![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1761
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
tulejuje się silniki wyczynowe nawet te z żeliwnym blokiem. Peugeot w XU10j4 z 306 MAXI o mocy ponad 280 KM wkłada kute tuleje z kołnierzem na górze. Dragstery w topfuel mają alu bloki z kutymi "linerami" . Poczytajcie ofertę tej firmy: L.A. Sleeve L.A.Sleeve gwarantuje poprawne działania swoich tulei mokrych z serii close-deck ProCool ProCross (czyli bez żadnego podparcia ze strony żeliwa w 4-cylindrowym silniku 2L o mocy 1200 KM przy doładowaniu 3.8 bara) a w praktyce jest to jeszcze więcej bo te własnie tuleje jeżdżą w znakomitej wiekszości dragów. W Euro też kiedyś namierzyłem taką firmę u Brytoli która znów zaopatruje F1 ale nie mam już do nich kontaktu.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1762
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pare nowych czesci podochodzilo , wiec powoli bedziemy skladali spod silnika . Glowica zostala rowniez rozlozona na czesci pierwsze , przeplanowana i poskladana na nowo
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1763
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tłoki masz jeszcze mocniej odprezajace niz wczesniej (planowanie glowicy) czy podnosisz cr? Masz płyte od dołu? Jak juz sa billet caps to brak płyty to grzech.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1764
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Tłoki masz jeszcze mocniej odprezajace niz wczesniej (planowanie glowicy) czy podnosisz cr? Masz płyte od dołu? Jak juz sa billet caps to brak płyty to grzech. Glowica byla tylko wyrownana po ostatniej przygodzie , tloki jeszcze kapke inne ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1765
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#1766
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Dotarlo nowe sprzeglo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1767
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Jaka jest waga koła i całego zestawu? rozumiem ,że koło zamachowe jest stalowe?
|
|
|
![]()
Post
#1768
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Całości nie wazylem , natomiast sam zamach 3,5kg i jest to oczywiście stal ale jakaś chromoniklowa
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1769
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
A tak wzbraniałeś się przed dwutarczowym sprzęgłem. Zmieniasz bo tamto nie dawało rady, czy z racji coraz większego porformance'u postanowiłeś też wsadzić RCS200?
Trzymam kciuki za projekt! Mam nadzieje, że za tym podejściem wszystko pójdzie po Waszej myśli. ![]() -------------------- mk2 16vt
|
|
|
![]()
Post
#1770
|
|
User Dołączył: Sat, 09 April 2011 Skąd: Siedlce ![]() |
I jak, decyzja zapadła na jakim bloku zostanie teraz złożony silnik? Kibicuje projektowi od początku
![]() |
|
|
![]()
Post
#1771
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
A tak wzbraniałeś się przed dwutarczowym sprzęgłem. Zmieniasz bo tamto nie dawało rady, czy z racji coraz większego porformance'u postanowiłeś też wsadzić RCS200? Trzymam kciuki za projekt! Mam nadzieje, że za tym podejściem wszystko pójdzie po Waszej myśli. ![]() Stare sprzeglo nie puscilo ,ale z racji tego iz teraz jest skladane i wywazane wszystko od nowa , postanowilem zalozyc sprzeglo ktore sie nie podda . Wzbranialem sie pewnie dlatego ze taka przyjemnosc wlasnie z tym zamachem to ponad 1800e i to juz po rabacie . Czy za tym podejsciem sie uda ..mhhh zyje taka nadzieja ,ale licze sie z tym ze cos moze znowu nie dac rady ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1772
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 05 June 2009 Skąd: W-wa ![]() |
To koło zamachowe to czysta pornografia...nic nie zasłania. Powodzonka i trzymam kciuki za 1.8T
-------------------- FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno |
|
|
![]()
Post
#1773
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
ile nm max przenosi?
|
|
|
![]()
Post
#1774
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
ile nm max przenosi? w teorii 1000nm + ,a w praktyce przetestowane w pewnym vr6t ,daje sobie rade przy 1150nm , nie mam opcji go uszkodzic swoim samochodem ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1775
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
A jaka zywotnosc? Ile KM ma zrobic zanim tarcze sie zuzyja? To jest spiek, nie sintered, wiec powinno byc lepiej sporo.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1776
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nasz rs zrobił już 4 tys km i jak narazie nie ma problemu
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1777
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Stale niskowęglowe chromowoniklowe do tego utwardzanie wydzieleniowo to już są materiały, z których buduję się samoloty, promy kosmiczne itp.
Ja o wytrzymałość bym się nie martwił. Lexus LFA ma kilka śrub z takiego materiału w nadwoziu, tak w gwoli ciekawostki ![]() Projekt mega, z takimi częściami to na pewno będzie chodzić. Z niecierpliwością czekamy na kolejne niusy ! |
|
|
![]()
Post
#1778
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Rafalek - jaka srednica tarczy? Parametry na spieku ma podobne jak helix z "sintered" a zywotnosc dzięki okladzinom sporo większą, wiec temat jest mocno do przemyslenia. PS. Rs4 normalnie plynnie na tym rusza? Czy tak poszarpuje? (nie wiem jak to opisać, kto jezdzi na helixie będzie wiedzial.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1779
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafalek - jaka srednica tarczy? Parametry na spieku ma podobne jak helix z "sintered" a zywotnosc dzięki okladzinom sporo większą, wiec temat jest mocno do przemyslenia. PS. Rs4 normalnie plynnie na tym rusza? Czy tak poszarpuje? (nie wiem jak to opisać, kto jezdzi na helixie będzie wiedzial. Tak calkiem szczerze to tez jedzilem na helix-ie i byla to dla mnie tragedia , ciezko tu mowic o komforcie ,ale jednak na sachs-ie jest chociaz troche przejemniej . Oczywiscie nie rusza sie tym jak sprzeglem na jednej tarczy ,ale tragedii nie ma ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1780
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
Tak calkiem szczerze to tez jedzilem na helix-ie i byla to dla mnie tragedia , ciezko tu mowic o komforcie ,ale jednak na sachs-ie jest chociaz troche przejemniej . Oczywiscie nie rusza sie tym jak sprzeglem na jednej tarczy ,ale tragedii nie ma ![]() A nie rozważałeś nad wysprzęglikiem hydraulicznym w skrzyni? kilka fotek jak to u mnie wygląda: http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/187.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/188.jpg http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/189.jpg Jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania. pozdr -------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 20:12 |