![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1661
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
to chyba nie fotka tłoków to 1.8 20v ...
-------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1662
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
to chyba nie fotka tłoków to 1.8 20v ... To fotka tlokow do mojego 20vt ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1663
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#1664
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
jakby ktos chciał dorobić sworzeń :
http://www.auto-metal.pl/sworznie.html bardzo dobre ceny i terminy. Warto potem pokryć go DLC -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#1665
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
jakby ktos chciał dorobić sworzeń : http://www.auto-metal.pl/sworznie.html bardzo dobre ceny i terminy. Warto potem pokryć go DLC Fajna sprawa . Szkoda ze nie dales namiarow pare dni wczesniej . Teraz zamowilem juz nadwymiarowe z usa . Ale moze jeszcze sie przyda -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1666
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
no dopiero prawdziwy skonczyłem urlop bez laptopa ;-)
W kazdym razie za 5 sworzni zapłacilem z przesyłka ponizej 150 zł -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#1667
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Troche sie naczekalem ,ale wkoncu podochodzily czesci ktore stanowily najwiekszy problem .A mianowicie nowe sruby na korbowody ARP... juz nie 2000 tylko troche mocniejsze . No i wisceno stanelo na wysokosci zadania i przyslalo nam inne , mocniejsze sworznie ... jutro dojedzie reszta czesci i mozna skladac silnik od nowa
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1668
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Nie mowcie mi juz nigdy wiecej ze glowica w 20vt to najslabsze ogniwo bo to gowno prawda . Tak wyglada blok z plyta usztywniajaca po przyjecu 2,8 bara z PTE 6766
![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1669
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Męski boost to i męska usterka
![]() Czy to typowe uszkodzenie przy takim doladowaniu czy też może blok miał jakąś skazę? |
|
|
![]()
Post
#1670
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
jeszcze takiego uszkodzenia bloku nie widziałem, myślę ze to jakaś skaza bloku,
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#1671
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Silnik ujebal sie dzien przed wjazdem na hamownie . Nie wydaje mi sie ze tu mozna mowic o jakiejs wadzie. Poprostu sobie blok nie poradzil z tym co dla niego przygotowalismy . (malo tego , w bloku byla zamontowana plyta usztywniajaca blok 12mm )
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1672
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 30 December 2007 ![]() |
oj tam ;-) dasz sobie z tym rade napewno.
bardziej mnie interesuje jak to auto robiło na takim boscie? nie pytam jaka moc tylko jakie odczucia? gniotło niemiłosiernie pewnie? trakcje traciło na 4 oponki? ;-) męsko naprawde gratulacje takiego boostu ![]() |
|
|
![]()
Post
#1673
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin ![]() |
a rozwiert był robiony ? możne osłabił ściankę jeśli nie to jest problem przy 2.8b
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
![]()
Post
#1674
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
płyta nie pomoże na wytrzymałość tulei. tutaj byłe OEM żeliwne pewnie. uszkodzenie wygląda podobnie jak w pewnym K24 na kompresorze...
może trzeba pomyśleć o innym materiale -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#1675
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
masz Ty samozaparcie do tego silnika już dawno dał bym sobie spokój....
Tym bardziej jestem pełen podziwu dla Ciebie -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#1676
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
1.8T bez rozwiercania by wytrzymało a z osłabionymi ściankami w 2.0 nie
wytrwałości w dążeniu do celu życzę ![]() |
|
|
![]()
Post
#1677
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1678
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Myślę że to nic dziwnego przy mocach 800++ i 1mm więcej by tu nic nie pomógł . Tu macie przykład podobnej awarii Z20 i mocy ponad 900HP Witaj w klubie Rafał
![]() ![]() ![]() -------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#1679
|
|
User Dołączył: Tue, 11 September 2012 ![]() |
To fakt męsko było dmuchane ! Co dalej w planach?
|
|
|
![]()
Post
#1680
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Tak jak Kamil pisze , ten 1 mm pewnie nie zrobilby wielkiej roznicy . Jezeli chodzi o plany to musze przemyslec bo obiecalem sobie ze to ostatnie podejscie do tego silnika ,ale kusi mnie zeby wjechac tym na rolke . Problemem byla rowniez orginalna odma ktora z pewnoscia tym razem zostanie przebudowana i jeszcze pare innych rzeczy zmienie jezezli silnik bede skladam .
Natomiast jezeli chodzi o tulejowanie motoru ... nie wiem czy ma to sens i z czego musialy by zostac wykonane tuleje oraz jakiej grubosci musialy by byc ,aby pomogly w przeciazeniach -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 15:57 |