![]() ![]() |
Wed, 25 Apr 2012 - 12:53
Post
#1161
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
przejrzalem dokladniej wyniki ,jeszcze jedna sprawa Specu predkosc na mecie bardzo mala ! mnie nawet przy 60ft 2.2 udawalo sie wskoczyc >200km/h oprocz startu cos jescze nie gra, na jakim biegu konczysz i ile brakuje do odcinki? Pol wydaje mi się ,że prędkość odpowienia gdyż zaczynałem sie napędzać od ~50 metra poza tym to nie turbo heh Na tej oponie skrzynia jest dłuuuuga 20m przed metą zapinam 4 Ps. Odcinka 3 jest przy 176km/h i nie moge za bardzo na niej wpadać gdyż nie jest standardowa (dyn,dyn,dyn) tylko jest odciecie jakby motor zgasł Reasumując: Niższa opona , elektronika , lepsza nawieżchnia i będzie kapkę lepiej -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Wed, 25 Apr 2012 - 12:53
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 12:57
Post
#1162
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław |
Pol wydaje mi się ,że prędkość odpowienia gdyż zaczynałem sie napędzać od ~50 metra poza tym to nie turbo heh Na tej oponie skrzynia jest dłuuuuga 20m przed metą zapinam 4 noto chyba wszystko jasne a odcinki nie idzie zwiekszyc zeby na 2 przeciagac i potem odpowiedznio na 3? -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 12:57
Post
#1163
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
Nie mam do Ciebie siły. Nie twierdze ,ze jestem Mistrz tylko Ty usiłujesz mi wmówic ,ze jestem wielbłądem i źle ruszam i żadne argumenty do Ciebie nie docierają. Nie jechałes moją corsą , wiec przestań sie mądrzyć bo nie masz o tym pojęcia niech tak bedzie.... kibicuje mocno tej 11 ... -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:04
Post
#1164
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
noto chyba wszystko jasne a odcinki nie idzie zwiekszyc zeby na 2 przeciagac i potem odpowiedznio na 3? Seryjny silnik kręcący się 8200 hmmm 8300 moze być jego ostatnimi obrotami Tak jak napisałem niższa opona skróci skrzynie -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:06
Post
#1165
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 |
11 lat sie scigasz a odcinka Cie dopadła
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:07
Post
#1166
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
Specu już napisał, że elektronika do wymiany - mocno wierzę, że wtedy będzie już sporo lepiej, ale...
...dalej będzie brakowało skrzyni. Kosztu są bardzo duże, ale bez pro skrzyni ciężko będzie już dalej poprawiać czasy. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:09
Post
#1167
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław |
Specu już napisał, że elektronika do wymiany - mocno wierzę, że wtedy będzie już sporo lepiej, ale... ...dalej będzie brakowało skrzyni. Kosztu są bardzo duże, ale bez pro skrzyni ciężko będzie już dalej poprawiać czasy. zwykla skrzynia 5 bieg od 1.8t dalaby rade, koszt zakupu max 500zl , tylko jak to polaczyc z silnikiem od opla -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:09
Post
#1168
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
albo wydłuzyć jeszcze ciutke większą oponą jak wejdzie
jesli 20 metrów przed metą załóżmy ze masz 160 km/h to masz prawie 45 metrów na sekunde, przepięcie biegu zajmuje załózmy 0,3 sekundy wiec chyba nie ma sensu takie zestopniowanie ? albo ciągnąc na 3 biegu do konca albo zapinac 4 bieg troche wczesniej ? dodam ze nie znam sie na sciaganiu na cwiartke,.. tak tylko kombinuję -------------------- |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:10
Post
#1169
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:13
Post
#1170
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
albo wydłuzyć jeszcze ciutke większą oponą jak wejdzie jesli 20 metrów przed metą załóżmy ze masz 160 km/h to masz prawie 45 metrów na sekunde, przepięcie biegu zajmuje załózmy 0,3 sekundy wiec chyba nie ma sensu takie zestopniowanie ? albo ciągnąc na 3 biegu do konca albo zapinac 4 bieg troche wczesniej ? dodam ze nie znam sie na sciaganiu na cwiartke,.. tak tylko kombinuję 20 metrów przd metą jest 176 , wcześniejsze wpięcie 4 pogarsza czasy Wyższa opona mija się z celem kompletnie. Niższa pozwoli na pełne 4 na mecie -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:14
Post
#1171
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 |
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:19
Post
#1172
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
korozji?
