Shoutbox 0 nowych PW 


34 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Seat Ibiza 2.0 16v Turbo, 380KM 404 NM
uczeszsie
post Tue, 13 Jul 2010 - 19:10
Post #181


Frequent User
Dołączył: Tue, 02 December 2008
Skąd: wuwua





to moze jak się zrobi troszkę chłodniej, to zweryfikujemy trzy mocne ośki "gdzieś" na ulicy ? :]


--------------------
206 S16T 300KM 400Nm by ital-performance
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 13 Jul 2010 - 19:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Toldi
post Wed, 14 Jul 2010 - 13:50
Post #182


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





Najlepiej to jednak na zawodach weryfikowac.....choc czasami na ulicy mozna tez biggrin.gif


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Wed, 14 Jul 2010 - 23:26
Post #183


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Ja moge stawac kiedy tylko trzeba, tylko ze i tak wiem ze nie mam szans bo sprzeglo, ale co tam o taczke hajsu nie jedziemy wiec przegrac mozna biggrin.gif


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sat, 18 Sep 2010 - 15:52
Post #184


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.

Seryjną cewkę zastąpiłem cewką MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.

Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr





--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zuru82
post Sat, 18 Sep 2010 - 16:39
Post #185


User
Dołączył: Wed, 18 November 2009
Skąd: PodLasem





CYTAT(jemiol7 @ Sat, 18 Sep 2010 - 15:52) *
Odświeżam temat, wydaje się że został ogarnięty problem wypadającego powyżej 1 bar zapłonu.

Seryjną cewkę zastąpiłem cewką MSD Blaster i po testach drogowych wygląda na to, że problem zniknął a auto idzie ogniem na każdym biegu.

Podziękowania należą się Coobciowi, który załatwił cewkę i ogarnął jej poprawne podłączenie. Pozdr



No to będzie grubo smile.gif Ciekawe jakie czasy uda się wykrecić na nastepnej 1/4 .......w jaki czas celujesz?


--------------------
Nissan Primera P11.144
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hubanek
post Sun, 19 Sep 2010 - 01:04
Post #186


Super User
Dołączył: Sun, 01 October 2006
Skąd: Wwa / Octane Squad ;)





no to teraz mozna przyladowac do wybuchu w Lublinie biggrin.gif


--------------------
WWW.PROCUSTOM.PL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sun, 19 Sep 2010 - 01:11
Post #187


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Nie udało się na ulicy to stajemy w Lublinie !!!
Niech moc będzie z Tobą!!! smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 19 Sep 2010 - 09:24
Post #188


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Specu ciekawy pojedynek może być:



--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jemiol7
post Sun, 19 Sep 2010 - 11:50
Post #189


Frequent User
Dołączył: Wed, 23 April 2008
Skąd: Warszawa





Spróbujemy jeszcze troche więcej dmuchnąć, dużego marginesu nie mamy bo trzymają wtryski i sprężarka też nie ma za bardzo zapasu, a co do Lublina to dołoże wszelkich starań, ale nie wiem czy sie wyrobię z $$. Pozdr


--------------------
IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sun, 19 Sep 2010 - 12:32
Post #190


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





ZLOOOOO biggrin.gif Ziom czyli z tymi swiecami co proponowalem nie probowales?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 19 Sep 2010 - 12:37
Post #191


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Ja myśle ze i tak piersza klęknie skrzynia.Gratki projektu.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Sun, 19 Sep 2010 - 13:18
Post #192


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





To auto jeździ na podobnym setupie cały sezon, dmuchane już było 1.3 bara, więc czemu skrzynia nagle ma klęknąć ? dry.gif


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 19 Sep 2010 - 13:31
Post #193


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Może jakby z 2ki ruszać to by klękło, ale narazie działa.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 19 Sep 2010 - 14:11
Post #194


