Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 86 87 88 89 90 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
|Joteusz|
post Thu, 26 Sep 2013 - 18:06
Post #1741


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





Sens i zamysł tej jednostki dawno przeszedł w zapomnienie, osobiście uważam za dobra decyzje właściciela biggrin.gif , same tuleje nie spełniają swojej roli jakie by nie były wink.gif

Tak po za nawiasem z całym szacunkiem, Nowoczesne obróbki silników nie są jedynym zakładam w mieście , jest wiele małych bardzo przyzwoitych zakładów posiadają również osiągnięcia w sporcie motorowym, co ciekawe nawet w militarnym.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 26 Sep 2013 - 18:06
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
GMS.
post Thu, 26 Sep 2013 - 21:46
Post #1742


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





CYTAT(Rafalek114 @ Wed, 25 Sep 2013 - 23:08) *
tulejowanie bloku to nie jest dobry pomysl poniewaz nabijajac tuleje grubosci xx trzeba wybrac tak bardzo mocno scianki cylindrow iz po miedzy cylindrami zostanie strasznie chudziutka scianka .


też tak uważam teraz ścianka między cylindrami ma pewnie z 5 mm lub mniej tuleje mają swoją grubość po rozwiercie zostanie dosłownie listek...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 27 Sep 2013 - 20:46
Post #1743


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





może głupi pomysł ale tak jak to pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem czy by nie wyfrezować tam delikatnie i wprasować jakieś kliny. Tak aby w na środku tego pękniętego miejsca było dodatkowe poparcie które będzie przenosić siłę na zewnętrzną ściankę bloku. Oczywiście tę operację wykonać przed szlifem cylindrów .....Może się nie da ale to była moja pierwsza myśl jak to zobaczyłem
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Fri, 27 Sep 2013 - 21:33
Post #1744


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 27 Sep 2013 - 20:46) *
może głupi pomysł ale tak jak to pierwszy raz zobaczyłem to pomyślałem czy by nie wyfrezować tam delikatnie i wprasować jakieś kliny. Tak aby w na środku tego pękniętego miejsca było dodatkowe poparcie które będzie przenosić siłę na zewnętrzną ściankę bloku. Oczywiście tę operację wykonać przed szlifem cylindrów .....Może się nie da ale to była moja pierwsza myśl jak to zobaczyłem


robią tak:



ale to w przypadku otwartych bloków, bloki podparte które pękły, muszą dostać sporo mocniejszą podpore (moim zdaniem) ja bym to zaspawał żeliwem splanował i nawiercił okrągłe otwory wodne


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek 1980
post Sat, 28 Sep 2013 - 18:25
Post #1745


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, co do
CYTAT(" freebsd ")
Kiedys znajomy rozbieral jakis stary motor renault do remontu, jak odkrecil glowice to tuleje mozna bylo wyjac - nie byly w ogole mocowane, dociskala je glowica, kazda z nich byla osobno - scianek miedzy cylindrami w ogole tam nie bylo.

KIA 2.8cdi lub coś w tym stylu też, tak ma. wink.gif
Panowie a co powiecie o bloku TDI i splanować te 15mm z góry, wiem, ze to może głupi pomysł, ale może miało by to sens?
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sat, 28 Sep 2013 - 21:11
Post #1746


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





Po co planować?? korby 2E/ABF + zmiana tulejki w główce pod dowolną średnicę sworznia (ori ma 21, pasują 20 i 22)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 28 Sep 2013 - 21:13
Post #1747


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Problem pozostaje inny . Ze trzeba przewiercic glowice na m12 i w tym momencie zostaje bardzo mala powierzchnia na ktorej bedzie trzymala sie nakretka lub sruba .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Sat, 28 Sep 2013 - 22:09
Post #1748


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 28 Sep 2013 - 21:13) *
Problem pozostaje inny . Ze trzeba przewiercic glowice na m12 i w tym momencie zostaje bardzo mala powierzchnia na ktorej bedzie trzymala sie nakretka lub sruba .


Moze w blok wkrecic helicoil (chyba to zmniejsza rozmiar gwintu), w to wpakowac wtedy sruby 11tki?


