Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
Coobcio
post Wed, 02 Feb 2011 - 01:18
Post #221


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





No właśnie APEXI jest nie ciekawy bo od nastawionego doładowania w funkcji prędkości możan tylko robić +/-25%

Więc jak ustawimy 1 bara głównego to na 1 biegu minimum to 0,75bara a np. na III biegu 1,25...
A przydało by się np. na I biegu 0,6bara a na IV 1,5 bara... Wiem że takie rzeczy to tylko w Saabie ale z elektrozaworkami i jakims pstryczkiem można trochę podziałać w tej dziedzinie...

Kiedyś w Primerze Zura udało mi się ECU Masterem robić rostnący boost ze wzrostem prędkości no. pierwszy bieg to było 0,35bara rosnące do 0,5 dwója 0,5 do 0,9 a na III już falowanie 0,9 do 1,4...

Fajnie by było jakby Jadźwin jakiegoś niezależnego boost controlera opracował co by się podłączało go pod czujnik ABS jakiegoś nie napędzanego koła i do zaworka N75...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Feb 2011 - 01:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Fawor
post Wed, 02 Feb 2011 - 11:29
Post #222


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





Coobcio, skąd wziąleś tą teorię? Ja na apexi mam ustawione 0,45 (sama spręzyna WG) na 1ce, a na 3jce już 1,2.


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jadzwin
post Wed, 02 Feb 2011 - 13:32
Post #223


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 19 April 2004
Skąd: Krakow





W DET3 mozesz podpiac czujnik ABS/VSS pod wejscie Frequency In, i uzyc tego jako obciazenia do korekcji na mapie PWM.
I dzieki temu mozesz sobie zrobic skalowanie DC zaworka w funckji predkosci. Czyli dla niskich czestotliwosci mozesz ustawic 0 czyli bedziesz jechal z cisnieniem WG a potem proporcjonalnie to wysterowac do 100% wartosci z mapy.
Aktualnie pracuje nad czyms "grubym" wiec chwilowo nie planuje dolozenia czegos wiecej do softu....


Kuba

CYTAT(Coobcio @ Wed, 02 Feb 2011 - 02:18) *
No właśnie APEXI jest nie ciekawy bo od nastawionego doładowania w funkcji prędkości możan tylko robić +/-25%

Więc jak ustawimy 1 bara głównego to na 1 biegu minimum to 0,75bara a np. na III biegu 1,25...
A przydało by się np. na I biegu 0,6bara a na IV 1,5 bara... Wiem że takie rzeczy to tylko w Saabie ale z elektrozaworkami i jakims pstryczkiem można trochę podziałać w tej dziedzinie...

Kiedyś w Primerze Zura udało mi się ECU Masterem robić rostnący boost ze wzrostem prędkości no. pierwszy bieg to było 0,35bara rosnące do 0,5 dwója 0,5 do 0,9 a na III już falowanie 0,9 do 1,4...

Fajnie by było jakby Jadźwin jakiegoś niezależnego boost controlera opracował co by się podłączało go pod czujnik ABS jakiegoś nie napędzanego koła i do zaworka N75...



--------------------
Knock Knock! Who's there ? DETONATION
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Fri, 18 Mar 2011 - 23:47
Post #224


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





CYTAT(Coobcio @ Tue, 01 Feb 2011 - 01:10) *
Trasę S8 ostatnio testowały dwa Saaby 900NG: http://www.youtube.com/watch?v=SLi2VzewcOY
Fajno jest smile.gif

Ciekawe jak Ibiza idzie z rolki. Sądzę, że nieźle. Projekt bardzo fajny. Fura leciutka


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Wed, 13 Apr 2011 - 20:04
Post #225


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Ibiza dostała niedawno wzmacniacz zapłonu MSD SCI i została wystrojona na 1,2 bar. AFR oscyluje między 11,8-12 , EGT pod koniec 4ki max 900 st.. W niedzielę na Bemowie spróbujemy poprawić zeszłoroczne 13,3 pojechane na 0,8 bar i oponach GY F1 195/50. Obecnie na przedniej osi będą R888 205/45/15. Auto ładnie podaje, zapłon nie wypada więc po cichu liczymy na "less than 13 sec." Ibiza przed zawodami dostała oklejenie od zaprzyjaźnionego sponsora, powinna rzucać się w oczy (może nie tak jak specowa corsa ale zawsze coś)



Pozdrawiam i do zobaczenia w niedzielę.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 13 Apr 2011 - 20:34
Post #226


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(Kenet @ Wed, 13 Apr 2011 - 21:04) *
powinna rzucać się w oczy (może nie tak jak specowa corsa ale zawsze coś)


Hehe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 13 Apr 2011 - 21:26
Post #227


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





A czemu na Bemowie Ibiza w klasie FWD Turbo, a nie FWD Street?


