Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
guzior
post Sun, 05 Jun 2011 - 10:24
Post #261


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





dla mnie trakcja byla kiblowata. Pod wartszatem corsa na r888 ruszala jak cie moge, a na slozewcu na markgumie bylo kolo niej siwo. A dragslicka nikomu sie nie chcialo zalozyc smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 05 Jun 2011 - 10:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
jemiol7
post Sun, 05 Jun 2011 - 10:37
Post #262


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Moim zdaniem i tak lepsza trakcja niż na Bemowie. Natomiast ujeby takie że wydech mi rozszczelnił, ogólnie wóz się nacierpiał i wytelepał niemiłosiernie.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sun, 05 Jun 2011 - 11:50
Post #263


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Coobcio @ Sun, 05 Jun 2011 - 10:14) *
Oj stary co tak słabo ??
500Konne EVO 8 miało 8,3 sek...

Trakcja znośna była ??

Słabo? Ja jak patrzę w moje race-logi to widzę, że najlepiej na 200m to miałem chyba 9,41s


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sun, 05 Jun 2011 - 11:59
Post #264


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Na semi slicku przy mocniejszym spięciu dyfrów jarałem sprzęgło strasznie a mam ledwie 350 KM, dla 4. łapów było za przyczepnie... przy starcie z luncha mulilo do 2500 obr/min...


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 05 Jun 2011 - 13:25
Post #265


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
przy starcie z luncha mulilo do 2500 obr/min...

Mało mocy wink.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 05 Jun 2011 - 15:40
Post #266


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Nie wiem czy na zawodach tego typu można w ogóle mówić, że było za przyczepnie? Jak sprzęgło nie daje rady to znaczy, że trzeba zmienić na mocniejsze, a nie sypać piach pod koła. Ja jeździłem Astrą i ruszało mi się normalnie jak na ulicy, tyle że moc licha, więc dużego problemu ze startem to ja raczej nigdzie nie miewałem.

Co do Ibizy to zarówno auto jak i kierowca spisali się na medal. ET 8,7 s na tle konkurencji nie wyglądało źle, nic się szczególnie nie wysrało poza tym wydechem, no ale to już kwestia stanu toru po którym przyszło jeździć. Trzeba zmienić opony z przodu, poprawić odmę i zrobić w końcu jakąś 12stkę na 1/4. Może na Seat-Racing się uda w tym roku, albo w Dajtkach.

Pozdr


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 09 Jun 2011 - 18:41
Post #267


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(guzior @ Sun, 05 Jun 2011 - 13:25) *
Mało mocy wink.gif



In progress biggrin.gif



--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Fri, 10 Jun 2011 - 08:22
Post #268


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Gratki,
patrzac jak wszyscy narzekaja ze wozy podskakiwaly mocno i wydechy sie rozszczelnialy całe szczescie ze akurat nie moglem byc na tych zawodach.
Na seat-racing oczywiscie zapraszamy biggrin.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 24 Jul 2011 - 19:05
Post #269


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Dziś Ibiza na Seat Racing nareszcie pojechała 12. Wysoką co prawda, bo 12,858 ale bardzo cieszy biggrin.gif Przy okazji udało się zająć 3 miejsce w klasie FWD TURBO biggrin.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 24 Jul 2011 - 19:11
Post #270


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





gratulacji , jak na ta moc bardzo dobry czas , nawet jezeli samochod jest calkowicie pusty !!


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Sun, 24 Jul 2011 - 19:53
Post #271


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





MEGA czas!! to waży 800kg?? ohmy.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 24 Jul 2011 - 20:53
Post #272


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Auto nie było ważone, ale patrząc na wagę serii i to co wyciągnęliśmy to nie ma mniej jak 1000kg. Brakuje jedynie wyposażnia wnętrza, bitumy są w środku, jeden kubeł, deska i boczek kierowcy. Kompresor klimy, pompa abs, dodatkowe kg orurowania i turbo pod maską, wcale nie ma jakiegoś hardokoru. Bez plexy, laminatów i tego typu patentów nie da się dużo zbić masy.

Ibiza godnie się dziś spisała, prędkość na mecie to prawie 183 km/h , ale auto stać jeszcze na odrobinę więcej. Brakuje dobrych opon i poprawnie ustawionej geometrii i można by jeszcze może 1-2 dziesiąte urwać.

Będziemy się starali coś jeszcze w aucie poprawić. Lepsza opona, zbieżność i inne żeliwo turbiny tak żeby okolice 340 koni się pojawiły.

Pozdro


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Sun, 24 Jul 2011 - 23:22
Post #273


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





Maciek gratulacje !!

IbI ja zawsze w boju dawala rade a ustrzelone 12.xx jest chyba najlepsza gratyfikacja obecnego setupu.

Kierownik jak zawsze przegosc wink.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Sun, 24 Jul 2011 - 23:43
Post #274


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





No i to jest odpowiedni czas dla tego auta smile.gif Gratulacje 12sec FWD Club wink.gif


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 25 Jul 2011 - 07:56
Post #275


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Gratuluje 12-stki smile.gif
W końcu się udało !!! biggrin.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Mon, 25 Jul 2011 - 08:08
Post #276


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





Z tą masą to ciężko ja swoją Gti 16v ważyłem bez ABSu,środka ,mat bitumicznych ,jeden fotel i rezerwa w baku wyszło równe 1000kg.


--------------------
Renault Megane 3RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Tue, 04 Oct 2011 - 18:05
Post #277


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Na koniec sezonu mały update.
Ibiza ma się dobrze, bez awarii przejeździła kolejny sezon.
Wyeliminowałem problem wywalania nadmiernych ilości oleju przez odmę, poprzez wspawanie do pokrywy zaworów "odpowietrzenia", którego ABF seryjnie nie posiada i ma tylko odmę w bloku. Po tym zabiegu problem zniknąłsmile.gif
Przy okazji pomalowałem pokrywę w czarny mat. W celu zmniejszenia temperatury pod maską i przedłużenia życia przewodów wodnych narażonych na wysokie temperatury owinąłem bandażem DP.

Tak to obecnie wygląda pod maską:



--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Tue, 04 Oct 2011 - 21:10
Post #278


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Jakie plany na przyszly sezon?Widzialem ze rozgladasz sie za hx35:).


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 04 Oct 2011 - 21:57
Post #279


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Na ten kolektor ssący który posiadasz to można coś większego przykręcić tongue.gif
Np. GT2871r jakieś 400kunia pewno się z tego ustruga, lag będzie nieznacznie większy ale nie wiadomo jak to się przełoży na czasy i awaryjność sprzętu.

Ps. bardzo fajny pomysł z tą odmą - gratki panowe smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
michalp21
post Tue, 04 Oct 2011 - 22:17
Post #280


Frequent User
Dołączył: Mon, 24 September 2007
Skąd: Warszawa Grochów





Tutaj to by passowało przykrecić gt3071 tongue.gif Kute korby na półce tongue.gif Tłoczki ewentualnie do kompletu i bedzie git biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 12 13 14 15 16 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 21 June 2025 - 03:07