![]() ![]() |
Wed, 25 Apr 2012 - 23:23
Post
#1181
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 12 November 2003 Skąd: Krakow |
jako że jestem posiadaczem wice mistrza Polski wtedy w klasie turbo czyli FWD ( pieprzyć skromność ) to pozwolę sobie wtrącić trzy grosze silnik jest ok jeśli ma tą moc i to powinno spokojnie wystarczyć do wysokiej 11 ale całe przeniesienie napędu jest do dupy skrzynia biegów zle zestopniowana a opony stanowczo za duże skrzynia powinna być tak zestopniowana aby wpadać przed odcinką na 4 biegu a jeśli masz skrzynie kłową spokojnie możesz nawet wbić 6 bieg i bedzie tylko lepszy czas bo jedziesz bardzo często dużą mocą, zmiana z 3 na 4 jest bardzo krótka jesli ktoś potrafi zmieniać biegi odpowiednio , ważniejsze jest jechanie dużą mocą "częściej " niż krócej kiedy biegi są zbyt długie z wyłączeniem 1 biegu który dla lepszej trakcji powinien być dłuższy ale startowanie z 2 łapiąc taką zmułkę to jest porażka i z tego czasu nigdy nie będzie dobrego , dlatego ja nigdy nie startowałem z 2 bo czarno na białym zawsze wychodziło gorzej , Specu ty nie masz GTR-a gdzie wklepujesz gaz do dechy i siedzisz jak u babci w fotelu czakając na koniec telenoweli kolego zacznij pracować w samochodzie ruszając z 1 biegu na odpowiedniej skrzyni i oponach manipulując gazem z chirurgiczną precyzją po tylu latach powinieneś to potrafić i nie musisz mieć tak kosmicznej skrzyni ani procedury startu ani naprowadzania wiązką lasera itp...... troszeczkę przemyśleć projekt auta i będzie dobrze nie znasz się, jeszcze z 30km więcej i będzie czas -------------------- http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 25 Apr 2012 - 23:23
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 07:28
Post
#1182
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
jako że jestem posiadaczem wice mistrza Polski wtedy w klasie turbo czyli FWD ( pieprzyć skromność ) to pozwolę sobie wtrącić trzy grosze silnik jest ok jeśli ma tą moc i to powinno spokojnie wystarczyć do wysokiej 11 ale całe przeniesienie napędu jest do dupy skrzynia biegów zle zestopniowana a opony stanowczo za duże skrzynia powinna być tak zestopniowana aby wpadać przed odcinką na 4 biegu a jeśli masz skrzynie kłową spokojnie możesz nawet wbić 6 bieg i bedzie tylko lepszy czas bo jedziesz bardzo często dużą mocą, zmiana z 3 na 4 jest bardzo krótka jesli ktoś potrafi zmieniać biegi odpowiednio , ważniejsze jest jechanie dużą mocą "częściej " niż krócej kiedy biegi są zbyt długie z wyłączeniem 1 biegu który dla lepszej trakcji powinien być dłuższy ale startowanie z 2 łapiąc taką zmułkę to jest porażka i z tego czasu nigdy nie będzie dobrego , dlatego ja nigdy nie startowałem z 2 bo czarno na białym zawsze wychodziło gorzej , Specu ty nie masz GTR-a gdzie wklepujesz gaz do dechy i siedzisz jak u babci w fotelu czakając na koniec telenoweli kolego zacznij pracować w samochodzie ruszając z 1 biegu na odpowiedniej skrzyni i oponach manipulując gazem z chirurgiczną precyzją po tylu latach powinieneś to potrafić i nie musisz mieć tak kosmicznej skrzyni ani procedury startu ani naprowadzania wiązką lasera itp...... troszeczkę przemyśleć projekt auta i będzie dobrze Nie łapie zadnej zmułki !!! Chyba ,że zmułką nazywasz palenie lacza przez 50 metów Zmuliło mnie jak testowałem start z niższych obrotów. Z jedynki zawsze wychodzi u mnie gorszy czas. nie znasz się, jeszcze z 30km więcej i będzie czas Wniosłeś do tematu cokolwiek? -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 09:24
Post
#1183
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
a mi sie wydaje ze te opony sa za szerokie i za wysokie na 300 kuca. Za wysokie tak ale za szerokie ? Hmmm ciekawa teoria jak na problemy z trakcją -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 10:03
Post
#1184
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki |
Jakie miałeś ciśnienie w nich?
