![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#301
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Hx jest chyba rozsądna opcja no i nówkę masz za 2k PLN na allegro. Jak masz blok w zapasów to można by spróbować sprawdzić ile tak naprawdę seria ABF znosi bo powyżej pewnych mocy wszyscy kują a może się okazać ze jest tak jak np z 2.7 biT.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#302
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
No tak właśnie planuje zrobić. Wsadzić HX35 jakieś, zewnętrzny wastegate i powoli zwiększać doładowanie. Kompletny silnik kosztuje mniej niż kute tłoki
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#303
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#304
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Owijanie dolotu do turbo, którego długość to 40 cm, mija się raczej z celem. Czy to bandaż, czy folia.
Z ciekawostek, HX35 jest już na miejscu. Trzeba zrobić nowy kolektor, zakupić większe wtryski i zobaczymy ile wytrzyma seryjny ABF. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#305
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 ![]() |
te korby jeszcze nie zalozone?
czyli wleci kucizna jak strzeli motor? |
|
|
![]()
Post
#306
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Z jaką muszlą macie tego hx-a?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#307
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Korby leżą jeszcze na półce, a muszla 12.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#308
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
to grubo :/ jak ten setup wytrzymuje bez kucizny
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#309
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
jak dla mnie bez sensu wkladac inne turbo i przerabiac inne rzeczy tylko po to zeby zobaczyc ile wytrzyma motor....nie lepiej od razu rozabrac motor, idzie zima wiec i czas byl by na to wsadzic kucie i wtedy grubiej isc....wysra sie cos akurat na poczatku sezonu i bedziesz miał z głowy....poza tym i tak w zime nie jezdzi sie specjalnie.....
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#310
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
A jeśli się nie wysra na tym doładowaniu, które jest planowane?
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#311
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
to po co kucizna na pólce lezy
![]() ja dalej chyba sie upieram, ze majac kucizne na polce bym jednak wszystko wrzucil i latał ![]() Ale, to wasze auto i bede z zaciekawieniem dalej sledzil jego losy i oczywiscie kibicowal 4 z przodu ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#312
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
Toldi, ale poki nie trzeba rozbierać silnika to po co robić sobie dodatkowe koszty i więcej elementów układanki z kategorii 'niepewne'. Bo też nie każdy mechanik poskłada mechanikę poprawnie
![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#313
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Mam korby, tłoków póki co nie, a same tłoki to wydatek rzędu 2 tys. Plus koszty obróbki, złożenia itd, wychodzi spora suma. Mam nadzieje pojeździć przyszły sezon na lajtowym booscie, tak żeby było może z 340 km, zawsze to jakiś progres
![]() ![]() Ps. Wiecie może czy da radę utrzymać jakieś 0,7 bara na seryjnym WG z HX'a? Czy trzeba będzie wspierać go zewnętrznym? -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#314
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
I to jest dobry plan.Wrzucic wal z tdi i rozwiert na 83mm i wychodzi cos kolo 2.1 i do 7tys rpm mozna krecic.Wydaje mi sie ze skoro silnik przyjmuje 1.2 bara z malej t28 i jest z tego hx przy tym samym doladowaniu z 340-350 bedzie.Moze warto pomyslec o regolowanym kolko na walki ,moze da sie cos ugrac jeszcze w ten sposob.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#315
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Jako że Holset będzie później wstawał to dla korb akurat lepiej. Zmiana sprężarki to w tej chwili jak by nie patrzeć najtańsza możliwość poprawy parametrów, mimo że trzeba zmieniać kolektor itd. Ps. Wiecie może czy da radę utrzymać jakieś 0,7 bara na seryjnym WG z HX'a? Czy trzeba będzie wspierać go zewnętrznym? Korby zabija przyspieszenie układu tłok-korba, a dokładnie masa własna korby w połaczeniu z masą tłoka i sworznia. Owszem im wyższe obroty tym wieksze prawdopodobieństwo przeżycia korb. Pewnie gdzieś powyżej 4000 obrotów powinno być bezpiecznie, ale wszystko co poniżej - trudno określić. HX35 - może seryjne WG być zbyt restrykcyjne przy sugerowanym ciśnieniu 0,7 bara. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#316
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Holsety mają seryjnie bardzo sztywne aktaotory warto coś miekszego zastosować no i coby doładowanie było na odpowiednim poziomie to można by przewiercić się przez muszlę wydechową coby WG upuszczało ciśnienie z obu scrolli...
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#317
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Coobcio ale wtedy tracimy twinscrol a w 2.0 przy hx35 warto by było z niego skorzystać
|
|
|
![]()
Post
#318
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
I tak będę robił nowy kolektor, więc przy okazji wleci zewnętrzny wastegate. Testował już ktoś rozwiązanie z wewnętrznym wg sprężarki i jednocześnie zewnętrznym? Na chłopski rozum powinno działać, i powinno dać radę bez problemu utrzymać małe doładowanie?
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#319
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 March 2005 Skąd: Witten/Radzionków ![]() |
A ja mam pytanie jak abf "lubi" sie z ecu masterem? Wsio ok czy jakies komplikacje? Podpiete jako swinia czy FIT?
-------------------- Poprostu Szołpas ;)
Polska mysl techniczna na niemieckiej autobanie ... 176b9000 + td04 ^ 0,8 bara - stage 1 ;] |
|
|
![]()
Post
#320
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Raczej się lubi
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 17:31 |