![]() ![]() |
Tue, 07 Dec 2010 - 09:16
Post
#501
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
I m.in. dlatego ze seria wyplula az tyle, nie bedzie zmieniana na 3,2. W tym przypadku wiemy przynajmniej, ze mamy baaardzo zdrowy motor.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 07 Dec 2010 - 09:16
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 12:37
Post
#502
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
I m.in. dlatego ze seria wyplula az tyle, nie bedzie zmieniana na 3,2. W tym przypadku wiemy przynajmniej, ze mamy baaardzo zdrowy motor. jaja sobie robisz z kogos? moze laik uwierzy ze seria wyplula tyle -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 13:42
Post
#503
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 |
dla przykładu mój silnik 3,0 z omegi MV6 w Kadecie po zamontowaniu na kompletnym nowym wydechu oraz zrobionym dolocie miał :
![]() Uploaded with ImageShack.us a po zrobieniu : ![]() Uploaded with ImageShack.us Silniki 3,0l z opla to kaszana , praktycznie wszystkie mają zjeba.. cylindry i robiąc taki silnik należy zacząć od honowania - szlifu , żeby zrobić profi taki motor trzeba mieć bardzo dużo pieniążków jeśli na którymkolwiek etapie budowy zaoszczędzimy to na 100% motor się wysra , spec ja nie wiem czy ty sobie zdajesz sprawę ale seryjny silnik nawet po dokładnej kompleksowej odbudowie na fabrycznych podzespołach nie wytrzyma zbyt długo takiej mocy jaką ja miałem , do setapu jaki ma Xawery brakowało mi jeszcze ze 3 wagony pieniędzy mimo że mało nie wydałem , do tego jeszcze skrzynia biegów to zupełnie odrębny temat przy tych mocach. Powodzenia i zycze Ci abyś nie skończył tak jak ja z tym silnikiem. -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 13:45
Post
#504
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
henry odpuść sobie, jak widać można i to się rzeczywiście dzieje
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 17:04
Post
#505
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
henry odpuść sobie, jak widać można i to się rzeczywiście dzieje stary prosze cie ,nie wiesz o co chodzi a wcinasz sie jak majty w dupsko, pzypominam mowa jest o SERYJNYM MOTORZe, wiec z dupy pisania czy sie komus cos trafilo czy nie to raz dwa Aniolek , mowimy o seryjnym motorze bez zadnych kombinacji bo tak zrozumialem jak Quzior napisal ze seria pokazala, czyli wg mnie nic nie zmieniane,wiec? a to ze twoj dawny kadzio mial niezle wyniki to wiem, takze panowie luzowac posllady i nie siac propagandy bo pozniej mity beda zeby nie bylo ze z kosmosu wymyslone bo co niektorze tak sie jaraja SERIA.
chodzi mi o konkretne odpowiedzi a nie sianie zametu osobiscie SZCZERZE kibicuje corsie bo niezle lata i kierownik tez daje rade (jeszcze by odchudzil troche) tak nie corse ale siebie i byloby jeszcze szybciej -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 17:48
Post
#506
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława |
I m.in. dlatego ze seria wyplula az tyle, nie bedzie zmieniana na 3,2. W tym przypadku wiemy przynajmniej, ze mamy baaardzo zdrowy motor. tylko z tego co wiem to motor odpalony na map sensorze, a jego uklad dolotowy zaczynal sie i konczyl na golej przepustnicy o serii moznaby mowic jakby byl odpalony i shamowany z przeplywka (waskie gardlo tego silnika) i choc kawalkiem dolotu z filtrem i wtedy wartosci napewno bylyby sporo mniejsze wiec jakby nie patrzec henry ma sporo racji -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 19:46
Post
#507
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 February 2010 Skąd: Poznań, Iława |
Silnik Aniołka po pierwszej dziurze w bloku po odpaleniu w Kadecie wyrywał z papci... Pod drugiej dziurze w tłoku (durnie dali jeden tłok inny przy składaniu) to jużnie był ten sam silnik... P.S. ANIOŁEK - miałeś szperę w skrzyni ? Palił równo na 2 papcie slicki Kadett = są podejrzenia, że coś w skrzyni było... Sprzedasz patent tu albo na PW ? Pozdrówki !!
-------------------- Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz Combo gleba i 9" alu - żonowóz Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily |
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 22:18
Post
#508
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
kuki a wyciąganie lamp przy pomiarze ?
-------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 22:22
Post
#509
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT o serii moznaby mowic jakby byl odpalony i shamowany z przeplywka (waskie gardlo tego silnika) i choc kawalkiem dolotu z filtrem i wtedy wartosci napewno bylyby sporo mniejsze To mamy inne pojecie serii. Dla mnie seria to wlasnie nie ruszony silnik/osprzet. Wydech/dolot lub brak czy strojenie serii to dla mnie nie jest tuning wiec uznaje to jako seria. Wniosek jest taki ze V8 u mnie w 90q jest megawytungowane - jest odpalone na SA, ma wydech 3", dolot i wlot na masce. Kurcze ale tuner ze mnie I kolejne pytanko - czy jak je wsadze do W123 swojego, to bedzie tak samo stuningowane czy lepiej? Bo bedzie wkoncu w innej budzie, wiec moze jeszcze mnie seryjne bedzie... -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 23:29
Post
#510
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 July 2005 Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny |
panowie luz... seryjne (zdrowe) X30XE juz tak ma, max moc jest wyzsza niz podaje producent. mój silnik miał 202KM na kołach na osprzecie M2.8.3 z X25XE
wiec 230KM w silniku SPECA jest niczym niezwykłym jak narazie -------------------- złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem auto handel,auto czesci,pomoc drogowa NowmaRacing 605829000 |
|
|
|
Tue, 07 Dec 2010 - 23:35
Post
#511
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 December 2007 Skąd: Dominican Republic |
miał heniu składać do mnie 4x4 ale spasował, więc mniemam że nie do końca wie czym się para ...
