![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Skrzynka oczyszczona
![]() Ps. montuj te zębatki w czwartek mamy taki dyno day na ul. ostrobramskiej 38... Się zobaczy ile uda się u Ciebie poprawić kręcąc wałeczkami - tak więc zmieniaj te zębatki ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#62
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Co prawda czwartek już dobiega końca, ale...
http://www.egp.pl/kontakt_energy_gaz.php -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#64
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
Gratuluje Michał . Auto niezwykle dynamiczne - miałem okazje prowadzic.
![]() Niejeden by sie poddal w polowie Twojej drogi ![]() ![]() -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
![]()
Post
#65
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
Specu , ponoc auto ozylo po ostatnich modyfikacjach ? pochwalisz sie ?
![]() Slyszalem ze frezy na tlokach siegaja 4 mm, a glowica splanowana kolejne 2.5 mm ? -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Tak to prawda jest równo cicho
![]() ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() User Dołączył: Tue, 02 January 2007 Skąd: Szczecin ![]() |
ja po zrobieniu wydechu 63,5mm na jednym tlumiku mam 210nm... na 50mm mialem cos okolo 190nm wiec raczej wydech 60mm nie jest za luzny a jak ja robilem 60 na 2 przelotach to sie na mnie patrzeliscie jak na idiote ![]() ![]() -------------------- Red Diuke
|
|
|
![]()
Post
#68
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Trzeba sobie bylo Specu 4x4 kupic - wtedy moglbys stroic nawet na sniegu
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow ![]() |
Specu , ponoc auto ozylo po ostatnich modyfikacjach ? pochwalisz sie ? ![]() Slyszalem ze frezy na tlokach siegaja 4 mm, a glowica splanowana kolejne 2.5 mm ? remoncik dolu byl?? jak tak to na doprezonym silniku moze byc naprawde gruby wynik;] -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Tłoki wybrane pod zawory 3.5mm remoncik dołu był... wcześniej brak sprezania na 3 garze mam nadzieję dobić do 200 i 215nm
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Z brakiem to troszke przesadziłeś, było ale za małe
![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
9 a 14.5 dla mnie brak
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
a tak wygladaja tloki po obrobce, myślę ze mimo takiego splanwania glowicy mozna by sie pokusic o ostrzejsze wałki i itb
![]() http://img442.imageshack.us/i/79567976.jpg/ http://img442.imageshack.us/i/61790044.jpg/ -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 08 January 2004 Skąd: prosty chłopak ze wsi ![]() |
A to był sens kłaść takie pokolizyjne tłoki do takiego projektu?
One często po takim strzale rozrządu nie trzymają stozka, miałem kilkanaćie tłoków postrzałowych i tylko 2 trzymały wymiar... |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Moje tłoki nie sa pokolizyjne są proste i wyważone
![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Tłoki podcięte by KamilC20XE są z innego silnika i były w idealnym stanie; stare (w tym jeden kiep) walają się jeszcze u mnie po garażu. Teraz troszkę żałuje że nie porobiłem zdjęć jak to składałem. W każdym razie liczymy na wyżej wspomniane parametry silnika...albo ciut lepsze
![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN ![]() |
super projekt
dzieki takim opisom ludzie maja juz mniej wiecej przetarte szlaki... i 200PS z xe w polsce przestaje byc mitem... dalej nurtuje mnie orgi uszczelka pod glowice,czy nie wydmucha przy takim sprezaniu? mialem przypadek w dohc 8v fiata przy zplanowanym bloku i ostro splanowanej glowicy wydmuchiwalo mi uszczelki orginalne,tloki tez musialem lekko frezowac(ale recznie,bez rzadnej dokladnosci,stara historia...) a w tlokach duzo jeszcze "miesa" zostalo pod tym zfrezowaniem? to sa te mahle++? itb proponuje ze scigacza np r1 kolektor zrobic podobnie jak moj,dorobic wspolny dolocik itd.. i powinno wyjsc po dobrych kosztach pozdro -------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 ![]() |
200 KM przestalo byc mitem juz dawno temu. Waszka mial w astrze cos okolo 203 KM , z tego co pamietam jezdzila 13.7 na 1/4 przy wadze ok 920 kg.
tak tłoki to mahle++ , jednak wedlug wielu opini to mit ze sa one kute.. co ciekawe tloki z silnikow dis maja inna budowe i sa lzesjsze od swoich odpowiednikow z lat 88-92 ![]() -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Jeśli już mówimy o mitach i złamaniu bariery 200KM w c20xe, to pierwszym który na pewno ją przekroczył i to grubo był Xawery
![]() Pozdrawiam -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
User Dołączył: Sun, 04 January 2009 Skąd: Pińczów ![]() |
W każdym razie liczymy na wyżej wspomniane parametry silnika...albo ciut lepsze ![]() Magiczna liczba 200 km zostanie osiagnieta ale bedzie inny problem.Te tłoki poprostu sie rozleca po krótkim czasie. Scianka tłoka została jakies 2.5 mm czyli nie dość dużo ![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:38 |