Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 30 31 32 33 34 >  
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
lukasz5456
post Mon, 16 Mar 2015 - 15:29
Post #621


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





pod koniec lutego stalem sie wlascicielem tej ibizy. kupilem ja w miejscowosci śrem pod poznaniem. po za drobnymi usterkami auto ma sie w miare dobrze. nie dzialal wskaznik egt, wymienilem czujnik i teraz martwi mnie troche temperatura ktora osiaga 1000 stopni. po za tym cos sie rozjechalo turbo dmucha 1,5. afr tez duzy bo nawet 10.2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Mar 2015 - 15:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Rafalek114
post Mon, 16 Mar 2015 - 17:38
Post #622


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lukasz5456 @ Mon, 16 Mar 2015 - 15:29) *
pod koniec lutego stalem sie wlascicielem tej ibizy. kupilem ja w miejscowosci śrem pod poznaniem. po za drobnymi usterkami auto ma sie w miare dobrze. nie dzialal wskaznik egt, wymienilem czujnik i teraz martwi mnie troche temperatura ktora osiaga 1000 stopni. po za tym cos sie rozjechalo turbo dmucha 1,5. afr tez duzy bo nawet 10.2



ty nie wiesz co ty piszesz ... afr masz duzy ?? 10,2 to jest wysoki AFR ??


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rex
post Mon, 16 Mar 2015 - 18:10
Post #623


Forum Killer
Dołączył: Tue, 07 December 2004
Skąd: Warszawa





Oj juz nie lapk chlopaka za slowka. Kupil IBI i zapewne chodzilo ze duzo jako bogato smile.gif


--------------------
Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior
Bilstei Wolf Suspension
ex rst :) 2.0 16v zetec in progress
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Mon, 16 Mar 2015 - 18:59
Post #624


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





dokladnie to mialem na mysli. czasami nawet jest rowne 10
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Mon, 16 Mar 2015 - 19:02
Post #625


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





orientujecie sie jakie egt moze ubic ten silnik?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartekk
post Mon, 16 Mar 2015 - 20:22
Post #626


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 September 2003
Skąd: warszawa





Ciekawe czemu nie dzialal czujnik egt rolleyes.gif


--------------------
bartek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 16 Mar 2015 - 20:55
Post #627


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Bo termopary padają? Zwłaszcza te do tanich zegarów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Mon, 16 Mar 2015 - 21:41
Post #628


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





wymień w końcu wastegate na jakis porządny smile.gif tam jest taki low budget pod maską że ja cie nie pierdole smile.gif to chyba tylko zasługa tego że to pancerny ABF i nie rozjebało się nic poważniej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Tue, 17 Mar 2015 - 08:39
Post #629


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





czujnik egt byl za 200zl bo za tyle k upilem taki sam. mam tylko problem z jego dobrym zamontowaniem poniewarz stary mial w polowie kolnierz ktory go trzymal a ten nowy jest identyczny tylko gladki. wastegate mam zamiar wyjac i przejrzec w wolnej chwili. aw69 ktos na forum vw polecil mi ciebie ze w razie problemow bys to wystroil. jakies orientacyjne koszty? domyslam sie ze cos pewnie przy niej robiles bo jest zarejestrowana w zambrowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Mar 2015 - 08:48
Post #630


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





W jakich warunkach nabija 1000 EGT przy AFR 10-10.5? W sensie na którym biegu/po jakim czasie łapiesz takie temp?


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Tue, 17 Mar 2015 - 09:55
Post #631


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





przy spokojnej jezdzie ma okolo 600. 1000 lapie na czartym biegu przy obrotach okolo 6 tys. jadac oczywiscie z noga w podlodze. afr jest wtedy 10 lub 10.2
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Mar 2015 - 10:22
Post #632


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





Coś jest nie tak, to auto szybko napędza się do 6000rpm na 4 biegu, a już EGT 1000, dziwne. Według mnie termopara pokazuje pogodę.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukasz5456
post Tue, 17 Mar 2015 - 11:19
Post #633


Rookie
Dołączył: Mon, 16 March 2015
Skąd: Brzeziny





tez mozliwe. nie wiem jak bylo wczesniej. chociaz z tego co wyczytalem tutaj temperatura nie przekraczala 900
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 17 Mar 2015 - 12:03
Post #634


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





ale przecież nie samo AFR generuje temperaturę, panowie rolleyes.gif A zaplony to krowa zjadła?


