Shoutbox 0 nowych PW 


94 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Black Devil Corsa A 3.0 N/A 343 KM 343 NM
Coobcio
post Tue, 10 Nov 2009 - 19:16
Post #61


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Skrzynka oczyszczona smile.gif
Ps. montuj te zębatki w czwartek mamy taki dyno day na ul. ostrobramskiej 38...
Się zobaczy ile uda się u Ciebie poprawić kręcąc wałeczkami - tak więc zmieniaj te zębatki smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 Nov 2009 - 19:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Dziku
post Thu, 12 Nov 2009 - 21:19
Post #62


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Jakoś nie widze taczki z zspawanym dyfrem do jazdy...

CYTAT(Coobcio @ Tue, 10 Nov 2009 - 19:16) *
Ps. montuj te zębatki w czwartek mamy taki dyno day na ul. ostrobramskiej 38...



W mza? jakieś szczegóły można na pw?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Thu, 12 Nov 2009 - 22:48
Post #63


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Co prawda czwartek już dobiega końca, ale...
http://www.egp.pl/kontakt_energy_gaz.php


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kebi
post Mon, 16 Nov 2009 - 13:24
Post #64


User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





Gratuluje Michał . Auto niezwykle dynamiczne - miałem okazje prowadzic. smile.gif
Niejeden by sie poddal w polowie Twojej drogi smile.gif Czekamy na 200+ KM i wysokie 12.xxx smile.gif


--------------------
@rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kebi
post Mon, 11 Jan 2010 - 17:18
Post #65


User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





Specu , ponoc auto ozylo po ostatnich modyfikacjach ? pochwalisz sie ? smile.gif Na jakim etapie sa przygotowania ?
Slyszalem ze frezy na tlokach siegaja 4 mm, a glowica splanowana kolejne 2.5 mm ?


--------------------
@rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Mon, 11 Jan 2010 - 22:50
Post #66


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Tak to prawda jest równo cicho wink.gif , do tego głowica ma mocno podłubane kanały. CR wychodzi 12:1 .Czekamy , aż śnieg stopnieje docieramy ,strojonko ,hamownia ,strojonko... tongue.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Piterus
post Mon, 11 Jan 2010 - 23:09
Post #67


User
Dołączył: Tue, 02 January 2007
Skąd: Szczecin





CYTAT(ade @ Thu, 05 Nov 2009 - 00:18) *
ja po zrobieniu wydechu 63,5mm na jednym tlumiku mam 210nm... na 50mm mialem cos okolo 190nm wiec raczej wydech 60mm nie jest za luzny



a jak ja robilem 60 na 2 przelotach to sie na mnie patrzeliscie jak na idiote tongue.gif a to jednak dziala biggrin.gif


--------------------
Red Diuke
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Mon, 11 Jan 2010 - 23:35
Post #68


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Trzeba sobie bylo Specu 4x4 kupic - wtedy moglbys stroic nawet na sniegu smile.gif


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ade
post Tue, 12 Jan 2010 - 09:49
Post #69


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(kebi @ Mon, 11 Jan 2010 - 17:18) *
Specu , ponoc auto ozylo po ostatnich modyfikacjach ? pochwalisz sie ? smile.gif Na jakim etapie sa przygotowania ?
Slyszalem ze frezy na tlokach siegaja 4 mm, a glowica splanowana kolejne 2.5 mm ?


remoncik dolu byl??

jak tak to na doprezonym silniku moze byc naprawde gruby wynik;]


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 12 Jan 2010 - 09:53
Post #70


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Tłoki wybrane pod zawory 3.5mm remoncik dołu był... wcześniej brak sprezania na 3 garze mam nadzieję dobić do 200 i 215nm wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Tue, 12 Jan 2010 - 11:09
Post #71


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Z brakiem to troszke przesadziłeś, było ale za małe tongue.gif


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Tue, 12 Jan 2010 - 11:11
Post #72


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





9 a 14.5 dla mnie brak wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kebi
post Wed, 13 Jan 2010 - 08:19
Post #73


