![]() ![]() |
Sun, 29 Apr 2012 - 01:06
Post
#1261
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 October 2005 Skąd: Warszawa/SSG |
Specu jeszcze jedna sprawa.
Na Bemowie moim zdaniem nie było trakcji. było chłodno. z pozycji widza wyglądało że niektórzy się ślizgali. w takich warunkach, wiem że tam jest bardzo cienka granica, pomiędzy przyczepnością a lodowiskiem. rok temu też na Bemowie , wprawdzie w klasie Mini, ale jakieś tam ciśnienie w oponach sobie dopasowałem (zrobiłem najlepszy czas, uzyskałem dobry start a później też "dobrze" szedł) - miesiąc później w Rykach (przy mega słońcu, nagrzanym asfalcie) na takim samym ciśnieniu w oponach, czułem jak samochód klei mi się do nawierzchni przez 400 metrów. Po dobiciu ciśnienia samochód zaczął jechać poprawnie... może warto przetestować auto w tej specyfikacji np jutro bo temperatura będzie ponownie 40 stopni na słońcu. może się okazać że przy dobrym asfalcie (bo taki ma być w Rudnikach) i wysokiej temperaturze, wszystko będzie ok -------------------- Spawanie to ciekawe zajęcie... ;)
ET 12,4 Street FWD ET 14,6 Mini |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Sun, 29 Apr 2012 - 01:06
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 04:42
Post
#1262
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów |
CYTAT naprawde możesz znaleść dobrze zestopniowaną skrzynie która wpasujesz w auto. Która zmieli przy 1, moze 2 dokreceniach do odcinki... Panowie, wszystko slabsze od F28 nalezy odpuscic, bo w corsie speca peka jak zapalka (odrywaja sie zeby od zebatek, urywa walek itp itd. CYTAT mimo to ze skrociles przelozenie to i tak bedzie a duzoa róznica miedzy 2 a 3.. a jeszcze jedno, jak wbijasz 3 to z dójki już sklejonej czy mielącej ? na jakie obroty wskakuje? Jak 2 dociagnie sie do konca, to po wbiciu 3 jest 6000rpm. Ja nie wiem gdzie wy macie zmule na 3 biegu - jezdzilem autem jako oblatywacz wiele razy, i zmulka to byla, ale na seryjnym silniku. A tutaj naprawde nie ma zadnej zamulki po wbiciu 3 biegu po dokreconym do 8000 biegu nr.2 Ale tutaj wszyscy wiedza lepiej, bo jezdzili autem i wiedza jak sie zachowuje. To ze dzwiek wydaje sie wam "mulący" to jest tylko i wylacznie roznica obrotow 8000>6000 a auto nie wypada z ciagu nic a nic (specu moze zapewne przewiesc malkontentow zeby pokazali z fotela pasazera ta zmulke...) -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 07:11
Post
#1263
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie |
hmmm to jak z 2 w 3 wchodzi na 6 tys to szkoda że nie macie mocy przy tych 8-8.2k i momentu maxa od 6 to wtedy mozna byłoby startowac z 1 nawet na tych gumach co macie teraz.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Mesendżer Krzych Rozkoszy |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 07:48
Post
#1264
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
ja mam jeszcze jedna prośbę, może padna jeszcze jakieś ciekawe pomysły, a może już padły wszystkie, ale Specu wrzuć aktualny spec auta w pierwszy post, będzie sporo wygodniej dla wszystkich czytających
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 09:08
Post
#1265
|
|
|
User Dołączył: Tue, 19 July 2011 |
bardzo fajny projekt,ale może normalne koło na przód..? ;
http://allegro.pl/show_item.php?item=2311478236 |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 09:19
Post
#1266
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. |
bardzo fajny projekt,ale może normalne koło na przód..? ; http://allegro.pl/show_item.php?item=2311478236 Żeby Specu w miejscu i palił laczka niczym na konkursie "palenia gumy" ?? przecież Corsa to potwór !! |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 09:21
Post
#1267
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Nie no swietny!!!!
