![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1721
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ale jak jest wyższy to wystarczy podać dluzsza korbę i by golilo. Czy masz jeszcze jakiś inne problemy typu miejsce, konieczność przespawania czegoś itp? zadzwoń na krasnobrodzka jutro, pogadaj. Oni maja mocne tuleje ![]() Mozna by sprobowac zaadoptowac korby z ABF-a ,ale one maja znowu inny sworzen bo 21 mm ... i to sie robi takie druciarstwo... znowu w samym bloku tez trzeba kanaly olejowe lekko poprzerabiac , przewiercic glowice pod grubsze szpilki bo blok pd jest na 12m a moj na 11 , i sruby czy tez szpilki nie przejda przez glowice (w miejscu gdzie przychodzi podstawka pod filtr tez trzeba troche poprzerabiac , do tego stukowce musialy by isc do tylu , bo z przedu bloku nie ma na nie miejsca). Takie druciarstwo sie zaczyna lekkie . W najgorszym razie trzeba bedzie popuscic boostu ,ale wtedy ten projekt traci sens i pojdzie pod mlotek , bo doszedl do punktu w ktorym naprawde zaczyna mnie wkurwiac ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1722
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
jakie obrtowy mieliscie jak zaczelo sie dziac cos niepokojacego? Jaki był wtedy zapłon? Tak z czystej ciekawosci pytam...
PS. Na serio zadzwon na krasna i opisz problem. Prasuja teraz, jako ciekawostka aluminiowe tuleje w alu bloki, juz pokryte alu/nika silem itp, a jak tulejowali 20vT (5cyl) to zapewniali ze na bank bedzie mocniej niz na serii. A dobrze wiedzieli ze podpisuja sie pod blokiem co ma wytrzymywac 900 koni ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1723
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
jakie obrtowy mieliscie jak zaczelo sie dziac cos niepokojacego? Jaki był wtedy zapłon? Tak z czystej ciekawosci pytam... PS. Na serio zadzwon na krasna i opisz problem. Prasuja teraz, jako ciekawostka aluminiowe tuleje w alu bloki, juz pokryte alu/nika silem itp, a jak tulejowali 20vT (5cyl) to zapewniali ze na bank bedzie mocniej niz na serii. A dobrze wiedzieli ze podpisuja sie pod blokiem co ma wytrzymywac 900 koni ![]() Przy 7000-7300 rpm poczulem ze slabnie no i poszla woda na wydech . Co Ciekawe silnik chodzil dalej i sam go zgasielm . Zaplon byl spory ,ale nic nie stukalo na wczesnieszych logach . Podejrzewam ze mielismy jeszcze lekki zapas na zaplonie (ale bylo juz ponad 30stopni wyprzedzenia ) -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1724
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Mały OT. Audi ma w nadwoziu B5 silnik ALT 2.0 20V n/a ze zmienną fazą, nie da rady na bazie tego nic skręcić ? Lepiej rozwiercać 1.8 ?
