnie 90 stopni, aczkolwiek wieksze rozwarcie (do 120st)tego kąta jest stosowane w lotnictwie.


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 03 Feb 2014 - 20:34
Post #1803


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008











--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Mon, 03 Feb 2014 - 21:06
Post #1804


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





o to powietrze będzie teraz nie źle chłodzić ta lodówę smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 03 Feb 2014 - 21:25
Post #1805


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Strasznie grube te ścianki kierownic, no i ich profil nieco przeczy fizyce. Będzie działać, ale mogło by lepiej wink.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
addam24
post Mon, 03 Feb 2014 - 21:31
Post #1806


Forum Killer
Dołączył: Sat, 12 June 2010





Chyba lepiej dzialaja te zlozone do srodka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 03 Feb 2014 - 21:40
Post #1807


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(addam24 @ Mon, 03 Feb 2014 - 23:31) *
Chyba lepiej dzialaja te zlozone do srodka


Dokładnie wink.gif + tak jak Pini napisał ...wystarczyła by cienka alublacha 1-1,5mm. wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 03 Feb 2014 - 21:49
Post #1808


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(pinin @ Mon, 03 Feb 2014 - 23:25) *
Strasznie grube te ścianki kierownic, no i ich profil nieco przeczy fizyce. Będzie działać, ale mogło by lepiej wink.gif


Profil jest taki ze wzgledu na zderzak , nie chcialem go wycinac tak jak w niebieskim , wiec kierownice dopasowalem do niego


CYTAT(kiwi @ Mon, 03 Feb 2014 - 23:40) *
Dokładnie wink.gif + tak jak Pini napisał ...wystarczyła by cienka alublacha 1-1,5mm. wink.gif


odksztalcala sie , kierownice od srodka sa juz zrobione wink.gif tzn te ktore kieruja powietrze w gore , a nie tylko na dolna czesc rdzenia


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 04 Feb 2014 - 08:09
Post #1809


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





chyba chodziło o to ze powierzchnia wlotu powinna byc mniejsza od powierzchni rdzenia, no i nie mniej wazny jest wylot czyli zeby powietrze miało gdzie uciekac

są takie rysuneczki zdaje sie w maximum boost Bella


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
anwi
post Tue, 04 Feb 2014 - 09:51
Post #1810


Frequent User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





http://s1.blomedia.pl/autokult.pl/images/2011/04/bell.jpg


--------------------
Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg
Galant 2.5V6 AWD SingleT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 04 Feb 2014 - 10:33
Post #1811


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Cowboy - ja zrozumiałem o czym piszą , natomiast ja pisałem o kierwonicach w boczkach fmic , takich ktore podbijają powietrze rownież na górne partie rdzenia . Na rysunkach nie ma kierownic ustawionych pod katem 90stopni.


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Wed, 05 Feb 2014 - 09:03
Post #1812


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





Dużo taki zabieg da?


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 05 Feb 2014 - 09:13
Post #1813


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(DoLeCk @ Wed, 05 Feb 2014 - 11:03) *
Dużo taki zabieg da?

Mam wrażenie, że różnice mogą być niemierzalne, ale sam jestem ciekaw.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 05 Feb 2014 - 09:40
Post #1814


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(DoLeCk @ Wed, 05 Feb 2014 - 11:03) *
Dużo taki zabieg da?



U znajomego , na sprezarce do 450km obnizylo temp. ok 4-5 stopni w dolocie w gorace dni . Logowalismy samochod przed i po na tym samym doladowaniu , n tym samym biegu , przy praktycznie tej samej pogodzie +, - 1 stopien

Nie jest to jakas przepasc ,ale borac pod uwage doladowanie z jakim bede jezdzil , kazdy z takich zabiegow , moze sie przydac wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ra_cek
post Wed, 05 Feb 2014 - 09:49
Post #1815


Frequent User
Dołączył: Tue, 08 November 2011





a jakie decyzje silnikowe ?
jaki blok ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DoLeCk
post Wed, 05 Feb 2014 - 10:05
Post #1816


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 April 2008
Skąd: Warszawa





nie wielkim nakładem każde 4-5 stopni jest warte takiej modyfikacji smile.gif
Fajnie, że już coś takiego mierzyliście.


--------------------
Daewoo Lanos GTi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 13 Mar 2014 - 21:05
Post #1817


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





https://www.facebook.com/photo.php?v=713589...e=2&theater


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Thu, 13 Mar 2014 - 21:15
Post #1818


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Czemu stopki bloku nie pasują? Są to jakieś dorabiane na potrzeby, czy aftermarketowe ?


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 13 Mar 2014 - 22:47
Post #1819


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Nie pasuja, bo wszystkie zamienniki wymagaja osiowania z blokiem.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 14 Mar 2014 - 12:46
Post #1820


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008









--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 89 90 91 92 93 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 14:48