Shoutbox 0 nowych PW 


94 Stron V  « < 57 58 59 60 61 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Black Devil Corsa A 3.0 N/A 343 KM 343 NM
specu
post Wed, 25 Apr 2012 - 12:53
Post #1161


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(pol @ Wed, 25 Apr 2012 - 12:46) *
przejrzalem dokladniej wyniki ,jeszcze jedna sprawa Specu predkosc na mecie bardzo mala !
mnie nawet przy 60ft 2.2 udawalo sie wskoczyc >200km/h

oprocz startu cos jescze nie gra, na jakim biegu konczysz i ile brakuje do odcinki?

Pol wydaje mi się ,że prędkość odpowienia gdyż zaczynałem sie napędzać od ~50 metra poza tym to nie turbo heh
Na tej oponie skrzynia jest dłuuuuga 20m przed metą zapinam 4
Ps. Odcinka 3 jest przy 176km/h i nie moge za bardzo na niej wpadać gdyż nie jest standardowa (dyn,dyn,dyn) tylko jest odciecie jakby motor zgasł wink.gif
Reasumując: Niższa opona , elektronika , lepsza nawieżchnia i będzie kapkę lepiej biggrin.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Apr 2012 - 12:53
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pol
post Wed, 25 Apr 2012 - 12:57
Post #1162


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(specu @ Wed, 25 Apr 2012 - 13:53) *
Pol wydaje mi się ,że prędkość odpowienia gdyż zaczynałem sie napędzać od ~50 metra poza tym to nie turbo heh
Na tej oponie skrzynia jest dłuuuuga 20m przed metą zapinam 4


noto chyba wszystko jasne
a odcinki nie idzie zwiekszyc zeby na 2 przeciagac i potem odpowiedznio na 3?


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kamiloooo
post Wed, 25 Apr 2012 - 12:57
Post #1163


Super User
Dołączył: Thu, 02 August 2007





CYTAT(specu @ Wed, 25 Apr 2012 - 12:49) *
Nie mam do Ciebie siły.
Nie twierdze ,ze jestem Mistrz tylko Ty usiłujesz mi wmówic ,ze jestem wielbłądem i źle ruszam i żadne argumenty do Ciebie nie docierają.
Nie jechałes moją corsą , wiec przestań sie mądrzyć bo nie masz o tym pojęcia smile.gif

niech tak bedzie.... laugh.gif
kibicuje mocno tej 11 ...wink.gif


--------------------
corza drei liter 13,2 ET
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:04
Post #1164


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(pol @ Wed, 25 Apr 2012 - 12:57) *
noto chyba wszystko jasne
a odcinki nie idzie zwiekszyc zeby na 2 przeciagac i potem odpowiedznio na 3?


Seryjny silnik kręcący się 8200 hmmm 8300 moze być jego ostatnimi obrotami laugh.gif
Tak jak napisałem niższa opona skróci skrzynie smile.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebec
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:06
Post #1165


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 October 2010





11 lat sie scigasz a odcinka Cie dopadła biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:07
Post #1166


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Specu już napisał, że elektronika do wymiany - mocno wierzę, że wtedy będzie już sporo lepiej, ale...

...dalej będzie brakowało skrzyni. Kosztu są bardzo duże, ale bez pro skrzyni ciężko będzie już dalej poprawiać czasy.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pol
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:09
Post #1167


Super User
Dołączył: Mon, 26 May 2003
Skąd: Wrocław





CYTAT(pinin @ Wed, 25 Apr 2012 - 14:07) *
Specu już napisał, że elektronika do wymiany - mocno wierzę, że wtedy będzie już sporo lepiej, ale...

...dalej będzie brakowało skrzyni. Kosztu są bardzo duże, ale bez pro skrzyni ciężko będzie już dalej poprawiać czasy.



zwykla skrzynia 5 bieg od 1.8t dalaby rade, koszt zakupu max 500zl , tylko jak to polaczyc z silnikiem od opla rolleyes.gif


--------------------
ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag
Drag Racing Team Wroclaw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:09
Post #1168


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





albo wydłuzyć jeszcze ciutke większą oponą jak wejdzie wink.gif wtedy bedziesz wpadał na 3 biegu na mete wink.gif

jesli 20 metrów przed metą załóżmy ze masz 160 km/h to masz prawie 45 metrów na sekunde, przepięcie biegu zajmuje załózmy 0,3 sekundy wiec chyba nie ma sensu takie zestopniowanie ?

albo ciągnąc na 3 biegu do konca albo zapinac 4 bieg troche wczesniej ?

dodam ze nie znam sie na sciaganiu na cwiartke,.. tak tylko kombinuję wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:10
Post #1169


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(sebec @ Wed, 25 Apr 2012 - 13:06) *
11 lat sie scigasz a odcinka Cie dopadła biggrin.gif


OCB ? Wyjaśnisz ?


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:13
Post #1170


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





CYTAT(cowboy @ Wed, 25 Apr 2012 - 13:09) *
albo wydłuzyć jeszcze ciutke większą oponą jak wejdzie wink.gif wtedy bedziesz wpadał na 3 biegu na mete wink.gif

jesli 20 metrów przed metą załóżmy ze masz 160 km/h to masz prawie 45 metrów na sekunde, przepięcie biegu zajmuje załózmy 0,3 sekundy wiec chyba nie ma sensu takie zestopniowanie ?

albo ciągnąc na 3 biegu do konca albo zapinac 4 bieg troche wczesniej ?

dodam ze nie znam sie na sciaganiu na cwiartke,.. tak tylko kombinuję wink.gif

20 metrów przd metą jest 176 , wcześniejsze wpięcie 4 pogarsza czasy dry.gif
Wyższa opona mija się z celem kompletnie. Niższa pozwoli na pełne 4 na mecie


