Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
lukey
post Fri, 07 Oct 2011 - 11:26
Post #301


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Hx jest chyba rozsądna opcja no i nówkę masz za 2k PLN na allegro. Jak masz blok w zapasów to można by spróbować sprawdzić ile tak naprawdę seria ABF znosi bo powyżej pewnych mocy wszyscy kują a może się okazać ze jest tak jak np z 2.7 biT.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 07 Oct 2011 - 11:26
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jemiol7
post Fri, 07 Oct 2011 - 21:54
Post #302


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





No tak właśnie planuje zrobić. Wsadzić HX35 jakieś, zewnętrzny wastegate i powoli zwiększać doładowanie. Kompletny silnik kosztuje mniej niż kute tłoki tongue.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 15 Oct 2011 - 02:10
Post #303


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





CYTAT(jemiol7 @ Thu, 06 Oct 2011 - 21:18) *
Owijanie dolotu bandażem bym odpuścił...


a nie folia termoizolacyjna?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sat, 15 Oct 2011 - 09:53
Post #304


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Owijanie dolotu do turbo, którego długość to 40 cm, mija się raczej z celem. Czy to bandaż, czy folia.


Z ciekawostek, HX35 jest już na miejscu. Trzeba zrobić nowy kolektor, zakupić większe wtryski i zobaczymy ile wytrzyma seryjny ABF.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
raich
post Sat, 15 Oct 2011 - 10:28
Post #305


Forum Homee
Dołączył: Sun, 05 July 2009





te korby jeszcze nie zalozone?
czyli wleci kucizna jak strzeli motor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sat, 15 Oct 2011 - 11:09
Post #306


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Z jaką muszlą macie tego hx-a?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Mon, 17 Oct 2011 - 00:15
Post #307


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Korby leżą jeszcze na półce, a muszla 12.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
R6
post Mon, 17 Oct 2011 - 16:43
Post #308


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 February 2007





to grubo :/ jak ten setup wytrzymuje bez kucizny


--------------------
... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 17 Oct 2011 - 16:59
Post #309


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





jak dla mnie bez sensu wkladac inne turbo i przerabiac inne rzeczy tylko po to zeby zobaczyc ile wytrzyma motor....nie lepiej od razu rozabrac motor, idzie zima wiec i czas byl by na to wsadzic kucie i wtedy grubiej isc....wysra sie cos akurat na poczatku sezonu i bedziesz miał z głowy....poza tym i tak w zime nie jezdzi sie specjalnie.....


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Mon, 17 Oct 2011 - 17:36
Post #310


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





A jeśli się nie wysra na tym doładowaniu, które jest planowane?


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 17 Oct 2011 - 19:20
Post #311


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





to po co kucizna na pólce lezy tongue.gif
ja dalej chyba sie upieram, ze majac kucizne na polce bym jednak wszystko wrzucil i latał smile.gif
Ale, to wasze auto i bede z zaciekawieniem dalej sledzil jego losy i oczywiscie kibicowal 4 z przodu smile.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Mon, 17 Oct 2011 - 20:05
Post #312


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Toldi, ale poki nie trzeba rozbierać silnika to po co robić sobie dodatkowe koszty i więcej elementów układanki z kategorii 'niepewne'. Bo też nie każdy mechanik poskłada mechanikę poprawnie smile.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Mon, 17 Oct 2011 - 22:41
Post #313


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Mam korby, tłoków póki co nie, a same tłoki to wydatek rzędu 2 tys. Plus koszty obróbki, złożenia itd, wychodzi spora suma. Mam nadzieje pojeździć przyszły sezon na lajtowym booscie, tak żeby było może z 340 km, zawsze to jakiś progres smile.gif Im bliżej będzie końca sezonu boost będzie szedł w górę, mam plan kupić drugi silnik i go powoli składać. No trzeba coś robić, przejeździłem tak dwa sezony i mi się trochę znudziło tongue.gif Jako że Holset będzie później wstawał to dla korb akurat lepiej. Zmiana sprężarki to w tej chwili jak by nie patrzeć najtańsza możliwość poprawy parametrów, mimo że trzeba zmieniać kolektor itd.
Ps. Wiecie może czy da radę utrzymać jakieś 0,7 bara na seryjnym WG z HX'a? Czy trzeba będzie wspierać go zewnętrznym?


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 17 Oct 2011 - 23:10
Post #314


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





I to jest dobry plan.Wrzucic wal z tdi i rozwiert na 83mm i wychodzi cos kolo 2.1 i do 7tys rpm mozna krecic.Wydaje mi sie ze skoro silnik przyjmuje 1.2 bara z malej t28 i jest z tego hx przy tym samym doladowaniu z 340-350 bedzie.Moze warto pomyslec o regolowanym kolko na walki ,moze da sie cos ugrac jeszcze w ten sposob.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Mon, 17 Oct 2011 - 23:17
Post #315


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





CYTAT(jemiol7 @ Mon, 17 Oct 2011 - 22:41) *
Jako że Holset będzie później wstawał to dla korb akurat lepiej. Zmiana sprężarki to w tej chwili jak by nie patrzeć najtańsza możliwość poprawy parametrów, mimo że trzeba zmieniać kolektor itd.
Ps. Wiecie może czy da radę utrzymać jakieś 0,7 bara na seryjnym WG z HX'a? Czy trzeba będzie wspierać go zewnętrznym?


Korby zabija przyspieszenie układu tłok-korba, a dokładnie masa własna korby w połaczeniu z masą tłoka i sworznia. Owszem im wyższe obroty tym wieksze prawdopodobieństwo przeżycia korb. Pewnie gdzieś powyżej 4000 obrotów powinno być bezpiecznie, ale wszystko co poniżej - trudno określić.

HX35 - może seryjne WG być zbyt restrykcyjne przy sugerowanym ciśnieniu 0,7 bara.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 18 Oct 2011 - 02:37
Post #316


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Holsety mają seryjnie bardzo sztywne aktaotory warto coś miekszego zastosować no i coby doładowanie było na odpowiednim poziomie to można by przewiercić się przez muszlę wydechową coby WG upuszczało ciśnienie z obu scrolli...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Tue, 18 Oct 2011 - 08:29
Post #317


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Coobcio ale wtedy tracimy twinscrol a w 2.0 przy hx35 warto by było z niego skorzystać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Tue, 18 Oct 2011 - 08:52
Post #318


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





I tak będę robił nowy kolektor, więc przy okazji wleci zewnętrzny wastegate. Testował już ktoś rozwiązanie z wewnętrznym wg sprężarki i jednocześnie zewnętrznym? Na chłopski rozum powinno działać, i powinno dać radę bez problemu utrzymać małe doładowanie?


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shouphas
post Tue, 18 Oct 2011 - 16:06
Post #319


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 March 2005
Skąd: Witten/Radzionków





A ja mam pytanie jak abf "lubi" sie z ecu masterem? Wsio ok czy jakies komplikacje? Podpiete jako swinia czy FIT?


--------------------
Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ...
176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Tue, 18 Oct 2011 - 16:36
Post #320


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Raczej się lubi smile.gif Można zarówno ingerować w paliwo jak i zapłon, nic niepokojącego się nie dzieje.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 14 15 16 17 18 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:31