Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
pajak100
post Sun, 19 Sep 2010 - 15:57
Post #201


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





W okolicach 1,5 bara jedna cewka przestaje wystarczac. Sugeruje się przejście na elektroniczne i lub ostra kombinacja ze wzmacniaczami iskry.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 19 Sep 2010 - 15:57
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Kenet
post Sun, 19 Sep 2010 - 16:19
Post #202


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Doładowanie będzie takie na ile wydoli obecne rozwiązanie, także testy przed nami i okaże się. Teraz jest 1,1 bar.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 19 Sep 2010 - 16:41
Post #203


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(pajak100 @ Sun, 19 Sep 2010 - 15:57) *
W okolicach 1,5 bara jedna cewka przestaje wystarczac. Sugeruje się przejście na elektroniczne i lub ostra kombinacja ze wzmacniaczami iskry.



sam w to nie wierze ,ale mam dokladnie takie samo zdanie jak moj przedmowca ...i wydaje mi sie ze doladowanie 1,5bara moze zrobic sie juz duzym zagrozeniem dla seryjnej korby , poniewaz bedzie duzy nm bardzo nisko .... wieksze szanse na przezycie ori korbowodow byly by przy wieksze sprezarce i mniejszym doladowaniu


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 19 Sep 2010 - 16:51
Post #204


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Zapłon będzie cofnięty żeby nie było aż tyle Nm z dołu.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak100
post Mon, 20 Sep 2010 - 11:56
Post #205


Super User
Dołączył: Sat, 08 November 2008
Skąd: płock





Lepiej chyba mapę doładowania zmienić , żeby turbina łagodniej wstawała i przechodziła przez pierwszy podmuch mniejszym cisnieniem.
Bo co z zapłonem w dalszej części obrotów? Jeżeli można przyspieszyć to fajnie.


--------------------
audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40
BM-Vag 2.2T E30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Mon, 20 Sep 2010 - 12:20
Post #206


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





CYTAT(pajak100 @ Sun, 19 Sep 2010 - 15:57) *
W okolicach 1,5 bara jedna cewka przestaje wystarczac. Sugeruje się przejście na elektroniczne i lub ostra kombinacja ze wzmacniaczami iskry.
Jak narazie z opisu wynika że chłopaki poradzili sobie z zapłonem, więc kolejne rozwiązanie musi poczekać do pojawienia się problemu wink.gif.
CYTAT(pajak100 @ Mon, 20 Sep 2010 - 11:56) *
Lepiej chyba mapę doładowania zmienić , żeby turbina łagodniej wstawała i przechodziła przez pierwszy podmuch mniejszym cisnieniem.
W ibizie sterowanie doładowaniem opiera się na MBC wink.gif

Zapewne 1.5 to tam się pojawi na chwile w peaku, a ta turbina i tak nie wygeneruje więcej mocy niż było, jedynie NM może przybyć, które tylko powiększą problemy z ruszeniem.
Powodzenia!


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Mon, 31 Jan 2011 - 19:20
Post #207


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Witam. Mały update smile.gif

Do Ibizy na nowy sezon trafi nowo nabyty wzmacniacz zapłonu MSD SCI, co w połączeniu z cewką MSD Blaster powinno zakończyć problem wypadającego zapłonu, gdyż sama zmiana cewki nie wyeliminowała tego problemu do końca. Jak zrobi się cieplej, planuję trochę popracować nad wystrojeniem, tak by AFR był w okolicach 12, bo teraz trochę za bogato było...
Samochód będzie raczej w dragu, więc popracuje jeszcze co nieco nad redukcją masy. Moim marzeniem jest pojechać jakąś wysoką 12 w tym sezonie, w zeszłym udało się 13,1 w skwarze i z kilkoma niedopracowanymi duperelami.
W międzyczasie wyciąłem zderzak, żeby więcej powietrza wpadało na IC

Następnie wszedłem na ostro w maske:

Ten druciarski zabieg znacznie obniżył temperaturę pod maską smile.gif
I jeszcze zdjęcie wzmacniacza MSD:

Póki co tyle, pozdrawiam.



--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Mon, 31 Jan 2011 - 21:19
Post #208


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Sentyment do ABFa jest. Modyfikacje fajne, życzę wymarzonej dwunastki wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Mon, 31 Jan 2011 - 23:41
Post #209


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





Biedrona podawala bardzo zdrowo na ulicy mimo problemow z zaplonem

Zycze by nowy zakup wyeliminowal te przejsciowe problemy i oczekiwany czas mysle ze bedzie kwestia poczatku sezonu.

Maciek S8 juz otwarta tongue.gif



--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Tue, 01 Feb 2011 - 00:10
Post #210


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Hubanek @ Mon, 31 Jan 2011 - 23:41) *
Maciek S8 juz otwarta tongue.gif

Wiem, wiem latam teraz tamtędy na WAT, sporo skraca mi dojazd do szkoły, pozwala odmulić troche dupowoza po staniu w korkach smile.gif Dzięki za miłe słowa.


