Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
Chester
post Mon, 30 Nov 2009 - 22:36
Post #61


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





CYTAT(michalp21 @ Mon, 30 Nov 2009 - 22:15) *
To teraz musisz kolego podjechac na hamownie do energy gaz polska i bedzie obiektywny wynik z innymi autami

Nie kpij, lepiej można spożytkować te 80zł dry.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 30 Nov 2009 - 22:36
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jemiol7
post Tue, 01 Dec 2009 - 07:49
Post #62


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Nie mam mega parcia na wykres, wóz ma dobrze jechać wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 01 Dec 2009 - 07:57
Post #63


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Napewno już ładnie jeździ musimy się jeszcze ustawić smile.gif
Jak moje padło się zrobi rolleyes.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Dec 2009 - 08:32
Post #64


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Jakie 80zł, 50zł... Można tryb obciążenia zapodać teżsmile.gif
Ps. no jak zapłon na nowych świeczkach nie wypada a tam u Ciebie zapas paliwa był to dwaj go wystroimy na maksa ile się da... Jak coś klęknie to akurat zima się zbliża a dupowóz posiadasz tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Tue, 01 Dec 2009 - 18:07
Post #65


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





coobcio dobre podejscie jutro wbijam do Ciebie dmuchniemy 2.5bara zeby bylo 500KM w Punto wink.gif

Co z ustawka Punto vs Ibiza? smile.gif Doszlo PW ?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Tue, 01 Dec 2009 - 18:17
Post #66


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Kamilbike @ Tue, 01 Dec 2009 - 18:07) *
Co z ustawka Punto vs Ibiza? smile.gif Doszlo PW ?


Nie, nic do mnie nie doszło, ale chętnie się ustawie, wyczyściłem skrzynke, może teraz.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Thu, 03 Dec 2009 - 19:55
Post #67


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Mały update:

Dołożyłem jeszcze jeden zegar, mianowicie AFR autogauge'a (nie jest to AEM, ale pokazuje to samo co innovate)


Narazie bez solidnego mocowania, ale to się w wolnej chwili poprawi. Brakowało mi tego wskazania, teraz będę bardziej spokojny. Pozdrawiam.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Thu, 03 Dec 2009 - 20:20
Post #68


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





E tam u mnie temperatura Oleju sobie ladnie lezy na EGT i nawet przy wybojach sie nie rusza, wiec zastanawiam sie czy jest sens dawac kurnik tongue.gif PW poszlo


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Thu, 03 Dec 2009 - 20:24
Post #69


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Wskaźnik nie rusza sie podczas jazdy także narazie nie ma co poprawiać. Ale bije nieźle po oczach, trzeba będzie przyciemnić. Pozdr.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 03 Dec 2009 - 20:35
Post #70


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(jemiol7 @ Thu, 03 Dec 2009 - 19:55) *
Mały update:

Dołożyłem jeszcze jeden zegar, mianowicie AFR autogauge'a (nie jest to AEM, ale pokazuje to samo co innovate)


Narazie bez solidnego mocowania, ale to się w wolnej chwili poprawi. Brakowało mi tego wskazania, teraz będę bardziej spokojny. Pozdrawiam.

zebys sie nie zdziwil ze bedzie pokazywal tak samo wskaznia afr jak innovate
pozdrawiam


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Fri, 04 Dec 2009 - 00:14
Post #71


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(henry @ Thu, 03 Dec 2009 - 20:35) *
zebys sie nie zdziwil ze bedzie pokazywal tak samo wskaznia afr jak innovate
pozdrawiam


Wiem jak jest wystrojony z użyciem innovate i wiem co pokazuje teraz zegar. Pozdrawiam serdecznie.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 04 Dec 2009 - 00:16
Post #72


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Mam na uwadzę to że wskazania moga się trochę różnić. Stroic sie na tym nie bedzie wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Fri, 04 Dec 2009 - 00:41
Post #73


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No spuściłeś mi srogie baty tongue.gif
Nie wiedziałem że na 0,9 bara latałeś hehe, wpadaj na przegląd i jakieś dostrojenie w partii wyższego boostu, tak się akurat składa że w mojej noki N73 brzęczy głośniczek, więc akurat dobry deal by był biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Fri, 04 Dec 2009 - 13:43
Post #74


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Wyjaśniło się mniej więcej skąd te baty:



Dodam jeszcze, że wskaźnik AFR jest podpięty do szerokopasmowej sondy Bosch LSU 4.9. Pozdr.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
docent85
post Fri, 04 Dec 2009 - 16:18
Post #75


User
Dołączył: Mon, 11 May 2009





bardzo dobry wynik ziom ładnie to lata miąłem przyjemność lecieć z tobą bravo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Fri, 04 Dec 2009 - 16:50
Post #76


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





No i zaczyna sie robic ciekawy wynik wink.gif


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
F-16
post Fri, 04 Dec 2009 - 19:08
Post #77


User
Dołączył: Sat, 02 February 2008
Skąd: ostrowiec św.





Gratuluje bardzo ładny wynik . Życzę powodzenia w modach .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Fri, 04 Dec 2009 - 19:18
Post #78


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





No widze ze w ttym wypadku na 1b mogloby byc porwonywalnie smile.gif Wczoraj niestety pogoda nam troche szyki pokrzyzowala i cos czuje ze na szybko sie nie ustawimy, bo wieczory sa juz zdecydowanie mokre.

Czy mi sie wydaje czy jesli moc jest juz osiagana przy tak wysokich obrotach tj prawie odcinka to turbo duzo wiecej nie dmuchnie ?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Fri, 04 Dec 2009 - 23:29
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Tak czy siak nie było wczoraj miarodajnych warunków, ale co się odwlecze...

Turbo powinno dmuchnąć jeszcze więcej, on tak ma ten silnik, że do końca moc generuje. Nie ma też parcia na jakieś wielkie moce narazie, ten wynik i tak przerósł Maćka oczekiwania. A co będzie jak się odkręci boost już po maxie, to dopiero na kutym dole zobaczymy.

Pozdr.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 05 Dec 2009 - 00:01
Post #80


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Ale przed kutym dołem zobaczmy na starym do ilu wyda smile.gif
Ps. miłe doświadczenie dzisiaj wykonalismy a więc moje innovate w końcowym tlumiku średnio pokazywało wskazania o ok 0,8-1 uboższe jak Auto gauge zaraz za suszarką...
Ciekawe czy to jest spowodowane odległością czy dokładnością obu tych urządzeń - po weekendzie mam nadzieję że się przekonamy smile.gif (jak wkręcimy innovata zaraz za suszarkę)


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:49