Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 87 88 89 90 91 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
kontrolm
post Sat, 05 Oct 2013 - 11:25
Post #1761


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



tulejuje się silniki wyczynowe nawet te z żeliwnym blokiem. Peugeot w XU10j4 z 306 MAXI o mocy ponad 280 KM wkłada kute tuleje z kołnierzem na górze. Dragstery w topfuel mają alu bloki z kutymi "linerami" . Poczytajcie ofertę tej firmy: L.A. Sleeve L.A.Sleeve gwarantuje poprawne działania swoich tulei mokrych z serii close-deck ProCool ProCross (czyli bez żadnego podparcia ze strony żeliwa w 4-cylindrowym silniku 2L o mocy 1200 KM przy doładowaniu 3.8 bara) a w praktyce jest to jeszcze więcej bo te własnie tuleje jeżdżą w znakomitej wiekszości dragów. W Euro też kiedyś namierzyłem taką firmę u Brytoli która znów zaopatruje F1 ale nie mam już do nich kontaktu.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 05 Oct 2013 - 11:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Sun, 24 Nov 2013 - 14:36
Post #1762


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Pare nowych czesci podochodzilo , wiec powoli bedziemy skladali spod silnika . Glowica zostala rowniez rozlozona na czesci pierwsze , przeplanowana i poskladana na nowo






--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 24 Nov 2013 - 15:52
Post #1763


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Tłoki masz jeszcze mocniej odprezajace niz wczesniej (planowanie glowicy) czy podnosisz cr? Masz płyte od dołu? Jak juz sa billet caps to brak płyty to grzech.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 24 Nov 2013 - 16:07
Post #1764


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Sun, 24 Nov 2013 - 15:52) *
Tłoki masz jeszcze mocniej odprezajace niz wczesniej (planowanie glowicy) czy podnosisz cr? Masz płyte od dołu? Jak juz sa billet caps to brak płyty to grzech.


Glowica byla tylko wyrownana po ostatniej przygodzie , tloki jeszcze kapke inne tongue.gif ,plyta byla juz ostatnio ,ale pomiedzy plyta a stopkami byly jeszcze takie dziwne adaptery i teraz ich nie chce miec . CR idzie w dol plus szpilki 11mm arp i pare innych rzeczy ,ale to opisze jak bedzie dopiero gotowe wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Sun, 24 Nov 2013 - 19:15
Post #1765


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





smile.gif również podzielam zdanie przedmówców i kciuki trzymam za wolę walki : ok :
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 Dec 2013 - 14:53
Post #1766


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Dotarlo nowe sprzeglo happy.gif






--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Thu, 05 Dec 2013 - 15:01
Post #1767


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





Jaka jest waga koła i całego zestawu? rozumiem ,że koło zamachowe jest stalowe?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 Dec 2013 - 16:52
Post #1768


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Całości nie wazylem , natomiast sam zamach 3,5kg i jest to oczywiście stal ale jakaś chromoniklowa


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
barott
post Thu, 05 Dec 2013 - 18:24
Post #1769


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





A tak wzbraniałeś się przed dwutarczowym sprzęgłem. Zmieniasz bo tamto nie dawało rady, czy z racji coraz większego porformance'u postanowiłeś też wsadzić RCS200?

Trzymam kciuki za projekt! Mam nadzieje, że za tym podejściem wszystko pójdzie po Waszej myśli. smile.gif


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
arcziwys
post Thu, 05 Dec 2013 - 18:40
Post #1770


User
Dołączył: Sat, 09 April 2011
Skąd: Siedlce





I jak, decyzja zapadła na jakim bloku zostanie teraz złożony silnik? Kibicuje projektowi od początku wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 Dec 2013 - 18:52
Post #1771


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(barott @ Thu, 05 Dec 2013 - 18:24) *
A tak wzbraniałeś się przed dwutarczowym sprzęgłem. Zmieniasz bo tamto nie dawało rady, czy z racji coraz większego porformance'u postanowiłeś też wsadzić RCS200?

Trzymam kciuki za projekt! Mam nadzieje, że za tym podejściem wszystko pójdzie po Waszej myśli. smile.gif


Stare sprzeglo nie puscilo ,ale z racji tego iz teraz jest skladane i wywazane wszystko od nowa , postanowilem zalozyc sprzeglo ktore sie nie podda . Wzbranialem sie pewnie dlatego ze taka przyjemnosc wlasnie z tym zamachem to ponad 1800e i to juz po rabacie .

