![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
pod koniec lutego stalem sie wlascicielem tej ibizy. kupilem ja w miejscowosci śrem pod poznaniem. po za drobnymi usterkami auto ma sie w miare dobrze. nie dzialal wskaznik egt, wymienilem czujnik i teraz martwi mnie troche temperatura ktora osiaga 1000 stopni. po za tym cos sie rozjechalo turbo dmucha 1,5. afr tez duzy bo nawet 10.2
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
pod koniec lutego stalem sie wlascicielem tej ibizy. kupilem ja w miejscowosci śrem pod poznaniem. po za drobnymi usterkami auto ma sie w miare dobrze. nie dzialal wskaznik egt, wymienilem czujnik i teraz martwi mnie troche temperatura ktora osiaga 1000 stopni. po za tym cos sie rozjechalo turbo dmucha 1,5. afr tez duzy bo nawet 10.2 ty nie wiesz co ty piszesz ... afr masz duzy ?? 10,2 to jest wysoki AFR ?? -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#623
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Oj juz nie lapk chlopaka za slowka. Kupil IBI i zapewne chodzilo ze duzo jako bogato
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#624
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
dokladnie to mialem na mysli. czasami nawet jest rowne 10
|
|
|
![]()
Post
#625
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
orientujecie sie jakie egt moze ubic ten silnik?
|
|
|
![]()
Post
#626
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 September 2003 Skąd: warszawa ![]() |
Ciekawe czemu nie dzialal czujnik egt
![]() -------------------- bartek
|
|
|
![]()
Post
#627
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Bo termopary padają? Zwłaszcza te do tanich zegarów.
|
|
|
![]()
Post
#628
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
wymień w końcu wastegate na jakis porządny
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#629
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
czujnik egt byl za 200zl bo za tyle k upilem taki sam. mam tylko problem z jego dobrym zamontowaniem poniewarz stary mial w polowie kolnierz ktory go trzymal a ten nowy jest identyczny tylko gladki. wastegate mam zamiar wyjac i przejrzec w wolnej chwili. aw69 ktos na forum vw polecil mi ciebie ze w razie problemow bys to wystroil. jakies orientacyjne koszty? domyslam sie ze cos pewnie przy niej robiles bo jest zarejestrowana w zambrowie
|
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
W jakich warunkach nabija 1000 EGT przy AFR 10-10.5? W sensie na którym biegu/po jakim czasie łapiesz takie temp?
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#631
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
przy spokojnej jezdzie ma okolo 600. 1000 lapie na czartym biegu przy obrotach okolo 6 tys. jadac oczywiscie z noga w podlodze. afr jest wtedy 10 lub 10.2
|
|
|
![]()
Post
#632
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Coś jest nie tak, to auto szybko napędza się do 6000rpm na 4 biegu, a już EGT 1000, dziwne. Według mnie termopara pokazuje pogodę.
-------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 16 March 2015 Skąd: Brzeziny ![]() |
tez mozliwe. nie wiem jak bylo wczesniej. chociaz z tego co wyczytalem tutaj temperatura nie przekraczala 900
|
|
|
![]()
Post
#634
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
ale przecież nie samo AFR generuje temperaturę, panowie
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#635
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
ale przecież nie samo AFR generuje temperaturę, panowie ![]() Jakich nie miałby zapłonów to nie mając stukowego ciężko o EGT 1000 w kilka-kilkanaście sekund przy tak bogatym AFR. Upałów ostatnio nie ma, małe turbo to nie jest, a i coolera kawałek, więc tu nie problem. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#636
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
wystarczy mieć wycofane zapłony - stuku wtedy tym bardziej nie będzie, a spaliny walą w wydech..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#637
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 30 October 2010 ![]() |
Miałem termoparę z zegarem AG pokazywało 1300, zero stuków afr książkowy, motor nie spłynął, więc te wskazania tych zegarów można sobie darować gówno wielkie i tyle, zmieniłem czujnik i to samo okazało się że sam zegar był walnięty ale przez pierwszy rok działał dobrze.
|
|
|
![]()
Post
#638
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
wystarczy mieć wycofane zapłony - stuku wtedy tym bardziej nie będzie, a spaliny walą w wydech.. Spaliny chyba zawsze walą w wydech. Ty teoria, ja praktyka, stroiłem podobne setupy i nawet na wycofanym zapłonie nie wyrzuca takiego EGT po tak krótkim czasie na WOT nawet mając termoparę 3cm od głowicy w jednym runnerze. Miałem termoparę z zegarem AG pokazywało 1300, zero stuków afr książkowy, motor nie spłynął, więc te wskazania tych zegarów można sobie darować gówno wielkie i tyle, zmieniłem czujnik i to samo okazało się że sam zegar był walnięty ale przez pierwszy rok działał dobrze. Do tego zmierzam - albo jest usterka mechaniczna (np. któryś wtryskiwacz leje, a na innych garach uboższy AFR) albo pomiary są z prognozy pogody, a nie realne. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
No nie wiem, jak stroiliśmy z Niutonem moje audi to wycofany zapłon bardzo szybko podnosił EGT do wysokich wartości.
Inna sprawa, że niestety zegarki AG są dobre jak są dobre ![]() Podobny psikus zrobił w moim aucie zegar STRI, tyle że działał płynnie pokazując w maxie 150-200*C za mało... -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#640
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Spaliny chyba zawsze walą w wydech. Ty teoria, ja praktyka, stroiłem podobne setupy Ty teoria, ja praktyka, stroiłem podobne setupy to właśnie pokazuje, jak bardzo mocno Ty jesteś 'praktyka', bo ja oczywiscie nie zrobiłem żadnego mocnego silnika...Spaliny zawsze walą wydech, ale ich temperatura po otwarciu zaworu wydechowego może być odczuwalnie różna przy różnym początku rozpoczęcia procesu spalania, czyż nie? Nie chce mi się dalej tłumaczyć, Noorec jak widać zrozumiał o co chodzi. -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:13 |