Shoutbox 0 nowych PW 


145 Stron V  « < 78 79 80 81 82 > »   
Closed TopicStart new topic
> Seat Leon R31 + GTX 45 by Digitun, Test 6-Ciu cylindrów.
barott
post Mon, 13 May 2013 - 10:30
Post #1581


Super User
Dołączył: Thu, 12 July 2012
Skąd: Pomorze





Specu: System gaśniczy jest na pokładzie.

Ale bandyta z niego! Czekam na filmik i kreski po finalnym strojeniu na 3barach.


--------------------
mk2 16vt
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 13 May 2013 - 10:30
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kremat0r
post Mon, 13 May 2013 - 10:38
Post #1582


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT(specu @ Mon, 13 May 2013 - 09:22) *
Gratuluje idzie baaaaardzo męsko!
Wozisz spora gaśnicę?


Specu nie kracz tongue.gif oby sie nie przydała.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radzionam88
post Mon, 13 May 2013 - 14:13
Post #1583


Frequent User
Dołączył: Wed, 22 August 2012
Skąd: Namysłów/Żyrardów





Auto wygląda obłędnie, mega kocur z niego smile.gif brawa za konsekwencje i upór w dążeniu do celu smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ziutsane
post Mon, 13 May 2013 - 14:23
Post #1584


User
Dołączył: Tue, 11 September 2012





Przekozak! Nie dosc, ze szybki, to jeszcze wyglada zacnie!
Koniecznie umiesc filmy on board po finalnym strojeniu smile.gif rozumiem, ze 2000cc ida do Twojego ? smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 13 May 2013 - 15:43
Post #1585


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(ziutsane @ Mon, 13 May 2013 - 14:23) *
Przekozak! Nie dosc, ze szybki, to jeszcze wyglada zacnie!
Koniecznie umiesc filmy on board po finalnym strojeniu smile.gif rozumiem, ze 2000cc ida do Twojego ? smile.gif



Narazie nie ,ale kupione sa na zapas , u mnie sa 1700cc plus 4 barowy regulator , przed finalnym strojeneim musimy poprawic jeszcze pare rzeczy . wiec spokojnie , juz nic nie robie na cisnieniu , bo wtedy najlatwiej popelnic blad !!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Mon, 13 May 2013 - 21:58
Post #1586


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





Chodz już jest zajebiście należało by jeszcze tył daj ciut w dół założyć wycieraczkę i kratkę w miejsce prawego halogena smile.gif heble z przodu wyglądają jak by pod alusem była schowana stalówka smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Mon, 13 May 2013 - 23:27
Post #1587


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kuba_guzik110 @ Mon, 13 May 2013 - 21:58) *
Chodz już jest zajebiście należało by jeszcze tył daj ciut w dół założyć wycieraczkę i kratkę w miejsce prawego halogena smile.gif heble z przodu wyglądają jak by pod alusem była schowana stalówka smile.gif



Kratki sa , a dupa poszla go gory jak wylecialo z seata kolejne 50kg wink.gif Wszystko powoli sie dopracuje ,ale od wczoraj przyjechal do nas golf mk4 na modyfikacje i narazie seat musi chciwlke poczekac , pozniej walcze z nim dalej ... ps ale jestes spostrzegawczy (wycieraczka) wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Tue, 14 May 2013 - 18:23
Post #1588


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





kiedyś brałem udał w zawodach tuningowych (stylistycznych) wiec wszystkie pierdółki rzucają się w oczy smile.gif
jeszcze raz napisze auto mistrz. normalnie prawie moje marzenie, żeby tylko jeszcze szybciej turbo wstawało biggrin.gif hehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piotrekb_s3
post Tue, 14 May 2013 - 18:51
Post #1589


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 February 2011





Jest kozak niezły...
Niemieckie polizeie nie czepiają się wystających kół poza nadkola tak jak w PL?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukkoz01
post Tue, 14 May 2013 - 21:08
Post #1590


Super User
Dołączył: Thu, 22 September 2011
Skąd: Warszawa





CYTAT(kuba_guzik110 @ Tue, 14 May 2013 - 18:23) *
normalnie prawie moje marzenie, żeby tylko jeszcze szybciej turbo wstawało biggrin.gif hehe


