Shoutbox 0 nowych PW 


94 Stron V  « < 58 59 60 61 62 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Black Devil Corsa A 3.0 N/A 343 KM 343 NM
ade
post Wed, 25 Apr 2012 - 23:23
Post #1181


Forum Homee
Dołączył: Wed, 12 November 2003
Skąd: Krakow





CYTAT(Aniołek @ Wed, 25 Apr 2012 - 20:10) *
rolleyes.gif no dobra wink.gif

jako że jestem posiadaczem wice mistrza Polski wtedy w klasie turbo czyli FWD ( pieprzyć skromność ) to pozwolę sobie wtrącić trzy grosze

silnik jest ok jeśli ma tą moc i to powinno spokojnie wystarczyć do wysokiej 11 ale całe przeniesienie napędu jest do dupy skrzynia biegów zle zestopniowana a opony stanowczo za duże skrzynia powinna być tak zestopniowana aby wpadać przed odcinką na 4 biegu a jeśli masz skrzynie kłową spokojnie możesz nawet wbić 6 bieg i bedzie tylko lepszy czas bo jedziesz bardzo często dużą mocą, zmiana z 3 na 4 jest bardzo krótka jesli ktoś potrafi zmieniać biegi odpowiednio , ważniejsze jest jechanie dużą mocą "częściej " niż krócej kiedy biegi są zbyt długie z wyłączeniem 1 biegu który dla lepszej trakcji powinien być dłuższy ale startowanie z 2 łapiąc taką zmułkę to jest porażka i z tego czasu nigdy nie będzie dobrego , dlatego ja nigdy nie startowałem z 2 bo czarno na białym zawsze wychodziło gorzej , Specu ty nie masz GTR-a gdzie wklepujesz gaz do dechy i siedzisz jak u babci w fotelu czakając na koniec telenoweli kolego zacznij pracować w samochodzie ruszając z 1 biegu na odpowiedniej skrzyni i oponach manipulując gazem z chirurgiczną precyzją po tylu latach powinieneś to potrafić i nie musisz mieć tak kosmicznej skrzyni ani procedury startu ani naprowadzania wiązką lasera itp...... troszeczkę przemyśleć projekt auta i będzie dobrze



nie znasz się, jeszcze z 30km więcej i będzie czas tongue.gif a gaz jest po to żeby go trzymać w podłodze!!


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Apr 2012 - 23:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
specu
post Thu, 26 Apr 2012 - 07:28
Post #1182


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(Aniołek @ Wed, 25 Apr 2012 - 20:10) *
rolleyes.gif no dobra wink.gif

jako że jestem posiadaczem wice mistrza Polski wtedy w klasie turbo czyli FWD ( pieprzyć skromność ) to pozwolę sobie wtrącić trzy grosze

silnik jest ok jeśli ma tą moc i to powinno spokojnie wystarczyć do wysokiej 11 ale całe przeniesienie napędu jest do dupy skrzynia biegów zle zestopniowana a opony stanowczo za duże skrzynia powinna być tak zestopniowana aby wpadać przed odcinką na 4 biegu a jeśli masz skrzynie kłową spokojnie możesz nawet wbić 6 bieg i bedzie tylko lepszy czas bo jedziesz bardzo często dużą mocą, zmiana z 3 na 4 jest bardzo krótka jesli ktoś potrafi zmieniać biegi odpowiednio , ważniejsze jest jechanie dużą mocą "częściej " niż krócej kiedy biegi są zbyt długie z wyłączeniem 1 biegu który dla lepszej trakcji powinien być dłuższy ale startowanie z 2 łapiąc taką zmułkę to jest porażka i z tego czasu nigdy nie będzie dobrego , dlatego ja nigdy nie startowałem z 2 bo czarno na białym zawsze wychodziło gorzej , Specu ty nie masz GTR-a gdzie wklepujesz gaz do dechy i siedzisz jak u babci w fotelu czakając na koniec telenoweli kolego zacznij pracować w samochodzie ruszając z 1 biegu na odpowiedniej skrzyni i oponach manipulując gazem z chirurgiczną precyzją po tylu latach powinieneś to potrafić i nie musisz mieć tak kosmicznej skrzyni ani procedury startu ani naprowadzania wiązką lasera itp...... troszeczkę przemyśleć projekt auta i będzie dobrze


Nie łapie zadnej zmułki !!! Chyba ,że zmułką nazywasz palenie lacza przez 50 metów
Zmuliło mnie jak testowałem start z niższych obrotów.
Z jedynki zawsze wychodzi u mnie gorszy czas.

CYTAT(ade @ Wed, 25 Apr 2012 - 23:23) *
nie znasz się, jeszcze z 30km więcej i będzie czas tongue.gif a gaz jest po to żeby go trzymać w podłodze!!

