Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
Kamilbike
post Sat, 25 Dec 2010 - 01:24
Post #161


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





eeee a do czego teraz pijesz, tj do ktorej wypowiedzi?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 25 Dec 2010 - 01:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Wed, 09 Feb 2011 - 23:21
Post #162


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Po zakupieniu gt35 stwierdzilismy ze zlozymy silnik calkowicie od nowa tzn ( inny idealny blok plus calkowite odswierzenie na zewnatrz jak i honowanie oraz obustronne planowanie) nowe pierscienie , nowe panewki na korbowody oraz wal korbowy plus szpilki ARP do mocowania walu .




Glowica jest juz tez skonczona i tu podziekowania dla Borysa za zrobienie portingu i wlozenie nadwymiarowych zaworow plus mocniejsze sprezyny i tytanowe talerzyki,nowe popychacze , nowy lancuszek oraz napinacz (i oczywiscie planowanie glowicy)



Kolektor ssacy juz tez gotowy i wydechowy powoli sie konczy ... Jak wszystko klapnie to pod koniec tygodnia wrzuce jakies fotki .POZDRO


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Wed, 09 Feb 2011 - 23:37
Post #163


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





uuuuuu

rafalek jaki target sobie zalozyles cyfrowo ? chodzi o moc


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 09 Feb 2011 - 23:38
Post #164


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





tłoki nominalne? Nowy blok może byc tutaj jednym z ojców sukcesu..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zabba88
post Wed, 09 Feb 2011 - 23:43
Post #165


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 April 2009
Skąd: zabrze





grubo:) czekam na efekt finalny


--------------------
<tu była sygnatura komercyjna>
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Wed, 09 Feb 2011 - 23:51
Post #166


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Fawor - Tloki sa Ross-a

R6 - co do mocy nie mam jakiegos specjalnego celu , ile sie uda zrobic tyle bedzie

zabba88 - droga do finalu jeszcze troche potrwa bo czekamy jeszcze na pare gratow z usa i robi sie pare costumow... powoli ale do celu wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 10 Feb 2011 - 00:57
Post #167


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Rozumiem, że te same, co były? Ale one sa nominał czy nadwymiar?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Thu, 10 Feb 2011 - 08:35
Post #168


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Ładnie smile.gif
Widze że Borys poćwiczył na Twojej czapce i taraz w końcu weźmie się za moją tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
AjaX
post Thu, 10 Feb 2011 - 09:58
Post #169


Frequent User
Dołączył: Wed, 27 April 2005
Skąd: Lublin/W-wa





Trochę było cicho ostatnio w projekcie, ale widzę, że nie próżnowałeś... wink.gif

Zapowiada się całkiem ciekawie, już nie mogę doczekać się finału...

3mam kciuki i zapodaj więcej fot.

pozdr.


--------------------
ET 11,8 - Tokol Airport/Hungary 13.04.2008 KOE 2nd place FWD

ET 11,7 and 223km/h - Tokol Airport/Hungary 27.09.2008

ET 11,3 - Tokol Airport/Hungary 26.10.2008
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 10 Feb 2011 - 12:58
Post #170


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





do jakich obrotow chcesz to zakrecic ??


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Thu, 10 Feb 2011 - 15:09
Post #171


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Fawor - tak sa to te tloki ktore byly wczesnie (nominal)

wowo - nie wiem czy pocwiczyl czy nie , ale porting jest zrobiony profi ...moje auto to jedna wielka nie wiadoma i pewnie wiele innych czesci ktore beda do niego wlozone to jeden wielki "test" dlatego nie nastawiam sie na jakis kosmiczny wynik

AjaX - Tak masz racje bylo cicho ,ale z uwagi na to ze robimy praktycznie wszystko od nowa i dwa razy sprawdzamy to co zrobilismy ,pochlania to sporo czasu .W kazdym razie obiecalem Tobie ze bede probowal pobic Twoj czas na cwiartke jaki zrobiles Seatem i postaram sie dotrzymac slowa ( pomimo iz samochod nie jest budowany na 1/4 mili )

freebsd - ok 8000rpm


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Thu, 10 Feb 2011 - 15:41
Post #172


