![]() ![]() |
Thu, 31 Mar 2011 - 13:29
Post
#601
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
PS z opisu pojemnosc 3 litry, walki 29X, ITB, kolektory, glowice, odcinka 8200 kazdy kto na powaznie podchodzi do motosportu wiec ze 300 to nie jest wynik, ktory wywoluje WOW .... Może dla Ciebie nie wywołuje, może to co jest sufitem dla niektórych, dla Ciebie jest podłogą....wnioskuje z Twojej wypowiedzi ze auta które jeżdżą poniżej 12 sekund na 1/4 są wolne i nie wywołują WOW.... Rozumiem też ze takie auta budujesz na co dzień i przeważnie mieścisz się w budżecie 10 - 12k Naprawdę jestem pod wrażeniem, jak będę miał w planach budowę szybkiego auta to się odezwę pozdrawiam -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 31 Mar 2011 - 13:29
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 13:57
Post
#602
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
otrzasnij sie kolego .... cwiartka to nie koniec swiata a czas 12 sek samochodem wazacym 650 czy 700kg nie wszystkich doprowadza......
PS czy w niedalekiej przyszlosci ma byc podzial na klasy ze wzgledu na budzet ?? bo czegos nie rozumiem -------------------- ... soon
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 14:15
Post
#603
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
otrzasnij sie kolego .... cwiartka to nie koniec swiata a czas 12 sek samochodem wazacym 650 czy 700kg nie wszystkich doprowadza...... PS czy w niedalekiej przyszlosci ma byc podzial na klasy ze wzgledu na budzet ?? bo czegos nie rozumiem Poprostu bije od Ciebie strasznie nieprzyjemny ton, wszystko negujesz i probujesz osmieszyc, tylko nie rozumiem po co -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 14:22
Post
#604
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
kurcze Panowie chyba każdy z nas ma świadomość jakim budżetem dysponuje specu tworząc ten samochód i wydaje mi się że to własnie dlatego powstało już 30 stron tego tematu bo każdy jest ciekaw co z tego wyjdzie...poczekajmy na wyniki z hamowni bo czasem tak bywa że teoria to jedno a praktyka to drugie...
Będzie wynik - będzie fajnie i niektórym miny zrzedną Nie będzie wyniku - co niektórzy będą mogli powiedzieć - "A nie mówiłem ?" -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 14:42
Post
#605
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Co tu sie dzieje ?
Przepraszam ,że nie podałem wszystkiego na patelni Zbudujcie 300 konne v6 opla i opisujcie ,a nie opierdalacie projekt przed koncemi i zeby nie paliło sprzegła ,nie mieliło skrzyni , przegubów . Właśnie dlatego nie zawiele było pisane ,żeby opisać jak sie skończy robić ale i tak źle bo nie opisane . Reasumując luzować stringi dziewwczyny , może mi się uda i wtedy będę opisywał dalej. Ps. corsa wazy raczej bliżej 800 -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 16:01
Post
#606
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
Raczej chodzi tylko oto, ze wsumie na 300km to mozna bylo seryjne walki zostawic... byloby taniej, latwiej, no i wiekszy respekt na dzielni i forum:]
a to, ze kilka osob, ktore maja jakas tam wiedze probuje was naprostowac na dobra droge to nie powod, zeby odrazu sie oburzac:] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 16:53
Post
#607
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Walki bylo napisane ze sa 29x bo nie wiadomo bylo ile maja tak naprawde (brak kontaktu ze swiatkiem, aniolek nie pamietal) a ze w koncu kontakt ze swiatkiem byl to wyszlo ze sa 294st.