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebec
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:14
Post #1171


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 October 2010





CYTAT(specu @ Wed, 25 Apr 2012 - 13:10) *
OCB ? Wyjaśnisz ?


na filmiku... i nie bierz tego do siebie biggrin.gif co do korozji to postaw na dobrą ekektryke, procedure i wyniki bedą powtarzające. osobiscie uwazam ze masz za duzego slika i dlatego tak sie dzieje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:19
Post #1172


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa





korozji? rolleyes.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:20
Post #1173


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
zwykla skrzynia 5 bieg od 1.8t dalaby rade, koszt zakupu max 500zl , tylko jak to polaczyc z silnikiem od opla


Akurat to jest mniejszy problem, a pomysł jest dobry. Ekipa guziora ogarnęła bardzo dobrze wykonywanie flansz łączących różnych skrzynń z różnymi silnikami, więc problem jest do obejścia.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sebec
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:20
Post #1174


Frequent User
Dołączył: Tue, 19 October 2010





CYTAT(specu @ Wed, 25 Apr 2012 - 13:19) *
korozji? rolleyes.gif


potocznie biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:27
Post #1175


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(specu @ Wed, 25 Apr 2012 - 13:13) *
20 metrów przd metą jest 176 , wcześniejsze wpięcie 4 pogarsza czasy dry.gif
Wyższa opona mija się z celem kompletnie. Niższa pozwoli na pełne 4 na mecie


no to skoro masz 176 kmh na 20 metrów przed metą to juz ta zapieta 4 na ułamek sekundy nic nie daje poza tym ze chroni przed brutalną odcinką na 3 wink.gif
to w takim razie ta opona jest za duża i tyle skoro nie mozna przesunąć ciut odcinki

ktoś tu napisał z Xawery ma idealnie zestopniowaną skrzynię i to jest chyba klucz do złamania 11stki

no i kurcze jakas procedura startu to obecnie nie jest rocket science i koszty nie jakies mega ogromne


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specu
post Wed, 25 Apr 2012 - 13:51
Post #1176


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 16 August 2005
Skąd: W-wa






CYTAT(cowboy @ Wed, 25 Apr 2012 - 13:27) *
to w takim razie ta opona jest za duża i tyle skoro nie mozna przesunąć ciut odcinki


CYTAT(specu @ Wed, 25 Apr 2012 - 10:32) *
Ps. Zakupiłem szersze dużo niższe Dragslicki wink.gif


--------------------
ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k64
post Wed, 25 Apr 2012 - 17:40
Post #1177


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 06 July 2007
Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik





a mi sie wydaje ze te opony sa za szerokie i za wysokie na 300 kuca.


--------------------
2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek)
2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek)
2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P)
2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl.
2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :)

dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0
nowy projekt - sie robi czasem :P

performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kosiniak
post Wed, 25 Apr 2012 - 17:59
Post #1178


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 30 July 2004
Skąd: Łomża





a ja jestem pewien ze problem nie lezy w oponach tylko w napedzie, skrzynia jak u Xawerego zalatwila by temat, zapewne to mial na mysli Aniolek, niestety kostzy takiej skrzyni zabijaja :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ddziaduch
post Wed, 25 Apr 2012 - 19:31
Post #1179


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 January 2011
Skąd: Gdańsk





A co tam za skrzynia siedzi? F20?


--------------------
Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v.
Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v.
Jest:
Volvo V70 '98 T5
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Aniołek
post Wed, 25 Apr 2012 - 20:10
Post #1180


Forum Killer
Dołączył: Thu, 14 September 2006





rolleyes.gif no dobra wink.gif

jako że jestem posiadaczem wice mistrza Polski wtedy w klasie turbo czyli FWD ( pieprzyć skromność ) to pozwolę sobie wtrącić trzy grosze

silnik jest ok jeśli ma tą moc i to powinno spokojnie wystarczyć do wysokiej 11 ale całe przeniesienie napędu jest do dupy skrzynia biegów zle zestopniowana a opony stanowczo za duże skrzynia powinna być tak zestopniowana aby wpadać przed odcinką na 4 biegu a jeśli masz skrzynie kłową spokojnie możesz nawet wbić 6 bieg i bedzie tylko lepszy czas bo jedziesz bardzo często dużą mocą, zmiana z 3 na 4 jest bardzo krótka jesli ktoś potrafi zmieniać biegi odpowiednio , ważniejsze jest jechanie dużą mocą "częściej " niż krócej kiedy biegi są zbyt długie z wyłączeniem 1 biegu który dla lepszej trakcji powinien być dłuższy ale startowanie z 2 łapiąc taką zmułkę to jest porażka i z tego czasu nigdy nie będzie dobrego , dlatego ja nigdy nie startowałem z 2 bo czarno na białym zawsze wychodziło gorzej , Specu ty nie masz GTR-a gdzie wklepujesz gaz do dechy i siedzisz jak u babci w fotelu czakając na koniec telenoweli kolego zacznij pracować w samochodzie ruszając z 1 biegu na odpowiedniej skrzyni i oponach manipulując gazem z chirurgiczną precyzją po tylu latach powinieneś to potrafić i nie musisz mieć tak kosmicznej skrzyni ani procedury startu ani naprowadzania wiązką lasera itp...... troszeczkę przemyśleć projekt auta i będzie dobrze


--------------------
2004 wice mistrz Polski w klasie turbo
2009 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 2 miejsce Gecko Cup King of Street
2010 1 miejsce Gecko Cup Street RWD 1 miejsce Gecko Cup King of Street
Go to the top of the page
 
+Quote Post

94 Stron V  « < 57 58 59 60 61 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 05:10