![]() ![]() |
Wed, 30 May 2012 - 09:35
Post
#1361
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
wada forum jest ze kazdy moze pisac czy sie to komus podoba czy nie bardzo...
wiec napisze... 60 ft na 21 przejazdow, jeden ponizej 2 sekund to nie do konca super poprawa... jedynie znaczy to ze auto potencjal ma -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 30 May 2012 - 09:35
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 09:47
Post
#1362
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Nikt Ci nie broni pisać ,ale pisz merytorycznie zrobiłeś 60 ft ponizej 2s ? Przecież przy seryjnej mocy to takie proste
Uważasz ,że jak wcisnę mniej gazu na starcie będzie szybciej? Grubo sie mylisz popróbuj zmież 60ft i gadaj. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 09:56
Post
#1363
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
Nikt Ci nie broni pisać ,ale pisz merytorycznie zrobiłeś 60 ft ponizej 2s ? Przecież przy seryjnej mocy to takie proste Uważasz ,że jak wcisnę mniej gazu na starcie będzie szybciej? Grubo sie mylisz popróbuj zmież 60ft i gadaj. yyyy na jednych zawodach mierzone mialem 60 ft no i racja tam nie zrobilem, mialem tylko 200 koni, opone 185 i przy starcie z 3 tys obrotow z dwojki juz palilem ta opone i zrobilem 2.07 kilka stron wczesniej zakupiles mniejsze opony ktore podobno super kleja i super bedzie start... wszystko ok, ale nie wedlug twej zasady gaaz do oporu AHA i nikt nie powiedzial ze przy seryjnej czy nie seryjnej mocy to jest proste, bo startow trzeba sie uczyc probowac i probowac a nie twierdzic robie dobrze i chu.... ;] majac 200+ tez nie zszedles ponizej 2 sekund a masz trylion lat doswiadfczen w rajdach i przeciez przy seryjnej mocy to takie proste, dopiero schody sie zaczely jak masz ich 300+ -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 10:03
Post
#1364
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Booooooże do ciebie nic nie dociera
Czy ty uważasz ,że nie próbowałem??? Za każdym razem na zawodach coś próbuje Nie mam komfortu potestowania na ulicy I jeszcze jedno kolego moze dotrze do ciebie w końcu -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 10:05
Post
#1365
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
Booooooże do ciebie nic nie dociera Czy ty uważasz ,że nie próbowałem??? Za każdym razem na zawodach coś próbuje Nie mam komfortu potestowania na ulicy I jeszcze jedno kolego moze dotrze do ciebie w końcu z tego co pisales ostatnio to nie byl problem niskich obrotow tylko jego przedzialu.. ze problem byl wcisnac gaz pomiedzy x500 a x000 no ale mniejsza ps: dla uscislenia mv6 to wersja wyposazenia a nie silnik -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 10:09
Post
#1366
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Tego problemu juz nie ma bo jest procedura.
A w MV6 nie było innego silnika jak 3.0 V6 A tak wogóle to są wyścigi nie rajdy -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:02
Post
#1367
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
ee skoro 60ft masz ponizej 2 to masz starty super.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:07
Post
#1368
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
Tego problemu juz nie ma bo jest procedura. A w MV6 nie było innego silnika jak 3.0 V6 A tak wogóle to są wyścigi nie rajdy ale silnik ma oznaczenie 3.0 v6 a nie mv6 wyscigi czy rajdy, wedlug twych za i powiedzi jestes super meega kierowca -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:29
Post
#1369
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
ee skoro 60ft masz ponizej 2 to masz starty super. Jest nieźle ale po 18 metrach zaczyna dobijać 2-3 razy do odcinki gdzie jeszcze nie jestem napędzony na tyle. Potestuje na "lepszej dla mnie i moich opon nawieżchni" Pod warsztatem szła jak z procy ale silnik ma oznaczenie 3.0 v6 a nie mv6 wyscigi czy rajdy, wedlug twych za i powiedzi jestes super meega kierowca Lepszym niż ty i tego sie trzymajmy... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:32
Post
#1370
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
Lepszym niż ty i tego sie trzymajmy... wlasnie sie lepiej tego nie trzymajmy ale wlasciwie jesli to pomaga twojemu ego to niech i tak bedzie... -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:35
Post
#1371
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Przestaniesz kiedyś bic piane i nie tylko
Chyba coś mocno cie boli.... Zegrze 2010? -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:37
Post
#1372
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW |
Tak przeglądam czasami ten projekt ale takiego pier... o braku trakcji w dwa razy mocniejszych autach to nie bylo w zadnym temacie... po co taki silnik jak niby zero trakcji w tym jest zawsze z dup... nawierzchnia albo pod wiatr... albo jedzie albo nie jedzie i tyle i bez obrazy ;D
-------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:42
Post
#1373
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Ale o co kaman ???
