Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 82 83 84 85 86 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
kidzio_r5gtt
post Wed, 14 Aug 2013 - 11:04
Post #1661


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



to chyba nie fotka tłoków to 1.8 20v ...


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 14 Aug 2013 - 11:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Wed, 14 Aug 2013 - 14:43
Post #1662


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kidzio_r5gtt @ Wed, 14 Aug 2013 - 11:04) *
to chyba nie fotka tłoków to 1.8 20v ...


To fotka tlokow do mojego 20vt



--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
|Joteusz|
post Wed, 14 Aug 2013 - 17:23
Post #1663


Super User
Dołączył: Fri, 07 December 2012
Skąd: WI





wub.gif Ładne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 15 Aug 2013 - 08:54
Post #1664


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



jakby ktos chciał dorobić sworzeń :
http://www.auto-metal.pl/sworznie.html
bardzo dobre ceny i terminy.

Warto potem pokryć go DLC


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 15 Aug 2013 - 08:58
Post #1665


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kontrolm @ Thu, 15 Aug 2013 - 08:54) *
jakby ktos chciał dorobić sworzeń :
http://www.auto-metal.pl/sworznie.html
bardzo dobre ceny i terminy.

Warto potem pokryć go DLC



Fajna sprawa . Szkoda ze nie dales namiarow pare dni wczesniej . Teraz zamowilem juz nadwymiarowe z usa . Ale moze jeszcze sie przyda


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Thu, 15 Aug 2013 - 15:50
Post #1666


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



no dopiero prawdziwy skonczyłem urlop bez laptopa ;-)
W kazdym razie za 5 sworzni zapłacilem z przesyłka ponizej 150 zł


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 02 Sep 2013 - 20:03
Post #1667


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Troche sie naczekalem ,ale wkoncu podochodzily czesci ktore stanowily najwiekszy problem .A mianowicie nowe sruby na korbowody ARP... juz nie 2000 tylko troche mocniejsze . No i wisceno stanelo na wysokosci zadania i przyslalo nam inne , mocniejsze sworznie ... jutro dojedzie reszta czesci i mozna skladac silnik od nowa





--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 16:43
Post #1668


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Nie mowcie mi juz nigdy wiecej ze glowica w 20vt to najslabsze ogniwo bo to gowno prawda . Tak wyglada blok z plyta usztywniajaca po przyjecu 2,8 bara z PTE 6766





--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Tue, 24 Sep 2013 - 16:53
Post #1669


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Męski boost to i męska usterka smile.gif
Czy to typowe uszkodzenie przy takim doladowaniu czy też może blok miał jakąś skazę?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Tue, 24 Sep 2013 - 17:00
Post #1670


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





jeszcze takiego uszkodzenia bloku nie widziałem, myślę ze to jakaś skaza bloku,


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 17:02
Post #1671


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Silnik ujebal sie dzien przed wjazdem na hamownie . Nie wydaje mi sie ze tu mozna mowic o jakiejs wadzie. Poprostu sobie blok nie poradzil z tym co dla niego przygotowalismy . (malo tego , w bloku byla zamontowana plyta usztywniajaca blok 12mm )


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
quli
post Tue, 24 Sep 2013 - 17:08
Post #1672


Frequent User
Dołączył: Sun, 30 December 2007





oj tam ;-) dasz sobie z tym rade napewno.
bardziej mnie interesuje jak to auto robiło na takim boscie?
nie pytam jaka moc tylko jakie odczucia? gniotło niemiłosiernie pewnie? trakcje traciło na 4 oponki? ;-)
męsko naprawde gratulacje takiego boostu biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LamaDawid
post Tue, 24 Sep 2013 - 17:09
Post #1673


Super User
Dołączył: Mon, 14 June 2010
Skąd: śląsk Imielin





a rozwiert był robiony ? możne osłabił ściankę jeśli nie to jest problem przy 2.8b


--------------------
Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015
2012 Ełk ET 11:67 212km/h
2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kidzio_r5gtt
post Tue, 24 Sep 2013 - 17:16
Post #1674


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008
Skąd: WPI

Ikona grupy



płyta nie pomoże na wytrzymałość tulei. tutaj byłe OEM żeliwne pewnie. uszkodzenie wygląda podobnie jak w pewnym K24 na kompresorze...
może trzeba pomyśleć o innym materiale


--------------------
www.re5pect.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 24 Sep 2013 - 17:22
Post #1675


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





masz Ty samozaparcie do tego silnika już dawno dał bym sobie spokój....
Tym bardziej jestem pełen podziwu dla Ciebie


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Tue, 24 Sep 2013 - 17:53
Post #1676


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





1.8T bez rozwiercania by wytrzymało a z osłabionymi ściankami w 2.0 nie
wytrwałości w dążeniu do celu życzęwink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Tue, 24 Sep 2013 - 18:30
Post #1677


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





CYTAT(rafstrong @ Tue, 24 Sep 2013 - 16:53) *
1.8T bez rozwiercania by wytrzymało a z osłabionymi ściankami w 2.0 nie
wytrwałości w dążeniu do celu życzęwink.gif

no może i troszkę dłużej ale myślę że ten 1mm grubości aż tak wiele by nie pomógł i tak prędzej czy później by j%$ło:(
Tłok cały czy podrapało?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Tue, 24 Sep 2013 - 18:58
Post #1678


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Myślę że to nic dziwnego przy mocach 800++ i 1mm więcej by tu nic nie pomógł . Tu macie przykład podobnej awarii Z20 i mocy ponad 900HP Witaj w klubie Rafał biggrin.gif Widać kto na tym forum męsko dmucha biggrin.gif




--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziutsane
post Tue, 24 Sep 2013 - 19:15
Post #1679


User
Dołączył: Tue, 11 September 2012





To fakt męsko było dmuchane ! Co dalej w planach?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Tue, 24 Sep 2013 - 19:46
Post #1680


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Tak jak Kamil pisze , ten 1 mm pewnie nie zrobilby wielkiej roznicy . Jezeli chodzi o plany to musze przemyslec bo obiecalem sobie ze to ostatnie podejscie do tego silnika ,ale kusi mnie zeby wjechac tym na rolke . Problemem byla rowniez orginalna odma ktora z pewnoscia tym razem zostanie przebudowana i jeszcze pare innych rzeczy zmienie jezezli silnik bede skladam .

Natomiast jezeli chodzi o tulejowanie motoru ... nie wiem czy ma to sens i z czego musialy by zostac wykonane tuleje oraz jakiej grubosci musialy by byc ,aby pomogly w przeciazeniach


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 82 83 84 85 86 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 27 August 2025 - 15:57