Shoutbox 0 nowych PW 


94 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Black Devil Corsa A 3.0 N/A 343 KM 343 NM
guzior
post Tue, 07 Dec 2010 - 09:16
Post #501


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





I m.in. dlatego ze seria wyplula az tyle, nie bedzie zmieniana na 3,2. W tym przypadku wiemy przynajmniej, ze mamy baaardzo zdrowy motor.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 07 Dec 2010 - 09:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
henry
post Tue, 07 Dec 2010 - 12:37
Post #502


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(guzior @ Tue, 07 Dec 2010 - 09:16) *
I m.in. dlatego ze seria wyplula az tyle, nie bedzie zmieniana na 3,2. W tym przypadku wiemy przynajmniej, ze mamy baaardzo zdrowy motor.


jaja sobie robisz z kogos?
moze laik uwierzy ze seria wyplula tyle


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Tue, 07 Dec 2010 - 13:42
Post #503


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





dla przykładu mój silnik 3,0 z omegi MV6 w Kadecie po zamontowaniu na kompletnym nowym wydechu oraz zrobionym dolocie miał :


Uploaded with ImageShack.us

a po zrobieniu :



Uploaded with ImageShack.us


Silniki 3,0l z opla to kaszana , praktycznie wszystkie mają zjeba.. cylindry i robiąc taki silnik należy zacząć od honowania - szlifu , żeby zrobić profi taki motor trzeba mieć bardzo dużo pieniążków jeśli na którymkolwiek etapie budowy zaoszczędzimy to na 100% motor się wysra , spec ja nie wiem czy ty sobie zdajesz sprawę ale seryjny silnik nawet po dokładnej kompleksowej odbudowie na fabrycznych podzespołach nie wytrzyma zbyt długo takiej mocy jaką ja miałem , do setapu jaki ma Xawery brakowało mi jeszcze ze 3 wagony pieniędzy mimo że mało nie wydałem , do tego jeszcze skrzynia biegów to zupełnie odrębny temat przy tych mocach.
Powodzenia i zycze Ci abyś nie skończył tak jak ja z tym silnikiem.


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Tue, 07 Dec 2010 - 13:45
Post #504


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





henry odpuść sobie, jak widać można i to się rzeczywiście dzieje wink.gif fakt, że Tobie się taki do obróbki nie trafił nie oznacza, że takie jednostki nie istnieją biggrin.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Tue, 07 Dec 2010 - 17:04
Post #505


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(P@ffcio @ Tue, 07 Dec 2010 - 13:45) *
henry odpuść sobie, jak widać można i to się rzeczywiście dzieje wink.gif fakt, że Tobie się taki do obróbki nie trafił nie oznacza, że takie jednostki nie istnieją biggrin.gif


stary prosze cie ,nie wiesz o co chodzi a wcinasz sie jak majty w dupsko, pzypominam mowa jest o SERYJNYM MOTORZe, wiec z dupy pisania czy sie komus cos trafilo czy nie
to raz
dwa Aniolek , mowimy o seryjnym motorze bez zadnych kombinacji bo tak zrozumialem jak Quzior napisal ze seria pokazala, czyli wg mnie nic nie zmieniane,wiec?
a to ze twoj dawny kadzio mial niezle wyniki to wiem,
takze panowie luzowac posllady i nie siac propagandy bo pozniej mity beda


CYTAT(henry @ Tue, 07 Dec 2010 - 17:15) *
zeby nie bylo ze z kosmosu wymyslone bo co niektorze tak sie jaraja SERIA.

chodzi mi o konkretne odpowiedzi a nie sianie zametu
osobiscie SZCZERZE kibicuje corsie bo niezle lata i kierownik tez daje rade
(jeszcze by odchudzil troche) tak nie corse ale siebie biggrin.gif
i byloby jeszcze szybciej tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Tue, 07 Dec 2010 - 17:48
Post #506


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





CYTAT(guzior @ Tue, 07 Dec 2010 - 09:16) *
I m.in. dlatego ze seria wyplula az tyle, nie bedzie zmieniana na 3,2. W tym przypadku wiemy przynajmniej, ze mamy baaardzo zdrowy motor.


tylko z tego co wiem to motor odpalony na map sensorze, a jego uklad dolotowy zaczynal sie i konczyl na golej przepustnicy

o serii moznaby mowic jakby byl odpalony i shamowany z przeplywka (waskie gardlo tego silnika) i choc kawalkiem dolotu z filtrem i wtedy wartosci napewno bylyby sporo mniejsze

wiec jakby nie patrzec henry ma sporo racji


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Tue, 07 Dec 2010 - 19:46
Post #507


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





Silnik Aniołka po pierwszej dziurze w bloku po odpaleniu w Kadecie wyrywał z papci... Pod drugiej dziurze w tłoku (durnie dali jeden tłok inny przy składaniu) to jużnie był ten sam silnik... P.S. ANIOŁEK - miałeś szperę w skrzyni ? Palił równo na 2 papcie slicki Kadett = są podejrzenia, że coś w skrzyni było... Sprzedasz patent tu albo na PW ? Pozdrówki !!