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Chodziło mi o to ze skrzynia klęknie zanim silnik powie dość . Swoją drogą ile kilometrów zrobił ten samochód od momentu uturbienia? Jestem pod wrażeniem wytrzymałości tego silnika ,przyrost mocy ponad 100% i nic.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 19 Sep 2010 - 14:18
Post #195


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Trudno powiedzieć ile, Ibiza wyjeżdża tylko wieczorami na miasto. Zaliczyła 2 ćwiartki w tym roku + wiele spotów i nigdy nie była oszczędzana. Narazie odpukać wszystko pięknie działa i poza wypadającym zapłonem nic złego się nie dzieje. Za taki stan rzeczy odpowiada na pewno należyte odprężenie i odpowiednia eksploatacja.

Dodam jeszcze, że została wycięta dziura w masce zaraz nad turbo i drastycznie obniżyło to temperaturę w komorze silnika.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 19 Sep 2010 - 14:45
Post #196


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





W jaką moc będziecie celować po zakuciu?


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 19 Sep 2010 - 14:58
Post #197


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Silnik działa bez awarii i nie ma planów na jego dalszą przebudowę. Dopiero jak coś klęknie Jemioł będzie się zastanawiać co dalej. Na pewno z tego turbo już dużo się nie ugra, więc kolejny etap to spore koszta, o których narazie nie ma co nawet myśleć. Ostatnio nowe RS6 nie uciekało z rolki do 200, więc póki co mocy wystarcza.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 19 Sep 2010 - 15:04
Post #198


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





CYTAT(lukey @ Sun, 19 Sep 2010 - 14:11) *
Chodziło mi o to ze skrzynia klęknie zanim silnik powie dość . Swoją drogą ile kilometrów zrobił ten samochód od momentu uturbienia? Jestem pod wrażeniem wytrzymałości tego silnika ,przyrost mocy ponad 100% i nic.



Ziom to poczytaj o vag-ach na forum i wtedy zobaczysz ze wiekszosc silnikow wytrzymuje przyrost mocy o tak zwane 100% , a jak nie chce ci sie szukac to ci pomoge ... nikolas 2,7bit seria 265km u niego jest 550km , Daniel 2,8 24v seria 204km na seryjnym slupku bylo ok 450km , 25jahre GTI 20vt 179km , obecnie ok 350-360km i w dalszym ciagu seryjny slupek . Wiec nie wiem co widzisz tak nie wiarygodnego w uturbionym ABF-ie ktory radzi sobie z moca 300-310km , wydaje mi sie ze na duzej sprezarce ( tzn takiej ktora bedzie wstawala pozno) silnik jest w stanie wytrzymac ok 330-350km

ps co do cewek to mozna tez bylo sprobowac zrobic adaptacje cewek z AUQ lub innego 20vt ( tzn na kazdy cylinder osobna cewka) trzymam kciuki za dobry czas


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kenet
post Sun, 19 Sep 2010 - 15:15
Post #199


Forum Killer
Dołączył: Tue, 27 July 2004
Skąd: Warszawa





Nie zaczynać mi tu kłótni, kolega lukey nie napisał nic w kontekście niedowierzania w wytrzymałość silnika. Sam właściciel jest też zdziwiony, że wszystko tak dobrze działa od pierwszego wyjazdu. Dobry silnik, dobrze skręcony po odprężeniu to i działa bez zarzutu. Jest plan żeby sprawdzić czy podoła przy 1,5 bar i zobaczymy wtedy hehe.


--------------------
Pure driving, real racing...that makes me happy.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 19 Sep 2010 - 15:28
Post #200


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Dokładnie tak jak kolega kenet napisał. Fajnie ze ten motor taka moc przyjmuje bez zajakniecia( zwłaszcza ze mam taki sam u siebie). Co do innych vagów to przegladam forum regularnie i znam te tematy.Czytałem tez o innych uturbionych ABF- ach z mocą ok 300 koni. Życzę 350 koni na seryjnych bebechach. Peace


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post

34 Stron V  « < 8 9 10 11 12 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 23:36