Czy ktos mówi ,że jest lipa ? Nie. Jest git ,a będzie lepiej bo jeszcze nie wykorzystuje potencjału ,a piszczy cały czas kamillo tylko nie wiem po co? Z tego co widzę to wiekszosć odbiera dokładny opis parametrów i zjawisk fizycznych na starcie jako płacz , a ja jestem duży chłopiec i nie płacze... No chyba że 12.4 to lipa jest. To ok -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 11:54
Post
#1374
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
nic mnie nie boli, ale jak mowisz ze cos moze to pojde do lekarza sie przebadac...
nie chodzi o placz ze auto nie jedzie tylko o placz ze auto razem z kierowca przygotowane pod 11-cala otoczka i napiecie w tamtym sezonie, i na promocji 11 w tym aucie sie skonczylo z jakiegos powodu na przyszlosc lepiej najpierw zrobic 11 a pozniej robic otoczke do niej a nie odwrotnie ze auto jest super szybkie tylko brak trakcji zly wiatr zly dzien dziurawe buty czekam na zapowiadana 11 (pewnie mozliwa na kleju przez 400 metrow) i pierwszy pogratuluje -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 12:06
Post
#1375
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Dawno zapomniałem o "11" bo do tego potrzeba skrzyni za kosmiczne $ (niestety wszystkie dostępne z krótkim głównym się poddają)
Kup mi skrzynę Xawerego i 11 będzie na pierwszym przejeździe -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 12:10
Post
#1376
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
fakt skrzyni tez mnie troche dziwi, gdyz ja mialem d16 i znosila bez problemu 290 NM, a ty swoja zabiles juz za czasow mocy 200+ i przeszedles na f28, inna d16 dawala rade przy 280 koniach w turbo i tez nikt nie narzekal
-------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 12:12
Post
#1377
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Zaczołem zabijać skrzynie (D16 , F16 i 2x F20) przy 300 nie 200 , a wynika to z faktu zastosowania zaspawanego mechanizmu różnicowego
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 12:34
Post
#1378
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 25 August 2004 Skąd: Kraków |
Tego problemu juz nie ma bo jest procedura. A w MV6 nie było innego silnika jak 3.0 V6 A tak wogóle to są wyścigi nie rajdy Były Sprawa wygląda tak, że żeby oceniać trakcję i start w czyimś aucie to trzeba się nim przejechać. Bo na pozór to wiele rzeczy wygląda na proste, a ruszenie ośką z nadmiarem Newtona nie jest wcale takie kolorowe. BTW. Fajny projekt i gratki specu -------------------- Calibra 2.0 TDI by TTC 249 KM/467 Nm
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 12:39
Post
#1379
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
Wchodze w temat i co widze ..bicie piany o trakcję ..
Gdzie jest mod?? -------------------- quattro
|
|
|
|
Wed, 30 May 2012 - 13:49
Post
#1380
|
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 06 January 2011 Skąd: Gloucester |
kiwi to sie na moderatora NORMALNIE NADAJE
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 19:39 |