Wniosłeś do tematu cokolwiek?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 26 Apr 2012 - 09:24
Post #1183


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(k64 @ Wed, 25 Apr 2012 - 17:40) *
a mi sie wydaje ze te opony sa za szerokie i za wysokie na 300 kuca.

Za wysokie tak ale za szerokie ? Hmmm ciekawa teoria jak na problemy z trakcją smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Thu, 26 Apr 2012 - 10:03
Post #1184


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Jakie miałeś ciśnienie w nich?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 26 Apr 2012 - 10:07
Post #1185


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





0.68 bar


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ibi12
post Thu, 26 Apr 2012 - 10:15
Post #1186


User
Dołączył: Wed, 21 July 2010
Skąd: sk





CYTAT(specu)
Ps. Zakupiłem szersze dużo niższe Dragslicki



Na jakich oponach będziesz teraz startował, jakieś próby na nowym obuwiu już były ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 26 Apr 2012 - 10:18
Post #1187


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Jeszcze ich nie mam w łapie
Avon 10/20-13 smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Thu, 26 Apr 2012 - 15:45
Post #1188


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





byłem widziałem - auto po starcie robi buuuuuuuuuu a nie wkręca się na obroty czyli jedziesz długo w nie optymalnym zakresie obrotów popatrz na Xawerego i przy okazji policz do którego biegu on dochodzi


mam wrażenie że co nie napisze ja czy ktoś inny to nie za bardzo to do Ciebie trafia no ale może się mylę rolleyes.gif


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 26 Apr 2012 - 15:56
Post #1189


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





Specu, jest zmula na 2 i to konkretna! to nie palenie laka, tylko jakby lag!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kornat
post Thu, 26 Apr 2012 - 16:58
Post #1190


Super User
Dołączył: Wed, 11 April 2007
Skąd: Płońsk





CYTAT(kosiniak @ Thu, 26 Apr 2012 - 15:56) *
Specu, jest zmula na 2 i to konkretna! to nie palenie laka, tylko jakby lag!


z 2 rusza, zmuła jest na 3


--------------------
_https://www.facebook.com/punto16vT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 26 Apr 2012 - 17:06
Post #1191


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(Aniołek @ Thu, 26 Apr 2012 - 15:45) *
byłem widziałem - auto po starcie robi buuuuuuuuuu a nie wkręca się na obroty czyli jedziesz długo w nie optymalnym zakresie obrotów popatrz na Xawerego i przy okazji policz do którego biegu on dochodzi


mam wrażenie że co nie napisze ja czy ktoś inny to nie za bardzo to do Ciebie trafia no ale może się mylę rolleyes.gif



+1


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 26 Apr 2012 - 17:47
Post #1192


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





Przyjmuje wszystkie sugestje i rozważam każdą opcję.... i dziekuję ale
zmułka na starcie nie istnieje chyba ,że mówicie o przejeździe z maluchem wtedy ruszałem z 4 tyś obrotów i zmuła.
Podczas przejazdu z civic auto odbiło 4 razy przez cały zakres obrotów do odcinki zaraz po wyjściu z progu i dopiero się zaczeło napędzać
chyba ,że mylicie 2 bieg z 3 (ruszam z dwójki)wtedy trochę muli.
Opony które kupiłem powinny ułatwić start i skrócić skrzynię na 3 biegu o 30 km/h !!! biggrin.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hansik
post Thu, 26 Apr 2012 - 18:25
Post #1193


Super User
Dołączył: Sun, 21 December 2003
Skąd: 3miasto w strone półwyspu ;)





skroca Ci na kazdym biegu wink.gif


--------------------
yl GASTROLOT V6 Deliszys 196km/280nm->N/A 271km/348Nm i byla "Corsa Stealth" pierwsza Corsa A 3.2 v6 w pl ->DETIII+MPX ->222km/287Nm . Jest W215 CL500...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yokoyakamoto
post Thu, 26 Apr 2012 - 19:24
Post #1194


