![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1681
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Jakie dalsze plany? Obsadzacie w nowy blok jakieś mocniejsze tuleje? (nie wiem czy są dostępne dla 1.8T). Jeśli nie to można by pomyśleć o jakiś wkładkach z otworami, pasowanymi w kanały dookoła tulei - coś a'la Hondowy blockguard. Widać, że pękło w miejscu najmniejszej grubości + braku podparcia. Nie mam planow na dzien dzisiejszy , z pewnoscia nie zrobie kroku do tylu . Albo znajdziemy rozwiazanie na to zeby bylo to puszczone na tej mocy jaka byla w tej chwili ,albo rezygnuje z tego silnika . Smiesza mnie tylko teorie wyjete z dupy pana Bullitt ktory to twierdzil ze glowica jest najslabszym ogniwem silnika 20vt. Moja glowica jest obrobiona bardzo mocno przez Borysa ,a po mimo tego to nie ona sie poddala . Jezeli znajdzie sie ktos na forum kto podejmie sie tulejowania silnika lub majaca jakis dobry pomysl na zmocnienie scianek to chetnie poslucham , chociaz pomysl juz jakis tam jest . Zobaczymy tylko jak ewentualnie przelozy sie to na praktyke -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1682
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Rafi - masz wysoki czy niski blok? Od jakiego silnika byl blok? Mozesz zdradzic oznaczenie?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1683
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Rafi - masz wysoki czy niski blok? Od jakiego silnika byl blok? Mozesz zdradzic oznaczenie? AUQ ,AGU , AJQ , AUM itp ... wszystko to samo -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1684
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
a nie mozesz isc w stare bloki? AFN/KR/PL?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1685
|
|
![]() Rookie Dołączył: Mon, 07 May 2012 ![]() |
Rafal jak jesteś zainteresowany to jestem Ci wstanie podać namiary na kilka maszynowni z którymi współpracuje moja firma jesna w polsce jedna w czechach,
robią mi tyleje do maszyn odporne na wysokie ciśnienie 120 bar sprawdzone w codziennej pracy, odporne na ścieranie medium to mączka kwarcowa, i temperaturę, chłopaki pomogą ci dobrać odpowiedni materiał i rodzaj utwardzenia jakieś azotowanie , cyjanowanie itd itp, precyzja tych tulei co nam robili ostatnio w polsce była mega w mikronach i cenowo nie bedzie to jakaś miazga. jek by co to pisz na pw pozdro |
|
|
![]()
Post
#1686
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
stare bloki będą lepsze?
|
|
|
![]()
Post
#1687
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
A Abf?
|
|
|
![]()
Post
#1688
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
ABF słaby.
Bardzo dobre tuleje prasuje krasnobrodzka. Kris ma tulejowany blok i goli na 2,7 bara. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1689
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Nawet chyba Gto kiedyś mówił, że blok z Abf ogarnie 1000 koni. Sam nie wiem.
|
|
|
![]()
Post
#1690
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
sa udekumentowane przypadki urwania bloku abf przy 800-1000 koni.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1691
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Ja tez bardziej niz nad zmiana bloku( tzn adaptacji z innego silnika) , mysle nad jego tulejowaniem ,ale jak go gdzies oddam to musi byc to zrobione tak ,aby nie zdarzylo sie kolejny raz to samo .
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1692
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 February 2010 ![]() |
A vampir na jakim bloku jeździ?? On chyba też ma męsko dmucha.
-------------------- Punto GT 1.4 Turbo
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET Punto GT 1.8 Turbo Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET |
|
|
![]()
Post
#1693
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 September 2009 Skąd: www.Mickey-Garage.pl ![]() |
bloki do subaru spawają na gładko i wiercą mniejsze kanały wodne, może coś w ten deseń? albo tuleje dartona jak do evo evo X ? podziwiam zaparcie, ja bym wsadził większy motor
![]() ![]() -------------------- WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam ![]() ![]() Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h |
|
|
![]()
Post
#1694
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
KR na tloku s2. To samo co Kriskris w 5 garach.
Rafał - przecie blok pasuje w miejsce tego, osprzet pasuje na blok. Tylko pompe oleju ma pedzona z walka posredniego a Ty z tego co mi sie kojarzy po kodach tych nowych silnikow lancuchem. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1695
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
to już jest grubaśnie. Czy nie z tego powodu zalewa się kanały wodne betonem
![]() -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#1696
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nigdy w zyciu. Mial normalny blok po rozwiercie. Od TDI. i dalej go ma
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1697
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
KR na tloku s2. To samo co Kriskris w 5 garach. Rafał - przecie blok pasuje w miejsce tego, osprzet pasuje na blok. Tylko pompe oleju ma pedzona z walka posredniego a Ty z tego co mi sie kojarzy po kodach tych nowych silnikow lancuchem. No wlasnie i to jest ten problem , poniewaz biarac blok gdzie pompa jest napedzana po przez walke posredni , nie bede mogl uzyc walu z TFSI ,a seryjne waly z ABF-a nie byly walami kutymi(wiem ze byly dwa rodzaje niemieckie i brazylijskie ) co w przypadku 2,0tfsi , mielimy juz w serii . Dlatego w brew pozora ,adaptacja innego bloku nie jest az tak banalnym rozwiazaniem jak moglo by sie wydawac . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1698
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Wał wtedy idzie z diesla - nie pamietam oznaczenie, na bank nie jest to AFN i jest kuty i mocny jak 100 pieronów. Jakis AA costam. A do skoku 92,x wal od ABK sprzed 92 roku ew wal od ABA tzw OBD I. Są kute na 100%
PS. Jest banalna ;P -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#1699
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 15 August 2006 Skąd: POMORZE ![]() |
w tym przypadku nieda sie podmienic bloku bo stary jest inny
-------------------- Usunięto komercyjną sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#1700
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik ![]() |
to już jest grubaśnie. Czy nie z tego powodu zalewa się kanały wodne betonem ![]() sorki za ot ale chcialbym cos o tym wiedziec? :> -------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 15:57 |