![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1741
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Sens i zamysł tej jednostki dawno przeszedł w zapomnienie, osobiście uważam za dobra decyzje właściciela
![]() ![]() Tak po za nawiasem z całym szacunkiem, Nowoczesne obróbki silników nie są jedynym zakładam w mieście , jest wiele małych bardzo przyzwoitych zakładów posiadają również osiągnięcia w sporcie motorowym, co ciekawe nawet w militarnym. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1742
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
tulejowanie bloku to nie jest dobry pomysl poniewaz nabijajac tuleje grubosci xx trzeba wybrac tak bardzo mocno scianki cylindrow iz po miedzy cylindrami zostanie strasznie chudziutka scianka . też tak uważam teraz ścianka między cylindrami ma pewnie z 5 mm lub mniej tuleje mają swoją grubość po rozwiercie zostanie dosłownie listek... |
|
|
![]()
Post
#1743
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
może głupi pomysł ale tak jak to pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem czy by nie wyfrezować tam delikatnie i wprasować jakieś kliny. Tak aby w na środku tego pękniętego miejsca było dodatkowe poparcie które będzie przenosić siłę na zewnętrzną ściankę bloku. Oczywiście tę operację wykonać przed szlifem cylindrów .....Może się nie da ale to była moja pierwsza myśl jak to zobaczyłem
|
|
|
![]()
Post
#1744
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
może głupi pomysł ale tak jak to pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem czy by nie wyfrezować tam delikatnie i wprasować jakieś kliny. Tak aby w na środku tego pękniętego miejsca było dodatkowe poparcie które będzie przenosić siłę na zewnętrzną ściankę bloku. Oczywiście tę operację wykonać przed szlifem cylindrów .....Może się nie da ale to była moja pierwsza myśl jak to zobaczyłem robią tak: ![]() ale to w przypadku otwartych bloków, bloki podparte które pękły, muszą dostać sporo mocniejszą podpore (moim zdaniem) ja bym to zaspawał żeliwem splanował i nawiercił okrągłe otwory wodne -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1745
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, co do
CYTAT(" freebsd ") Kiedys znajomy rozbieral jakis stary motor renault do remontu, jak odkrecil glowice to tuleje mozna bylo wyjac - nie byly w ogole mocowane, dociskala je glowica, kazda z nich byla osobno - scianek miedzy cylindrami w ogole tam nie bylo. KIA 2.8cdi lub coś w tym stylu też, tak ma. ![]() Panowie a co powiecie o bloku TDI i splanować te 15mm z góry, wiem, ze to może głupi pomysł, ale może miało by to sens? Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#1746
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
Po co planować?? korby 2E/ABF + zmiana tulejki w główce pod dowolną średnicę sworznia (ori ma 21, pasują 20 i 22)
|
|
|
![]()
Post
#1747
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Problem pozostaje inny . Ze trzeba przewiercic glowice na m12 i w tym momencie zostaje bardzo mala powierzchnia na ktorej bedzie trzymala sie nakretka lub sruba .
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1748
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Problem pozostaje inny . Ze trzeba przewiercic glowice na m12 i w tym momencie zostaje bardzo mala powierzchnia na ktorej bedzie trzymala sie nakretka lub sruba . Moze w blok wkrecic helicoil (chyba to zmniejsza rozmiar gwintu), w to wpakowac wtedy sruby 11tki? -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1749
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
A może będąc na takim poziomie modyfikacji, stworzyc na zamówienie szpilki które do bloku wejdą na M12, a na głowicy zostanie M11 czy co tam chcemy? To jest wykonalne, to nie będzie słabsze, tak to się da zrobic i rozwiązuje problemy tutaj poruszone.
-------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#1750
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Z pewnością można zrobić bardzo wiele ,ale niestety nie mam sponsora który chciałby za to wszystko płacić . Jako ciekawostek dodam iż boba był dzisiaj na hamowania swoim 16v i przy doladowaniu 4 barów udało mu się osiągnąć 1150km i 1030nm . Więc wniosek z tego ze bloki abf są naprawdę dużo bardziej stabilne .
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1751
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
przy doladowaniu 4 barów udało mu się osiągnąć 1150km i 1030nm . kurde...my nadal rozmawiamy o ciśnieniu względnym? ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#1752
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 ![]() |
wątpliwa sprawa, niektórzy tak podają gdyż robi to większe WOW
żeby nie było OT, składać na bloku 1.8, jak gdzie indziej daje rade to tu tez da widocznie mogła być to wada fabryczna, zmęczenie materiału itp |
|
|
![]()
Post
#1753
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Mówisz o Golfie 2 czy o vampirze? Bo tak sie sklada ze ani tu ani tu nie ma bloku ABF
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1754
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Mówisz o Golfie 2 czy o vampirze? Bo tak sie sklada ze ani tu ani tu nie ma bloku ABF ![]() Golf dwa bob-y jest na bolku ABF . Wierz mi na slowo . I to juz od dwoch lat ![]() Ps watpie ze ktos tam mialby klamac z podawanym doladowaniem . Tym bardziej iz podawal na bierzaco wyniki na poszczegolnym booscie . 2,6 bara bylo 818km , pozniej byly jeszcze dwie proby a przy 4 barach zerwalo 4 bieg na hamowni . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1755
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Na stronie jest blok 1z - zarowno w setupie 2011 jak i 2013.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1756
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
A blok 1Z od bloku ABFa czyms sie rozni poza rozwiertem?
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#1757
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ktoś pisal ze 1 z ma jakieś zebrowania inne, a jeszcze większe i masywniejsze ma afn.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1758
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów ![]() |
Problem pozostaje inny . Ze trzeba przewiercic glowice na m12 i w tym momencie zostaje bardzo mala powierzchnia na ktorej bedzie trzymala sie nakretka lub sruba . to raptem 1mm na srednicy, pod podkladki tez powiercić ten 1-1,5mm wiecej. wydaje mi sie ze to lub szpilki z dwoma gwintami to najlepsza opcja jesli chcesz zostac z tym blokiem i tą głową jeszcze jedna abstrakcja: blok spawany jak okrętowy ![]() -------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
![]()
Post
#1759
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
quzior specjalnie dla Ciebie
![]() Rafal Gajewski Bist du da ?? kannst du mir sagen ob du block von kr oder abf bei dir hast ? Boba Kettler Ich habe ABF 16Vampir hat KR A co do bloku to musze jeszcze chwilke poczekac bo pojawila sie jeszcze inna opcja , dlatego decyzja zapewne zapadnie w przyszlym tygodniu . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1760
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Na stronie kituja ;P
Dawaj znać jak wymyślisz cos innego niż taki sam blok. Jestem ciekawe rozwiązań wszelakich, dla samego tylko poglebiania wiedzy. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 20:12 |