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Div
post Sat, 28 Sep 2013 - 23:36
Post #1749


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





A może będąc na takim poziomie modyfikacji, stworzyc na zamówienie szpilki które do bloku wejdą na M12, a na głowicy zostanie M11 czy co tam chcemy? To jest wykonalne, to nie będzie słabsze, tak to się da zrobic i rozwiązuje problemy tutaj poruszone.


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sat, 28 Sep 2013 - 23:49
Post #1750


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Z pewnością można zrobić bardzo wiele ,ale niestety nie mam sponsora który chciałby za to wszystko płacić . Jako ciekawostek dodam iż boba był dzisiaj na hamowania swoim 16v i przy doladowaniu 4 barów udało mu się osiągnąć 1150km i 1030nm . Więc wniosek z tego ze bloki abf są naprawdę dużo bardziej stabilne .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 29 Sep 2013 - 00:39
Post #1751


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 29 Sep 2013 - 00:49) *
przy doladowaniu 4 barów udało mu się osiągnąć 1150km i 1030nm .


kurde...my nadal rozmawiamy o ciśnieniu względnym? huh.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
apogeum
post Sun, 29 Sep 2013 - 07:03
Post #1752


Super User
Dołączył: Wed, 18 January 2012





wątpliwa sprawa, niektórzy tak podają gdyż robi to większe WOW
żeby nie było OT, składać na bloku 1.8, jak gdzie indziej daje rade to tu tez da
widocznie mogła być to wada fabryczna, zmęczenie materiału itp
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 29 Sep 2013 - 08:12
Post #1753


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Mówisz o Golfie 2 czy o vampirze? Bo tak sie sklada ze ani tu ani tu nie ma bloku ABF smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 29 Sep 2013 - 10:13
Post #1754


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Sun, 29 Sep 2013 - 08:12) *
Mówisz o Golfie 2 czy o vampirze? Bo tak sie sklada ze ani tu ani tu nie ma bloku ABF smile.gif



Golf dwa bob-y jest na bolku ABF . Wierz mi na slowo . I to juz od dwoch lat smile.gif

Ps watpie ze ktos tam mialby klamac z podawanym doladowaniem . Tym bardziej iz podawal na bierzaco wyniki na poszczegolnym booscie . 2,6 bara bylo 818km , pozniej byly jeszcze dwie proby a przy 4 barach zerwalo 4 bieg na hamowni .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 29 Sep 2013 - 10:20
Post #1755


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Na stronie jest blok 1z - zarowno w setupie 2011 jak i 2013.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sun, 29 Sep 2013 - 11:55
Post #1756


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





A blok 1Z od bloku ABFa czyms sie rozni poza rozwiertem?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 29 Sep 2013 - 12:32
Post #1757


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ktoś pisal ze 1 z ma jakieś zebrowania inne, a jeszcze większe i masywniejsze ma afn.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Porszak
post Sun, 29 Sep 2013 - 12:42
Post #1758


Forum Homee
Dołączył: Thu, 22 January 2004
Skąd: bełchatów





CYTAT(Rafalek114 @ Sat, 28 Sep 2013 - 21:13) *
Problem pozostaje inny . Ze trzeba przewiercic glowice na m12 i w tym momencie zostaje bardzo mala powierzchnia na ktorej bedzie trzymala sie nakretka lub sruba .

to raptem 1mm na srednicy, pod podkladki tez powiercić ten 1-1,5mm wiecej. wydaje mi sie ze to lub szpilki z dwoma gwintami to najlepsza opcja jesli chcesz zostac z tym blokiem i tą głową

jeszcze jedna abstrakcja: blok spawany jak okrętowy tongue.gif


--------------------
„Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver

corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 29 Sep 2013 - 13:45
Post #1759


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





quzior specjalnie dla Ciebie wink.gif


Rafal Gajewski
Bist du da ?? kannst du mir sagen ob du block von kr oder abf bei dir hast ?
Boba Kettler
Ich habe ABF 16Vampir hat KR

A co do bloku to musze jeszcze chwilke poczekac bo pojawila sie jeszcze inna opcja , dlatego decyzja zapewne zapadnie w przyszlym tygodniu .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 29 Sep 2013 - 20:43
Post #1760


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Na stronie kituja ;P

Dawaj znać jak wymyślisz cos innego niż taki sam blok. Jestem ciekawe rozwiązań wszelakich, dla samego tylko poglebiania wiedzy.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 86 87 88 89 90 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 25 August 2025 - 20:12