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 10:07
Post
#1185
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
0.68 bar
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 10:15
Post
#1186
|
|
|
User Dołączył: Wed, 21 July 2010 Skąd: sk |
CYTAT(specu) Ps. Zakupiłem szersze dużo niższe Dragslicki Na jakich oponach będziesz teraz startował, jakieś próby na nowym obuwiu już były ? |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 10:18
Post
#1187
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Jeszcze ich nie mam w łapie
Avon 10/20-13 -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 15:45
Post
#1188
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 |
byłem widziałem - auto po starcie robi buuuuuuuuuu a nie wkręca się na obroty czyli jedziesz długo w nie optymalnym zakresie obrotów popatrz na Xawerego i przy okazji policz do którego biegu on dochodzi
mam wrażenie że co nie napisze ja czy ktoś inny to nie za bardzo to do Ciebie trafia no ale może się mylę -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 15:56
Post
#1189
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
Specu, jest zmula na 2 i to konkretna! to nie palenie laka, tylko jakby lag!
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 16:58
Post
#1190
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 11 April 2007 Skąd: Płońsk |
Specu, jest zmula na 2 i to konkretna! to nie palenie laka, tylko jakby lag! z 2 rusza, zmuła jest na 3 -------------------- _https://www.facebook.com/punto16vT
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 17:06
Post
#1191
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło |
byłem widziałem - auto po starcie robi buuuuuuuuuu a nie wkręca się na obroty czyli jedziesz długo w nie optymalnym zakresie obrotów popatrz na Xawerego i przy okazji policz do którego biegu on dochodzi mam wrażenie że co nie napisze ja czy ktoś inny to nie za bardzo to do Ciebie trafia no ale może się mylę +1 -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 17:47
Post
#1192
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Przyjmuje wszystkie sugestje i rozważam każdą opcję.... i dziekuję ale
zmułka na starcie nie istnieje chyba ,że mówicie o przejeździe z maluchem wtedy ruszałem z 4 tyś obrotów i zmuła. Podczas przejazdu z civic auto odbiło 4 razy przez cały zakres obrotów do odcinki zaraz po wyjściu z progu i dopiero się zaczeło napędzać chyba ,że mylicie 2 bieg z 3 (ruszam z dwójki)wtedy trochę muli. Opony które kupiłem powinny ułatwić start i skrócić skrzynię na 3 biegu o 30 km/h !!! -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 18:25
Post
#1193
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 December 2003 Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;) |
skroca Ci na kazdym biegu
-------------------- yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 19:24
Post
#1194
|
|
|
User Dołączył: Sat, 23 September 2006 Skąd: WGMówek |
próbowałeś startów z niższych obrotów?