Jak na pojemność silnika i moc w jaką celuje Rafał, to turbo wstaje bardzo ładnie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 07 Jul 2013 - 16:05
Post #1591


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





W rzeczywistosci PT6766 jest jeszcze wieksze niz myslalem happy.gif







--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 07 Jul 2013 - 16:19
Post #1592


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Wlasnie wczoraj chcialem podbijać z zapytaniem co taka cisza smile.gif Czyli setup z odpalenia nie doczekał się finalnego strojenia?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 07 Jul 2013 - 16:26
Post #1593


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(Fawor @ Sun, 07 Jul 2013 - 16:19) *
Wlasnie wczoraj chcialem podbijać z zapytaniem co taka cisza smile.gif Czyli setup z odpalenia nie doczekał się finalnego strojenia?


Garrett odmowil posluszenstwa , najwidoczniej ponad polgodzinne ognisko , kapke mu zaszkodzilo . I po tym jak olali nas w Garrecie stwierdzilem ze Garretta wiecej nie kupie


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Sun, 07 Jul 2013 - 20:05
Post #1594


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 07 Jul 2013 - 16:26) *
I po tym jak olali nas w Garrecie stwierdzilem ze Garretta wiecej nie kupie

Możesz napisać coś więcej??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Sun, 07 Jul 2013 - 20:09
Post #1595


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Pewnie powiedzieli, że gwarancji niema i możesz u nich zakupić nowe Chra biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 07 Jul 2013 - 22:09
Post #1596


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(kremat0r @ Sun, 07 Jul 2013 - 20:09) *
Pewnie powiedzieli, że gwarancji niema i możesz u nich zakupić nowe Chra biggrin.gif



Trzymali turbo ponad 5 tygodni po czym stwierdzili ze nie moga jej naprawic bo nigdy nie wypuscili sprezarki z takim chra z fabryki . I w sumie nie bylo by problemu ,ani nie mial bym zalu gdyby to powiedzieli odrazu a nie po uplywie 5 tygodni .


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Sun, 07 Jul 2013 - 22:17
Post #1597


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





No ale jak to nie wypuścili... skoro to był oryginalny garett a nie chinol. Możesz coś więcej napisać?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 07 Jul 2013 - 22:24
Post #1598


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(tomiw @ Sun, 07 Jul 2013 - 22:17) *
No ale jak to nie wypuścili... skoro to był oryginalny garett a nie chinol. Możesz coś więcej napisać?



Odp z garretta wygladala nastepujaco . Wirnik ssacy jak i wydechowy jest wiekszy od gt3582 o xx i nie sa w stanie dopasowac nic w tak obrobiona obudowe jaka ja mialem u siebie . A ze po tak dlugim czasie nie mieli nic konkrtnego do zaproponowania na flansze t3 .... wiec sie wylalem na firme garrett tak jak oni wylali sie na mnie .

Czas oczekiwania plus serwis w garrecie jest dla mnie jakims jednym wielkim nieporozumieniem. I pewnie jak nie zmienia podejscia do klijetow to po prostu beda ich systematycznie tracic .

Ps pojawil sie maly problem ... nowa sprezarka nie chciala sie dzisiaj zmiescic w miejsce starej ,ale po krotkiej poprawce blacharskiej jakos sie udalo





--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdserek
post Mon, 08 Jul 2013 - 06:25
Post #1599


Super User
Dołączył: Tue, 25 April 2006
Skąd: DW-city





turbo garretta to hybryda garrett gt35 z frontem ala garrett gt40 srednica 84mm wirnika frontowego i muszla z antisurgem foto:

nie wiem czemu pisza ze nie posiadaja takiego frontu:/ https://www.google.pl/search?q=garrett+gt35...tml%3B640%3B480
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 08 Jul 2013 - 08:52
Post #1600


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





lewarkiem samochodowym dobrze się takie operacje klepania robi :

wgniatasz blachę bez uszkadzania lakieru smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

145 Stron V  « < 78 79 80 81 82 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 28 August 2025 - 02:16