![]() ![]() |
Sat, 02 Apr 2011 - 12:14
Post
#641
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
3.0 i tak już z samej pojemności ma tyle Nm że trzeba iść w moc coby trakcja była
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sat, 02 Apr 2011 - 12:14
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 12:25
Post
#642
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Corsa naprawde szybka nm mam w dupie
Musze rozkminić napędy bo urywa wszystko ,ale to przez zaspawany mechanizm jakieś pomysły? I żeby nie było ma być Low budget -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 12:27
Post
#643
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Wysilony silnik benzynowy wolnossący 100KM/1l ma z reguły 10 razy mniej Nm niż jego pojemność. Tu przykładów można mnożyć : Honda 1.6 VT 160KM/150Nm , Bmw 3.0 300KM/320Nm , 3.2 320KM/350Nm, Silnik 3.2l VR6 24V 240KM/ 310Nm , a także mniej wysilone V8 z grupy audi czy bmw 4,0l 400Nm , 4,4l 440Nm i tak dalej. Chłopaki wykonali kawał dobrej roboty rozdmuchując 3.0 do taki wartości, choć uzyskiwany Nm pozostawia lekki niedosyt w ilości około 50, ale bez zmiennych faz jest mało prawdopodobne uzyskać więcej niż jest. To wszystko w połączeniu z lekką budą, brakiem turbo i ciężkiego osprzętu do turbo- czyni auto lekkim, a w sporcie masa to klucz do wielu drzwi. Urwana skrzynia i półośka to dobry początek, to znak , że samochodzik ma potencjał. Przy dobrym wietrze trakcyjnym powinno żdziebko poniżej 11.xx s być. Pólosie mają sie dobrze nic ich nie powstrzyma heheheh tylko przegubuy i skrzynia -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 12:31
Post
#644
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Low Budget to będzie sprzęgło ogranicznie w miejsce spiekowego
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 12:46
Post
#645
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
I tu zaskoczenia sprzęgło daje rade ,a jest.... seryjne od astry 2.0 16v 150 kuca...
Podwójny doscuśk by BRmotoRS robi robote -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 12:58
Post
#646
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
A organiczne jest a mimo to przemiela skrzynię...
Może trzeba z Saaba wsadzić -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 13:00
Post
#647
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
masz?
to przyłoze czy pasuje... hehheeh, ale..pewnie półosie inne nie stać mnie -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 14:06
Post
#648
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława |
specu jak chcesz skrzynie low buget to zawin od paffcia z fury
i graty wyniku... cyferki ladne, byle teraz rzeniesc to na asfalt... -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 15:08
Post
#649
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
F25 u Marka wybuchla po Twoim strojeniu Coobcio, wiec taka mocnamega nie jest.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 17:39
Post
#650
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
panowie mial byc wykresik,
poprosze malowidla -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 19:41
Post
#651
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto |
Specu, gratki wyniku!!!
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 20:01
Post
#652
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) |
no Specu mam nadzieje, ze 17 ogarne tez zloma i staniemy na kresce
dawaj w koncu wykres grubasie pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 20:49
Post
#653
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
...a o to i wykres
-------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 21:38
Post
#654
|
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 |
nono wykres niczego sobie,bedzie 11.xx jak nic,wreszcie zamknełes twarze co poniektórym niedowiarkom ze jednak da sie wywlec z 3,0 300 km czyli 100/1l,jet ok 3 kkciuki za 17.04 obys dał popalic wielkobudrzetowcom
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 23:35
Post
#655
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 05 July 2009 |
|
|
|
|
Sun, 03 Apr 2011 - 00:05
Post
#656
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
nono wykres niczego sobie,bedzie 11.xx jak nic,wreszcie zamknełes twarze co poniektórym niedowiarkom ze jednak da sie wywlec z 3,0 300 km czyli 100/1l,jet ok 3 kkciuki za 17.04 obys dał popalic wielkobudrzetowcom nie obraz sie ale wyrwales sie z ta wypowiedzia jak filipm z konopii takie cyferki z motoru 3,0 byly juz wieki temu (nie zabieram oczywiscie zaslug tej konkretnej corsy oczywiscie) -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
|
Sun, 03 Apr 2011 - 00:27
Post
#657
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Kurcze silnik zakręcić te 200-300rpm wyżej to 300 by było złamane że hej...
Ale i tak musi to grubo iść, z dołu mało Nm to powinno ułatwić start -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sun, 03 Apr 2011 - 01:47
Post
#658
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Fri, 03 November 2006 Skąd: Wa-wa |
Gratulacje wyniku i bezawaryjności.
Max PWR przy 7557rpm? Ciekawe czy max obroty na poziomie 8500rpm będą bezpieczne dla silnika? Ps. Pytanie z innej beczki, a może tej samej. Multiramu brak, a dołek pomiędzy 4000 a 4500rpm pozostał.? o co kaman? czyżby program w ECU nadal "myśli" że multiram się otwiera? Próbowaliście np. "bawić się" zapłonem lub paliwem w tym zakresie obrotów żeby wygładzić wykres? -------------------- VB Z32SE + GT3582 + F40 building in progress ;)
VC Z20NET 326KM/507Nm żonowóz ;) |
|
|
|
Sun, 03 Apr 2011 - 02:05
Post
#659
|
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 |
nie czepiaj sie bo twoje wypowiedzi sa do kazdego dosc złosliwe,co z tego ze dawno były takie cyferki,ale spojrz na koszty jakimi dysponuje szanowny kolega spec,a z tego co widze jedynymi twoimi osiagnieciami sa tylko bzdurne dywagacje w temacie,który bezposrednio a nawet posredni ciebie nie dotyczy,pozdrawiam cie henry
|
|
|
|
Sun, 03 Apr 2011 - 09:26
Post
#660
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
nie czepiaj sie bo twoje wypowiedzi sa do kazdego dosc złosliwe,co z tego ze dawno były takie cyferki,ale spojrz na koszty jakimi dysponuje szanowny kolega spec,a z tego co widze jedynymi twoimi osiagnieciami sa tylko bzdurne dywagacje w temacie,który bezposrednio a nawet posredni ciebie nie dotyczy,pozdrawiam cie henry czlowieku o czym ty piszesz? moje wypowiedzi obrazuja rzeczywistosc a nie swiat wazeliniarstwa ot co pisalem juz ze ladnie ze ktos to zrobil w corsie wiec co tu wg ciebie jest ZLOSLIWE?! podoba mi sie ten projekt ale nie spuszczam sie tak jak ty to ujoles ZE KTOS ODKRYL AMERYKE tutaj zostaly rzeczy SKOPIOWANE z innego projektu wiec luzuj poslady ps moimi osiagnieciami sie nie przejmuj to raz, dwa z checia zobacza twoje osiagniecia procz tych OCH ACH przepraszam za OT i trzymam kciuki za pekniecie granicy podwojnych 3 z przodu i jak Coobcio napisal wyzej pokrecic (oby sie nic nie stalo) to bedzie jeszcze wiecej -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 23:45 |