Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
Fawor
post Wed, 11 Jan 2012 - 00:49
Post #401


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





szkoda, ze nie zaplanowałes miejsca na zewn WG przy nowym kolektorze. Byloby o wiele stabilniej i precyzyjniej pod np ewentualne pozniejsze boost by gear.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 11 Jan 2012 - 00:49
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kenet
post Wed, 11 Jan 2012 - 01:37
Post #402


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Auto żyje, trzeba ustabilizować boost na odpowiednim poziomie i będzie męsko.



--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 11 Jan 2012 - 09:30
Post #403


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





OD 4000 już idzie i to bez pomocy MBC - dobrze jest smile.gif
Ten drugi WG w sumie nie głupi pomysł żeby na pierwszą parę scroli dać... Śmiesznie jest w Holsecie że ma WG tylko pod jednego scrolla.

ALe z tego co piszecie jest kontrola boostu na biegach duża turbina i na dwujce 0,8 dmucha a na trójce już 1,2 tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 11 Jan 2012 - 11:33
Post #404


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





ten hx35 z jaka dupka jest 12 i wirnikiem 7 lopat ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Wed, 11 Jan 2012 - 12:41
Post #405


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





12 było stronę temu


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 11 Jan 2012 - 21:49
Post #406


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





dzięki smile.gif
to jeszcze chciałbym się dowiedziec przy ilu wstaje (4000?) i przy ilu ma pełny boost smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 11 Jan 2012 - 21:56
Post #407


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





a wystarczy spojrzeć na film..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Wed, 11 Jan 2012 - 21:58
Post #408


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Myślałem nad zewnętrznym WG, ale skoro z otwarta klapka utrzymuje 0,8 bara, to wydaje mi się że średnica wyda i upuści odpowiednia ilość spalin. Co prawda nie wiem co było by na 4 i 5, no ale jutro powalczę jeszcze z tym actuatorem i zobaczę co i jak. A jak nie wyda, to pewnie wleci zewn. WG, innej opcji nie ma.
Co ciekawe, AFR był ok 11 jak załadował te 1,2 bara ohmy.gif
Acha, jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Termoparę mam teraz wspawaną na zejściu dwóch środkowych runnerów i EGT na wolnych to jakieś 650, AFR dobry. Przy bucie nie przekroczyło 800-850. W poprzednim kolektorze, na zejściu runnerów z 4 w 1 EGT na wolnych wynosiło maks 500.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 11 Jan 2012 - 22:19
Post #409


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





To raczej wtedy było mało niż teraz wysoko


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Wed, 11 Jan 2012 - 23:27
Post #410


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





dobrze ze przy bucie nie przekracza 900 smile.gif

Fawor filmik jest słaby i nic nie widac sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Thu, 12 Jan 2012 - 00:23
Post #411


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Kazdy raczej ma tej samej jakości i ja na nim widze, ze zegar przekracza 0 przy okolicach 3k, a przy okolicach 4 jest maks boost.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grifter
post Thu, 12 Jan 2012 - 00:43
Post #412


Frequent User
Dołączył: Sat, 17 September 2005





wstaje od 3 na jakies 0.5 i szybko rosnie, przy 4 juz jest 1.2 i pewno szlo by dalej gdyby nie odpuscil gazu wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Thu, 12 Jan 2012 - 12:11
Post #413


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





dziękuje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 13 Jan 2012 - 19:43
Post #414


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





No i okazuje się że nawet ze zdjętym actuatorem, czyli otwarta klapką dmucha na 3 1,4 bara, a myśle że na 4 i 5 by napompowało więcej, więc muszę nabyć zewnętrzny WG. Wiem że tanio ciężko jest kupić coś dobrego, ale może miał ktoś do czynienia takim cudem? http://allegro.pl/wastegate-38mm-zewnetrzn...2043453365.html

Albo znacie jakieś sprawdzone w przyzwoitej cenie?


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Fri, 13 Jan 2012 - 20:22
Post #415


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





Tial kopia - wastegate zewnętrzny 38mm. Cena 450zł

Turbosmart kopia - wastegate zewnętrzny 38mm / bardzo duży. Cena 450zł

moze coś takiego napisz do użytkownika neo2005
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 13 Jan 2012 - 20:28
Post #416


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Albo takie cudo http://allegro.pl/zawor-upustowy-wastegate...2016761907.html
?
Dzięki Kuba, korzystałeś może z powyższych?


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
golfiarz1
post Fri, 13 Jan 2012 - 21:06
Post #417


Frequent User
Dołączył: Tue, 03 May 2011
Skąd: lublin





a niemozesz tam dac WG z audi s2 sprawdzone w boju i uzywke mozna dostac w dobrej cenie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Fri, 13 Jan 2012 - 22:15
Post #418


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Ten z S2 jest strasznie wielki...


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuba_guzik110
post Fri, 13 Jan 2012 - 23:18
Post #419


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 February 2009
Skąd: Białystok reprezentant





nie mam jeszcze turbo więc nie kożystałem, ale jak bede zakładał to kupię tego tiala. gdzies na jakiejś stronce czytałęm że te kopie są identyczne jak oryginały po rozebraniu. tak samo jest z hksem ssqv smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sat, 14 Jan 2012 - 09:29
Post #420


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





A czy średnica 38mm będzie waszym zdaniem wystarczająca by utrzymać bara?


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 19 20 21 22 23 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 03:37