ITB to nie jest - tylko trabki w 2 oddzielnych puszkach, glowice sa po delikatnym portingu. Kadett miał 330 koni na seryjnej waskiej przeplywce. Tutaj jej nie ma, wiec moze byc lapiej. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 18:30
Post
#608
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława |
Głowice nie są już od świątka - tamte się poszły kochać. Teraz są rezane dremelem przez 2h przez kumpla - nie wiedziałem, że też te głowice Wam wcisnął ten sprzedajacy. Poprawcie głowicę i będziecie mieli + zróbcie mechanike zamiast hydrauliki tak jak było;). Wałki te Świątkowe mierzone były za kadencji silnika w Poznaniu i miały niższe krzywki niż seria = były wyjęte i dołożone jako gratis do silnika. Jak głowice zrobicie to będzie gruuuuuuuubo. Kibicuję bo sam na Low Budget jadę :/
P.S. Głowic poszukam - powinny leżeć gdzieś za garażem pod Poznaniem ale głowy nie dam, że na żyletki nie poszły... -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 19:05
Post
#609
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 13 August 2004 Skąd: Tuchola/Poznań |
No wlasnie chcialem zapytać czy te wałki pamiętają co to wznios większy niż seria
-------------------- Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 21:14
Post
#610
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 23 May 2005 Skąd: Gliwice |
Raczej chodzi tylko oto, ze wsumie na 300km to mozna bylo seryjne walki zostawic... byloby taniej, latwiej, no i wiekszy respekt na dzielni i forum:] Raczej chodzi o to, żeby nie paplać już co by było gdyby babcia miała wąsy, bo skoro wałki 294st przyszły razem z silnikiem to żeby wsadzić seryjne wałki trzeba by je dokupić - oszczędność po byku. Dajcie se już siana z tymi wałkami, krzywkami i ich trwałością. Są takie a nie inne, Specu złoży to co ma, to się wtedy będzie zastanawiał co dalej. -------------------- '91 Sierra kombi 24V (BOA)
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 22:07
Post
#611
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława |
Jeszcze duży potencjał jest w driverze - bardzo mocna strona projektu a wałki - o doooope roztrzaskać - ma zapierdzielać i nie ważne jakie loga na częsciach będą = jednym słowem TANIE CHŁOSTANIE
3mam kciuki -------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 22:15
Post
#612
|
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 |
alez wy jestescie dziwaczni,sapiecie sie do speca tylko o co?dzieli sie chłopak wszystkimi swoimi pomysłami,chodzi o to zeby wolnossakiem pojechac 11 przy lowbudget,ciekaw jestem kto zrobi to samo albo lepiej niz on??????oczywiscie zachowujac casch taki jakim on dysponuje,wtedy bedziecie mogli sie pochwalic wynikami,fakt ze hamownia i wykres pokarze co z tego wynikło?mam nadzieje ze przeleci te 330 km
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 22:39
Post
#613
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
jeździłem dziś i powiem tak
gnie suty -------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 22:42
Post
#614
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława |
Ja stawiam 290 - zakłady może jakieś
-------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 23:00
Post
#615
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
A ja stawiam tyle ile wyjdzie
myśle ,że jest szybciej niż było ,a co do panów co myslą ze na sryjnych wałkach 300 koni to powodzenia 100 koni z litra N/A na seryjnym biednym wałku nie no oczywiście -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 00:59
Post
#616
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
CYTAT Pinin po co się przypi@#^# ??? Zazdrościsz czy nie umiesz prowadzić normalnej dyskusji ? Zluzujcie zawory, projekt jest ciekawy, robiony tanim kosztem, trzymajmy kciuki a nie wyśmiewajmy Pozdro. Zawory mam zluzowane, gdy gadam przez internet. Jakoś napinki zazwyczaj nie mam. Jedynie czarną corsę ostatnio widziałem, taką z 3.0 V6, a tam dziwnym trafem łapa od strony kierowcy nie była przykręcona. Właśnie o tym pisałem - nie masz zielonego pojęcia o czym piszę? Nie wcinaj się między wódę a zagrychę. A co do moich projektów, to wszystko idzie sobie spokojnie. Wyniki będą - ale jak widzisz, nikt się nie napina. Sej już od jakiegoś czasu jeździ, i jak na auto po bułki za 5kpln jakoś się odpycha. Ja jedynie życzę powodzenia w ogarnięciu auta - bo to będzie niezła sztuka. Ale driver nie pierwszy sezon lata w 1/4, więc zapewne da radę -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 09:59
Post
#617
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 |
a ja mam i tak najlepsze zabawki do piaskownicy i mam Was wszystkich w nosie
|
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 17:00
Post
#618
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
info z pierwszej reki
-------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 17:19
Post
#619
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
pierwsze hamowanie 275KM, drugie 296KM i jeszcze nie koniec krecenia walkami
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Fri, 01 Apr 2011 - 17:45
Post
#620
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
no niezle, czekam na wiecej i na fotoleracje
-------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 21:48 |