![]() ![]() |
Sat, 14 Jan 2012 - 09:29
Post
#421
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
A czy średnica 38mm będzie waszym zdaniem wystarczająca by utrzymać bara?
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sat, 14 Jan 2012 - 09:29
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 14 Jan 2012 - 10:50
Post
#422
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jak dajesz na jednego runera to średnica obojętne i 20mm by było dobrze
Oby tylko z miejscem nie było problemu. PS. ja polecam te chińskie 38mm ala Tial, tylko przed montażem trzeba papierem ściernym trzonek zaworu w nim oszlifować z tej czarnej farby bo się przycina. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 15 Jan 2012 - 22:07
Post
#423
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
w jednym z naszych aut jest wlasnie taka podróbka 38mm z estd (ale nie karbowany korpus, normalnie jak tialowy) i bez problemu sobie chodzi od dwóch lat. Na td04-16 można zejść do 0,4bar.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Sun, 15 Jan 2012 - 22:21
Post
#424
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Sun, 15 Jan 2012 - 23:14
Post
#425
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków |
Nie jest trudno zrobić dobry jakościowo korpus - różnica jest w środku: sprężyna, prowadzenie tłoczka..
|
|
|
|
Sun, 15 Jan 2012 - 23:28
Post
#426
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Wyjdzie w praniu, najwyżej będę działał na dwa wastegaty, wewnetrzny i zewnętrzny
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Mon, 16 Jan 2012 - 06:13
Post
#427
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Kurde wygląda jak mój oryginał... jesli takowy w ogóle mam
|
|
|
|
Fri, 03 Feb 2012 - 20:19
Post
#428
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Postanowiłem przeprowadzić jeszcze jedną próbę zanim przed założeniem zewn wg i wywierciłem w żeliwie otwór, tak że teraz upuszcza z dwóch scrolli. Wiem że może później wstawać, ale nie ma tragedii, w zasadzie różnicy nie odnotowałem
Jestem właśnie po pierwszych testach i jest lepiej. Doładowanie nie przekracza w peaku 1,3b na trzecim i czwartym biegu, wiec przy panujących mrozach, nie jest źle -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Fri, 03 Feb 2012 - 20:24
Post
#429
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Super, ja dzisiaj na rolkach u Red Raców siedziałem, było dzwonić i wpadać - ciekawe co wyjdzie z nowego setupu
Ps. Jest zmułka po przejściu z III na IV bieg ?? -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Fri, 03 Feb 2012 - 20:34
Post
#430
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Upalanie na WOT całkiem nowego turbo dużo większego od poprzedniego? Prosisz się o unfall..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Fri, 03 Feb 2012 - 20:37
Post
#431
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Jemiął ma AFR wskaźnik przecież więc nie uszkodzi motoru, no chyba że tak na kierowaniu musi się skupiać że nie ma jak na niego luknąć
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Fri, 03 Feb 2012 - 20:41
Post
#432
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Wiem wiem, chciałem tylko sprawdzić doładowanie, czy w ogóle jest co stroić. A że przy tym AFR nie był zły i nie było żadnych niepokojących objawów to pocisnąłem trochę.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Fri, 03 Feb 2012 - 20:43
Post
#433
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
jak masz afr to jeszcze spoko. Czekam na porządne 12tki w wydaniu ibizy
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Sat, 04 Feb 2012 - 17:55
Post
#434
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Byliśmy dziś na hamowni z Coobciem i stroiliśmy ibize. Wynik to 380KM i 404NM przy 1.2b.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Sat, 04 Feb 2012 - 18:16
Post
#435
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
ale obcięliście boost ebc na dole czy rośnie sam z siebie ?
|
|
|
|
Sat, 04 Feb 2012 - 18:21
Post
#436
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Nie ma nic co steruje doładowaniem. Ani MBC ani EBC, dmucha prosto w actuator, czyli minimum ile może to turbo dmuchać z tym wg.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Sat, 04 Feb 2012 - 18:24
Post
#437
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
rozumiem , czekam na wykres .
pozdrawiam |
|
|
|
Sat, 04 Feb 2012 - 18:52
Post
#438
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Ladnie
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 04 Feb 2012 - 19:00
Post
#439
|
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa |
oj bedzie bogato szło z rolki....
|
|
|
|
Sat, 04 Feb 2012 - 20:57
Post
#440
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
MBC musi być coby z dołu to lepiej szło i nie było zmułki po zmianie biegów odrazu musi być full moment
Na Hamowni auto nam dmuchało 1,2 bara przy odcince a na drodze do 1,4 dobija i robi się ubogo, tak więc koniec już wydajności wtrysków 440ccm wspomaganych 4-ro barowym regulatorem paliwa. ![]() Fajnie bo moc rośnie cały czas z obrotami jakby tak delikatnie podnieść limiter chociaż tylko do 7500-7700 to myślę że także by się pojawiło sporo ekstra mocy, tylko nie wiadomo czy te silniki to znoszą w serii... Dodam jeszcze że Jemioł sam jeździł po rolkach i szło mu to bardzo dobrze, mogłem spokojnie się skupić na laptopie... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 10:24 |