Startujesz z 4K RPM gdzie krzywa momentu na wykresie idzie bardzo w górę, przyznaje nigdy nie jeździłem mocnym NA, ale w turbionym civie, żeby efektywnie ruszyć musiałem obniżyć obroty na jakich startowałem sporo przed powiedzmy obrotami przy, których miałem 80% maks njutonów, inaczej było zero trakcji (na zwykłych GY EagleF1). Max momentu mnie był przy 4KRPM i każde ruszanie wyżej niż 3K RPM to porażka, niżej wolniej sie rusza, ale przyspieszenie było dużo płynniejsze/skuteczniejsze. Masz małą masę i dużo Nm. Jak już zauważyłeś Xawery ma "spóźnione" starty, wg mnie on rusza z niższych obrotów, tam wszystko odbywa się płynniej (nie ma np. sytuacji kiedy w ułamkach sekundy trzeba zmienić bieg, bo SL miga), a njuty sa przenoszone na podłoże bez zbędnego uślizgu kół. Już niektórzy pisali, żebyś pokombinował z obrotami na starcie, wg mnie start z obrotami @ man moment to duża pomyłka, na Twoim miejscu bym startował gdzieś z 3300-3500RPM patrząc na ostatni wykres. Startuje się momentem, wygrywa się mocą. Pink Panter jest super fajny i trochę mi szkoda, że civa sie pozbyłem, ale ja lubię zapie*dalać (to startowanie momentem i wygrywanie mocą skłoniło mnie do przesiadki na mocne V2 |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 20:32
Post
#1195
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 20:54
Post
#1196
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
próbowałeś startów z niższych obrotów? Startujesz z 4K RPM gdzie krzywa momentu na wykresie idzie bardzo w górę, przyznaje nigdy nie jeździłem mocnym NA, ale w turbionym civie, żeby efektywnie ruszyć musiałem obniżyć obroty na jakich startowałem sporo przed powiedzmy obrotami przy, których miałem 80% maks njutonów, inaczej było zero trakcji (na zwykłych GY EagleF1). Max momentu mnie był przy 4KRPM i każde ruszanie wyżej niż 3K RPM to porażka, niżej wolniej sie rusza, ale przyspieszenie było dużo płynniejsze/skuteczniejsze. Masz małą masę i dużo Nm. Jak już zauważyłeś Xawery ma "spóźnione" starty, wg mnie on rusza z niższych obrotów, tam wszystko odbywa się płynniej (nie ma np. sytuacji kiedy w ułamkach sekundy trzeba zmienić bieg, bo SL miga), a njuty sa przenoszone na podłoże bez zbędnego uślizgu kół. Już niektórzy pisali, żebyś pokombinował z obrotami na starcie, wg mnie start z obrotami @ man moment to duża pomyłka, na Twoim miejscu bym startował gdzieś z 3300-3500RPM patrząc na ostatni wykres. Startuje się momentem, wygrywa się mocą. Pink Panter jest super fajny i trochę mi szkoda, że civa sie pozbyłem, ale ja lubię zapie*dalać (to startowanie momentem i wygrywanie mocą skłoniło mnie do przesiadki na mocne V2 Dzięki ,ale poczytaj ostatnie strony z 5k pali z 4.5k zmula... Opony dużo pomogą spoko fakt na 3 ale jets potezna! Jesteś pewny gruby? nie odczuwam tego zbytnio chyba że w pierwszym przejeździe tam był błąd za wczesnie wpiętej trójki ale spoks z zewnątrz lepiej widać /słychać Jak wyżej opony pomogą -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 20:54
Post
#1197
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
.
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 20:57
Post
#1198
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
jestem mordo, masz to non stop!
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 22:55
Post
#1199
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 14 August 2004 Skąd: Łomianki |
Jeżeli korzystasz z niecałych 3 biegów na 400metrów to znaczy, że Twoja skrzynie nie nadaje się do tego silnika (zwłaszcza w n/a). Musisz zmienić skrzynie na taką o bliżej siebie zestopniowanych przełożeniach. Widać na filmach - biegi są za daleko od siebie. Ja mam dużo lepiej a i tak uważam, że odległość 3 od 2 i 4 od 3 jest za duża i będziemy zmieniać przełożenia (tyle, że u mnie to łatwe, u Ciebie pewnie nie)
|
|
|
|
Thu, 26 Apr 2012 - 23:01
Post
#1200
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
ja jestem tego zdania ze jesli mocy nie zawiele to biegu krotkie (przy zachowaniu trakcji) , nie odkrylem pewnie ameryki ale sa przeciez firmy co dobiora w polsce zebatki z roznych skrzyn tak aby 1 byla dluga a reszta zestopniowana tak jak chcesz... ja nie mam tego problemu wiec nie dzialalem w tym kierunku.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 03:12 |