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Wed, 13 Apr 2011 - 21:33
Post #228


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Bo jest wybebeszona?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Wed, 13 Apr 2011 - 21:49
Post #229


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





aaa faktycznie


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Thu, 14 Apr 2011 - 10:29
Post #230


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Na początku byłem trochę sceptycznie nastawiony do oklejenia w "firmowe barwy" ale jak na żywo zobaczyłem to mi się nawet podoba smile.gif
Wymienie jeszcze świece oraz olej i będę gotowy na Niedziele. Do zobaczenia na Bemowie smile.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Thu, 14 Apr 2011 - 12:56
Post #231


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Nie no, gratulacje. Ja sponsora nie mogę znaleźć już pół roku, więc ciesz się, ciesz wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Thu, 14 Apr 2011 - 14:10
Post #232


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Sponsor to trochę na wyrost powiedziane, bardziej firma rodzinna wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Thu, 14 Apr 2011 - 14:14
Post #233


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





ciekawe czy uda sie 13 złamac Ibi, zycze powodzenia i do zobaczenia w niedziele smile.gif tyle ze ja w klasie Street


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uczeszsie
post Thu, 14 Apr 2011 - 14:56
Post #234


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





miałem nadzieje, że będzie w końcu okazja sie złapać, podobna masa, podobne parametry smile.gif szkoda..


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Thu, 14 Apr 2011 - 15:30
Post #235


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Toldi @ Thu, 14 Apr 2011 - 14:14) *
ciekawe czy uda sie 13 złamac Ibi, zycze powodzenia i do zobaczenia w niedziele smile.gif tyle ze ja w klasie Street

Może być ciężko o 12 patrząc na to realnie, ale zobaczymy, ważne że będzie fajna impreza smile.gif
Pewnie będą jakieś wolne przejazdy tak jak w zeszłym roku, to będziemy się mogli złapać smile.gif
CYTAT(uczeszsie @ Thu, 14 Apr 2011 - 14:56) *
miałem nadzieje, że będzie w końcu okazja sie złapać, podobna masa, podobne parametry smile.gif szkoda..

A co stoi na przeszkodzie?


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 15 Apr 2011 - 15:56
Post #236


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





CYTAT(jemiol7 @ Thu, 14 Apr 2011 - 15:10) *
Sponsor to trochę na wyrost powiedziane, bardziej firma rodzinna wink.gif

Nie wybrzydzaj wink.gif Ja właśnie z powodu braku wsparcia z zewnątrz nie zawitam na Bemowo... Cóż, bywa smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Fri, 15 Apr 2011 - 19:35
Post #237


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





projekt mega, troche ucierpiał sleeperski charakter auta po naklejkach ale ... dalej nikt się nie spodziewa po ibi takiego kopyta smile.gif powodzenia


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 16 Apr 2011 - 08:35
Post #238


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Też mnie potwór - odprężona seria + T28 z 200SX S14 biggrin.gif
Po dołożeniu wzmacniacza MSD i po strojeniu muszę przyznać że bardzo fajnie odpycha się to auto jak na taki setup, dupohamownia jakieś 330KM czuje pod plecami i do tego nie wypada zapłon tak więc 12 musi być jak nic a jak się nie uda to znaczy że to wina kierwonika, który zdecydowanie za rzadko gra w gry FPP tongue.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mirage
post Sat, 16 Apr 2011 - 09:09
Post #239


Forum Killer
Dołączył: Wed, 31 December 2008
Skąd: MIRAGE





Mi się też wydaje, że 12 będzie. W końcu lekki samochód i mocunek też niczego sobie. Jutro zobaczymy


--------------------
Mirage Saab 900NG GT400 - Wolnossąca to może być kobieta - NO TURBO = NO FUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Mon, 18 Apr 2011 - 07:41
Post #240


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





No więc 12 nie udało się pojechać, było 13,1 tak jak w zeszłym roku na seat racing w Rykach. Udało się przejść do połfinału i ostatecznie zająć 3 miejsce co mnie bardzo miło zaskoczyło, nie spodziewałem się że wróce z pucharkiem biggrin.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 10 11 12 13 14 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 21:37