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





prace ida pełną para tak trzymac smile.gif

Wowo- teraz Borys robi moja czapkę a dopiero na Twojej bedzie cwiczyl wink.gif pozdro


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 11 Feb 2011 - 00:18
Post #173


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





a macie jakieś fotki kolektorów? w sensie kolektor dolotowy i wydechowy? bo jestem ciekaw jak dolot przerobiliście , bo wydechowy to rozumiem że będzie wyspawany baran przez GTO?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Fri, 11 Feb 2011 - 10:07
Post #174


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





CYTAT(Pawel-2005 @ Fri, 11 Feb 2011 - 00:18) *
a macie jakieś fotki kolektorów? w sensie kolektor dolotowy i wydechowy? bo jestem ciekaw jak dolot przerobiliście , bo wydechowy to rozumiem że będzie wyspawany baran przez GTO?


kilka stron wcześniej są jakieś zdjęcia kolektora ssącego
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Fri, 11 Feb 2011 - 10:54
Post #175


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





no faktycznie sąsmile.gif zapomniałem bo dawno wątek przeglądałem, szkoda że nie pokusiliście się o zwiększenie pojemności seryjnego kolektora bo przepustnica większa wszystko ok ale pojemnośc kolektora mogła by być większa:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 11 Feb 2011 - 17:09
Post #176


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





Pawel-2005 Kolektor ssacy jest teraz calkowicie inny ,ale zdjec ssacego nie bede wkladal poniewaz nie mam ochoty zeby ktos mial za tydzien taki sam i pozniej twierdzil ze byl pierwszy(lub ze to jego pomysl). Jak samochod bedzie zlozony pokarze ssacy , szybciej nie . Natomiast co do kolektorow wydechowych to GTO ich nie spawa ,ale sa robione w Digitun . Fotki wydechowego dodam jak bedzie gotowy ,pewnie poczatkiem przyszlego tygodnia


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Fri, 11 Feb 2011 - 19:26
Post #177


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





heh,pewne szczegóły warto zachowac dla siebie, bo konkurencja nie śpi smile.gif
Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 11 Feb 2011 - 21:02
Post #178


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(wowo @ Fri, 11 Feb 2011 - 19:26) *
heh,pewne szczegóły warto zachowac dla siebie, bo konkurencja nie śpi smile.gif
Z niecierpliwością czekam na efekt końcowy.



Spokojnie z pewnoscia wyjedziesz pierwszy wiec bede wiedzial jak wysoko jest zawieszona poprzeczka. Zreszta Wasza opinie na temat mojego auta znam juz z innego forum wink.gif Mam wielka nadzieje ze bedzie mozliwosc zweryfikowania wszystkich mocnych 20vt (jedyna moja przeszkoda jest to ze mam do Warszawy 1000km i nie jest tak prosta sprawa podleciec sobie na jeden wieczor zeby posmigac ,ale cos sie wymysli )


Tym czasem dzisiaj odebralem moj wal i jest wywazony idealnie




--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wowo
post Fri, 11 Feb 2011 - 21:39
Post #179


Frequent User
Dołączył: Thu, 03 February 2005
Skąd: Łomża





Co do wyjazdu, to nie byłbym tego taki pewien, bo jestem jeszcze w lesie... Jeśli chodzi o ssący, to bardzo możliwe ze wydumaliśmy coś bardzo podobnego biggrin.gif
Profi podejscie i wszystko kompleksowo jak widze smile.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
hubos21
post Fri, 11 Feb 2011 - 22:02
Post #180


Frequent User
Dołączył: Mon, 28 June 2010
Skąd: Mogilno





CYTAT(wowo @ Fri, 11 Feb 2011 - 21:39) *
Co do wyjazdu, to nie byłbym tego taki pewien, bo jestem jeszcze w lesie... Jeśli chodzi o ssący, to bardzo możliwe ze wydumaliśmy coś bardzo podobnego biggrin.gif
Profi podejscie i wszystko kompleksowo jak widze smile.gif

wowo u Ciebie koncepcja odnośnie kolektora też sie zmieniła? biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 7 8 9 10 11 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 26 July 2025 - 02:03