![]() ![]() |
Tue, 10 Nov 2009 - 19:16
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów |
Skrzynka oczyszczona
Ps. montuj te zębatki w czwartek mamy taki dyno day na ul. ostrobramskiej 38... Się zobaczy ile uda się u Ciebie poprawić kręcąc wałeczkami - tak więc zmieniaj te zębatki -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 10 Nov 2009 - 19:16
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 12 Nov 2009 - 21:19
Post
#62
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła |
|
|
|
|
Thu, 12 Nov 2009 - 22:48
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Co prawda czwartek już dobiega końca, ale...
http://www.egp.pl/kontakt_energy_gaz.php -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
|
Mon, 16 Nov 2009 - 13:24
Post
#64
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
Gratuluje Michał . Auto niezwykle dynamiczne - miałem okazje prowadzic.
Niejeden by sie poddal w polowie Twojej drogi -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Mon, 11 Jan 2010 - 17:18
Post
#65
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
Specu , ponoc auto ozylo po ostatnich modyfikacjach ? pochwalisz sie ?
Slyszalem ze frezy na tlokach siegaja 4 mm, a glowica splanowana kolejne 2.5 mm ? -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Mon, 11 Jan 2010 - 22:50
Post
#66
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Tak to prawda jest równo cicho
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Mon, 11 Jan 2010 - 23:09
Post
#67
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Szczecin |
ja po zrobieniu wydechu 63,5mm na jednym tlumiku mam 210nm... na 50mm mialem cos okolo 190nm wiec raczej wydech 60mm nie jest za luzny a jak ja robilem 60 na 2 przelotach to sie na mnie patrzeliscie jak na idiote -------------------- Red Diuke
|
|
|
|
Mon, 11 Jan 2010 - 23:35
Post
#68
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Trzeba sobie bylo Specu 4x4 kupic - wtedy moglbys stroic nawet na sniegu
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Tue, 12 Jan 2010 - 09:49
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
Specu , ponoc auto ozylo po ostatnich modyfikacjach ? pochwalisz sie ? Slyszalem ze frezy na tlokach siegaja 4 mm, a glowica splanowana kolejne 2.5 mm ? remoncik dolu byl?? jak tak to na doprezonym silniku moze byc naprawde gruby wynik;] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
|
Tue, 12 Jan 2010 - 09:53
Post
#70
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Tłoki wybrane pod zawory 3.5mm remoncik dołu był... wcześniej brak sprezania na 3 garze mam nadzieję dobić do 200 i 215nm
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 12 Jan 2010 - 11:09
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów |
Z brakiem to troszke przesadziłeś, było ale za małe
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
|
Tue, 12 Jan 2010 - 11:11
Post
#72
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
9 a 14.5 dla mnie brak
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 08:19
Post
#73
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
a tak wygladaja tloki po obrobce, myślę ze mimo takiego splanwania glowicy mozna by sie pokusic o ostrzejsze wałki i itb
http://img442.imageshack.us/i/79567976.jpg/ http://img442.imageshack.us/i/61790044.jpg/ -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 08:29
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi |
A to był sens kłaść takie pokolizyjne tłoki do takiego projektu?
One często po takim strzale rozrządu nie trzymają stozka, miałem kilkanaćie tłoków postrzałowych i tylko 2 trzymały wymiar... |
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 09:31
Post
#75
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Moje tłoki nie sa pokolizyjne są proste i wyważone
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 10:18
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów |
Tłoki podcięte by KamilC20XE są z innego silnika i były w idealnym stanie; stare (w tym jeden kiep) walają się jeszcze u mnie po garażu. Teraz troszkę żałuje że nie porobiłem zdjęć jak to składałem. W każdym razie liczymy na wyżej wspomniane parametry silnika...albo ciut lepsze
-------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 10:21
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN |
super projekt
dzieki takim opisom ludzie maja juz mniej wiecej przetarte szlaki... i 200PS z xe w polsce przestaje byc mitem... dalej nurtuje mnie orgi uszczelka pod glowice,czy nie wydmucha przy takim sprezaniu? mialem przypadek w dohc 8v fiata przy zplanowanym bloku i ostro splanowanej glowicy wydmuchiwalo mi uszczelki orginalne,tloki tez musialem lekko frezowac(ale recznie,bez rzadnej dokladnosci,stara historia...) a w tlokach duzo jeszcze "miesa" zostalo pod tym zfrezowaniem? to sa te mahle++? itb proponuje ze scigacza np r1 kolektor zrobic podobnie jak moj,dorobic wspolny dolocik itd.. i powinno wyjsc po dobrych kosztach pozdro -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 15:05
Post
#78
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
200 KM przestalo byc mitem juz dawno temu. Waszka mial w astrze cos okolo 203 KM , z tego co pamietam jezdzila 13.7 na 1/4 przy wadze ok 920 kg.
tak tłoki to mahle++ , jednak wedlug wielu opini to mit ze sa one kute.. co ciekawe tloki z silnikow dis maja inna budowe i sa lzesjsze od swoich odpowiednikow z lat 88-92 -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 15:43
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 |
Jeśli już mówimy o mitach i złamaniu bariery 200KM w c20xe, to pierwszym który na pewno ją przekroczył i to grubo był Xawery
Pozdrawiam -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
|
Wed, 13 Jan 2010 - 17:31
Post
#80
|
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów |
W każdym razie liczymy na wyżej wspomniane parametry silnika...albo ciut lepsze Magiczna liczba 200 km zostanie osiagnieta ale bedzie inny problem.Te tłoki poprostu sie rozleca po krótkim czasie. Scianka tłoka została jakies 2.5 mm czyli nie dość dużo |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 05 November 2025 - 19:22 |