Shoutbox 0 nowych PW 


94 Stron V  « < 85 86 87 88 89 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Black Devil Corsa A 3.0 N/A 343 KM 343 NM
specu
post Sun, 29 Jun 2014 - 19:01
Post #1721


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(golfiarz1 @ Sun, 29 Jun 2014 - 07:55) *
tym 60 ft niebradzo mozesz sie cieszyc bo co bylo nietak z 60 ft gdzie corrado vr6t zrobilo chyba 0.89 a nawet mam gdzies kartke co gosc startowal zemna i mial 0.00 wiec tam byla jakas lipa rs6 robil 1.7 i rafal w golfie tez 1.7 i 18 a ja 4 napedowym golfem powtarzalne 1.6 i 1.7 a czasy robiles porownywalne jak na bezpiecznych wyscigach miesiac wczesniej


Napewno mój czas był ok zaufajcie mi... Mam ogromne doświadczenie.... Poszedłem jak z procy ,tak, że aż sam sie przestraszyłem co mi sie nie zdarza. i z tej radochy zapiąłem 3 jakieś 1.5 tys obrotów za szybko zmuła i .....


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 29 Jun 2014 - 19:01
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
k64
post Sun, 29 Jun 2014 - 19:31
Post #1722


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





CYTAT(specu @ Sun, 29 Jun 2014 - 19:01) *
Napewno mój czas był ok zaufajcie mi... Mam ogromne doświadczenie.... Poszedłem jak z procy ,tak, że aż sam sie przestraszyłem co mi sie nie zdarza. i z tej radochy zapiąłem 3 jakieś 1.5 tys obrotów za szybko zmuła i .....

udowodnisz to jak walniesz jeszcze raz tak na innych zawodach i tyle. wierze w ciebie.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
wujek_kamil
post Sun, 29 Jun 2014 - 20:25
Post #1723


Super User
Dołączył: Sun, 21 February 2010
Skąd: Poznań, Iława





Zwał jak zwał ale Michu jest najszybciej zmieniającym podpis na forum w razie pobicia życiówki tongue.gif

Kibicuję :]


--------------------
Corsa A C20LET 314KM, 494NM ---> ex wujkowóz
Kadett E C20XET - 262KM, 371NM ---> ex pocieszacz
Combo gleba i 9" alu - żonowóz
Corsa A 3.2V6 231KM, 320NM - daily
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen_16v_kr
post Tue, 26 Aug 2014 - 09:41
Post #1724


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2012
Skąd: warszawa





Pytanko mam .. co umarło w ełku ? bo na zdj widziałem ,że ze startu laweta zabrała corsine .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 27 Aug 2014 - 07:47
Post #1725


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Pękł wał i wywaliło tłok przez blok. angry.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Wed, 27 Aug 2014 - 08:26
Post #1726


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





ughhhh


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 27 Aug 2014 - 08:35
Post #1727


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no to gruba awaria ;(

pytanie tylko czemu pekł ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cieplak
post Wed, 27 Aug 2014 - 08:37
Post #1728


Super User
Dołączył: Fri, 04 May 2007
Skąd: triocity





Hardcorowa odcinka


--------------------
mk2 vrt 4motion
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 27 Aug 2014 - 08:42
Post #1729


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Był po szlifie + były kute korby+ odcięcie 8600, a nie był wyważony.... Wiele startów z ogromnymi drganiami = kaboom huh.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 27 Aug 2014 - 09:11
Post #1730


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Ja tez jestem zdania ze to wina odcinki a nie niewywazenia.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Olsen_16v_kr
post Wed, 27 Aug 2014 - 10:17
Post #1731


Frequent User
Dołączył: Thu, 14 June 2012
Skąd: warszawa





daj foto demolki smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 27 Aug 2014 - 11:00
Post #1732


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Słucham doświadczonych w temacie.... Nie wyważenie.... Wcześniej nie pękło dopiero po założeniu kutych korb (z resztą tak jak pisałem wał po szlifie wiec słabszy) Xawery kręcił 9300 na takim wale i jakoś odcinka nie zabiła mu wału (ma taki sam 3.0)
A tak naprawdę to nie ma to znaczenia dużo było czynników i zdarzyć się mogło... 5 korb do sprzedania pasują c20xe/let
Będą znów seryjne...

Zdjęcia: Jak mi mechanik wyśle to wstawię.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kuki_VU
post Wed, 27 Aug 2014 - 11:20
Post #1733


Forum Killer
Dołączył: Wed, 13 February 2008
Skąd: Mława





To moze teraz 3.2 sprobowac? podopbno ma mocniejsze bebechy...
choc ma inny skok tloka i pewnie takie wysokie krecenie szybciej go uwalio niz 3.0


--------------------
Audi S6 C5 2.7TT 360KM 530Nm
Było
Audi S6 C5 Avant
Calibra 3.2 V6 RWD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 27 Aug 2014 - 11:28
Post #1734


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Mam drugie 3.0 w baraku wiec je zmęczę. 3.2 nie nadaje się do kręcenia takiego, ale jak najbardziej pod turbo... wał jest stalowy mocniejszy


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fawor
post Wed, 27 Aug 2014 - 11:36
Post #1735


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 13 August 2004
Skąd: Tuchola/Poznań





dziwne, żeby wał poniżej 70mm nie wytrzymywał takich obrotów, skoro w Hondach na 8600 latają wykorbienia 90+. No ale oczywiście większość faktorów po stronie konstrukcyjnej i materiałowej..


--------------------
Leon 1.8T BAM 337/405 by NGS-R + MSS Performance & doriftogruz E46 330.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 27 Aug 2014 - 11:42
Post #1736


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Niewyważenie osłabionego wału.
V6 to nie R4 inne siły zupełnie...


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Wed, 27 Aug 2014 - 11:48
Post #1737


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Cieplakowi chodzi o rodzaj odcinki. Mielcarek ma zupelnie inna.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 27 Aug 2014 - 12:16
Post #1738


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





To tez mogła być jedna z przyczyn. Tylko ja potrzebuję takiej, nie wycinania zapłonów ,żeby do końca napędzać się na 2 biegu aby 3 weszła wysoko. Ja mam długą skrzynie, a nie dobrany wkład...


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jackkpl
post Wed, 27 Aug 2014 - 12:51
Post #1739


I live here !
Dołączył: Wed, 20 August 2008
Skąd: 3city





CYTAT(specu @ Wed, 27 Aug 2014 - 12:16) *
To tez mogła być jedna z przyczyn. Tylko ja potrzebuję takiej, nie wycinania zapłonów ,żeby do końca napędzać się na 2 biegu aby 3 weszła wysoko. Ja mam długą skrzynie, a nie dobrany wkład...


Ale wycinanie zaplonow tez utrzyma Ci przeciez obroty (poslizg na 2-gim biegu). Tylko nie bedziesz mial jazdy na ubogo , jak w przypadku odcinki na paliwie.


--------------------
-Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 27 Aug 2014 - 14:30
Post #1740


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Jakiego poślizgu?
Już nie będzie takiego ciągu, ale to są niuanse generalnie ok.
Racja.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Stron V  « < 85 86 87 88 89 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 02:53