![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#141
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Weż wyjedż swoja V8 i zobaczysz co się stanie z corsą do końca Twojej trójki z pełną trakcją . 400Nm vs 200Nm. Jeżdzę czasem swoim polo g40 i ogólnie od grudnia poprzedniego roku nie spotkałem suchej nawierzchni i normalnego przyspieszenia. Szpera wcale nie jest takim hitem .
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#142
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Przemek - nie jechales mocna, lekka, oska wiec nie mamy o czym gadac. I w aucie nie ma szpery, tylko zaspawny dyfer. Pamietaj rowniez ze samochod jest o tone lzejszy i stoi na przedniej osi
![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#143
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Pajak ustawimy sie pojedziemy zobaczysz
![]() Albo jak wolisz jako kibic ok?. Po co siejesz zament ze nie możliwe itp? Skoro 20 osób widziało Ty mówisz nei możliwe ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#144
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
A zespawany dyfer to nie szpera ? To co to jest ? To szpera tylko , że 100% . Popróbuj starty swoją b3 , na zablokowanym moście i porównaj czasy do rozblokowanego. Myślisz , że będzie jakaś różnica. Choć quattro nie jest tego dobrym przykładem. Jeżdziłem nie takimi ośkami. W nich jest jeden fenomen : trzeci bieg jest rozgrywającym całą sytuację , a czwarty pełnym kopem. Ale wybacz , nie na mokrym i nie w tej temperaturze powietrza i nawierzchni.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#145
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jak mozesz porownywac straty 4 lapem z blokadami do startow oska? W audi roznicy nie ma, bo przy starecie nacisk jaki idzie na tyl i tak nie pozwala tylnym kolo jakos wybitnie szybciej sie kreci wzgledem siebie.
CYTAT Ale wybacz , nie na mokrym i nie w tej temperaturze powietrza i nawierzchni. Pierdolisz jakbys zjadl wszystkie rozumy swiata. Nie bylo Cie na spocie, nie wiedziales jak jedno i drugie auto jezdzi wiec jak mozesz mowic ze cos jest nierealne. S4 jezdzilo jak zwykle. Nic nie bylo zmieniane, AFR w normie, dolot szczelny itp. 1.6X bara z hybrydy HX35 po odcinka. Brak trakcji na 1, delikatny przemial na 2 i przemial przy przepince z 2 na 3. CYTAT Jeżdziłem nie takimi ośkami. Tak, to czym najszybszym FWD latales? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#146
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
To kiedy ustawka na mokrym ? Jestem chętny , tylko znajdżcie jakąś trzypasmówkę , bo ośce w koleinach na mokrym może jednego pasa zabraknąć . Jako kibic ? Ciekawe gdzie w ośce na miejscu pasażera na mokrym. To jak chodzenie po linie. Czy ja wyglądam na cyrkowca
![]() -------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#147
|
|
Super User Dołączył: Sat, 08 November 2008 Skąd: płock ![]() |
Bart , miałeś nagrać film z przejazdu szaleńcową S4 0-200km/h , robisz to już pół roku. Nie interesuje mnie HXXXXX , ani afr , pokazał co miał na bemowie 14.0x i wszystko jasne.
-------------------- audi s4 2.2T k24 7200 RS2
vw polo g40 BM-Vag 2.2T E30 |
|
|
![]()
Post
#148
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa ![]() |
Cyrkowca? nie może pajac cyrkowy?
![]() Skoncz pitolić ogarnij się i to tyle ![]() -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
![]()
Post
#149
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Pokazal to na K26 z restrykcyjnym intercoolerem. Filmu 0-200 nie bedzie, bo sie bedziesz do niego fapowal pol dnia i dorabial ideologie wyssane z palca. Bedzie wykres i auto na sprzedaz.
