Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM |
Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM |
Wed, 04 Nov 2009 - 21:40
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
MODEL: '97 Seat Ibiza GTi 2.0 16v
SILNIK: seryjny ABF odprężony kanapką, obrobina głowica, nowy rozrząd, Motul 5w50 Plan: Kute korby Integrated Engineering+ARP (kupione), kute tłoki UKŁAD DOLOTOWY: Garrett T28, BOV Greddy Type RS, Intercooler chiński 550x230x65, kolektor dolotowy z Audi S2 ucięty o jeden kanał, przepustnica z ABF'a rozwiercona i wypolerowana, MBC properfekt, filtr BMC DIA, Plan: narazie brak, nie trzeba nic zmieniać UKŁAD WYDECHOWY: Cały wydech z kwasa by Motowydech - kolektor jak na zdjęciu, DP 2,75" dalej 2,5" na dwóch przelotach Plan: jest ok pod ten setup ELEKTRONIKA: wcześniej chip by GTO z wyższą odcinką, aktualnie nowy mapsensor i Ecumaster DETII strojenie by Coobcio Plan: narazie wszystko się sprawdza UKŁAD PALIWOWY/ZAPŁON: walbro 255, wtryski 430cc, listwa z Audi TT, nowe przewody NGK Plan: na dniach zimniejsze świece UKŁAD NAPĘDOWY, KOŁA: Seria, nowe sprzęgło, koła oryginalne 16" + GY Eagle F1 Plan: komplet z VR6 albo spiek i R888 ZAWIESZENIE: Gwint TA Technix Plan: jakieś rozpórki UKŁAD HAMULCOWY: Seria tarcze przód 280 mm + ferodo premier, tył seria. Plan: Lepszy klocek i płyn na wiosnę BODY: Seria niebita, pomalowana na nowo cała buda oprócz dachu, pocięty zderzak Plan: nowy zderzak lepiej dopasowany do coolera WNĘTRZE: Goła blacha, wszystko wyprute, kubeł Mirco S2, pasy 3pkt. Sparco, kierownica Momo corse, wskaźniki AutoGauge SM PEAK - Boost i EGT. Plan: Boczki z plexy MOC: ???/???, ciężko powiedzieć, jakoś tam się napędza, za parę dni hamownia Plan: ile wyda po zakuciu , ze 300 z małą górką byłoby miło PODZIĘKOWANIA: przede wszystkim dla kolegi Keneta za nieocenioną pomoc przy doborze, zakupie gratów oraz składaniu tego wszystkiego w całość, dla Coobcia za rady i strojenie, dla chłopaków z Motowydechu za dobrą robotę oraz wszystkich którzy doradzali i pomagali po drodze. Samochód jest w moich rękach prawie 2 lata. Projekt początkowo był odchudzony i modowany N/A. Radził sobie bardzo dobrze, ale apetyt rósł i zapadła decyzja - zaturbiamy. Turbo projekt powstawał dość długo, ponieważ składaliśmy go sami w garażu, najczęściej wieczorami i po szkole. Rodził się w bólach ale wreszcie wyjechał i można auto zaprezentować. Póki co skromne 0,5 bar aby wykryć i wyeliminować choroby wieku dziecięcego. Można powiedzieć, że soft turbo. Jeśli wszystko będzie ok, to wtedy pewnie trochę podniesiemy boost, a na wiosnę kute graty i pójdziemy grubo. Mam nadzieję, że projekt się spodoba. Jest myślę dość niecodzienny, przemyślany i złożony z głową. Parę rzeczy jest do poprawki, ale przy tym co już zrobione to kosmetyka. Pierwsze jazdy wskazują na potencjał auta, który postaram się wykorzystać w przyszłości. Zaczął padać śnieg godzinę po strojeniu dlatego narazie tylko jeden krótki film: I na koniec zdjęcia (lepsze fotki będą jak się pogoda trafi): Pozdrawiam -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wspieraj forum |
Wed, 04 Nov 2009 - 21:40
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 21:43
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Gratulacje Maciuś, super że nam się udało. Ciężko było ale daliśmy radę. Teraz tylko więcej mocy i fura będzie robić niezły szał. Będzie killer. Cieszę się tak jak Ty i również dziękuje osobom które nam doradzały i pomogły. Pozdr
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 21:46
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer |
Nice :] Możesz coś powiedzieć o kolektorze wydechowym - gotowiec czy custom ? Ja walcze z uturbieniem 9A :]
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 21:49
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Za dużo nie da się powiedzieć poza tym co już napisane. Kolektor wykonał Motowydech, może się jutro dokopie do dokładniejszych zdjęć z przymiarek, mam jeszcze takie coś:
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 22:33
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów |
O jak fajnie ze kolega zamieścił swoja ibizke Wielkie podziękowania za przejażdzke Ibi super idzie jak zła Pozdrawiam
|
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 22:47
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Wykres powinien być w piątek wieczorem, ale narazie nie ma co liczyć na jakiś gruby wynik. Wszystko przed nami.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 23:07
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG |
A nie lepiej było by przy inwestować w kute i odprężające tłoki niż w korby?? Przyznam że nie widziałem tego silnika rozebranego, ale np korby w silniku 1.8T AEB ( które wytrzymują około 300 KM) są takie same jak w silniku 2.0 16V ACE (Audi na K-jet). Więc myslę że w ABF będą identyczne.
