![]() ![]() |
Fri, 01 Apr 2011 - 19:27
Post
#621
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
Gratulacje
Jestem pod wrażeniem, czekamy na dostrajanie i niech pęka 300 KM Guzior tylko co z tymi Nm ? Myslisz ze to wina zbyt luznego wydechu ? -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Fri, 01 Apr 2011 - 19:27
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 19:37
Post
#622
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Kurcze, ładny wynik!
Co będziecie robić z przeniesieniem napędu? F20 raczej za długich przebiegów robić nie będą, a szkoda przez awarie (oby nie) kończyć zawody. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 19:54
Post
#623
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n |
Wynik super jeszcze powalczą i 3 pęknie super gratulację!
-------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 21:04
Post
#624
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) |
sadze ze maly nm to wina za luznego wydechu, wrzuccie jakas zwezke lub tlumik powinno byc lepiej
pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 21:38
Post
#625
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa |
Albo zatkajcie deską trochę na czas pomiaru. Czasami ciekawe rzeczy wychodzą
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 21:41
Post
#626
|
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 |
na kreske to mu raczej NM nie sa zbyt potrzebne,raczej mocy mu nada,tymbardziej ze ori dół i ori hydro,wytrzymało hamownie wiec da rade,tylko ta zjebana F20 moze peknac poprostyu bo cienkoie sa strasznie te skrzynie
|
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 21:48
Post
#627
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa |
No tak a Nm i KM to zupełnie różne kwestie nie mające nic wspólnego ze sobą
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 00:33
Post
#628
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
No dobra - na hamowni padl nawiew i byly ogolne problemy z pradem wiec trzeba bylo zakonczyc na 296KM/298NM. Wydech ma stosowna zwezke, nie sikajcie.
Specu sie bedzie tlumaczyl, ale gdyby nadmuch byl odpowiedni i temp w dolocie na dobrym poziomie to peklo by 300 bez pierdniecia. Silnik krecimy do 8000rpm. Po powrocie przejechalem sie na drodze i urwalem przegub. Po szybkiej zmianie przejechal sie specu i urwal skrzynie. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 00:46
Post
#629
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Dobra to się będę teraz tłumaczył bo jak zwykle wszystko mi nie tak i dlatego lipa wychodzi.....
Guzior nie wie wszystkiego bo go nie było (ma dużo ciekawych projektów Generalnie podczas strojenia padł na hamowni nawiew Na lekko zgrzanym silniku wypluło na 4 biegu 296HP i pod 300 NM (wykres jutro) był jeden pomiar 299.9 HP ale wtedy padł prąd na hamowni i sie nie zapisał (wiem tłumacze się Pojechałem na test drogowy i na dogrzanych toyo R888 i strałach z 2-jki z 4000 RPM nie było trakci , ale corsa urwała mi dupe i...... zmieliła skrzynie CDN Ekipa zajebista Guzior, Syr spawacz/siłacz/technik i Spiacy pokrecił wałkami i dostroił Brawo!!! Teraz robert lakier kosmetyka i baja Może 11.XX -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 00:49
Post
#630
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
widziałem jak to się stało, rwie jak petarda
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 00:53
Post
#631
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa |
To będzie problem z tymi skrzyniami
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 01:13
Post
#632
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów |
Małe sprostowanie - odcinka ustawiona 8250rpm, motor dostał już porządne baty i nie klęka
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 01:15
Post
#633
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
specu zaspał nawet na swój poród
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 01:19
Post
#634
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Na szęscie na drzewku nie zasypiam
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 01:39
Post
#635
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Bez zmiennej fazy 100KM z Litra w wolnossaku no no no no panowie ładnie
Jeszcze ten wolnossak ma zacną pojemność, oj musi się dziać w Corsinie, chyba już nie dużo brakuje do wyniku Xawerego -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 01:45
Post
#636
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Xawery ma dużo grubiej.... ale
Do 120 byłem z przodu w serii i może będę szybszy na dzrzewku (bo )byłem} jak się nie nauczy... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 09:04
Post
#637
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 |
Specu no i git, już możesz zmienić moc w tytule projektu na tą słuszną, a tak ogólnie ciekawe co teraz napiszą ludzie którzy sceptycznie podchodzili do tego setupa. Powodzenia na bemowie !!
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 09:19
Post
#638
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Pokazcie moze ten wykres bo ja jestem ciekaw od jakich obrotow jest moc
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 10:23
Post
#639
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
@update
Gratulacje dla Guziora, Syra i Śpiącego !!!! Jeśteście z kosmosu -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Sat, 02 Apr 2011 - 12:08
Post
#640
|
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno |
Wysilony silnik benzynowy wolnossący 100KM/1l ma z reguły 10 razy mniej Nm niż jego pojemność. Tu przykładów można mnożyć : Honda 1.6 VT 160KM/150Nm , Bmw 3.0 300KM/320Nm , 3.2 320KM/350Nm, Silnik 3.2l VR6 24V 240KM/ 310Nm , a także mniej wysilone V8 z grupy audi czy bmw 4,0l 400Nm , 4,4l 440Nm i tak dalej.
Chłopaki wykonali kawał dobrej roboty rozdmuchując 3.0 do taki wartości, choć uzyskiwany Nm pozostawia lekki niedosyt w ilości około 50, ale bez zmiennych faz jest mało prawdopodobne uzyskać więcej niż jest. To wszystko w połączeniu z lekką budą, brakiem turbo i ciężkiego osprzętu do turbo- czyni auto lekkim, a w sporcie masa to klucz do wielu drzwi. Urwana skrzynia i półośka to dobry początek, to znak , że samochodzik ma potencjał. Przy dobrym wietrze trakcyjnym powinno żdziebko poniżej 11.xx s być. |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 23:45 |