![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1701
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT w tym przypadku nieda sie podmienic bloku bo stary jest inny Ale co jes tinne? PS. Rafał - a moze isc w wysoki blok z pompa na lancuchu ?? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1702
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
porównaj sobie uszczelki ze starego bloku tdi afn np. a ten silnik 1.8t 20v , całkiem co innego
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#1703
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
rozmawialem z Olozwierskim i na Blok AFN da sie zalozyc nawet czapke od pierwszych tfsi/fsi
mialem gdzies zdjecia. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1704
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-vw-bor...3527145345.html
to uszczelka 1.8t a to uszczelka kr http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-vw-cor...3566816647.html -------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#1705
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1706
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
ja osobiscie bym sie zastanawiał czy przerabiać tak głowice spawając, rafał pewnie z 800 ps chciał nadmuchać , i wpakował tyle kasy że niewiem czy to dobry pomysł, i czy to będzie działać na dłuższą metę
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#1707
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ale co jes tinne? PS. Rafał - a moze isc w wysoki blok z pompa na lancuchu ?? O jakim bloku mowisz ?? Z tdi nowszego ?? Myslalem tez nad tym ale nie wiem tak naprawde na ile on jest wytrzymalszy . Musze obadac taki blok z bliska . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1708
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 06 July 2010 Skąd: Łowicz ![]() |
jest duzo wytrzymalszy od niskiego bloku jaki masz/miałes do tej pory.
Zmieniaj blok sie nie zastanawiaj, bedzie dobrze ![]() Rafał ja uważam ze wał od TFSI nie da ci az tyle zeby gra była warta swieczki bo wiecej zyskasz wytrzymalszym blokiem i wiekszym doładowaniem niz wieksza pojemnoscia . Pozowdzenia. -------------------- B4 Competition quattro 1.8 20VT
|
|
|
![]()
Post
#1709
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 23 August 2007 Skąd: Kędzierzyn-Koźle ![]() |
Mamy blok z pdka na stanie to moge pomierzyc co tam chcesz.
-------------------- Golf 4 1,9 TDI 240KM
|
|
|
![]()
Post
#1710
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Mozesz jeszcze popatrzyć na blok od VW T5 2.0. Trzeba sprawdzić czy na 100% jest wysoki, ale z moich info wynika ze tak. Wszystkie nowsze 2,0 (nawet 8v) mialy bloki z pompa na lancuchu, w większości wysokie.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1711
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Blok ze starego TDI jest napewno mocniejszy od 1.8t . Corrado z Litwy jeździ na bloku 1Z i orginalnym wale od TDI a 850KM miał bez nitro na 2.1 bara. I z tego co pamiętam to goły blok 1Z jest mega zaskakująco ciężki .
http://allegro.pl/galaxy-sharan-1-9-tdi-97...3528454824.html -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#1712
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
lepiej kup z AFN koszt pewnie podobny a jest lepiej uzebrowany, czyli pewnie bedzie mocniejszy
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#1713
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Dokladnie jak pisze cowboy - najmocniejszy tall Block to AFN, shortblock to KR/PL.
na lancuchowcach sie nie znam. Ale myślę ze jakiś PD moze tez byś mocny. I do skoku 92,8 bylby lepszym pomyslem niż short od 1,8 -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1714
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Czemu nie można wstawić bloku PD na przykład ARL, czy nowsze BUK BLT? Te ostatnie są dość świeże 2008.
|
|
|
![]()
Post
#1715
|
|
User Dołączył: Thu, 30 December 2010 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1716
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Glowica to nie problem.
Ja bym sie sklanial to tulejowania 1.8T. Nowy blok = nowy setup a tu juz wszystko rozkminione. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#1717
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jedyna opcja bylo wziecie bloku z pd bo w tym bloku moglbym uzyc wal z TFSI ,ale problemem jest to iz blok jest wyzszy o 15 mm od bloku 20vt . Na chwile obecna nie ma pomyslu jak to zrobic . Chlop ktory sklada silniki w de na duze , bardzo duze moce powiedzial ze tuleje sobie nie poradza
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1718
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ale jak jest wyższy to wystarczy podać dluzsza korbę i by golilo. Czy masz jeszcze jakiś inne problemy typu miejsce, konieczność przespawania czegoś itp?
zadzwoń na krasnobrodzka jutro, pogadaj. Oni maja mocne tuleje ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1719
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Czyli krasnobrodzka obsadza równiez jakieś swoje wyroby? Do hondy również?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#1720
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 29 January 2007 Skąd: Z Mercedesów i Hond ![]() |
rob vr6 szkoda nerwow i tak duzo poswieciles podziwiam za trudy
![]() -------------------- Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ? Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 10:19 |