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Mar 2015 - 12:41
Post #635


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Fawor @ Tue, 17 Mar 2015 - 12:03) *
ale przecież nie samo AFR generuje temperaturę, panowie rolleyes.gif A zaplony to krowa zjadła?

Jakich nie miałby zapłonów to nie mając stukowego ciężko o EGT 1000 w kilka-kilkanaście sekund przy tak bogatym AFR.
Upałów ostatnio nie ma, małe turbo to nie jest, a i coolera kawałek, więc tu nie problem.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 17 Mar 2015 - 13:02
Post #636


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





wystarczy mieć wycofane zapłony - stuku wtedy tym bardziej nie będzie, a spaliny walą w wydech..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Tue, 17 Mar 2015 - 14:09
Post #637


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Miałem termoparę z zegarem AG pokazywało 1300, zero stuków afr książkowy, motor nie spłynął, więc te wskazania tych zegarów można sobie darować gówno wielkie i tyle, zmieniłem czujnik i to samo okazało się że sam zegar był walnięty ale przez pierwszy rok działał dobrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mis
post Tue, 17 Mar 2015 - 14:16
Post #638


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 07 January 2009
Skąd: Rzeszów





CYTAT(Fawor @ Tue, 17 Mar 2015 - 13:02) *
wystarczy mieć wycofane zapłony - stuku wtedy tym bardziej nie będzie, a spaliny walą w wydech..

Spaliny chyba zawsze walą w wydech. Ty teoria, ja praktyka, stroiłem podobne setupy i nawet na wycofanym zapłonie nie wyrzuca takiego EGT po tak krótkim czasie na WOT nawet mając termoparę 3cm od głowicy w jednym runnerze.
CYTAT(ZUCZEKTT @ Tue, 17 Mar 2015 - 14:09) *
Miałem termoparę z zegarem AG pokazywało 1300, zero stuków afr książkowy, motor nie spłynął, więc te wskazania tych zegarów można sobie darować gówno wielkie i tyle, zmieniłem czujnik i to samo okazało się że sam zegar był walnięty ale przez pierwszy rok działał dobrze.

Do tego zmierzam - albo jest usterka mechaniczna (np. któryś wtryskiwacz leje, a na innych garach uboższy AFR) albo pomiary są z prognozy pogody, a nie realne.


--------------------
RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Tue, 17 Mar 2015 - 14:33
Post #639


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





No nie wiem, jak stroiliśmy z Niutonem moje audi to wycofany zapłon bardzo szybko podnosił EGT do wysokich wartości.
Inna sprawa, że niestety zegarki AG są dobre jak są dobre smile.gif Miałem już dwa razy akcję z zegarem AG, który wesoło zaniżał temperatury trzymając sztywno 800*C, a jak się "odblokował" to ponad tysia...
Podobny psikus zrobił w moim aucie zegar STRI, tyle że działał płynnie pokazując w maxie 150-200*C za mało...


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Tue, 17 Mar 2015 - 17:29
Post #640


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





CYTAT(Mis @ Tue, 17 Mar 2015 - 15:16) *
Spaliny chyba zawsze walą w wydech. Ty teoria, ja praktyka, stroiłem podobne setupy

CYTAT(Mis @ Tue, 17 Mar 2015 - 15:16) *
Ty teoria, ja praktyka, stroiłem podobne setupy

to właśnie pokazuje, jak bardzo mocno Ty jesteś 'praktyka', bo ja oczywiscie nie zrobiłem żadnego mocnego silnika...Spaliny zawsze walą wydech, ale ich temperatura po otwarciu zaworu wydechowego może być odczuwalnie różna przy różnym początku rozpoczęcia procesu spalania, czyż nie? Nie chce mi się dalej tłumaczyć, Noorec jak widać zrozumiał o co chodzi.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 30 31 32 33 34 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 12:13