Shoutbox 0 nowych PW 


94 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Black Devil Corsa A 3.0 N/A 343 KM 343 NM
kebi
post Fri, 01 Apr 2011 - 19:27
Post #621


User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





Gratulacje smile.gif

Jestem pod wrażeniem, czekamy na dostrajanie i niech pęka 300 KM smile.gif

Guzior tylko co z tymi Nm ? Myslisz ze to wina zbyt luznego wydechu ?


--------------------
@rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 01 Apr 2011 - 19:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Fri, 01 Apr 2011 - 19:37
Post #622


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Kurcze, ładny wynik!

Co będziecie robić z przeniesieniem napędu? F20 raczej za długich przebiegów robić nie będą, a szkoda przez awarie (oby nie) kończyć zawody.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Fri, 01 Apr 2011 - 19:54
Post #623


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





Wynik super jeszcze powalczą i 3 pęknie super gratulację!


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hansik
post Fri, 01 Apr 2011 - 21:04
Post #624


Super User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;)





sadze ze maly nm to wina za luznego wydechu, wrzuccie jakas zwezke lub tlumik powinno byc lepiej wink.gif
pozdr


--------------------
yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 01 Apr 2011 - 21:38
Post #625


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





Albo zatkajcie deską trochę na czas pomiaru. Czasami ciekawe rzeczy wychodzą tongue.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głópek
post Fri, 01 Apr 2011 - 21:41
Post #626


User
Dołączył: Tue, 29 March 2011





na kreske to mu raczej NM nie sa zbyt potrzebne,raczej mocy mu nada,tymbardziej ze ori dół i ori hydro,wytrzymało hamownie wiec da rade,tylko ta zjebana F20 moze peknac poprostyu bo cienkoie sa strasznie te skrzynie wacko.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Fri, 01 Apr 2011 - 21:48
Post #627


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





No tak a Nm i KM to zupełnie różne kwestie nie mające nic wspólnego ze sobą huh.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 02 Apr 2011 - 00:33
Post #628


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





No dobra - na hamowni padl nawiew i byly ogolne problemy z pradem wiec trzeba bylo zakonczyc na 296KM/298NM. Wydech ma stosowna zwezke, nie sikajcie.

Specu sie bedzie tlumaczyl, ale gdyby nadmuch byl odpowiedni i temp w dolocie na dobrym poziomie to peklo by 300 bez pierdniecia. Silnik krecimy do 8000rpm.

Po powrocie przejechalem sie na drodze i urwalem przegub. Po szybkiej zmianie przejechal sie specu i urwal skrzynie.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sat, 02 Apr 2011 - 00:46
Post #629


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Dobra to się będę teraz tłumaczył bo jak zwykle wszystko mi nie tak i dlatego lipa wychodzi.....
Guzior nie wie wszystkiego bo go nie było (ma dużo ciekawych projektów tongue.gif )
Generalnie podczas strojenia padł na hamowni nawiew dry.gif i 5-ty bieg angry.gif a jak wiadomo na piątce kreski były by grubsze....
Na lekko zgrzanym silniku wypluło na 4 biegu 296HP i pod 300 NM (wykres jutro) był jeden pomiar 299.9 HP ale wtedy padł prąd na hamowni i sie nie zapisał
(wiem tłumacze się wink.gif )
Pojechałem na test drogowy i na dogrzanych toyo R888 i strałach z 2-jki z 4000 RPM nie było trakci , ale corsa urwała mi dupe i...... zmieliła skrzynie
CDN smile.gif
Ekipa zajebista Guzior, Syr spawacz/siłacz/technik i Spiacy pokrecił wałkami i dostroił Brawo!!! Teraz robert lakier kosmetyka i baja
Może 11.XX wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Sat, 02 Apr 2011 - 00:49
Post #630


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





widziałem jak to się stało, rwie jak petarda smile.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gr00bY
post Sat, 02 Apr 2011 - 00:53
Post #631


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 15 June 2003
Skąd: Warszawa





To będzie problem z tymi skrzyniami wacko.gif


--------------------
WORKSHOP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Sat, 02 Apr 2011 - 01:13
Post #632


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Małe sprostowanie - odcinka ustawiona 8250rpm, motor dostał już porządne baty i nie klęka smile.gif Tłumik ma wylot 52mm więc zwężka słusznej średnicy, wg mnie rura od kolektora do tłumika za gruba... No, ale udalo mi się ugrać 25Nm/20KM kręceniem wałkami. Poza tym cały dzień pod górę, a zaczęło się od tego że Specu zaspał tongue.gif


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Sat, 02 Apr 2011 - 01:15
Post #633


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





specu zaspał nawet na swój poród biggrin.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sat, 02 Apr 2011 - 01:19
Post #634


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Na szęscie na drzewku nie zasypiam wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Sat, 02 Apr 2011 - 01:39
Post #635


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Bez zmiennej fazy 100KM z Litra w wolnossaku no no no no panowie ładnie smile.gif
Jeszcze ten wolnossak ma zacną pojemność, oj musi się dziać w Corsinie, chyba już nie dużo brakuje do wyniku Xawerego smile.gif ??


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Sat, 02 Apr 2011 - 01:45
Post #636


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Xawery ma dużo grubiej.... ale
Do 120 byłem z przodu w serii i może będę szybszy na dzrzewku (bo )byłem} jak się nie nauczy...


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek2
post Sat, 02 Apr 2011 - 09:04
Post #637


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008





Specu no i git, już możesz zmienić moc w tytule projektu na tą słuszną, a tak ogólnie ciekawe co teraz napiszą ludzie którzy sceptycznie podchodzili do tego setupa. Powodzenia na bemowie !!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Sat, 02 Apr 2011 - 09:19
Post #638


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Pokazcie moze ten wykres bo ja jestem ciekaw od jakich obrotow jest moc smile.gif


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kebi
post Sat, 02 Apr 2011 - 10:23
Post #639


User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





@update smile.gif Nm nie taki mały - ok 300

Gratulacje dla Guziora, Syra i Śpiącego !!!! Jeśteście z kosmosu smile.gif


--------------------
@rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Sat, 02 Apr 2011 - 12:08
Post #640


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





Wysilony silnik benzynowy wolnossący 100KM/1l ma z reguły 10 razy mniej Nm niż jego pojemność. Tu przykładów można mnożyć : Honda 1.6 VT 160KM/150Nm , Bmw 3.0 300KM/320Nm , 3.2 320KM/350Nm, Silnik 3.2l VR6 24V 240KM/ 310Nm , a także mniej wysilone V8 z grupy audi czy bmw 4,0l 400Nm , 4,4l 440Nm i tak dalej.
Chłopaki wykonali kawał dobrej roboty rozdmuchując 3.0 do taki wartości, choć uzyskiwany Nm pozostawia lekki niedosyt w ilości około 50, ale bez zmiennych faz jest mało prawdopodobne uzyskać więcej niż jest. To wszystko w połączeniu z lekką budą, brakiem turbo i ciężkiego osprzętu do turbo- czyni auto lekkim, a w sporcie masa to klucz do wielu drzwi. Urwana skrzynia i półośka to dobry początek, to znak , że samochodzik ma potencjał. Przy dobrym wietrze trakcyjnym powinno żdziebko poniżej 11.xx s być.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 23:45