Ty jak narazie na zawodach zadnych nie byles, nie wiesz jakie auto robi czasy, wiec nie mamy o czym gadac. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#150
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) ![]() |
no to specu gratki
![]() ![]() poli wrzucone ? nagrywaj jak sie zbiera ta Twoja corsinka ![]() tylko zmien ta wage ats cup bo kolo 5,5 kg to one nielezaly ![]() ![]() pozdr -------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
![]()
Post
#151
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Przemek, w Corsie bylo 5.5 do 100 jak miala 18x koni i otwarty dyfer. Teraz dyfer jest zaspawany, samochod ma ponad 200 koni a jaki to ma związek z mokra nawierzchnią i temperaturą ok 1' ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#152
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Taki, ze auto teraz jest zdecydowanie szybsze. Temperatura byla na spocie 6.5 stopnia (wg termometrow z 2 roznych aut)
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#153
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
to ja bardzo chętnie zobaczę na mokrej nawierzchni tą corsę jak robi czas <5.5 s, skoro jest szybsza niż była wczesniej na suchym
![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#154
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Nigdzie nie napisalem ze na mokrym jest szybsza niz byla na suchym. Jest szybsza niz byla wtedy gdy robila 5.5 do setki.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#155
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Guzik, przeanalizuj sobie wszystko na spokojnie i przeczytaj kilka razy, popijając przy okazji melisę. Nie napisałeś tego co chciałeś napisać. Nie jest to lekcja polskiego więc nie będziemy się czepiać szczegółów
![]() Specu gratuluje szybkiego auta i razem z całą ekipą OS będziemy trzymać kciuki za dobre czasy na zawodach. -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#156
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Zacytuj gdzie jest cokolwiek o tym ze na mokrym teraz jedzie lepiej niz 5,5s do 100km/h?
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#157
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Ale sie dyskusja nakręciła. Od siebie dodam, że sam jestem w szoku że jest taka trakcja w przednionapędowym aucie, oczywiście na cywilnych oponach.
No wreszcie coś się dzieje ![]() Coś tam sie dzieje ![]() ![]() Mapa w masterze na 0 - nic nie ruszane. Czy dalo sie ruszyc - nie sprawdzane. Mapa w Ecumasterze na 0, ale nie zapominajmy że w motronicku siedzi chip z allegro ![]() ![]() -------------------- Było: Łada 1.3 turbo-nitro, Ibiza FR TDI + GTB.
Jest: Corsa C 380KM/420Nm + Zafira B OPC (jeszcze seria). |
|
|
![]()
Post
#158
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT Mapa w Ecumasterze na 0, ale nie zapominajmy że w motronicku siedzi chip z allegro No tak, w koncu skads te 7 koni doszlo ![]() -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#159
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 22 November 2002 ![]() |
Zacytuj gdzie jest cokolwiek o tym ze na mokrym teraz jedzie lepiej niz 5,5s do 100km/h? Przemek, w Corsie bylo 5.5 do 100 jak miala 18x koni i otwarty dyfer. Teraz dyfer jest zaspawany, samochod ma ponad 200 koni a jaki to ma związek z mokra nawierzchnią i temperaturą ok 1' ![]() Taki, ze auto teraz jest zdecydowanie szybsze. Dotychczasowe testy odbywały się na mokrej nawierzchni i piszesz że auto jest zdecydowanie szybsze niż było, a robiło 5.5s 0-100. Spytałem więc jaki to ma związek w temacie wyścigu z s4 na mokrej drodze, kiedy to auto nie pojedzie tych głupich 5.5s ???? Prosze Guzik, odpuść już ripostę bo swoją wypowiedzią nie chciałem być uszczypliwy, wiec wybacz jeśli Cie uraziłem. PS Szczere gratulacje i brawa za kawał dobrej roboty dla Artura bo to on jest wykonawcą tego projektu o czym trzeba głośno powiedzieć ![]() -------------------- Ecu-Tune.Pl
|
|
|
![]()
Post
#160
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 December 2008 ![]() |
takie spory najlepiej sie rozstrzyga na kresce przy dobrej nawiezchni i dobrej pogodzie,
co by nie gadac Corsa dyma S4 jak siemasz, a wydaje mi sie ze bedzie coraz lepiej a nie gorzej pojezdzac |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 18 July 2025 - 06:30 |