![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
To teraz musisz kolego podjechac na hamownie do energy gaz polska i bedzie obiektywny wynik z innymi autami Nie kpij, lepiej można spożytkować te 80zł ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie mam mega parcia na wykres, wóz ma dobrze jechać
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Napewno już ładnie jeździ musimy się jeszcze ustawić
![]() Jak moje padło się zrobi ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Jakie 80zł, 50zł... Można tryb obciążenia zapodać też
![]() Ps. no jak zapłon na nowych świeczkach nie wypada a tam u Ciebie zapas paliwa był to dwaj go wystroimy na maksa ile się da... Jak coś klęknie to akurat zima się zbliża a dupowóz posiadasz ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
coobcio dobre podejscie jutro wbijam do Ciebie dmuchniemy 2.5bara zeby bylo 500KM w Punto
![]() Co z ustawka Punto vs Ibiza? ![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Co z ustawka Punto vs Ibiza? ![]() Nie, nic do mnie nie doszło, ale chętnie się ustawie, wyczyściłem skrzynke, może teraz. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Mały update:
Dołożyłem jeszcze jeden zegar, mianowicie AFR autogauge'a (nie jest to AEM, ale pokazuje to samo co innovate) ![]() ![]() Narazie bez solidnego mocowania, ale to się w wolnej chwili poprawi. Brakowało mi tego wskazania, teraz będę bardziej spokojny. Pozdrawiam. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
E tam u mnie temperatura Oleju sobie ladnie lezy na EGT i nawet przy wybojach sie nie rusza, wiec zastanawiam sie czy jest sens dawac kurnik
![]() -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wskaźnik nie rusza sie podczas jazdy także narazie nie ma co poprawiać. Ale bije nieźle po oczach, trzeba będzie przyciemnić. Pozdr.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Mały update: Dołożyłem jeszcze jeden zegar, mianowicie AFR autogauge'a (nie jest to AEM, ale pokazuje to samo co innovate) ![]() ![]() Narazie bez solidnego mocowania, ale to się w wolnej chwili poprawi. Brakowało mi tego wskazania, teraz będę bardziej spokojny. Pozdrawiam. zebys sie nie zdziwil ze bedzie pokazywal tak samo wskaznia afr jak innovate pozdrawiam -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
zebys sie nie zdziwil ze bedzie pokazywal tak samo wskaznia afr jak innovate pozdrawiam Wiem jak jest wystrojony z użyciem innovate i wiem co pokazuje teraz zegar. Pozdrawiam serdecznie. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam na uwadzę to że wskazania moga się trochę różnić. Stroic sie na tym nie bedzie
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
No spuściłeś mi srogie baty
![]() Nie wiedziałem że na 0,9 bara latałeś hehe, wpadaj na przegląd i jakieś dostrojenie w partii wyższego boostu, tak się akurat składa że w mojej noki N73 brzęczy głośniczek, więc akurat dobry deal by był ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Wyjaśniło się mniej więcej skąd te baty:
![]() Dodam jeszcze, że wskaźnik AFR jest podpięty do szerokopasmowej sondy Bosch LSU 4.9. Pozdr. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#75
|
|
User Dołączył: Mon, 11 May 2009 ![]() |
bardzo dobry wynik ziom ładnie to lata miąłem przyjemność lecieć z tobą bravo
|
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
No i zaczyna sie robic ciekawy wynik
![]() -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
User Dołączył: Sat, 02 February 2008 Skąd: ostrowiec św. ![]() |
Gratuluje bardzo ładny wynik . Życzę powodzenia w modach .
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
No widze ze w ttym wypadku na 1b mogloby byc porwonywalnie
![]() Czy mi sie wydaje czy jesli moc jest juz osiagana przy tak wysokich obrotach tj prawie odcinka to turbo duzo wiecej nie dmuchnie ? -------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak czy siak nie było wczoraj miarodajnych warunków, ale co się odwlecze...
Turbo powinno dmuchnąć jeszcze więcej, on tak ma ten silnik, że do końca moc generuje. Nie ma też parcia na jakieś wielkie moce narazie, ten wynik i tak przerósł Maćka oczekiwania. A co będzie jak się odkręci boost już po maxie, to dopiero na kutym dole zobaczymy. Pozdr. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Ale przed kutym dołem zobaczmy na starym do ilu wyda
![]() Ps. miłe doświadczenie dzisiaj wykonalismy a więc moje innovate w końcowym tlumiku średnio pokazywało wskazania o ok 0,8-1 uboższe jak Auto gauge zaraz za suszarką... Ciekawe czy to jest spowodowane odległością czy dokładnością obu tych urządzeń - po weekendzie mam nadzieję że się przekonamy ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 19:49 |