User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





a tak wygladaja tloki po obrobce, myślę ze mimo takiego splanwania glowicy mozna by sie pokusic o ostrzejsze wałki i itb smile.gif

http://img442.imageshack.us/i/79567976.jpg/

http://img442.imageshack.us/i/61790044.jpg/


--------------------
@rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KIVI
post Wed, 13 Jan 2010 - 08:29
Post #74


Forum Homee
Dołączył: Thu, 08 January 2004
Skąd: prosty chłopak ze wsi





A to był sens kłaść takie pokolizyjne tłoki do takiego projektu?
One często po takim strzale rozrządu nie trzymają stozka, miałem kilkanaćie tłoków postrzałowych i tylko 2 trzymały wymiar...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 13 Jan 2010 - 09:31
Post #75


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Moje tłoki nie sa pokolizyjne są proste i wyważone smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Śpiący
post Wed, 13 Jan 2010 - 10:18
Post #76


Super User
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: Żyrardów





Tłoki podcięte by KamilC20XE są z innego silnika i były w idealnym stanie; stare (w tym jeden kiep) walają się jeszcze u mnie po garażu. Teraz troszkę żałuje że nie porobiłem zdjęć jak to składałem. W każdym razie liczymy na wyżej wspomniane parametry silnika...albo ciut lepsze wink.gif


--------------------
Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria).
Go to the top of the page
 
+Quote Post
andriei
post Wed, 13 Jan 2010 - 10:21
Post #77


Super User
Dołączył: Thu, 09 April 2009
Skąd: BMN





super projekt
dzieki takim opisom ludzie maja juz mniej wiecej przetarte szlaki...
i 200PS z xe w polsce przestaje byc mitem...
dalej nurtuje mnie orgi uszczelka pod glowice,czy nie wydmucha przy takim sprezaniu?
mialem przypadek w dohc 8v fiata przy zplanowanym bloku i ostro splanowanej glowicy wydmuchiwalo mi uszczelki orginalne,tloki tez musialem lekko frezowac(ale recznie,bez rzadnej dokladnosci,stara historia...)
a w tlokach duzo jeszcze "miesa" zostalo pod tym zfrezowaniem?
to sa te mahle++?

itb proponuje ze scigacza np r1
kolektor zrobic podobnie jak moj,dorobic wspolny dolocik itd.. i powinno wyjsc po dobrych kosztach
pozdro


--------------------
C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy...
AR 156 jtd . 302 tys km
aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kebi
post Wed, 13 Jan 2010 - 15:05
Post #78


User
Dołączył: Sat, 14 November 2009





200 KM przestalo byc mitem juz dawno temu. Waszka mial w astrze cos okolo 203 KM , z tego co pamietam jezdzila 13.7 na 1/4 przy wadze ok 920 kg.


tak tłoki to mahle++ , jednak wedlug wielu opini to mit ze sa one kute.. co ciekawe tloki z silnikow dis maja inna budowe i sa lzesjsze od swoich odpowiednikow z lat 88-92 smile.gif


--------------------
@rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Chester
post Wed, 13 Jan 2010 - 15:43
Post #79


Forum Killer
Dołączył: Fri, 22 November 2002





Jeśli już mówimy o mitach i złamaniu bariery 200KM w c20xe, to pierwszym który na pewno ją przekroczył i to grubo był Xawery wink.gif.
Pozdrawiam


--------------------
Ecu-Tune.Pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
S.A
post Wed, 13 Jan 2010 - 17:31
Post #80


User
Dołączył: Sun, 04 January 2009
Skąd: Pińczów





CYTAT(Śpiący @ Wed, 13 Jan 2010 - 10:18) *
W każdym razie liczymy na wyżej wspomniane parametry silnika...albo ciut lepsze wink.gif

Magiczna liczba 200 km zostanie osiagnieta ale bedzie inny problem.Te tłoki poprostu sie rozleca po krótkim czasie.
Scianka tłoka została jakies 2.5 mm czyli nie dość dużo rolleyes.gif Dwa razy powstanie spalanie stukowe motronic 2.5 nie cofnie zapłonu tak szybko i narobi bigosu rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Stron V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:38