Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
birol
post Fri, 02 Mar 2012 - 13:19
Post #821


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





http://www.facebook.com/photo.php?fbid=397...e=3&theater

Kruććce z gwintem M14x1.5 i przelewowy na gorze M12x1.5. Pasuja do nich wszelkie przejsciówki na JIC etc. - aeorquip, mocal, earl's i cala reszta tego typu: http://re5pect.pl/category/aeroquip-moquip...ic-na-metryczne. Można sobie wiec dobrac co komu potrzeba.
Nie chciałbym tu robic reklamy w temacie, ale jakby ktoś był zainteresowany takim "ustrojstwem" to walic na PW



--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 02 Mar 2012 - 13:19
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
malutkiz
post Sat, 26 May 2012 - 00:07
Post #822


User
Dołączył: Mon, 07 February 2011





[ot] czy tu się coś dzieje?[/ot]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Tue, 16 Jul 2013 - 12:26
Post #823


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





To nie mistrzostwa świata w odgrzewaniu kotletów, chciałem się tylko zapytać jak się skończył jeden z moich ulubionych tematów o audi?
Pzdr
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Tue, 16 Jul 2013 - 12:29
Post #824


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





sęk w tym że do tej pory się nie skończył. Wtajemniczeni doskonale wiedzą czemu.


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Tue, 16 Jul 2013 - 13:29
Post #825


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





czemu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Tue, 16 Jul 2013 - 13:33
Post #826


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





skoro nie wiesz - to znaczy nie jesteś wtajemniczony wink.gif wink.gif
Jak Cowboy będzie chciał napisać, to napisze.


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lightman
post Tue, 16 Jul 2013 - 13:51
Post #827


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006
Skąd: łódzkie





a)brakło kasy
cool.gif mechanik dał ciała
c)?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Tue, 16 Jul 2013 - 15:31
Post #828


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





Mi się wydaje że cowboy kiedyś go skończy, on zawsze podkreślał to że to projekt długoterminowy ... tam były takie graty pokupowane.


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 16 Jul 2013 - 18:13
Post #829


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





jak bedzie sie cos działo to napisze, na razie czekam od jakiegos czasu na zwrot auta, co ma nastąpic na dniach
dodam że w ciągu ostatniego półtora roku nic sie nie zmieniło wiec nie było aktualizacji.. lecz na pewno nie z powodu punktu a) wink.gif

jak tylko cos sie nowego porobi to bedzie update..
zapał troche opadł, VR6/R32T juz na pęczki ale wzdłuznie dalej to rzadkość, zwłaszcza w B2 i ze skrzynią 0B4 wink.gif

bedzie jeszcze cos z tego auta mam nadzieje...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 13 Aug 2014 - 08:57
Post #830


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





wygląda na to że z pomocą Guziora auto niedługo bedzie jezdzić

wielkie podziekowania dla Guziora, za zapał, powiem tak tylko człowiek tak pozytywnie zakrecony mogł zrobić to auto i zrealizowac moje dziwne pomysły i koncepcje

jak wiecie Guzior przywrócił tez do zywych auto Alberta wink.gif

w sumie od grudnia zeszłego roku zaczelismy rozkmine, od stycznia auto jest robione, nie wiem ile le pewnie juz pekło z 700-800 rh

wszystkie najwazniejsze problemy i przeróbki juz za nami, mimo zmian koncepcji

były 4 maglownice, ostatnia docelowa 2 razy poprawiana, mocowanie silnika 3 razy poprawiane, teraz bedzie 3 lapa skrzyni, 3 wersja hamulcy tylnich itd itp

na innych forach cos tam zapodaje, jest tez facebook gdzie na biezaco mozna sledzić postepy

zakres przeróbek jest porazający, nnawet w silniku nie została sie ori miska, mocowanie alternatora itd

plan na wrzesien to odpalenie silnika ma Megasquircie szykowanym przez Łukasza Lamika na seryjnym R32 nawet nie odprezonym (pewnie z 350KM max), w pazdzierniku testy drogowe, potem cała zima na lakierowanie tej kupy złomu i next sezon pełna dzida juz na silniku R30 wink.gif

masa jest szansa ze wyjdzie 1200-1250kg z rozkładem 55 % przód / 45% tył bez kierowcy, z kierowca i pasazerem to nawet pewnie ciut wiecej masy bedzie na tyle


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Wed, 13 Aug 2014 - 09:21
Post #831


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





To trzymam kciuki bo szczerze powiedziawszy myślałem że projekt nie zostanie ukończony wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Wed, 13 Aug 2014 - 12:52
Post #832


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





Naród prosi o fotografie z postępów !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hug
post Wed, 13 Aug 2014 - 19:17
Post #833


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 April 2014





Wiesz.. każdy czeka na jakieś nowe wieści w Twoim projekcie, a Ty robisz updaty na fb. Nie ładnie z Twojej strony. W dodatku jesteś tu modem, a nie na fb którego nie każdy chce mieć. Powodzenia. Piekne auto wyjdzie.