a tak wogóle to mógłbys w końcu coś pokazać zamiast się mazać na forum jak jakieś pipy od grubych lansowozów sorry Specu za off-top, przepraszam -------------------- BRmotoRS
|
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 07:37
Post
#512
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 |
PUf nie wiem o co ci znow chodzi, jakie kilery s4 ,stary ogarnij sie,i moze zapomniales kto zrezygnowal z 4/4,
no to ci przypomne SAM zrezygnowales, wiec dalej znow jakies mity, a to czy pokaze cos to moja sprawa ok generalnie ujme to tak dla mnie jak rzeczy sa realne to takie sa a nie troszeczke podkolorowane ot poprostu i sory Quzior ale jak dla ciebie nawet strojenie i ingerencja w oprogramowanie to dla siebie dalej seria to sory akurat wiem jakie zjeban,e sa nastawy seryjnych ustawien v-6 generalnie chodzilo mi o konkrety a nie jaranie sie ""seriami"" nikomu nie zazdroszcze bo niby czego,milo ogladac fajne projekty ale nie ma co bruzdzic w temacie Speca, sory za OT powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 08:15
Post
#513
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Chłopy...
Po pierwsze coście się uczepili 3.0. Xawery ma 3.0 więc sie da... Żeby był wilk syty i owca cała Wynik z hamowni to: Seria bez dolotu czyli min. przepływki (mapsensor) silnik nie otwierany ,seryjne wałki , dieslowska seryjna odcinka 6600 , podstrojona na ecu masterze Det 2 Wiadomo ,że do Xawerego z tym budżetem nie mam co podbijać jesli chodzi o moc... , ale motor Xaweremu osłabł , może nie będzie wszędzie na zawodach , i może kiedyś raz się uda z nim powalczyć bo słabo wychodzi z progu (reakcja) Ps. Nie gniewam się za oftop ,jak ktoś czegoś nie wie , a chce to pytać proszę Ps.2 Znacie jakąś dobrą dietę ? ale taką żeby nie chodzić głodnym i żeby można było pić zupę chmielową... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 10:02
Post
#514
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
seria to seria- fabryka )serce, osprzet, soft) i pisanie ze shamowaliscie w serii xxxps jest tutaj conajmniej dziwne, skoro ingerowaliscie w soft
|
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 10:02
Post
#515
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
|
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 11:41
Post
#516
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 13 February 2008 Skąd: Mława |
Paff z ta lampa to przegiales...
kosiniak dobrze gada i wiekszosc tak rozumie serie i do takiej serii porownuje dlatego nie ma co porownywac wynikow seryjnego 3.0 w omedze z "seryjnym" 3.0 u speca -------------------- Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było Audi S6 C5 Avant Calibra 3.2 V6 RWD |
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 13:12
Post
#517
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno |
Rownie dobrze mozna powiedziec ze motor po przebiegu xxxxx km tez juz nie jest seryjny. Bo ma jakis tam nagra zuzycia moze nie trzyma juz cisnienia...
Motor bez przeplywki i strojony z innym wydechem w corsie bo na pewno wydech nie jest z omegi nie jest taka calkowita seria... To tak jak by ktos przeswapowal duzy motor i zostawil maly wydech wyszlo by na hamowni 20 km mniej niz seria i ktos by tez mowil ze to seria tylko ze nie tak do konca... -------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 13:23
Post
#518
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Dobra...
Właśnie mi się przypomniało ze wynik z hamowni jest osiągniety bez strojenia... Więc Seria bez dolotu -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 14:32
Post
#519
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 |
Dla mnie NIESERYJNY silnik, (bo o silniku mowa a nie jego osprzecie) to np. kute korby, porting glowicy itd. pisze oczywiscie przykladowo.
Cały ten temat z seryjnoscia czy nie seryjnoscia to dla mnie zbedne pisanie. A zmiana dlugosci dolotu i podstrojenie ile da przyrostu 10-15% momentu. Guzik odpowiadajac na pytanie o zastapieniu 3.0 na 3.2 dal do zrozumienia ze nie beda szukac miodu w dupie jak bazuja na zdrowym silniku i tylko o to chodzilo a jak juz kogos zal za dupe sciska to juz inna sprawa. Pozdro dla Speca. |
|
|
|
Wed, 08 Dec 2010 - 14:46
Post
#520
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
jaki zal? to u mnie tez seria boz zalozony kompressor i podstrojone? motor tez nie rozbierany
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 18:13 |