Czy za tym podejsciem sie uda ..mhhh zyje taka nadzieja ,ale licze sie z tym ze cos moze znowu nie dac rady smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FF2004
post Thu, 05 Dec 2013 - 19:15
Post #1772


Frequent User
Dołączył: Fri, 05 June 2009
Skąd: W-wa





To koło zamachowe to czysta pornografia...nic nie zasłania. Powodzonka i trzymam kciuki za 1.8T


--------------------
FWD 560Nm - było
400KM 1.8T + Das iSt Gówno
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Thu, 05 Dec 2013 - 19:20
Post #1773


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





ile nm max przenosi?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 Dec 2013 - 19:31
Post #1774


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(hz10 @ Thu, 05 Dec 2013 - 19:20) *
ile nm max przenosi?


w teorii 1000nm + ,a w praktyce przetestowane w pewnym vr6t ,daje sobie rade przy 1150nm , nie mam opcji go uszkodzic swoim samochodem smile.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Thu, 05 Dec 2013 - 19:49
Post #1775


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





A jaka zywotnosc? Ile KM ma zrobic zanim tarcze sie zuzyja? To jest spiek, nie sintered, wiec powinno byc lepiej sporo.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 05 Dec 2013 - 20:34
Post #1776


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nasz rs zrobił już 4 tys km i jak narazie nie ma problemu


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Thu, 05 Dec 2013 - 23:22
Post #1777


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Stale niskowęglowe chromowoniklowe do tego utwardzanie wydzieleniowo to już są materiały, z których buduję się samoloty, promy kosmiczne itp.
Ja o wytrzymałość bym się nie martwił. Lexus LFA ma kilka śrub z takiego materiału w nadwoziu, tak w gwoli ciekawostki biggrin.gif
Projekt mega, z takimi częściami to na pewno będzie chodzić. Z niecierpliwością czekamy na kolejne niusy !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 06 Dec 2013 - 07:17
Post #1778


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Rafalek - jaka srednica tarczy? Parametry na spieku ma podobne jak helix z "sintered" a zywotnosc dzięki okladzinom sporo większą, wiec temat jest mocno do przemyslenia. PS. Rs4 normalnie plynnie na tym rusza? Czy tak poszarpuje? (nie wiem jak to opisać, kto jezdzi na helixie będzie wiedzial.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 06 Dec 2013 - 10:40
Post #1779


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Fri, 06 Dec 2013 - 07:17) *
Rafalek - jaka srednica tarczy? Parametry na spieku ma podobne jak helix z "sintered" a zywotnosc dzięki okladzinom sporo większą, wiec temat jest mocno do przemyslenia. PS. Rs4 normalnie plynnie na tym rusza? Czy tak poszarpuje? (nie wiem jak to opisać, kto jezdzi na helixie będzie wiedzial.



Tak calkiem szczerze to tez jedzilem na helix-ie i byla to dla mnie tragedia , ciezko tu mowic o komforcie ,ale jednak na sachs-ie jest chociaz troche przejemniej . Oczywiscie nie rusza sie tym jak sprzeglem na jednej tarczy ,ale tragedii nie ma wink.gif ps tarcze maja 20cm


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FranoF1
post Fri, 06 Dec 2013 - 17:36
Post #1780


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 April 2006
Skąd: ja to wiem...





CYTAT(Rafalek114 @ Fri, 06 Dec 2013 - 10:40) *
Tak calkiem szczerze to tez jedzilem na helix-ie i byla to dla mnie tragedia , ciezko tu mowic o komforcie ,ale jednak na sachs-ie jest chociaz troche przejemniej . Oczywiscie nie rusza sie tym jak sprzeglem na jednej tarczy ,ale tragedii nie ma wink.gif ps tarcze maja 20cm



A nie rozważałeś nad wysprzęglikiem hydraulicznym w skrzyni?
kilka fotek jak to u mnie wygląda:
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/187.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/188.jpg
http://www.megalol.d2.pl/franof1/B4_8C_20vt/189.jpg

Jestem bardzo zadowolony z tego rozwiązania.

pozdr


--------------------
B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 87 88 89 90 91 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 20:12