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:20
Post
#1173
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer |
CYTAT zwykla skrzynia 5 bieg od 1.8t dalaby rade, koszt zakupu max 500zl , tylko jak to polaczyc z silnikiem od opla Akurat to jest mniejszy problem, a pomysł jest dobry. Ekipa guziora ogarnęła bardzo dobrze wykonywanie flansz łączących różnych skrzynń z różnymi silnikami, więc problem jest do obejścia. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:20
Post
#1174
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 |
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:27
Post
#1175
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
20 metrów przd metą jest 176 , wcześniejsze wpięcie 4 pogarsza czasy Wyższa opona mija się z celem kompletnie. Niższa pozwoli na pełne 4 na mecie no to skoro masz 176 kmh na 20 metrów przed metą to juz ta zapieta 4 na ułamek sekundy nic nie daje poza tym ze chroni przed brutalną odcinką na 3 to w takim razie ta opona jest za duża i tyle skoro nie mozna przesunąć ciut odcinki ktoś tu napisał z Xawery ma idealnie zestopniowaną skrzynię i to jest chyba klucz do złamania 11stki no i kurcze jakas procedura startu to obecnie nie jest rocket science i koszty nie jakies mega ogromne -------------------- |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 13:51
Post
#1176
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
to w takim razie ta opona jest za duża i tyle skoro nie mozna przesunąć ciut odcinki Ps. Zakupiłem szersze dużo niższe Dragslicki
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 17:40
Post
#1177
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
a mi sie wydaje ze te opony sa za szerokie i za wysokie na 300 kuca.
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 17:59
Post
#1178
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 30 July 2004 Skąd: Łomża |
a ja jestem pewien ze problem nie lezy w oponach tylko w napedzie, skrzynia jak u Xawerego zalatwila by temat, zapewne to mial na mysli Aniolek, niestety kostzy takiej skrzyni zabijaja :/
|
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 19:31
Post
#1179
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk |
A co tam za skrzynia siedzi? F20?
-------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
|
Wed, 25 Apr 2012 - 20:10
Post
#1180
|
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 14 September 2006 |
jako że jestem posiadaczem wice mistrza Polski wtedy w klasie turbo czyli FWD ( pieprzyć skromność ) to pozwolę sobie wtrącić trzy grosze silnik jest ok jeśli ma tą moc i to powinno spokojnie wystarczyć do wysokiej 11 ale całe przeniesienie napędu jest do dupy skrzynia biegów zle zestopniowana a opony stanowczo za duże skrzynia powinna być tak zestopniowana aby wpadać przed odcinką na 4 biegu a jeśli masz skrzynie kłową spokojnie możesz nawet wbić 6 bieg i bedzie tylko lepszy czas bo jedziesz bardzo często dużą mocą, zmiana z 3 na 4 jest bardzo krótka jesli ktoś potrafi zmieniać biegi odpowiednio , ważniejsze jest jechanie dużą mocą "częściej " niż krócej kiedy biegi są zbyt długie z wyłączeniem 1 biegu który dla lepszej trakcji powinien być dłuższy ale startowanie z 2 łapiąc taką zmułkę to jest porażka i z tego czasu nigdy nie będzie dobrego , dlatego ja nigdy nie startowałem z 2 bo czarno na białym zawsze wychodziło gorzej , Specu ty nie masz GTR-a gdzie wklepujesz gaz do dechy i siedzisz jak u babci w fotelu czakając na koniec telenoweli kolego zacznij pracować w samochodzie ruszając z 1 biegu na odpowiedniej skrzyni i oponach manipulując gazem z chirurgiczną precyzją po tylu latach powinieneś to potrafić i nie musisz mieć tak kosmicznej skrzyni ani procedury startu ani naprowadzania wiązką lasera itp...... troszeczkę przemyśleć projekt auta i będzie dobrze -------------------- 2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street 2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 05:10 |