![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1801
|
|
User Dołączył: Fri, 08 June 2012 ![]() |
Profi robota
Honuje się żeby lepiej chłodzić cylinder olejem |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1802
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
honuje sie po to zeby wygladzić ale rowniez po honowaniu zostaja odpowiednie "rysy" struktura (kieszenie) w których zostaje olej uszczelniajacy pierscienie etc.
jak kazdy widzial zagladajac do cylindra który ma slady po honowaniu jest tam pewnego rodzaju "jodełka" kąt rozwarcia pomiedzy tymi liniami też ma znaczenie. W moto stosuje sie generalnie 90 stopni, aczkolwiek wieksze rozwarcie (do 120st)tego kąta jest stosowane w lotnictwie. -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#1803
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1804
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
o to powietrze będzie teraz nie źle chłodzić ta lodówę
![]() |
|
|
![]()
Post
#1805
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Strasznie grube te ścianki kierownic, no i ich profil nieco przeczy fizyce. Będzie działać, ale mogło by lepiej
![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#1806
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 12 June 2010 ![]() |
Chyba lepiej dzialaja te zlozone do srodka
|
|
|
![]()
Post
#1807
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Chyba lepiej dzialaja te zlozone do srodka Dokładnie ![]() ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#1808
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Strasznie grube te ścianki kierownic, no i ich profil nieco przeczy fizyce. Będzie działać, ale mogło by lepiej ![]() Profil jest taki ze wzgledu na zderzak , nie chcialem go wycinac tak jak w niebieskim , wiec kierownice dopasowalem do niego Dokładnie ![]() ![]() odksztalcala sie , kierownice od srodka sa juz zrobione ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1809
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
chyba chodziło o to ze powierzchnia wlotu powinna byc mniejsza od powierzchni rdzenia, no i nie mniej wazny jest wylot czyli zeby powietrze miało gdzie uciekac
są takie rysuneczki zdaje sie w maximum boost Bella -------------------- |
|
|
![]()
Post
#1810
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
-------------------- Elise s2 2zzge 880kg
Miata NC 2.5 1100kg Galant 2.5V6 AWD SingleT |
|
|
![]()
Post
#1811
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Cowboy - ja zrozumiałem o czym piszą , natomiast ja pisałem o kierwonicach w boczkach fmic , takich ktore podbijają powietrze rownież na górne partie rdzenia . Na rysunkach nie ma kierownic ustawionych pod katem 90stopni.
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1812
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dużo taki zabieg da?
-------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#1813
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1814
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Dużo taki zabieg da? U znajomego , na sprezarce do 450km obnizylo temp. ok 4-5 stopni w dolocie w gorace dni . Logowalismy samochod przed i po na tym samym doladowaniu , n tym samym biegu , przy praktycznie tej samej pogodzie +, - 1 stopien Nie jest to jakas przepasc ,ale borac pod uwage doladowanie z jakim bede jezdzil , kazdy z takich zabiegow , moze sie przydac ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1815
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 08 November 2011 ![]() |
a jakie decyzje silnikowe ?
jaki blok ? |
|
|
![]()
Post
#1816
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
nie wielkim nakładem każde 4-5 stopni jest warte takiej modyfikacji
![]() Fajnie, że już coś takiego mierzyliście. -------------------- Daewoo Lanos GTi
|
|
|
![]()
Post
#1817
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1818
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Czemu stopki bloku nie pasują? Są to jakieś dorabiane na potrzeby, czy aftermarketowe ?
-------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]()
Post
#1819
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nie pasuja, bo wszystkie zamienniki wymagaja osiowania z blokiem.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1820
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 14:48 |