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Tue, 07 Dec 2010 - 22:18
Post #508


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





kuki a wyciąganie lamp przy pomiarze ? smile.gif


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Tue, 07 Dec 2010 - 22:22
Post #509


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
o serii moznaby mowic jakby byl odpalony i shamowany z przeplywka (waskie gardlo tego silnika) i choc kawalkiem dolotu z filtrem i wtedy wartosci napewno bylyby sporo mniejsze

To mamy inne pojecie serii. Dla mnie seria to wlasnie nie ruszony silnik/osprzet. Wydech/dolot lub brak czy strojenie serii to dla mnie nie jest tuning wiec uznaje to jako seria.

Wniosek jest taki ze V8 u mnie w 90q jest megawytungowane - jest odpalone na SA, ma wydech 3", dolot i wlot na masce. Kurcze ale tuner ze mnie laugh.gif
I kolejne pytanko - czy jak je wsadze do W123 swojego, to bedzie tak samo stuningowane czy lepiej? Bo bedzie wkoncu w innej budzie, wiec moze jeszcze mnie seryjne bedzie...


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
klima
post Tue, 07 Dec 2010 - 23:29
Post #510


Super User
Dołączył: Wed, 06 July 2005
Skąd: [SRB] Czerwionka-Leszczyny





panowie luz... seryjne (zdrowe) X30XE juz tak ma, max moc jest wyzsza niz podaje producent. mój silnik miał 202KM na kołach na osprzecie M2.8.3 z X25XE
wiec 230KM w silniku SPECA jest niczym niezwykłym jak narazie wink.gif poprostu zdrowa seria


--------------------
złomowanie pojazdów-recykling
sląskie i opolskie-odbiór własnym transportem
auto handel,auto czesci,pomoc drogowa

NowmaRacing
605829000
Go to the top of the page
 
+Quote Post
P@ffcio
post Tue, 07 Dec 2010 - 23:35
Post #511


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 December 2007
Skąd: Dominican Republic





miał heniu składać do mnie 4x4 ale spasował, więc mniemam że nie do końca wie czym się para ... wink.gif pokaż Heniu jakieś efekty bo jak na razie to w fazie domniemania są wink.gif killer s4, i takie tam o boże co to to nie potrafią .... guzik coś poskładał z niczego więc się nie pyszcz bo nie masz co ... fachchową wiedzę masz i nikt Tobie nie odmówi, ale nie rwij sie na grube projekty skoro sam nie izolowałeś .... wink.gif
a tak wogóle to mógłbys w końcu coś pokazać zamiast się mazać na forum jak jakieś pipy od grubych lansowozów wink.gif
sorry Specu za off-top, przepraszam


--------------------
BRmotoRS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 08 Dec 2010 - 07:37
Post #512


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





PUf nie wiem o co ci znow chodzi, jakie kilery s4 ,stary ogarnij sie,i moze zapomniales kto zrezygnowal z 4/4,
no to ci przypomne SAM zrezygnowales, wiec dalej znow jakies mity, a to czy pokaze cos to moja sprawa ok
generalnie ujme to tak dla mnie jak rzeczy sa realne to takie sa a nie troszeczke podkolorowane ot poprostu
i sory Quzior ale jak dla ciebie nawet strojenie i ingerencja w oprogramowanie to dla siebie dalej seria to sory
akurat wiem jakie zjeban,e sa nastawy seryjnych ustawien v-6
generalnie chodzilo mi o konkrety a nie jaranie sie ""seriami""
nikomu nie zazdroszcze bo niby czego,milo ogladac fajne projekty
ale nie ma co bruzdzic w temacie Speca, sory za OT
powodzenia


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 08 Dec 2010 - 08:15
Post #513


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Chłopy...
Po pierwsze coście się uczepili 3.0. Xawery ma 3.0 więc sie da...