--------------------
Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i
Audi S8D2 Było
KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Wed, 13 Aug 2014 - 19:52
Post #834


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





Skoro temat jest kontynuowany tylko na fb to zamykam wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Aug 2014 - 08:03
Post #835


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





fotki wrzuce tylko sie ogarne, choc prawde mowiąć nie ma za bardzo co wrzucac, gdyz konczymy własnie etap spawania i ciecia wiec nie ma ładnych fotek w ramkach tylko jest mega rzeźba wink.gif

po drugie na tym forum raczej prezentuje sie jakoś tam ukonczone projekty, wiec nie chciałem zanizac poziomu

temat nie jest kontynuowany tylko na FB, bo na forach B2 i APM cos tam wrzucałem ale nie jestem w stanie updateowac na 10 forach, wiec jest tez fanpage na fejsie, którego załozyłem przypadkiem bo mi wyskoczyło okienko czy chce załozyc strone,

po trzecie łatwo sie tam wrzuca fotki nawet z garazu przez telefon, które potem moge linkować, co mi sie z dropboxa na przykład nie udaje ;(

po czwarte tyle juz tu było fotek fajnych czesci ze nie chciałem znowu zaczynac.... zresztą sam zamknąłem temat zeby nie było pytan w stylu kiedy wyjedzie i postanowiłem ze zaktualizuje jak juz bedzie auto jezdzić, no ale skoro jestemy juz w takim moemncie ze konczymy instalacje to mysle ze jest ten moment wink.gif

cały rok 2012 i prawie 2013 auto zapuszczało korzenie na Mazurach a ja byłem pochłoniety budową domu gdyz jak wiadomo kazdy w zyciu musi spłodziić syna (mam juz dwóch) zbudowac dom, posadzić drzewo i zbudowac szybkie auto wink.gif

jakoś w pazdierniku czy listopadzie ubiegłego roku udało mi się sciągnąć ten cały złom i dzieki Olozwirskiemu dogadałem sie z Guziorem zeby zobaczył czy da rade
jak przyjechało to na lawecie to byłem bliski pierdolniecia tego wszystkiego, sprzedania czesci i kupna M3 albo EVO wink.gif

no ale Guzior zaraził mnie swoim optymizmem bo dla niego nie ma rzeczy niemozliwych i zaczeło sie od tego ze skrecilismy silnik ze sprzegłem, trzeba było \"dorobic\" dystans pod zamach, zmienic rozstaw srub, przerobic adapter z VR5, pokominowac z rozrusznikiem i wyszło to wink.gif



no i sie zaczeło od nowa juz czułem ze bedzie dobrze... reszta na fotkach






jakies przednie patyki wink.gif





kolektor ssacy który wydumałem a Guzior wykonał wink.gif















pomiar na flowbench u Dziaka z przepustnicą 75mm



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Aug 2014 - 08:07
Post #836


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





hamulce









dystanse



hamulce tył







porownanie klocka Audi S8D2 i cayenne





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Aug 2014 - 08:11
Post #837


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





cos o chłodnicy w bagazniku którka zajawka





wał z 2.8 24V



nowy silnik z phaetona pod budowe R30





zaluzja tylnej szyby - mega rarytas







spojlerek Zendera



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Aug 2014 - 08:14
Post #838


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





fotele mirco w zakardzie





troche zapasowych drzwi do 2 dooora wink.gif



wał






--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Aug 2014 - 08:17
Post #839


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





camber caster plates które wymysliełm a wykonał Birol







wydumałem tez takie wąsy do Mcphersona











--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Aug 2014 - 08:20
Post #840


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





miskam olejowa na bazie miski touareg i B4 V6











najwiekszy bol dupy ogarniety układ kierowniczy !











na razie chyba wystarczy fotek ? wink.gif

nie chce mi sie wiecej przeklejac z fejsa.. wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 40 41 42 43 44 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 05 September 2025 - 11:01