|
|
|
![]()
Post
#1725
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Myślę że, nie warto poddawać się na tym etapie. Wiem że R30, R32 czy R36 dałyby 800KM bez najmniejszego problemu, ale jednak to nie to samo. Fajnie że walczysz z 1.8T, dołóż jeszcze parę paręnaście tyś żeby mieć te 800KM+
Tuleje to fajna opcja, ale 800KM R4 to więcej niż 900KM z R5. Poszedłbym w stronę bloku PD, skrzynia i łapy pasują P&P, dorobić korby na zamówienie to też nie problem. Pozostaje kwestia adaptacji głowicy, która pewnie sprawi wiele problemów. |
|
|
![]()
Post
#1726
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Też zadzwonił bym na krasnobrodzką i przetulejował blok na odpowiednim wytrzymałym materiale i oszczędził sobie kolejnej rzeźby i dumania, wytrzyma nie wytrzyma. Projekt rodzi się w bólach ale bardzo kibicuje żeby w końcu udało się wyeliminować słabe punkty i wyhamować mega cyferki. Pozdrawiam
![]() |
|
|
![]()
Post
#1727
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Myślę że, nie warto poddawać się na tym etapie. Wiem że R30, R32 czy R36 dałyby 800KM bez najmniejszego problemu, ale jednak to nie to samo. Fajnie że walczysz z 1.8T, dołóż jeszcze parę paręnaście tyś żeby mieć te 800KM+ Tuleje to fajna opcja, ale 800KM R4 to więcej niż 900KM z R5. Poszedłbym w stronę bloku PD, skrzynia i łapy pasują P&P, dorobić korby na zamówienie to też nie problem. Pozostaje kwestia adaptacji głowicy, która pewnie sprawi wiele problemów. To nie jest kwestia paru tysiecy , tylko tego iz blok stal sie najslabszym ogniwem . Co do Krasnobrodzkiej to wierzcie mi panowie iz w de jest pare ludzi ktorzy skladaja silniki 4cylindrowe na moce bardzo wysokie bo przechodzace sporo ponad 200km na cylinder i to wlasnie taka osoba powiedziala mi iz tulejowanie bloku to nie jest dobry pomysl poniewaz nabijajac tuleje grubosci xx trzeba wybrac tak bardzo mocno scianki cylindrow iz po miedzy cylindrami zostanie strasznie chudziutka scianka . A przykre jest to iz w tym sporcie nikt nikomu nie da na nic gwarancji . Ani panowie z krasnobrodzkiej ,ani inna firma zajmujac sie modyfikacja blokow nie podlozy sie pod to aby dac mi gwarancje na moc przekraczajaca 200km z cylindra -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1728
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiem że ta zabawa nie jest tania, ale myślę że warto jet podłubać w bloku z TDI, 800KM z R4 robi wrażenie.
Blok z TDI kosztuje grosze. Kute korby to też nie majątek . Pozostaje kwestia oporowej rzeźby przy obrobieniu i ożenieniu głowicy 1.8T z blokiem 1.9TDI. Domyślam się że adaptacja głowicy i bloku będzie kosztować majątek, ale czego się nie robi dla ponad 200KM z jednego gara. |
|
|
![]()
Post
#1729
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 August 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
Rafał podziwiam Cie za wytrwałość, projekt jest mega i bardzo mu kibicuje. Ja na twoim miejscu zrobiłbym te 700ps czy ile to wytrzyma i bym sie cieszył, bo auto i tak by zapindalało jak wściekle,a chociaż by było "bezawaryjnie" Ale to twoje auto i zrobisz jak uważasz. Ale życze zeby Ci sie udało bo Leon jest mega kot, prawie jak poprzedni hehe
![]() Pozdro |
|
|
![]()
Post
#1730
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Nerwy nie są dobrym doradcą ;-) . Kibicuje i myślę że znajdziesz odpowiednie wyjście z tej patowej sytuacji .
