Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 84 85 86 87 88 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:41
Post #1701


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
w tym przypadku nieda sie podmienic bloku bo stary jest inny

Ale co jes tinne?

PS. Rafał - a moze isc w wysoki blok z pompa na lancuchu ??


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
wojti RAYLLE
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:43
Post #1702


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





porównaj sobie uszczelki ze starego bloku tdi afn np. a ten silnik 1.8t 20v , całkiem co innego


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:44
Post #1703


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





rozmawialem z Olozwierskim i na Blok AFN da sie zalozyc nawet czapke od pierwszych tfsi/fsi
mialem gdzies zdjecia.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:47
Post #1704


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-vw-bor...3527145345.html
to uszczelka 1.8t
a to uszczelka kr
http://allegro.pl/uszczelka-glowicy-vw-cor...3566816647.html


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:50
Post #1705


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





http://forums.vwvortex.com/showthread.php?1674618


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Tue, 24 Sep 2013 - 23:00
Post #1706


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





ja osobiscie bym sie zastanawiał czy przerabiać tak głowice spawając, rafał pewnie z 800 ps chciał nadmuchać , i wpakował tyle kasy że niewiem czy to dobry pomysł, i czy to będzie działać na dłuższą metę


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 23:20
Post #1707


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Tue, 24 Sep 2013 - 22:41) *
Ale co jes tinne?

PS. Rafał - a moze isc w wysoki blok z pompa na lancuchu ??


O jakim bloku mowisz ?? Z tdi nowszego ?? Myslalem tez nad tym ale nie wiem tak naprawde na ile on jest wytrzymalszy . Musze obadac taki blok z bliska .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Słonik
post Tue, 24 Sep 2013 - 23:48
Post #1708


Frequent User
Dołączył: Tue, 06 July 2010
Skąd: Łowicz





jest duzo wytrzymalszy od niskiego bloku jaki masz/miałes do tej pory.
Zmieniaj blok sie nie zastanawiaj, bedzie dobrze wink.gif

Rafał ja uważam ze wał od TFSI nie da ci az tyle zeby gra była warta swieczki bo wiecej zyskasz wytrzymalszym blokiem i wiekszym doładowaniem niz wieksza pojemnoscia .
Pozowdzenia.



--------------------
B4 Competition quattro 1.8 20VT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dario84
post Tue, 24 Sep 2013 - 23:59
Post #1709


Frequent User
Dołączył: Thu, 23 August 2007
Skąd: Kędzierzyn-Koźle





Mamy blok z pdka na stanie to moge pomierzyc co tam chcesz.


--------------------
Golf 4 1,9 TDI 240KM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 25 Sep 2013 - 00:39
Post #1710


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Mozesz jeszcze popatrzyć na blok od VW T5 2.0. Trzeba sprawdzić czy na 100% jest wysoki, ale z moich info wynika ze tak. Wszystkie nowsze 2,0 (nawet 8v) mialy bloki z pompa na lancuchu, w większości wysokie.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Wed, 25 Sep 2013 - 10:48
Post #1711


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Blok ze starego TDI jest napewno mocniejszy od 1.8t . Corrado z Litwy jeździ na bloku 1Z i orginalnym wale od TDI a 850KM miał bez nitro na 2.1 bara. I z tego co pamiętam to goły blok 1Z jest mega zaskakująco ciężki .

http://allegro.pl/galaxy-sharan-1-9-tdi-97...3528454824.html


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 25 Sep 2013 - 10:53
Post #1712


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





lepiej kup z AFN koszt pewnie podobny a jest lepiej uzebrowany, czyli pewnie bedzie mocniejszy


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 25 Sep 2013 - 11:43
Post #1713


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Dokladnie jak pisze cowboy - najmocniejszy tall Block to AFN, shortblock to KR/PL.
na lancuchowcach sie nie znam. Ale myślę ze jakiś PD moze tez byś mocny. I do skoku 92,8 bylby lepszym pomyslem niż short od 1,8


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Wed, 25 Sep 2013 - 17:46
Post #1714


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





Czemu nie można wstawić bloku PD na przykład ARL, czy nowsze BUK BLT? Te ostatnie są dość świeże 2008.


Go to the top of the page
 
+Quote Post
ffsapher
post Wed, 25 Sep 2013 - 19:04
Post #1715


User
Dołączył: Thu, 30 December 2010





CYTAT(lukkoz01 @ Wed, 25 Sep 2013 - 17:46) *
Czemu nie można wstawić bloku PD na przykład ARL, czy nowsze BUK BLT? Te ostatnie są dość świeże 2008.

głowica?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Wed, 25 Sep 2013 - 20:35
Post #1716


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Glowica to nie problem.
Ja bym sie sklanial to tulejowania 1.8T. Nowy blok = nowy setup a tu juz wszystko rozkminione.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 25 Sep 2013 - 21:05
Post #1717


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Jedyna opcja bylo wziecie bloku z pd bo w tym bloku moglbym uzyc wal z TFSI ,ale problemem jest to iz blok jest wyzszy o 15 mm od bloku 20vt . Na chwile obecna nie ma pomyslu jak to zrobic . Chlop ktory sklada silniki w de na duze , bardzo duze moce powiedzial ze tuleje sobie nie poradza


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 25 Sep 2013 - 21:28
Post #1718


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ale jak jest wyższy to wystarczy podać dluzsza korbę i by golilo. Czy masz jeszcze jakiś inne problemy typu miejsce, konieczność przespawania czegoś itp?
zadzwoń na krasnobrodzka jutro, pogadaj. Oni maja mocne tuleje smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 25 Sep 2013 - 21:29
Post #1719


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Czyli krasnobrodzka obsadza równiez jakieś swoje wyroby? Do hondy również?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Driftman
post Wed, 25 Sep 2013 - 21:30
Post #1720


Forum Homee
Dołączył: Mon, 29 January 2007
Skąd: Z Mercedesów i Hond





rob vr6 szkoda nerwow i tak duzo poswieciles podziwiam za trudy wink.gif


--------------------
Hondy i Mercedesy AirRide modyfikacje seryjnego Airmatica
Diagnozujesz czy zgadujesz ?
Zawodowo -obrabiarki przemysłowe. Z pasji -samochody, elektronika
Współpraca z Monster Garaż-kompleksowe remonty silników
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 84 85 86 87 88 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 10:19