![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1581
|
|
Super User Dołączył: Thu, 12 July 2012 Skąd: Pomorze ![]() |
Specu: System gaśniczy jest na pokładzie.
Ale bandyta z niego! Czekam na filmik i kreski po finalnym strojeniu na 3barach. -------------------- mk2 16vt
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1582
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1583
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 22 August 2012 Skąd: Namysłów/Żyrardów ![]() |
Auto wygląda obłędnie, mega kocur z niego
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1584
|
|
User Dołączył: Tue, 11 September 2012 ![]() |
Przekozak! Nie dosc, ze szybki, to jeszcze wyglada zacnie!
Koniecznie umiesc filmy on board po finalnym strojeniu ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1585
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Przekozak! Nie dosc, ze szybki, to jeszcze wyglada zacnie! Koniecznie umiesc filmy on board po finalnym strojeniu ![]() ![]() Narazie nie ,ale kupione sa na zapas , u mnie sa 1700cc plus 4 barowy regulator , przed finalnym strojeneim musimy poprawic jeszcze pare rzeczy . wiec spokojnie , juz nic nie robie na cisnieniu , bo wtedy najlatwiej popelnic blad !! -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1586
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
Chodz już jest zajebiście należało by jeszcze tył daj ciut w dół założyć wycieraczkę i kratkę w miejsce prawego halogena
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#1587
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Chodz już jest zajebiście należało by jeszcze tył daj ciut w dół założyć wycieraczkę i kratkę w miejsce prawego halogena ![]() ![]() Kratki sa , a dupa poszla go gory jak wylecialo z seata kolejne 50kg ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1588
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
kiedyś brałem udał w zawodach tuningowych (stylistycznych) wiec wszystkie pierdółki rzucają się w oczy
![]() jeszcze raz napisze auto mistrz. normalnie prawie moje marzenie, żeby tylko jeszcze szybciej turbo wstawało ![]() |
|
|
![]()
Post
#1589
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 10 February 2011 ![]() |
Jest kozak niezły...
Niemieckie polizeie nie czepiają się wystających kół poza nadkola tak jak w PL? |
|
|
![]()
Post
#1590
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 22 September 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1591
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
W rzeczywistosci PT6766 jest jeszcze wieksze niz myslalem
![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1592
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Wlasnie wczoraj chcialem podbijać z zapytaniem co taka cisza
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#1593
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Wlasnie wczoraj chcialem podbijać z zapytaniem co taka cisza ![]() Garrett odmowil posluszenstwa , najwidoczniej ponad polgodzinne ognisko , kapke mu zaszkodzilo . I po tym jak olali nas w Garrecie stwierdzilem ze Garretta wiecej nie kupie -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1594
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1595
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Pewnie powiedzieli, że gwarancji niema i możesz u nich zakupić nowe Chra
![]() |
|
|
![]()
Post
#1596
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
Pewnie powiedzieli, że gwarancji niema i możesz u nich zakupić nowe Chra ![]() Trzymali turbo ponad 5 tygodni po czym stwierdzili ze nie moga jej naprawic bo nigdy nie wypuscili sprezarki z takim chra z fabryki . I w sumie nie bylo by problemu ,ani nie mial bym zalu gdyby to powiedzieli odrazu a nie po uplywie 5 tygodni . -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1597
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
No ale jak to nie wypuścili... skoro to był oryginalny garett a nie chinol. Możesz coś więcej napisać?
|
|
|
![]()
Post
#1598
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
No ale jak to nie wypuścili... skoro to był oryginalny garett a nie chinol. Możesz coś więcej napisać? Odp z garretta wygladala nastepujaco . Wirnik ssacy jak i wydechowy jest wiekszy od gt3582 o xx i nie sa w stanie dopasowac nic w tak obrobiona obudowe jaka ja mialem u siebie . A ze po tak dlugim czasie nie mieli nic konkrtnego do zaproponowania na flansze t3 .... wiec sie wylalem na firme garrett tak jak oni wylali sie na mnie . Czas oczekiwania plus serwis w garrecie jest dla mnie jakims jednym wielkim nieporozumieniem. I pewnie jak nie zmienia podejscia do klijetow to po prostu beda ich systematycznie tracic . Ps pojawil sie maly problem ... nowa sprezarka nie chciala sie dzisiaj zmiescic w miejsce starej ,ale po krotkiej poprawce blacharskiej jakos sie udalo ![]() ![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#1599
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 25 April 2006 Skąd: DW-city ![]() |
turbo garretta to hybryda garrett gt35 z frontem ala garrett gt40 srednica 84mm wirnika frontowego i muszla z antisurgem foto:
nie wiem czemu pisza ze nie posiadaja takiego frontu:/ https://www.google.pl/search?q=garrett+gt35...tml%3B640%3B480 |
|
|
![]()
Post
#1600
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
lewarkiem samochodowym dobrze się takie operacje klepania robi :
![]() wgniatasz blachę bez uszkadzania lakieru ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 28 August 2025 - 02:16 |