![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#281
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
też miałem ten problem z olejem wyrzucanym przez odmę jak przesunąłem odcinkę na 7500, nie robiłem dodatkowego odpowietrzenia w pokrywie zaworów(chociaż miałem zamiar ) tylko zmieniłem falę olejową w misce na całkiem inną sporo lepszą po tej operacji temat znikną...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#282
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dalsze plany są takie, że póki co zobaczę co da zmiana żeliwa na większe. A docelowo poszukuję jakiejś większej sprężarki, tyle że wtedy to już się będzie musiało wiązać z ingerencją w układ korbowo-tłokowy
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#283
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Falę olejową a co to takiego jest
![]() Ps. Jemiole z doborem żeliwa do Ciebie może być ciężko w końcu masz standardową turbosprężarkę z 200SX S14 która występowała z żeliwem .64, o większym żeliwie do niej nie słyszałem jedynie mniejsze z T25... żeliwo AR.86 z np. GTI-R jest już przystosowane do większego wirnika a szkoda bo jakieś 350KM by było w zasięgu ręki... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#284
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
W słabym stanie co prawda ale GT28RS idzie już pocztą, więc może uda się coś wystrugać
![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#285
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
jak bedziesz zmienial sprezarke to przemys to dwa razy zebys za miesiac nie zalowal ze wlozles za mala . Te silniki sa pancerne , popatrz tylko na Boba i vampira ,obaj grubo ponad 800km z bloku ABF na glowicy KR
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#286
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak jak Kenet pisał wcześniej, będę próbował ożenić moją sprężarkę z żeliwem .86 z RS'a. Cena była okazyjna, zobaczymy czy da się jakoś to wykorzystać
![]() Jeśli nie, to przez zimę pewnie coś nowego zawita, tyle że będzie się to wiązało z dużo większymi kosztami... -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#287
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
A nie myślałeś nad turbo z evo 8/9 ? W 9A pieknie wstaje i trzyma moc, ceny tez przystepne, tyle ze wiazaloby sie to z nowym kolektor i downpipe...
-------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#288
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
No właśnie, to wszystko wiąże się z nowymi kosztami, więc stąd moje próby z tym RS'em. Nawet jak nie wyjdzie, to dużych strat nie będzie. Jako że wirniki będą się pewnie różnić, zastanawiam się czy da radę zostawić korpus z wałkiem z mojej obecnej, założyć większe wirniki i zasadzić to na muszlach z RS'a??
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#289
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
Falę olejową a co to takiego jest ![]() trochę się rozpędziłem z nazwą "fala olejowa" może przez to że w katalogu etka jest taka nazwa ![]() |
|
|
![]()
Post
#290
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 03 August 2008 Skąd: Lublin ![]() |
Jemiol, strasznie podoba mi się ten bandaż, który masz na DP. Możesz napisać gdzie taki kupię ?
-------------------- Zetec Evo Turbo 330KM 460Nm
|
|
|
![]()
Post
#291
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Z tego co kojarzę to był kupowany Respekcie.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#292
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Jemiol, strasznie podoba mi się ten bandaż, który masz na DP. Możesz napisać gdzie taki kupię ? To jest ten bandaż: http://www.re5pect.pl/tasma-termoodporna-m...-m-50x2-mm.html -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#293
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 03 August 2008 Skąd: Lublin ![]() |
Dzięki !
-------------------- Zetec Evo Turbo 330KM 460Nm
|
|
|
![]()
Post
#294
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
polecam taki bandaz, mam dokladnie poowijane nim wszystkie rury i kolektor
![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#295
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 February 2007 ![]() |
oplaca sie owijac orurowanie dolotu ?
-------------------- ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ...
|
|
|
![]()
Post
#296
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Owijanie dolotu bandażem bym odpuścił...
Zdjąłem dziś turbinę z ibizy, porównałem z gt28rs i już wiem że nie da się połączyć t28, z gorącą stroną .86 gt28rs'a. Różnią się zarówno średnicą wirników jak i średnicą "mocowania" do korpusu sprężarki. Moje t28 dobrze zniosło 2 lata eksploatacji i jest w bardzo fajnym stanie ![]() Wystawiam ją jutro na sprzedaż, mam nadzieje że dalej komuś będzie dobrze służyć, a ja w najbliższym czasie muszę nabyć coś większego ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#297
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Bandaż MAGNA jest super, też mam nim poowijane troszeczkę. Sprawuje się rewelacyjnie
![]() |
|
|
![]()
Post
#298
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Zdecydowales co wlatuje zamiast t28?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#299
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Muszę zrobić rozeznanie. Chciał bym coś z potencjałem ~450-500km, najlepiej na flanszę t28 bo taki mam kolektor. Coobcio mi wspominał że istnieje coś takiego, może jak zajrzy to napisze
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#300
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
a kucizna jakas czeka na montaz? bo nie pamietam....?
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 09:25 |