Żeby był wilk syty i owca cała Wynik z hamowni to:
Seria bez dolotu czyli min. przepływki (mapsensor) silnik nie otwierany ,seryjne wałki , dieslowska seryjna odcinka 6600 , podstrojona na ecu masterze Det 2
smile.gif
Wiadomo ,że do Xawerego z tym budżetem nie mam co podbijać jesli chodzi o moc...
, ale motor Xaweremu osłabł , może nie będzie wszędzie na zawodach ,
i może kiedyś raz się uda z nim powalczyć bo słabo wychodzi z progu (reakcja) wink.gif

Ps. Nie gniewam się za oftop ,jak ktoś czegoś nie wie , a chce to pytać proszę smile.gif
Ps.2 Znacie jakąś dobrą dietę ? ale taką żeby nie chodzić głodnym i żeby można było pić zupę chmielową... laugh.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 08 Dec 2010 - 10:02
Post #514


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





seria to seria- fabryka )serce, osprzet, soft) i pisanie ze shamowaliscie w serii xxxps jest tutaj conajmniej dziwne, skoro ingerowaliscie w soft smile.gif To tak jakby ktos napisal, sprzedam seryjne s4- 320ps, albo 1,8T- 200ps, seria smile.gif Ja rozumiem ze bebechy sa seryjne i ze najwazniejsze jest serce, ale bez przesady smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 08 Dec 2010 - 10:02
Post #515


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(specu @ Wed, 08 Dec 2010 - 09:15) *
Ps.2 Znacie jakąś dobrą dietę ? ale taką żeby nie chodzić głodnym i żeby można było pić zupę chmielową... laugh.gif

MŻ ziomie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 08 Dec 2010 - 11:41
Post #516


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





Paff z ta lampa to przegiales...

kosiniak dobrze gada i wiekszosc tak rozumie serie i do takiej serii porownuje

dlatego nie ma co porownywac wynikow seryjnego 3.0 w omedze z "seryjnym" 3.0 u speca smile.gif


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Wed, 08 Dec 2010 - 13:12
Post #517


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Rownie dobrze mozna powiedziec ze motor po przebiegu xxxxx km tez juz nie jest seryjny. Bo ma jakis tam nagra zuzycia moze nie trzyma juz cisnienia...
Motor bez przeplywki i strojony z innym wydechem w corsie bo na pewno wydech nie jest z omegi nie jest taka calkowita seria... smile.gif
To tak jak by ktos przeswapowal duzy motor i zostawil maly wydech wyszlo by na hamowni 20 km mniej niz seria i ktos by tez mowil ze to seria tylko ze nie tak do konca...


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 08 Dec 2010 - 13:23
Post #518


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Dobra...
Właśnie mi się przypomniało ze wynik z hamowni jest osiągniety bez strojenia...
Więc Seria bez dolotu tongue.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Krzysiek2
post Wed, 08 Dec 2010 - 14:32
Post #519


Frequent User
Dołączył: Mon, 29 December 2008





Dla mnie NIESERYJNY silnik, (bo o silniku mowa a nie jego osprzecie) to np. kute korby, porting glowicy itd. pisze oczywiscie przykladowo.
Cały ten temat z seryjnoscia czy nie seryjnoscia to dla mnie zbedne pisanie. A zmiana dlugosci dolotu i podstrojenie ile da przyrostu 10-15% momentu.
Guzik odpowiadajac na pytanie o zastapieniu 3.0 na 3.2 dal do zrozumienia ze nie beda szukac miodu w dupie jak bazuja na zdrowym silniku i tylko o to chodzilo a jak juz kogos zal za dupe sciska to juz inna sprawa. Pozdro dla Speca.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 08 Dec 2010 - 14:46
Post #520


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





jaki zal? to u mnie tez seria boz zalozony kompressor i podstrojone? motor tez nie rozbierany smile.gif Przede wszystkim to smieszy mnie te pisanie na temat jakiegos zalu, zazdrosci itd. Nie przyszlo wam do glowy ze ktos poprpstu niechcialby jezdzic takim autem, mimo ze moglby miec takich 10? Nie sa to oczywiscie zadne wycieczki osobiste i Specu o tym dobrze wie. Jest low budzet, daje rade i jest ok a to ze nie ma wielu takich aut na 100% nei jest zwiazane z tym ze ktos nie umie, bo tu akurat szlaki zostaly przetarte X lat temu smile.gif Nikt tu nie zrobil z niczego czegos, wiec zluzujcie warkocze dziewczyny! Ten projekt jak wszyscy wiemy to nie jest zaden wyczyn i cos nieosiagalnego, co moglby ogarnac tylko Lord Wader!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 18:13