Ile kosztuje komplet kutych korb które zakupiłeś?? ( może być na pw) Powodzenia w modach. -------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 23:12
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Korby i tak leżą w szafie, wejdą razem z tłokami. Cene masz na PW. Podobno seryjne korby dają radę do 300 koni, ale po co się martwić, że coś klęknie? Będą skompletowane mocniejsze bebechy to będzie więcej mocy, narazie jest 0,5 bara i póki co wystarczy na zimę.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Wed, 04 Nov 2009 - 23:18
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice |
wygląda ładnie
odkręć kurek na większe doładowanie to dopiero jazda zacznie Cię cieszyć. -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
Thu, 05 Nov 2009 - 06:54
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
wygląda ładnie odkręć kurek na większe doładowanie to dopiero jazda zacznie Cię cieszyć. Zapewne sie podkręci, tylko chce żeby seryjne sprzęgło wytrzymało chciaż z tydzień, a odnoszę wrażenie że lada moment powie pa pa -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Thu, 05 Nov 2009 - 08:51
Post
#11
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
|
|
|
Thu, 05 Nov 2009 - 18:23
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Tak dziś sobie ustaliliśmy, że zmieni się olej, świece i za jakiś tydzień zrobimy większe doładowanie i dopiero wtedy hamownia.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Sun, 08 Nov 2009 - 22:06
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Aktualne fotki:
Cooler trochę za bardzo rzuca się w oczy, a i tak nie widać więcej jak 1/3. Tutaj widać, że projekt jeździ i ma się dobrze, na suchym ale zimnym asfalcie nie ma trakcji do 3ki. Aura nie sprzyja także ciężko pomierzyć auto gtechem narazie, ale dupohamownia twierdzi, że jest bardzo dobrze. Jutro profilaktycznie zmieniamy olej i świece. Wykres będzie dopiero na 0,8 bara. Pozdrawiam. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
Wed, 18 Nov 2009 - 15:54
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Dziś byłem na rolkach. Wynik 255 HP/289,2 Nm przy 0.8 bar, więc w sumie ok. Zapłon jest dosyć bezpiecznie cofnięty aby momentu nie było za dużo na seryjnych korbach. Wieczorem jeszcze małe korekty porobimy na drodze i narazie koniec zmian. Jest sucho, więc będzie okazja potestować odpowiednio auto. Przebiegi mocy i momentu myślę, że nie wyglądają najgorzej.
Pozdr. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wed, 18 Nov 2009 - 16:59
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała |
Bardzo fajna moc jak na takie doladowanie. Bardzo ladny wykres.
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
Wed, 18 Nov 2009 - 17:12
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Coś strasznie mało Nm wyszło - chyba za mocno zapłon Ci cofnąłem... Na drodze auto miłe wrażenie robi jakby Nm było co najmniej ze 330-350 a tu nawet 300 nie pękło - przepraszam
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wed, 18 Nov 2009 - 17:14
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Haha to za godzine bedziesz miał szanse poprawić
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
Wed, 18 Nov 2009 - 17:49
Post
#18
|
|
Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Oooo dziś sucho to może złapie trakcie na III
Kończę jeść i schodzę na dół Fajnie by było ponownie sprawdzić na rolkach po nieco bardziej uagresowionym zapłonie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wed, 18 Nov 2009 - 18:40
Post
#19
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 |
i jak boosta odkrecicie mu jeszcze z 0,2 bara
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
Wed, 18 Nov 2009 - 19:59
Post
#20
|
|
User Dołączył: Wed, 18 November 2009 Skąd: PodLasem |
Widzę, że w końcu udało się wystroić i zchamować autko Gratulacje dla Ciebie i Coobcia za dobra robotę.
Ladnie wytrzymuje na seryjnych gratach ten silnik z ibizki U mnie jakos też sie turla, ale potrzebne niedługo będzie mi nowe sprzęgło, a na wiosne działam dalej. Pozdrowienia od Primery ;P i czekam na więcej filmików. -------------------- Nissan Primera P11.144
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 20 April 2024 - 03:36 |