![]() ![]() |
Tue, 24 Apr 2012 - 10:45
Post
#1121
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław |
jakie to opony/rozmiar i cisnienie na starcie?
-------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Tue, 24 Apr 2012 - 10:45
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 10:48
Post
#1122
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
M/H RaceMaster 8.7/25/13" 0.7 bar
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 10:51
Post
#1123
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
masz det 3 chyba czy nie możecie zrobić dwóch map przełączanych po przebiciu biegu i ją zwyczajnie zdławić na pierwszym biegu , cofnąć zapłon , podlać troche za dużo itp ?
pozdrawiam |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 10:53
Post
#1124
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Mam Det 2 . Ruszam z 2
Trzeba założyć Vemsa albo Emu i zrobić procedure... -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 11:02
Post
#1125
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
tak jest nie mam bladego pojecia
powodzenia -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 11:03
Post
#1126
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław |
M/H RaceMaster 8.7/25/13" 0.7 bar mialem akurat rozmiar mniejszy, ale to nie wazne miesa od felgi tez duzo bylo. ja to robilem cisnienie ledwo ledwo, na oko tak ze jak auto sie toczylo to widac bylo jak sie lekko zalamywala -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 11:03
Post
#1127
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa |
na det 2 tez sie da zrobic procedurę chyba
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 13:06
Post
#1128
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Nie . Na Det3 też nie...
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 13:09
Post
#1129
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
tak jest nie mam bladego pojecia powodzenia Nie masz pisząc cały czas te same nic nie wnoszące czepiające sie posty.. -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 13:18
Post
#1130
|
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 19 October 2010 |
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 13:27
Post
#1131
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
Nie masz pisząc cały czas te same nic nie wnoszące czepiające sie posty.. widzialem Twe starty i twierdze ze byly slabe, nie czepiam tylko stwierdzam fakty... idac tym tropem i technika startu, zalozysz kola z kombajnu i rowniez start bedzie z duupy juz Cie nie denerwuje Specu nic nie wnoszacymi postami -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 14:25
Post
#1132
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Słabe ale lepsze niz twoje i na tym zakończmy
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 14:30
Post
#1133
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
da sie nawet na det2. troche lutowania + czyjnik pod pedał sprzęgła Źle się wyraziłem, u mnie się nie da bo w miejscu procedury u mnie jest zrobiona odcinka (komputer jest bez) -------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 15:01
Post
#1134
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 14 June 2010 Skąd: śląsk Imielin |
ja wszystko co sie da w samochodzie związane ze startem staram sie wspomóż elektroniką procedury startu itp, jak to mówią człowiek jest omylny idealnie nikt nie bedzie jezdzil, a elektronika nam w tymo pomaga
-------------------- Corsa A R32 Turbo Street FWD
2013 Bemowo ET: 11:43 217km/h Rekord Polski do 2015 2012 Ełk ET 11:67 212km/h 2012 Rudniki ET: 11:75 213km/h |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 15:12
Post
#1135
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Racja racja zbieram $
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 17:18
Post
#1136
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 06 July 2007 Skąd: slask :) Racibórz/Rybnik |
ale chwila chwila przeciez to jest N/A , ja robiac launcha z turbina robie to tylko po to zeby ladowac 0,5 bara przed starem aby szerokie kapcie nie zmulila a turbo juz mialo swoje obroty , po co u ciebie sie taka procedura przyda skoro i tak mega kopie na starcie? nie widzialem przejazdu bo mnie nie bylo ale skoro ci kopie pozniej to moze lepiej kontrola trakcji...
-------------------- 2011 SSS -> W-ce mistrz RWD DRAG , Bemowo ET - 12,89 (mat suszarka)
2011 bigbmw -> 1 miejsce King of BMW - ET: 12,51 (mat suszarka) (urwane 0,3sek) 2012 sss Ełk -> ET: 12,01 (mat suszarka) (urwane 0,5sek) 2013 sss Kamień Ś. -> ET 11,2 (mat suszarka pocięta :P ) (urwane 0,8sek i napędy też :P) 2015 automaster -> ET 12,2 Najszybszy Lotus 7 w pl. 2016 k64 DragGirl -> ŻONA w BMW TURBO !!! :) e46 m50 608KM 800nM Go Babe GO ! :) dyno: 740KM 1000nM seria wałki - m50 3.0 nowy projekt - sie robi czasem :P performance.k64.pl turbo replki i orginalne gt35 gt30 gt28 ... repliki, BMW TURBO zestawy , wastegate, blow off ... |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 18:06
Post
#1137
|
|
|
Super User Dołączył: Mon, 26 May 2003 Skąd: Wrocław |
ale chwila chwila przeciez to jest N/A , ja robiac launcha z turbina robie to tylko po to zeby ladowac 0,5 bara przed starem aby szerokie kapcie nie zmulila a turbo juz mialo swoje obroty , po co u ciebie sie taka procedura przyda skoro i tak mega kopie na starcie? nie widzialem przejazdu bo mnie nie bylo ale skoro ci kopie pozniej to moze lepiej kontrola trakcji... jak startujesz z 2 biegu to ciezko naraz gapic sie w lampki startowe i utrzymywac stale obroty 500obr w lewo lub prawo to albo bedzie zmulenie albo zmielenie, ot taka przypadlosc startu z wyzszego biegu -------------------- ET 11.40 Polo 1.8t
2010 1st fwd turbo drag Drag Racing Team Wroclaw |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 18:15
Post
#1138
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 February 2004 Skąd: MIASTO MOCY... WROCŁAW |
Przy takiej mocy i takiej masie powinno robić lepsze czasy...
-------------------- Fuel Games Part I am 21.05.2011 Rothenburg 1/4 ET 13,6 SCIERWOLOT
https://picasaweb.google.com/112471818709940932677/SIERRACOSWORTHKOSIARZ http://www.youtube.com/user/Kosiarzzz http://tnij.org/cosworth Mój projekt |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 19:29
Post
#1139
|
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 16 August 2005 Skąd: W-wa |
Kierowca za ciężki...
-------------------- ET 11.58s Mistrz Polski FWD NA 2011r, 2014r, 2015r. 2016r. 2017r. Puchar Polski & King of Poland
Powered by Niuton & Re5pect.pl & Penrite.pl & Syr Garage |
|
|
|
Tue, 24 Apr 2012 - 20:58
Post
#1140
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 02 August 2007 |
jak startujesz z 2 biegu to ciezko naraz gapic sie w lampki startowe i utrzymywac stale obroty 500obr w lewo lub prawo to albo bedzie zmulenie albo zmielenie, ot taka przypadlosc startu z wyzszego biegu a czym to sie rozni od startu z 1 biegu, ustalasz obroty sobie na 4750, trzymasz noge w mijescu i raczej one nie skaczzaa, czy jak to jest? -------------------- corza drei liter 13,2 ET
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 07:21 |