![]() ![]() |
Wed, 30 Mar 2011 - 19:27
Post
#581
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
voj2s - nie tylko Ty się zastanawiasz. Ja już od długiego czasu próbuję się domyślić, co chłopaki mają na myśli tak składając silnik. Ale nic nie piszę, bo zaraz zostanę 'zjedzony' przez 3 czy 4 'wyznawców'
Ale co by nie było, złośliwości odkładam w kąt. Chciałbym zobaczyć wykres, jak już będzie oczywiście. Czasy sam zobaczę na zawodach - a z chęcią zobaczę ten samochód w tym sezonie, bo zapewne będzie grubo -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 30 Mar 2011 - 19:27
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 20:32
Post
#582
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
A nie mozecie jakichs walkow 260-270 zalozyc?? mialoby to rece i nogi wtedy:] tak to za nim walki wejda w swoj zakres pracy to bieg trzeba bedzie zmienic:D
-------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 21:33
Post
#583
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT to po co takie walki?? Bo: - jezdzily w kadettcie co mial 330 koni - ma byc low budget to jest low budget - zestaw caly (lacznie z kolektorem ssacym i masa innych fantow) jaki jest w aucie zostal kupiony za mniejsze pieniadze niz trzeba by wylozyc za walki do C20XE ktorych jest 2 razy mnie Zlecenie bylo zeby zalozyc to sa zalozone. Dlaczego takie a nie inne - bo takie byly i byly tanie. Ale na forum gdzie 99% osob ma budzet miesieczny grubo przekraczajacy Specowy roczny takie rozumowanie jest beee i nie na miejscu -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 21:41
Post
#584
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
CYTAT Bo: - jezdzily w kadettcie co mial 330 koni To jest akurat śmiech na sali, a nie argument Spoko, też mam mikro budżet, zapewne jeszcze mniejszy niż specu. Czekam na wyniki. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 21:41
Post
#585
|
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 |
własnie nie na miejscu jest gdybanie co i po co przy niskim budrzecie,robi chłopak co moze i do czegos sobie powolutku darzy,mam taka nadzieje ze pojedzie 11 i wtedy bedzie banan na jego twarzy,o to w tej zabawie chdzi,
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 21:47
Post
#586
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT To jest akurat śmiech na sali, a nie argument Bo? Rozwin -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 21:52
Post
#587
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Bo zakres modyfikacji był z lekka większy. Że już o wyższej kompresji nie wspomnę. Zapewne jak nie kute korby były, to choć wzmocnione śruby. Głowice też nie do końca seryjne chyba były, nie?
-------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 22:04
Post
#588
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT Bo zakres modyfikacji był z lekka większy. Że już o wyższej kompresji nie wspomnę. Zapewne jak nie kute korby były, to choć wzmocnione śruby. Głowice też nie do końca seryjne chyba były, nie? A czy rozumiesz ze caly kit z tego auta jest w Speca corsie? Czy dalej nie dociera? Caly juz spiesze wyjasnic to znaczy: caly - wszystkie czesci zmienione na customowe/podrezane z kadeta sa teraz w corsie Korby i sruby byla seria. CR byl zwiekszony planowaniem glowic ktore u speca sa jeszcze nizej (wymagane bylo planowanie). Ale masz racje - Ty wiesz najelpiej skoro nie widzialec zabawek ktore do nas przyszly na oczy -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 22:09
Post
#589
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Spoko, jak tak to co innego. Powodzenia życzę w takim razie
Ah, i przykręćcie łapy od silnika dobrze. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 22:35
Post
#590
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
wiec nie mozecie napisac co oprucz walkow niewiadomego pochodzenia 29X jest jeszcze zmienione??
-------------------- ... soon
|
|
|
|
Wed, 30 Mar 2011 - 23:47
Post
#591
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
wy tu pierdu pierdu a wykresu nie ma
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 07:18
Post
#592
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Wykresu chwilowo nie będzie bo:.....
Ustapił przegub napędowy Zmienione : wałki 294* by Świątek ,głowice ,kolektor ssący ,kolektory wydechowe , wydech ,komputer (Odcinka 8200) będzie krecone pod 8000 CDN... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 08:01
Post
#593
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
ale puszczacie te wałki na mechanice czy na ory hydro ?
