![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#261
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
dla mnie trakcja byla kiblowata. Pod wartszatem corsa na r888 ruszala jak cie moge, a na slozewcu na markgumie bylo kolo niej siwo. A dragslicka nikomu sie nie chcialo zalozyc
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#262
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Moim zdaniem i tak lepsza trakcja niż na Bemowie. Natomiast ujeby takie że wydech mi rozszczelnił, ogólnie wóz się nacierpiał i wytelepał niemiłosiernie.
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#263
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE ![]() |
Oj stary co tak słabo ?? 500Konne EVO 8 miało 8,3 sek... Trakcja znośna była ?? Słabo? Ja jak patrzę w moje race-logi to widzę, że najlepiej na 200m to miałem chyba 9,41s -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
![]()
Post
#264
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Na semi slicku przy mocniejszym spięciu dyfrów jarałem sprzęgło strasznie a mam ledwie 350 KM, dla 4. łapów było za przyczepnie... przy starcie z luncha mulilo do 2500 obr/min...
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#265
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT przy starcie z luncha mulilo do 2500 obr/min... Mało mocy ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#266
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie wiem czy na zawodach tego typu można w ogóle mówić, że było za przyczepnie? Jak sprzęgło nie daje rady to znaczy, że trzeba zmienić na mocniejsze, a nie sypać piach pod koła. Ja jeździłem Astrą i ruszało mi się normalnie jak na ulicy, tyle że moc licha, więc dużego problemu ze startem to ja raczej nigdzie nie miewałem.
Co do Ibizy to zarówno auto jak i kierowca spisali się na medal. ET 8,7 s na tle konkurencji nie wyglądało źle, nic się szczególnie nie wysrało poza tym wydechem, no ale to już kwestia stanu toru po którym przyszło jeździć. Trzeba zmienić opony z przodu, poprawić odmę i zrobić w końcu jakąś 12stkę na 1/4. Może na Seat-Racing się uda w tym roku, albo w Dajtkach. Pozdr -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#267
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#268
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Gratki,
patrzac jak wszyscy narzekaja ze wozy podskakiwaly mocno i wydechy sie rozszczelnialy całe szczescie ze akurat nie moglem byc na tych zawodach. Na seat-racing oczywiscie zapraszamy ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#269
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Dziś Ibiza na Seat Racing nareszcie pojechała 12. Wysoką co prawda, bo 12,858 ale bardzo cieszy
![]() ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#270
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
gratulacji , jak na ta moc bardzo dobry czas , nawet jezeli samochod jest calkowicie pusty !!
-------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#271
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
MEGA czas!! to waży 800kg??
![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#272
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Auto nie było ważone, ale patrząc na wagę serii i to co wyciągnęliśmy to nie ma mniej jak 1000kg. Brakuje jedynie wyposażnia wnętrza, bitumy są w środku, jeden kubeł, deska i boczek kierowcy. Kompresor klimy, pompa abs, dodatkowe kg orurowania i turbo pod maską, wcale nie ma jakiegoś hardokoru. Bez plexy, laminatów i tego typu patentów nie da się dużo zbić masy.
Ibiza godnie się dziś spisała, prędkość na mecie to prawie 183 km/h , ale auto stać jeszcze na odrobinę więcej. Brakuje dobrych opon i poprawnie ustawionej geometrii i można by jeszcze może 1-2 dziesiąte urwać. Będziemy się starali coś jeszcze w aucie poprawić. Lepsza opona, zbieżność i inne żeliwo turbiny tak żeby okolice 340 koni się pojawiły. Pozdro -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#273
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Maciek gratulacje !!
IbI ja zawsze w boju dawala rade a ustrzelone 12.xx jest chyba najlepsza gratyfikacja obecnego setupu. Kierownik jak zawsze przegosc ![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#274
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań ![]() |
No i to jest odpowiedni czas dla tego auta
![]() ![]() -------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
![]()
Post
#275
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Gratuluje 12-stki
![]() W końcu się udało !!! ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#276
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Z tą masą to ciężko ja swoją Gti 16v ważyłem bez ABSu,środka ,mat bitumicznych ,jeden fotel i rezerwa w baku wyszło równe 1000kg.
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#277
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Na koniec sezonu mały update.
Ibiza ma się dobrze, bez awarii przejeździła kolejny sezon. Wyeliminowałem problem wywalania nadmiernych ilości oleju przez odmę, poprzez wspawanie do pokrywy zaworów "odpowietrzenia", którego ABF seryjnie nie posiada i ma tylko odmę w bloku. Po tym zabiegu problem zniknął ![]() Przy okazji pomalowałem pokrywę w czarny mat. W celu zmniejszenia temperatury pod maską i przedłużenia życia przewodów wodnych narażonych na wysokie temperatury owinąłem bandażem DP. Tak to obecnie wygląda pod maską: ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#278
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Jakie plany na przyszly sezon?Widzialem ze rozgladasz sie za hx35:).
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#279
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Na ten kolektor ssący który posiadasz to można coś większego przykręcić
![]() Np. GT2871r jakieś 400kunia pewno się z tego ustruga, lag będzie nieznacznie większy ale nie wiadomo jak to się przełoży na czasy i awaryjność sprzętu. Ps. bardzo fajny pomysł z tą odmą - gratki panowe ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#280
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 24 September 2007 Skąd: Warszawa Grochów ![]() |
Tutaj to by passowało przykrecić gt3071
![]() ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:07 |