![]() ![]() |
Wed, 02 Feb 2011 - 01:18
Post
#221
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
No właśnie APEXI jest nie ciekawy bo od nastawionego doładowania w funkcji prędkości możan tylko robić +/-25%
Więc jak ustawimy 1 bara głównego to na 1 biegu minimum to 0,75bara a np. na III biegu 1,25... A przydało by się np. na I biegu 0,6bara a na IV 1,5 bara... Wiem że takie rzeczy to tylko w Saabie ale z elektrozaworkami i jakims pstryczkiem można trochę podziałać w tej dziedzinie... Kiedyś w Primerze Zura udało mi się ECU Masterem robić rostnący boost ze wzrostem prędkości no. pierwszy bieg to było 0,35bara rosnące do 0,5 dwója 0,5 do 0,9 a na III już falowanie 0,9 do 1,4... Fajnie by było jakby Jadźwin jakiegoś niezależnego boost controlera opracował co by się podłączało go pod czujnik ABS jakiegoś nie napędzanego koła i do zaworka N75... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 02 Feb 2011 - 01:18
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 02 Feb 2011 - 11:29
Post
#222
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
Coobcio, skąd wziąleś tą teorię? Ja na apexi mam ustawione 0,45 (sama spręzyna WG) na 1ce, a na 3jce już 1,2.
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Wed, 02 Feb 2011 - 13:32
Post
#223
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 19 April 2004 Skąd: Krakow |
W DET3 mozesz podpiac czujnik ABS/VSS pod wejscie Frequency In, i uzyc tego jako obciazenia do korekcji na mapie PWM.
I dzieki temu mozesz sobie zrobic skalowanie DC zaworka w funckji predkosci. Czyli dla niskich czestotliwosci mozesz ustawic 0 czyli bedziesz jechal z cisnieniem WG a potem proporcjonalnie to wysterowac do 100% wartosci z mapy. Aktualnie pracuje nad czyms "grubym" wiec chwilowo nie planuje dolozenia czegos wiecej do softu.... Kuba No właśnie APEXI jest nie ciekawy bo od nastawionego doładowania w funkcji prędkości możan tylko robić +/-25% Więc jak ustawimy 1 bara głównego to na 1 biegu minimum to 0,75bara a np. na III biegu 1,25... A przydało by się np. na I biegu 0,6bara a na IV 1,5 bara... Wiem że takie rzeczy to tylko w Saabie ale z elektrozaworkami i jakims pstryczkiem można trochę podziałać w tej dziedzinie... Kiedyś w Primerze Zura udało mi się ECU Masterem robić rostnący boost ze wzrostem prędkości no. pierwszy bieg to było 0,35bara rosnące do 0,5 dwója 0,5 do 0,9 a na III już falowanie 0,9 do 1,4... Fajnie by było jakby Jadźwin jakiegoś niezależnego boost controlera opracował co by się podłączało go pod czujnik ABS jakiegoś nie napędzanego koła i do zaworka N75... -------------------- Knock Knock! Who's there ? DETONATION
|
|
|
|
Fri, 18 Mar 2011 - 23:47
Post
#224
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE |
Ciekawe jak Ibiza idzie z rolki. Sądzę, że nieźle. Projekt bardzo fajny. Fura leciutka -------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 20:04
Post
#225
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa |
Ibiza dostała niedawno wzmacniacz zapłonu MSD SCI i została wystrojona na 1,2 bar. AFR oscyluje między 11,8-12 , EGT pod koniec 4ki max 900 st.. W niedzielę na Bemowie spróbujemy poprawić zeszłoroczne 13,3 pojechane na 0,8 bar i oponach GY F1 195/50. Obecnie na przedniej osi będą R888 205/45/15. Auto ładnie podaje, zapłon nie wypada więc po cichu liczymy na "less than 13 sec." Ibiza przed zawodami dostała oklejenie od zaprzyjaźnionego sponsora, powinna rzucać się w oczy (może nie tak jak specowa corsa ale zawsze coś)
![]() ![]() Pozdrawiam i do zobaczenia w niedzielę. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 20:34
Post
#226
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
|
|
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 21:26
Post
#227
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE |
A czemu na Bemowie Ibiza w klasie FWD Turbo, a nie FWD Street?
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 21:33
Post
#228
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Bo jest wybebeszona?
|
|
|
|
Wed, 13 Apr 2011 - 21:49
Post
#229
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE |
aaa faktycznie
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
|
Thu, 14 Apr 2011 - 10:29
Post
#230
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Na początku byłem trochę sceptycznie nastawiony do oklejenia w "firmowe barwy" ale jak na żywo zobaczyłem to mi się nawet podoba
Wymienie jeszcze świece oraz olej i będę gotowy na Niedziele. Do zobaczenia na Bemowie -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Thu, 14 Apr 2011 - 12:56
Post
#231
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
Nie no, gratulacje. Ja sponsora nie mogę znaleźć już pół roku, więc ciesz się, ciesz
|
|
|
|
Thu, 14 Apr 2011 - 14:10
Post
#232
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
Sponsor to trochę na wyrost powiedziane, bardziej firma rodzinna
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Thu, 14 Apr 2011 - 14:14
Post
#233
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów |
ciekawe czy uda sie 13 złamac Ibi, zycze powodzenia i do zobaczenia w niedziele
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
|
Thu, 14 Apr 2011 - 14:56
Post
#234
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 02 December 2008 Skąd: wuwua |
miałem nadzieje, że będzie w końcu okazja sie złapać, podobna masa, podobne parametry
-------------------- 206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
|
|
|
|
Thu, 14 Apr 2011 - 15:30
Post
#235
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
ciekawe czy uda sie 13 złamac Ibi, zycze powodzenia i do zobaczenia w niedziele Może być ciężko o 12 patrząc na to realnie, ale zobaczymy, ważne że będzie fajna impreza Pewnie będą jakieś wolne przejazdy tak jak w zeszłym roku, to będziemy się mogli złapać miałem nadzieje, że będzie w końcu okazja sie złapać, podobna masa, podobne parametry A co stoi na przeszkodzie? -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
Fri, 15 Apr 2011 - 15:56
Post
#236
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
|
|
|
|
Fri, 15 Apr 2011 - 19:35
Post
#237
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
projekt mega, troche ucierpiał sleeperski charakter auta po naklejkach ale ... dalej nikt się nie spodziewa po ibi takiego kopyta
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Sat, 16 Apr 2011 - 08:35
Post
#238
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Też mnie potwór - odprężona seria + T28 z 200SX S14
Po dołożeniu wzmacniacza MSD i po strojeniu muszę przyznać że bardzo fajnie odpycha się to auto jak na taki setup, dupohamownia jakieś 330KM czuje pod plecami i do tego nie wypada zapłon tak więc 12 musi być jak nic a jak się nie uda to znaczy że to wina kierwonika, który zdecydowanie za rzadko gra w gry FPP -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sat, 16 Apr 2011 - 09:09
Post
#239
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 31 December 2008 Skąd: MIRAGE |
Mi się też wydaje, że 12 będzie. W końcu lekki samochód i mocunek też niczego sobie. Jutro zobaczymy
-------------------- Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
|
|
|
|
Mon, 18 Apr 2011 - 07:41
Post
#240
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa |
No więc 12 nie udało się pojechać, było 13,1 tak jak w zeszłym roku na seat racing w Rykach. Udało się przejść do połfinału i ostatecznie zająć 3 miejsce co mnie bardzo miło zaskoczyło, nie spodziewałem się że wróce z pucharkiem
-------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 01:09 |