Wydłuży skrzynie i ustanowi 0 trakcjii!!!! -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 09:30
Post
#1268
|
|
|
User Dołączył: Tue, 19 July 2011 |
faktycznie wygłupiłem sie...
|
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 09:37
Post
#1269
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Ku..... poczytajcie pare ostatnich stron!!!!
Paliłem laka!!! Przeciez nie startował bym z 2 jakby muliło. Zmuliło raz jak robiłem test startu z nizszych obrotów ( z maluchem) -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 09:49
Post
#1270
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin |
Jak 2 dociagnie sie do konca, to po wbiciu 3 jest 6000rpm. Wychodzi na to, że drugi bieg jest w tej chwili do 128km/h skoro po dociągnięciu do 8250 i wbiciu 3 jest 6000 rpm. Strasznie długi ten drugi bieg. W takim układzie na tych nowych oponach jak nic trzeba będzie wbijać piąty bieg pod koniec. Chyba, że ktoś tu się pomylił w danych. Tak z ciekawości to różnica między oponami którą podałeś Specu to taka teoretyczna czy fizycznie mierzyłeś średnicę jednej i drugiej? -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 09:58
Post
#1271
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
2 jest mega długie.
Nie mierzyłem bo jeszcze nie mam nowych, ale to wychodzi z oznaczen w calach. Stare średnica 25" szerokość 8.7" (221mm) Nowe średnica 20" szerokość 10" (254mm) -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 10:11
Post
#1272
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin |
Ps na nowych oponach skrzynia skróci się masakrycznie 3 do 132 !!! 25 i 20 cali to 20% różnicy. Dlaczego więc ma to skrócić o 25% biegi ? -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 10:21
Post
#1273
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Obicz obwód koła
stare ~2m nowe ~ 1.5m -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 10:59
Post
#1274
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 22 January 2004 Skąd: bełchatów |
a jaki promień dynamiczny przyjmujecie do obliczeń dla drag slikow?
-------------------- „Dokładnie wiadomo, kiedy ludzie zaczęli się ścigać: gdy tylko zbudowali drugi samochód.”
-by Richard Petty NASCAR racedriver corsa c16xe N/A 176KM/187Nm powered by corsasport.pl |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 11:02
Post
#1275
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin |
1993 vs 1595 czyli tak samo 20% różnicy. Nie ma znaczenia czy obie średnice pomnożymy przez pi, bo procentowa różnica zostaje taka sama. Mnie bardziej zastanawia jak fizycznie się będzie to różnić, bo z doświadczenia wiem jak jest z wymiarami opon.
-------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 11:10
Post
#1276
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Zobaczymy jak to będzie.
Czyli wychodzi na to ,że 3 do 141 będzie -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 13:41
Post
#1277
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 09 April 2009 Skąd: BMN |
a dlaczego corsa tak stoi wysoko z tylu? z tytulu dociazenia przodu?
-------------------- C20XE *******BLITZ.............
kadett 16v sold,FIAT 131 mirafiori 2.0DOHC czeka na lepsze czasy... AR 156 jtd . 302 tys km aktualnie-51 tys km na zaspawanym dwumasie |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 19:51
Post
#1278
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ |
|
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 21:06
Post
#1279
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Dokładnie.
Ale zastosowaliśmy za miękkie zawieszenie i tyl siadał Nabyłem już twardsze wymiana w tygodniu. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Sun, 29 Apr 2012 - 21:29
Post
#1280
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 18 January 2012 |
Tak się robi, aby tył nie siadał przy starcie przez co przednie koła mogłyby tracić przyczepność. plus dociazenie przodu to raz dwa nastepna sprawa, quzik napisal ze przy 8200 na dwojce i wpieciu 3 biegu obroty wpadaja na 6tys, i tu mi pachnie sciema, przeciez to jest skrzynia o w miare krotkich przelozenieach i ni wuja nie pasuje mi tutaj roznica 2200 obrotow pomiedzy 2 a 3 biegiem |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 06 November 2025 - 23:18 |