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 09:10
Post
#594
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT wiec nie mozecie napisac co oprucz walkow niewiadomego pochodzenia 29X jest jeszcze zmienione?? Jesli swiatek to dla Ciebie niewiadome pochodzenie to przepraszam. Żebyś Ty sie tak chetnie dzielil wszystkim na forum jak wymagasz tego od innych -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 09:29
Post
#595
|
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków |
Nie no swiatek to walki do f1 robi. Udalo sie mu chociaz zrobic 2 identyczne pary? Bo zwykle ciezko mu to przychodzi...
Ale napewno sprawdzaliscie czy maja takiesame profile krzywki -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 09:51
Post
#596
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
Colin - chwalisz sie czy zalisz? Poszedl tekst ze walki sa niewiadomego pochodzenia - wiec wyjasnilem ze robil je swiatek.
CYTAT Ale napewno sprawdzaliscie czy maja takiesame profile krzywki Napewno dzialaly, wiec dzialac beda dalej w corsie. Kadett jezdzil i silnik sie w nim nie psul, jedyne co to skrzynie wybuchaly. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 10:27
Post
#597
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 14 August 2006 Skąd: WJ |
To jest akurat śmiech na sali, a nie argument Spoko, też mam mikro budżet, zapewne jeszcze mniejszy niż specu. Czekam na wyniki. Ja natomiast czekam na wyniki aut z Twojego podpisu! Tak łatwo przychhodzi Ci krytykowanie innych nawet nie znając konkretnych rozwiązań zastosowanych w projekcie. -------------------- "Red Devil" Golf MK2 AWD VR6T, King of Warsaw 2013, 2012, vice King of Warsaw 2011
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 10:35
Post
#598
|
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków |
Colin - chwalisz sie czy zalisz? Poszedl tekst ze walki sa niewiadomego pochodzenia - wiec wyjasnilem ze robil je swiatek. Napewno dzialaly, wiec dzialac beda dalej w corsie. Kadett jezdzil i silnik sie w nim nie psul, jedyne co to skrzynie wybuchaly. Nie no zastanawiam sie tylko czy sprawdzaliscie co wkladacie do silnika. Ale widze ze poprostu wierzycie na slowo Swiatkowi i innym. A zastanawialem sie tylko dlatego, ze wiem jak te walki potrafia wygladac i moim zdaniem lepiej cos sprawdzic za wczasu niz potem naprawiac. -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 13:20
Post
#599
|
|
|
User Dołączył: Sat, 14 November 2009 |
Spoko, jak tak to co innego. Powodzenia życzę w takim razie Ah, i przykręćcie łapy od silnika dobrze. Pinin po co się przypi@#^# ??? Zazdrościsz czy nie umiesz prowadzić normalnej dyskusji ? Zluzujcie zawory, projekt jest ciekawy, robiony tanim kosztem, trzymajmy kciuki a nie wyśmiewajmy Pozdro. -------------------- @rcw.waw.pl 58.41, rspw 1.23,5 @e30
|
|
|
|
Thu, 31 Mar 2011 - 13:22
Post
#600
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
Jesli swiatek to dla Ciebie niewiadome pochodzenie to przepraszam. Żebyś Ty sie tak chetnie dzielil wszystkim na forum jak wymagasz tego od innych Po pierwsze nic od nikogo nie wymaga a tym bardziej na forum , tylko troche smiesznie czyta sie opis : walki jakies 29x nawet nie wiadomo ile ( tym czego nie chcecie powiedziec jest to X w opisie czy producent ?? ), kolektory Kazdy kto choc troche wie o dzialaniu silnika spalinowego widzac w opisie walki 29X majac swiadomosc ze silnik ma 4 zawory na cyl wie o jakim zakresie obrotow uzytecznych mowimy . Z mojego pkt cala tajemnica to to ze nie napisaliscie czy glowice seria czy porting i czy mechanika czy hydraulika Skoro jednak nie pochwaliliscie sie wnioskowalem ze seria i hydraulika .... przepraszam zagalopowalem sie moj blad Nie no Światek to wiadome pochodzenie .... my jednak z walkami tej produkcji wspolnego nic miec nie chcemy A czym chcesz zebym sie chwalil/dzielil na forum tym jak skladamy silniki ?? jak robimy glowice ?? jak regulujemy walki?? przerabiamy miski olejowe czy tez skladamy suche ?? przeciez i tak sie dowiemy ze cos robimy zle wiec po co ?? PS z opisu pojemnosc 3 litry, walki 29X, ITB, kolektory, glowice, odcinka 8200 kazdy kto na powaznie podchodzi do motosportu wie ze 300 to nie jest wynik, ktory wywoluje WOW .... -------------------- ... soon
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 21:48 |