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Feb 2011 - 01:10
Post #211


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





E Stary spoko ten siateks na masce wyszedł - pewno zainspirował cię pewien żółty LEON który był u mnie na poprawkach, bardzo ciekawe rozwiązanie przyznam smile.gif

Co do wzmacniacza zapłonu także spoko, ciekawe czy się go montuje zamiast seryjnego wzmacniacza czy za nim tzn równolegle... ??

Ps. i powiedz mi w końcu z czego masz suszarkę w końcu ?? Tak na moje oko i sadząc po wykresie na 1,1 bara to maks co z niej da się zrobić to okolica 330-335KM - co by wskazywało na serię T28 z 200SX S14... Zgadza się ??

Trasę S8 ostatnio testowały dwa Saaby 900NG: http://www.youtube.com/watch?v=SLi2VzewcOY
Fajno jest smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Tue, 01 Feb 2011 - 08:21
Post #212


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





traska s8 widze calkiem calkiem, dokoncze woza i uderzam tam na testy smile.gif
Zycze wymarzonej 12, bo uwazam ze Ibi jest w stanie tyle pojechac, patrzac jak jezdzila wczesniej wink.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Tue, 01 Feb 2011 - 11:51
Post #213


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





CYTAT(Coobcio @ Tue, 01 Feb 2011 - 01:10) *
Tak na moje oko i sadząc po wykresie na 1,1 bara to maks co z niej da się zrobić to okolica 330-335KM - co by wskazywało na serię T28 z 200SX S14... Zgadza się ??
Od początku sugerowałem ze pod maską siedzi T28, a nie GT, jak podawał autor wątku smile.gif.

Co do S8 to spokojnie z tymi testami bo mi na odcinek miśki ściągniecie tongue.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jankes6
post Tue, 01 Feb 2011 - 15:00
Post #214


Super User
Dołączył: Thu, 19 November 2009
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Tue, 01 Feb 2011 - 01:10) *
E Stary spoko ten siateks na masce wyszedł - pewno zainspirował cię pewien żółty LEON który był u mnie na poprawkach, bardzo ciekawe rozwiązanie przyznam smile.gif


eeee ale tam był zylion wkrętów a tu ani jednego nie widaćsmile.gif[/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Tue, 01 Feb 2011 - 15:56
Post #215


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Co do turbiny to w momencie jego zakupu zostaliśmy najprawdopodobniej wprowadzeni w błąd, sprzedający zapewniał nas, że jest to GT28R, my nie mieliśmy wtedy żadnego doświadczenia w tym temacie i znikomą wiedzę.

Wszystkie oznaczenia na niej wskazywały, że jest to takie turbo:
http://www.frsport.com/Nissan-Factory-OEM-...28R_p_1265.html

Jeśli tak nie jest to świadczy to o uczciwości bądź niewiedzy sprzedającego Skunio i naszym niedopatrzeniu.

Nie ma co tego roztrząsać, może być i T28, auto zapier...la bez awarii i z tego sie trzeba cieszyć. GT28R czy RS wsadzić nie bedzie problemem wink.gif

Estetyka dziury w masce pozostawia trochę do życzenia, ale to był tylko zabieg testowy żeby na szybko przed zawodami powalczyć z temperaturą pod maską. Sprawdził się znakomicie, nie ma sensu tego poprawiać.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Tue, 01 Feb 2011 - 18:11
Post #216


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Z turbiną jest dokładnie tak jak napisał Kenet, generalnie na przyszły sezon zostania ona zastąpiona czymś o większym potencjale, w garażu kurzą się kute korby wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Tue, 01 Feb 2011 - 18:21
Post #217


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(Coobcio @ Tue, 01 Feb 2011 - 01:10) *
Co do wzmacniacza zapłonu także spoko, ciekawe czy się go montuje zamiast seryjnego wzmacniacza czy za nim tzn równolegle... ??

Przyjadę jak się zrobi cieplej, zamontujemy to ustrojstwo i przy okazji się ją trochę podstroi wink.gif


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 01 Feb 2011 - 19:15
Post #218


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Fajnie by było coś takiego wsadzić jak ma chester w swojej S14 na stronie gorącej AR.86 powinno to wystarczyć do ok 450KM...
I Do tego fajnie wstaje ale seryjny silnik może tego chyba nie wytrzymać...

Obowiązkowo przydały by się selenoid załączany na guzik z kierownicy coby w momęncie trzymania guzika boost redukować np. do 0,8 i tym samym mniej mielić na I i II biegu biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Tue, 01 Feb 2011 - 19:35
Post #219


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Ja w Cordobie poszedłem inną drogą. Ponieważ irytowała mnie trakcja na pierwszych dwóch biegach, zostawiłem stałą moc w spokoju i dołożyłem nitro, którym strzelałem od 3 biegu. Z tym, że ja nie miałem możliwości elektronicznie sterować boostem na moim kompresorze, a u Was jakieś Apexi mogłoby załatwić sprawę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Tue, 01 Feb 2011 - 22:06
Post #220


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Będzie większa moc to i sterowanie boostem będzie odpowiednie. Narazie celem jest wykrzesać (dobre słowo w kontakscie tego MSD) maksimum z obecnego setupu i cieszyć się bezawaryjną jazdą.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 9 10 11 12 13 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 15:42