![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 23 March 2003 Skąd: B-B, KRAK ![]() |
kolega wazyl wlasnie neidawno cupre r 6k2 z zrobionym nowym wydechem i coolerem. wyszlo 1115kg a 6k podobna lzejsza jest
-------------------- Z3 coupe :) jest
Z4 coupe :) jest |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Ja ważyłem moją Cuprę 6k z pustym środkiem ,bez zapasu ,10l paliwa ,fotel kierowcy waga równe 1000kg
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Ibiza doooobrze gania
![]() Jeszcze raz gratki wozu. Masa też robi swoje... elo! -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Twoje Toledo też świetnie daje rade, jak na taką wagę to trzeba przyznać, że zap...la. Do nastepnego.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Czy ta Cupra jest mojego sąsiada z wioski obok??
-------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Tak. Zainspirowałeś mnie swoją Nubirą
![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
Twoje Toledo też świetnie daje rade, jak na taką wagę to trzeba przyznać, że zap...la. Do nastepnego. dziex, jak bysmy sie kiedys jeszcze spotkali, najlepiej na zawodach ![]() ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 21 November 2006 Skąd: Warszawa/Raszyn ![]() |
Będzie trzeba jakieś "King of" w naszym garażowym zagłębiu zorganizować
![]() Gratki wozu.Bez awaryjnej jazdy życzę U kogo szlify robiłeś? -------------------- WARNING! Small children may get sucked into turbo!
X20SED+td05-16=300.... B235+???=??? się zaczyna robić |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
U kogo szlify robiłeś? O jakie szlify Ci chodzi? Dół jeszcze nie był ruszany. -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 23 April 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Mały update:
Wczoraj wleciał 4 barowy regulator, dmuchamy obecnie 1,1 bara, AFR przy odcinie ~11, EGT nie przekracza 840 stopni. Wóz idzie bystro ![]() -------------------- IBIZA 2.0 16V TURBO --> 380 KM 404 NM
|
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
Że tak zapytam, a poco aż 4barowy? Nie starczył by 2.5bara?
Pytam poważnie. -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ze względu na ograniczenia ecu wtryski 440 ccm skończyły się przy 1 barze doładowania. Poprzedni regulator był 3 barowy, 4 barowy jest ori z takiej samej listwy, podchodzi p&p. Także jest to jak najbardziej oczywisty zabieg. Pozwolił dmuchnąć więcej i bezpieczniej.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: Otrębusy ![]() |
Nie wiem czemu, ale przeczytałem że mapsensor
![]() No tak, o wtryskach czytałem chyba na OS. Sorry za zamieszanie ![]() -------------------- ..:: Tipo HF turbo ::..
|
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Fajnie się zrobiło dmuchamy więcej a EGT jest niższe
![]() Ps. wóz odpycha się męsko przy strojeniu jednym okiem patrzyłem się na drogę a drugim na laptopa - przeważnie tylko na laptopa się patrzę ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: W-wa ![]() |
Miałem okazję być przewiezionym po strojeniu i powiem że zdejmuje skalp z głowy. Masakrycznie się odpycha, gratki za autko
![]() -------------------- Mazda Rx-8 Turbo by Rev Service
Celica GT4 ST205 by REV Service ex Mazdaspeed Protege 2003 Black Mica by Coobcio Garage |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Laptop sam się składa, więc jest dosyć męsko.
-------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Witam. Rozumiem że sprzegło dalej seria. Daje radę przy 1.1 bara?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Witam. Rozumiem że sprzegło dalej seria. Daje radę przy 1.1 bara?
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Tak seria seria... Dzielnie znosi okolicę 400Nm
![]() Ps. Jemioł może w ten piątek uderzymy na hamkę do Kreatora Mocy, mam tam parę nissanów do sprawdzenia to coś taniej pomiar będzie - obstawiam okolicę 50zł ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 27 July 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
W ramach przygotowań do sezonu i pierwszej 1/4 zostały zakupione R888 w rozmiarze 235/50/15. Powinny zapewnić dużo lepszą trakcję, ale ciekawe co na to powiedzą sprzęgło i półosie
![]() -------------------- Pure driving, real racing...that makes me happy.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 19 June 2025 - 17:57 |