![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#201
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
W okolicach 1,5 bara jedna cewka przestaje wystarczac. Sugeruje się przejście na elektroniczne i lub ostra kombinacja ze wzmacniaczami iskry.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#202
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Doładowanie będzie takie na ile wydoli obecne rozwiązanie, także testy przed nami i okaże się. Teraz jest 1,1 bar.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#203
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
W okolicach 1,5 bara jedna cewka przestaje wystarczac. Sugeruje się przejście na elektroniczne i lub ostra kombinacja ze wzmacniaczami iskry. sam w to nie wierze ,ale mam dokladnie takie samo zdanie jak moj przedmowca ...i wydaje mi sie ze doladowanie 1,5bara moze zrobic sie juz duzym zagrozeniem dla seryjnej korby , poniewaz bedzie duzy nm bardzo nisko .... wieksze szanse na przezycie ori korbowodow byly by przy wieksze sprezarce i mniejszym doladowaniu -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#204
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Zapłon będzie cofnięty żeby nie było aż tyle Nm z dołu.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#205
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Lepiej chyba mapę doładowania zmienić , żeby turbina łagodniej wstawała i przechodziła przez pierwszy podmuch mniejszym cisnieniem.
Bo co z zapłonem w dalszej części obrotów? Jeżeli można przyspieszyć to fajnie. -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#206
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
W okolicach 1,5 bara jedna cewka przestaje wystarczac. Sugeruje się przejście na elektroniczne i lub ostra kombinacja ze wzmacniaczami iskry. Jak narazie z opisu wynika że chłopaki poradzili sobie z zapłonem, więc kolejne rozwiązanie musi poczekać do pojawienia się problemu ![]() Lepiej chyba mapę doładowania zmienić , żeby turbina łagodniej wstawała i przechodziła przez pierwszy podmuch mniejszym cisnieniem. W ibizie sterowanie doładowaniem opiera się na MBC ![]() Zapewne 1.5 to tam się pojawi na chwile w peaku, a ta turbina i tak nie wygeneruje więcej mocy niż było, jedynie NM może przybyć, które tylko powiększą problemy z ruszeniem. Powodzenia! -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#207
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Witam. Mały update
![]() Do Ibizy na nowy sezon trafi nowo nabyty wzmacniacz zapłonu MSD SCI, co w połączeniu z cewką MSD Blaster powinno zakończyć problem wypadającego zapłonu, gdyż sama zmiana cewki nie wyeliminowała tego problemu do końca. Jak zrobi się cieplej, planuję trochę popracować nad wystrojeniem, tak by AFR był w okolicach 12, bo teraz trochę za bogato było... Samochód będzie raczej w dragu, więc popracuje jeszcze co nieco nad redukcją masy. Moim marzeniem jest pojechać jakąś wysoką 12 w tym sezonie, w zeszłym udało się 13,1 w skwarze i z kilkoma niedopracowanymi duperelami. W międzyczasie wyciąłem zderzak, żeby więcej powietrza wpadało na IC ![]() Następnie wszedłem na ostro w maske: ![]() Ten druciarski zabieg znacznie obniżył temperaturę pod maską ![]() I jeszcze zdjęcie wzmacniacza MSD: ![]() Póki co tyle, pozdrawiam. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#208
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Sentyment do ABFa jest. Modyfikacje fajne, życzę wymarzonej dwunastki
![]() |
|
|
![]()
Post
#209
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 01 October 2006 Skąd: Wwa / Octane Squad ;) ![]() |
Biedrona podawala bardzo zdrowo na ulicy mimo problemow z zaplonem
Zycze by nowy zakup wyeliminowal te przejsciowe problemy i oczekiwany czas mysle ze bedzie kwestia poczatku sezonu. Maciek S8 juz otwarta ![]() -------------------- WWW.PROCUSTOM.PL
|
|
|
![]()
Post
#210
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Maciek S8 juz otwarta ![]() Wiem, wiem latam teraz tamtędy na WAT, sporo skraca mi dojazd do szkoły, pozwala odmulić troche dupowoza po staniu w korkach ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#211
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