|
|
|
![]()
Post
#1731
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Mozna by sprobowac zaadoptowac korby z ABF-a ,ale one maja znowu inny sworzen bo 21 mm ... i to sie robi takie druciarstwo... znowu w samym bloku tez trzeba kanaly olejowe lekko poprzerabiac , przewiercic glowice pod grubsze szpilki bo blok pd jest na 12m a moj na 11 , i sruby czy tez szpilki nie przejda przez glowice (w miejscu gdzie przychodzi podstawka pod filtr tez trzeba troche poprzerabiac , do tego stukowce musialy by isc do tylu , bo z przedu bloku nie ma na nie miejsca). Takie druciarstwo sie zaczyna lekkie . W najgorszym razie trzeba bedzie popuscic boostu ,ale wtedy ten projekt traci sens i pojdzie pod mlotek , bo doszedl do punktu w ktorym naprawde zaczyna mnie wkurwiac ![]() ![]() ![]() korby to nie problem - mogę Ci zrobić przekrój I który wytrzyma pewnie i pod 300 KM z cylindra -pytanie czy jest sens dalej brnąć w ten silnik -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#1732
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
Sens jest zawsze za daleko to zaszło , ciekawe ile by chcieli za zrobienie nowego bloku (extreme tuners)
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#1733
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
To nie jest kwestia paru tysiecy , tylko tego iz blok stal sie najslabszym ogniwem . Co do Krasnobrodzkiej to wierzcie mi panowie iz w de jest pare ludzi ktorzy skladaja silniki 4cylindrowe na moce bardzo wysokie bo przechodzace sporo ponad 200km na cylinder i to wlasnie taka osoba powiedziala mi iz tulejowanie bloku to nie jest dobry pomysl poniewaz nabijajac tuleje grubosci xx trzeba wybrac tak bardzo mocno scianki cylindrow iz po miedzy cylindrami zostanie strasznie chudziutka scianka . A przykre jest to iz w tym sporcie nikt nikomu nie da na nic gwarancji . Ani panowie z krasnobrodzkiej ,ani inna firma zajmujac sie modyfikacja blokow nie podlozy sie pod to aby dac mi gwarancje na moc przekraczajaca 200km z cylindra Kiedys znajomy rozbieral jakis stary motor renault do remontu, jak odkrecil glowice to tuleje mozna bylo wyjac - nie byly w ogole mocowane, dociskala je glowica, kazda z nich byla osobno - scianek miedzy cylindrami w ogole tam nie bylo. Jesli wstawisz tuleje z mocniejszego materialu a scianek pozostanie na tyle aby to nie latalo to gdzie widzisz problem ?? przeciesz wszystko dzieje sie wtedy w tuleji i pozostalosci po poprzednich sciankach jakie maja tu miec znaczenie ? Pozatym tulejowanie to chyba jedyny mozliwy narazie i w miare tani sposob aby sprowac, wszystkie inne opcje to spora rzezba na tyle ze wolal bym wpakowac tam vra ale rozumiem tez ze nie chodzi o to aby pod maska byl vr... Powodzenia -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#1734
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Alfa Romeo v6 tez ma tuleje luźne - zeliwo w alu. Ale to zuplnie co innego. Z ciekawości dzwoniłem na krasna i powiedzieli ze na dartonach mozna by to zrobić. Gwarancji nie dadzą, ale tuleje dartons mozna zamówić pod ten motor
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1735
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
Tak czysto teoretycznie, tuleje pekaja od zbyt duzego cisnienia? Jesli tak, to trzeab to cisnienie zmniejszyc (mniejszy boost, opoznic zaplon) i wyzej krecic , zgadza sie?
Jesli to zalezy tylko od cisnienia , jakie panuje w cylindrze, to moze rzeczywiscie blok TDI bedzie bardziej wytrzymaly, gdyz fabrycznie maja po 1.5 bara lub wiecej doladowania. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#1736
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Czyli krasnobrodzka obsadza równiez jakieś swoje wyroby? Do hondy również? Tak. -------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#1737
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
nie odpuszczaj rafał...
zastanawiam sie jak wygląda blok w audi a4 która kiedyś gdzieś widziałem, ona miała lekko ponad 1000ps . |
|
|
![]()
Post
#1738
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 30 March 2010 Skąd: Konstancin ![]() |
guli, mówisz o tym linku który się przewinął przez forum? 1024 konie chyba, ale tam był wał z TDI i obroty zacne ZTCP
|
|
|
![]()
Post
#1739
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 April 2010 Skąd: Tarnów ![]() |
http://www.zatzy.com/projekt/327545-kracin...di-a4-imsa.html mowa o tej?
1024 na AEB |
|
|
![]()
Post
#1740
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
nie odpuszczaj rafał... zastanawiam sie jak wygląda blok w audi a4 która kiedyś gdzieś widziałem, ona miała lekko ponad 1000ps . Tak tylko to audi jezdzi podobnie jak mój seat ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 10:19 |