![]() ![]() |
Mon, 23 Apr 2012 - 23:53
Post
#541
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Na tej?
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 23 Apr 2012 - 23:53
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 23 Apr 2012 - 23:54
Post
#542
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 23 January 2007 Skąd: Wawa |
Jesteś aluminiowym szejkiem
-------------------- TP 1:49,856 FWD
Focus 1.6 100 km - Daily Focus 2.0T 370 km - Track |
|
|
|
Mon, 23 Apr 2012 - 23:59
Post
#543
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
taki tam fetysz
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 19:36
Post
#544
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg |
co to za opony sa w ibizie gratulacje czasu
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 19:47
Post
#545
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Maxsport RB5 w mieszance miękkiej, 205/50/15.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 20:08
Post
#546
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
gdzie zamawiany maxsport? z oficjalnej strony?
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 20:17
Post
#547
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Tak. Dokładnie to 205/55/15
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 20:31
Post
#548
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
Zamawiałem bezpośrednio ze strony, pewnie następne też tak zamówię
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 10:32
Post
#549
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 28 December 2008 |
Jak kleją w porównaniu do R888? Mają homologację żebym mógł startować na nich w streecie?
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 12:26
Post
#550
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Mają homologację, kleją bardzo dobrze, są bardzo miękkie. Podejrzewam, że R888 w tym rozmiarze nie ma podejścia. Jemioł dotychczas miał R888, ale docięte dodatkowo na deszcz, więc nie ma porównania.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 15:59
Post
#551
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
miałem r888 i znikły moment
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Sat, 25 Aug 2012 - 14:39
Post
#552
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
No i nadszedł kres seryjnego silnika. Na drugim cylindrze kompresja 2,5 a z odmy wali jak z lokomotywy więc pewnie tłok. W przyszłym tygodniu zdejmę głowice i obadam co i jak.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Sat, 25 Aug 2012 - 15:04
Post
#553
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa |
Było coś jeszcze zmieniane czy padło na tym setupie co wcześniej?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
|
Sat, 25 Aug 2012 - 15:04
Post
#554
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków |
Jak boost i jak dlugo wytrzymal?
-------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
|
Sat, 25 Aug 2012 - 17:00
Post
#555
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa |
nowy slupek zapodać , i dalej upalć
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
|
Sat, 25 Aug 2012 - 17:23
Post
#556
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Trzeba z jakiegoś chińskiego tłoka podlecieć i 2,5 bara dmuchać
Ps. Profile nawet w mieszance twardej na prostej i na hamowaniu bez porównania lepiej kleją jak R888... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Tue, 28 Aug 2012 - 11:33
Post
#557
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Rozebrałem wczoraj dziada i nie jest żle. Wszystkie tłoki wyglądają elegancko, nie wypalone, żadnych śladów stuku itd. A oto przyczyna niskiej kompresji na 2 cylindrze:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7480946c194b7fe2.html Pierścienie wypadły na podłogę po wyjęciu tłoka. Ogólnie silnik ma się dobrze. Wymienię pierścienie, przy okazji wrzucę kute korby, panewki i jazda Z ciekawostek, głowica zeszła razem z kolektorami i turbiną http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/54afe0df945f583f.html Pozdr -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Tue, 28 Aug 2012 - 11:42
Post
#558
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa |
podziwiam ten motor za wytrzymałosc...dwa lata czy iles upalania i pierścienie do wymiany...heh:)
|
|
|
|
Tue, 28 Aug 2012 - 16:13
Post
#559
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa |
To nie jest źle. Tylko teraz w sprzęgło zainwestuj i podkreć boost to i 400 pęknie.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
|
Tue, 28 Aug 2012 - 23:05
Post
#560
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Ładnie ładnie, ciekawe czemu pierścienie pękły, a nie tłoki
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 04:16 |