![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#401
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
szkoda, ze nie zaplanowałes miejsca na zewn WG przy nowym kolektorze. Byloby o wiele stabilniej i precyzyjniej pod np ewentualne pozniejsze boost by gear.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#402
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto żyje, trzeba ustabilizować boost na odpowiednim poziomie i będzie męsko.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#403
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
OD 4000 już idzie i to bez pomocy MBC - dobrze jest
![]() Ten drugi WG w sumie nie głupi pomysł żeby na pierwszą parę scroli dać... Śmiesznie jest w Holsecie że ma WG tylko pod jednego scrolla. ALe z tego co piszecie jest kontrola boostu na biegach duża turbina i na dwujce 0,8 dmucha a na trójce już 1,2 ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#404
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
ten hx35 z jaka dupka jest 12 i wirnikiem 7 lopat ??
|
|
|
![]()
Post
#405
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
12 było stronę temu
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#406
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
dzięki
![]() to jeszcze chciałbym się dowiedziec przy ilu wstaje (4000?) i przy ilu ma pełny boost ![]() |
|
|
![]()
Post
#407
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
a wystarczy spojrzeć na film..
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#408
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Myślałem nad zewnętrznym WG, ale skoro z otwarta klapka utrzymuje 0,8 bara, to wydaje mi się że średnica wyda i upuści odpowiednia ilość spalin. Co prawda nie wiem co było by na 4 i 5, no ale jutro powalczę jeszcze z tym actuatorem i zobaczę co i jak. A jak nie wyda, to pewnie wleci zewn. WG, innej opcji nie ma.
Co ciekawe, AFR był ok 11 jak załadował te 1,2 bara ![]() Acha, jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia. Termoparę mam teraz wspawaną na zejściu dwóch środkowych runnerów i EGT na wolnych to jakieś 650, AFR dobry. Przy bucie nie przekroczyło 800-850. W poprzednim kolektorze, na zejściu runnerów z 4 w 1 EGT na wolnych wynosiło maks 500. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#409
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
To raczej wtedy było mało niż teraz wysoko
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#410
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
dobrze ze przy bucie nie przekracza 900
![]() Fawor filmik jest słaby i nic nie widac ![]() |
|
|
![]()
Post
#411
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Kazdy raczej ma tej samej jakości i ja na nim widze, ze zegar przekracza 0 przy okolicach 3k, a przy okolicach 4 jest maks boost.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#412
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 17 September 2005 ![]() |
wstaje od 3 na jakies 0.5 i szybko rosnie, przy 4 juz jest 1.2 i pewno szlo by dalej gdyby nie odpuscil gazu
![]() |
|
|
![]()
Post
#413
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
dziękuje
|
|
|
![]()
Post
#414
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
No i okazuje się że nawet ze zdjętym actuatorem, czyli otwarta klapką dmucha na 3 1,4 bara, a myśle że na 4 i 5 by napompowało więcej, więc muszę nabyć zewnętrzny WG. Wiem że tanio ciężko jest kupić coś dobrego, ale może miał ktoś do czynienia takim cudem? http://allegro.pl/wastegate-38mm-zewnetrzn...2043453365.html
Albo znacie jakieś sprawdzone w przyzwoitej cenie? -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#415
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
Tial kopia - wastegate zewnętrzny 38mm. Cena 450zł
Turbosmart kopia - wastegate zewnętrzny 38mm / bardzo duży. Cena 450zł moze coś takiego napisz do użytkownika neo2005 |
|
|
![]()
Post
#416
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Albo takie cudo http://allegro.pl/zawor-upustowy-wastegate...2016761907.html
? Dzięki Kuba, korzystałeś może z powyższych? -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#417
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 03 May 2011 Skąd: lublin ![]() |
a niemozesz tam dac WG z audi s2 sprawdzone w boju i uzywke mozna dostac w dobrej cenie
|
|
|
![]()
Post
#418
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Ten z S2 jest strasznie wielki...
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#419
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 February 2009 Skąd: Białystok reprezentant ![]() |
nie mam jeszcze turbo więc nie kożystałem, ale jak bede zakładał to kupię tego tiala. gdzies na jakiejś stronce czytałęm że te kopie są identyczne jak oryginały po rozebraniu. tak samo jest z hksem ssqv
![]() |
|
|
![]()
Post
#420
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
A czy średnica 38mm będzie waszym zdaniem wystarczająca by utrzymać bara?
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 13 July 2025 - 03:37 |