Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:10
Post #1681


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Tue, 24 Sep 2013 - 20:01) *
Jakie dalsze plany? Obsadzacie w nowy blok jakieś mocniejsze tuleje? (nie wiem czy są dostępne dla 1.8T). Jeśli nie to można by pomyśleć o jakiś wkładkach z otworami, pasowanymi w kanały dookoła tulei - coś a'la Hondowy blockguard. Widać, że pękło w miejscu najmniejszej grubości + braku podparcia.



Nie mam planow na dzien dzisiejszy , z pewnoscia nie zrobie kroku do tylu . Albo znajdziemy rozwiazanie na to zeby bylo to puszczone na tej mocy jaka byla w tej chwili ,albo rezygnuje z tego silnika .

Smiesza mnie tylko teorie wyjete z dupy pana Bullitt ktory to twierdzil ze glowica jest najslabszym ogniwem silnika 20vt. Moja glowica jest obrobiona bardzo mocno przez Borysa ,a po mimo tego to nie ona sie poddala .

Jezeli znajdzie sie ktos na forum kto podejmie sie tulejowania silnika lub majaca jakis dobry pomysl na zmocnienie scianek to chetnie poslucham , chociaz pomysl juz jakis tam jest . Zobaczymy tylko jak ewentualnie przelozy sie to na praktyke


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:14
Post #1682


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Rafi - masz wysoki czy niski blok? Od jakiego silnika byl blok? Mozesz zdradzic oznaczenie?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:26
Post #1683


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Tue, 24 Sep 2013 - 20:14) *
Rafi - masz wysoki czy niski blok? Od jakiego silnika byl blok? Mozesz zdradzic oznaczenie?



AUQ ,AGU , AJQ , AUM itp ... wszystko to samo


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:29
Post #1684


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





a nie mozesz isc w stare bloki? AFN/KR/PL?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pltotom
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:36
Post #1685


Rookie
Dołączył: Mon, 07 May 2012





Rafal jak jesteś zainteresowany to jestem Ci wstanie podać namiary na kilka maszynowni z którymi współpracuje moja firma jesna w polsce jedna w czechach,
robią mi tyleje do maszyn odporne na wysokie ciśnienie 120 bar sprawdzone w codziennej pracy, odporne na ścieranie medium to mączka kwarcowa, i temperaturę, chłopaki pomogą ci dobrać odpowiedni materiał i rodzaj utwardzenia jakieś azotowanie , cyjanowanie itd itp, precyzja tych tulei co nam robili ostatnio w polsce była mega w mikronach i cenowo nie bedzie to jakaś miazga. jek by co to pisz na pw

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:37
Post #1686


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





stare bloki będą lepsze?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:38
Post #1687


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





A Abf?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:42
Post #1688


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





ABF słaby.
Bardzo dobre tuleje prasuje krasnobrodzka. Kris ma tulejowany blok i goli na 2,7 bara.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 24 Sep 2013 - 20:52
Post #1689


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Nawet chyba Gto kiedyś mówił, że blok z Abf ogarnie 1000 koni. Sam nie wiem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 21:03
Post #1690


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





sa udekumentowane przypadki urwania bloku abf przy 800-1000 koni.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 21:13
Post #1691


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Ja tez bardziej niz nad zmiana bloku( tzn adaptacji z innego silnika) , mysle nad jego tulejowaniem ,ale jak go gdzies oddam to musi byc to zrobione tak ,aby nie zdarzylo sie kolejny raz to samo .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szefo444
post Tue, 24 Sep 2013 - 21:17
Post #1692


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 February 2010





A vampir na jakim bloku jeździ?? On chyba też ma męsko dmucha.


--------------------
Punto GT 1.4 Turbo
Biała Podlaska 31.05.2014 VII Zlot CKPL 1/4 mili Czas 13.577 ET
Punto GT 1.8 Turbo
Biała Podlaska 02.10.2016 King Of Poland 1/4 mili Czas 12.600 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mickey
post Tue, 24 Sep 2013 - 21:19
Post #1693


Forum Homee
Dołączył: Sat, 12 September 2009
Skąd: www.Mickey-Garage.pl





bloki do subaru spawają na gładko i wiercą mniejsze kanały wodne, może coś w ten deseń? albo tuleje dartona jak do evo evo X ? podziwiam zaparcie, ja bym wsadził większy motor smile.gif ale z drugiej strony to i tak sie skonczy na podobnym booscie wink.gif


--------------------
WWW.MICKEY-GARAGE.COM
Części wykonywane indywidulanie Racing Custom Parts zapraszam

Tsunami 0-100km/h - 1.7sec - 1231KM 1171Nm - ET@8,471 / 275km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 21:20
Post #1694


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





KR na tloku s2. To samo co Kriskris w 5 garach.

Rafał - przecie blok pasuje w miejsce tego, osprzet pasuje na blok. Tylko pompe oleju ma pedzona z walka posredniego a Ty z tego co mi sie kojarzy po kodach tych nowych silnikow lancuchem.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Tue, 24 Sep 2013 - 21:29
Post #1695


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





to już jest grubaśnie. Czy nie z tego powodu zalewa się kanały wodne betonem biggrin.gif,czy raczej aby usztywnić blok ale to typowo na 1,4 mili. Eklund w s4 miał taki patent o ile dobrze pamiętam.


--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 21:37
Post #1696


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Nigdy w zyciu. Mial normalny blok po rozwiercie. Od TDI. i dalej go ma smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:00
Post #1697


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(guzior @ Tue, 24 Sep 2013 - 21:20) *
KR na tloku s2. To samo co Kriskris w 5 garach.

Rafał - przecie blok pasuje w miejsce tego, osprzet pasuje na blok. Tylko pompe oleju ma pedzona z walka posredniego a Ty z tego co mi sie kojarzy po kodach tych nowych silnikow lancuchem.



No wlasnie i to jest ten problem , poniewaz biarac blok gdzie pompa jest napedzana po przez walke posredni , nie bede mogl uzyc walu z TFSI ,a seryjne waly z ABF-a nie byly walami kutymi(wiem ze byly dwa rodzaje niemieckie i brazylijskie ) co w przypadku 2,0tfsi , mielimy juz w serii . Dlatego w brew pozora ,adaptacja innego bloku nie jest az tak banalnym rozwiazaniem jak moglo by sie wydawac .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:27
Post #1698


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Wał wtedy idzie z diesla - nie pamietam oznaczenie, na bank nie jest to AFN i jest kuty i mocny jak 100 pieronów. Jakis AA costam. A do skoku 92,x wal od ABK sprzed 92 roku ew wal od ABA tzw OBD I. Są kute na 100%

PS. Jest banalna ;P


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wojti RAYLLE
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:33
Post #1699


Forum Killer
Dołączył: Tue, 15 August 2006
Skąd: POMORZE





w tym przypadku nieda sie podmienic bloku bo stary jest inny


--------------------
Usunięto komercyjną sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Tue, 24 Sep 2013 - 22:33
Post #1700


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(uki82 @ Tue, 24 Sep 2013 - 21:29) *
to już jest grubaśnie. Czy nie z tego powodu zalewa się kanały wodne betonem biggrin.gif ,czy raczej aby usztywnić blok ale to typowo na 1,4 mili. Eklund w s4 miał taki patent o ile dobrze pamiętam.





sorki za ot ale chcialbym cos o tym wiedziec? :>




--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 83 84 85 86 87 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 15:57