User
Dołączył: Sat, 23 September 2006
Skąd: WGMówek





próbowałeś startów z niższych obrotów?
Startujesz z 4K RPM gdzie krzywa momentu na wykresie idzie bardzo w górę, przyznaje nigdy nie jeździłem mocnym NA, ale w turbionym civie, żeby efektywnie ruszyć musiałem obniżyć obroty na jakich startowałem sporo przed powiedzmy obrotami przy, których miałem 80% maks njutonów, inaczej było zero trakcji (na zwykłych GY EagleF1). Max momentu mnie był przy 4KRPM i każde ruszanie wyżej niż 3K RPM to porażka, niżej wolniej sie rusza, ale przyspieszenie było dużo płynniejsze/skuteczniejsze. Masz małą masę i dużo Nm. Jak już zauważyłeś Xawery ma "spóźnione" starty, wg mnie on rusza z niższych obrotów, tam wszystko odbywa się płynniej (nie ma np. sytuacji kiedy w ułamkach sekundy trzeba zmienić bieg, bo SL miga), a njuty sa przenoszone na podłoże bez zbędnego uślizgu kół. Już niektórzy pisali, żebyś pokombinował z obrotami na starcie, wg mnie start z obrotami @ man moment to duża pomyłka, na Twoim miejscu bym startował gdzieś z 3300-3500RPM patrząc na ostatni wykres. Startuje się momentem, wygrywa się mocą.
Pink Panter jest super fajny i trochę mi szkoda, że civa sie pozbyłem, ale ja lubię zapie*dalać (to startowanie momentem i wygrywanie mocą skłoniło mnie do przesiadki na mocne V2 biggrin.gif). Chociaż znów kombinuję z puszką. Powodzonka i urywania setek z każdym sezonem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 26 Apr 2012 - 20:32
Post #1195


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





CYTAT(kornat @ Thu, 26 Apr 2012 - 17:58) *
z 2 rusza, zmuła jest na 3

fakt na 3 ale jets potezna!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 26 Apr 2012 - 20:54
Post #1196


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(yokoyakamoto @ Thu, 26 Apr 2012 - 19:24) *
próbowałeś startów z niższych obrotów?
Startujesz z 4K RPM gdzie krzywa momentu na wykresie idzie bardzo w górę, przyznaje nigdy nie jeździłem mocnym NA, ale w turbionym civie, żeby efektywnie ruszyć musiałem obniżyć obroty na jakich startowałem sporo przed powiedzmy obrotami przy, których miałem 80% maks njutonów, inaczej było zero trakcji (na zwykłych GY EagleF1). Max momentu mnie był przy 4KRPM i każde ruszanie wyżej niż 3K RPM to porażka, niżej wolniej sie rusza, ale przyspieszenie było dużo płynniejsze/skuteczniejsze. Masz małą masę i dużo Nm. Jak już zauważyłeś Xawery ma "spóźnione" starty, wg mnie on rusza z niższych obrotów, tam wszystko odbywa się płynniej (nie ma np. sytuacji kiedy w ułamkach sekundy trzeba zmienić bieg, bo SL miga), a njuty sa przenoszone na podłoże bez zbędnego uślizgu kół. Już niektórzy pisali, żebyś pokombinował z obrotami na starcie, wg mnie start z obrotami @ man moment to duża pomyłka, na Twoim miejscu bym startował gdzieś z 3300-3500RPM patrząc na ostatni wykres. Startuje się momentem, wygrywa się mocą.
Pink Panter jest super fajny i trochę mi szkoda, że civa sie pozbyłem, ale ja lubię zapie*dalać (to startowanie momentem i wygrywanie mocą skłoniło mnie do przesiadki na mocne V2 biggrin.gif). Chociaż znów kombinuję z puszką. Powodzonka i urywania setek z każdym sezonem.

Dzięki ,ale poczytaj ostatnie strony z 5k pali z 4.5k zmula...
Opony dużo pomogą spoko


CYTAT(kosiniak @ Thu, 26 Apr 2012 - 20:32) *
fakt na 3 ale jets potezna!

Jesteś pewny gruby? nie odczuwam tego zbytnio chyba że w pierwszym przejeździe tam był błąd za wczesnie wpiętej trójki ale spoks z zewnątrz lepiej widać /słychać
Jak wyżej opony pomogą smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Thu, 26 Apr 2012 - 20:54
Post #1197


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





.


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Thu, 26 Apr 2012 - 20:57
Post #1198


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





jestem mordo, masz to non stop!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Jaqo
post Thu, 26 Apr 2012 - 22:55
Post #1199


Forum Killer
Dołączył: Sat, 14 August 2004
Skąd: Łomianki





Jeżeli korzystasz z niecałych 3 biegów na 400metrów to znaczy, że Twoja skrzynie nie nadaje się do tego silnika (zwłaszcza w n/a). Musisz zmienić skrzynie na taką o bliżej siebie zestopniowanych przełożeniach. Widać na filmach - biegi są za daleko od siebie. Ja mam dużo lepiej a i tak uważam, że odległość 3 od 2 i 4 od 3 jest za duża i będziemy zmieniać przełożenia (tyle, że u mnie to łatwe, u Ciebie pewnie nie)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Thu, 26 Apr 2012 - 23:01
Post #1200


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





ja jestem tego zdania ze jesli mocy nie zawiele to biegu krotkie (przy zachowaniu trakcji) , nie odkrylem pewnie ameryki ale sa przeciez firmy co dobiora w polsce zebatki z roznych skrzyn tak aby 1 byla dluga a reszta zestopniowana tak jak chcesz... ja nie mam tego problemu wiec nie dzialalem w tym kierunku.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Stron V  « < 58 59 60 61 62 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 03:12