E Stary spoko ten siateks na masce wyszedł - pewno zainspirował cię pewien żółty LEON który był u mnie na poprawkach, bardzo ciekawe rozwiązanie przyznam
![]() Co do wzmacniacza zapłonu także spoko, ciekawe czy się go montuje zamiast seryjnego wzmacniacza czy za nim tzn równolegle... ?? Ps. i powiedz mi w końcu z czego masz suszarkę w końcu ?? Tak na moje oko i sadząc po wykresie na 1,1 bara to maks co z niej da się zrobić to okolica 330-335KM - co by wskazywało na serię T28 z 200SX S14... Zgadza się ?? Trasę S8 ostatnio testowały dwa Saaby 900NG: http://www.youtube.com/watch?v=SLi2VzewcOY Fajno jest ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#212
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
traska s8 widze calkiem calkiem, dokoncze woza i uderzam tam na testy
![]() Zycze wymarzonej 12, bo uwazam ze Ibi jest w stanie tyle pojechac, patrzac jak jezdzila wczesniej ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#213
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Tak na moje oko i sadząc po wykresie na 1,1 bara to maks co z niej da się zrobić to okolica 330-335KM - co by wskazywało na serię T28 z 200SX S14... Zgadza się ?? Od początku sugerowałem ze pod maską siedzi T28, a nie GT, jak podawał autor wątku ![]() Co do S8 to spokojnie z tymi testami bo mi na odcinek miśki ściągniecie ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#214
|
|
Super User Dołączył: Thu, 19 November 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#215
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do turbiny to w momencie jego zakupu zostaliśmy najprawdopodobniej wprowadzeni w błąd, sprzedający zapewniał nas, że jest to GT28R, my nie mieliśmy wtedy żadnego doświadczenia w tym temacie i znikomą wiedzę.
Wszystkie oznaczenia na niej wskazywały, że jest to takie turbo: http://www.frsport.com/Nissan-Factory-OEM-...28R_p_1265.html Jeśli tak nie jest to świadczy to o uczciwości bądź niewiedzy sprzedającego Skunio i naszym niedopatrzeniu. Nie ma co tego roztrząsać, może być i T28, auto zapier...la bez awarii i z tego sie trzeba cieszyć. GT28R czy RS wsadzić nie bedzie problemem ![]() Estetyka dziury w masce pozostawia trochę do życzenia, ale to był tylko zabieg testowy żeby na szybko przed zawodami powalczyć z temperaturą pod maską. Sprawdził się znakomicie, nie ma sensu tego poprawiać. -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#216
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Z turbiną jest dokładnie tak jak napisał Kenet, generalnie na przyszły sezon zostania ona zastąpiona czymś o większym potencjale, w garażu kurzą się kute korby
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#217
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do wzmacniacza zapłonu także spoko, ciekawe czy się go montuje zamiast seryjnego wzmacniacza czy za nim tzn równolegle... ?? Przyjadę jak się zrobi cieplej, zamontujemy to ustrojstwo i przy okazji się ją trochę podstroi ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#218
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Fajnie by było coś takiego wsadzić jak ma chester w swojej S14 na stronie gorącej AR.86 powinno to wystarczyć do ok 450KM...
I Do tego fajnie wstaje ale seryjny silnik może tego chyba nie wytrzymać... Obowiązkowo przydały by się selenoid załączany na guzik z kierownicy coby w momęncie trzymania guzika boost redukować np. do 0,8 i tym samym mniej mielić na I i II biegu ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#219
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Ja w Cordobie poszedłem inną drogą. Ponieważ irytowała mnie trakcja na pierwszych dwóch biegach, zostawiłem stałą moc w spokoju i dołożyłem nitro, którym strzelałem od 3 biegu. Z tym, że ja nie miałem możliwości elektronicznie sterować boostem na moim kompresorze, a u Was jakieś Apexi mogłoby załatwić sprawę.
|
|
|
![]()
Post
#220
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Będzie większa moc to i sterowanie boostem będzie odpowiednie. Narazie celem jest wykrzesać (dobre słowo w kontakscie tego MSD) maksimum z obecnego setupu i cieszyć się bezawaryjną jazdą.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:42 |