![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#821
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=397...e=3&theater
Kruććce z gwintem M14x1.5 i przelewowy na gorze M12x1.5. Pasuja do nich wszelkie przejsciówki na JIC etc. - aeorquip, mocal, earl's i cala reszta tego typu: http://re5pect.pl/category/aeroquip-moquip...ic-na-metryczne. Można sobie wiec dobrac co komu potrzeba. Nie chciałbym tu robic reklamy w temacie, ale jakby ktoś był zainteresowany takim "ustrojstwem" to walic na PW -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#822
|
|
User Dołączył: Mon, 07 February 2011 ![]() |
[ot] czy tu się coś dzieje?[/ot]
|
|
|
![]()
Post
#823
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
To nie mistrzostwa świata w odgrzewaniu kotletów, chciałem się tylko zapytać jak się skończył jeden z moich ulubionych tematów o audi?
Pzdr |
|
|
![]()
Post
#824
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
sęk w tym że do tej pory się nie skończył. Wtajemniczeni doskonale wiedzą czemu.
-------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#825
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
czemu?
|
|
|
![]()
Post
#826
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
skoro nie wiesz - to znaczy nie jesteś wtajemniczony
![]() ![]() Jak Cowboy będzie chciał napisać, to napisze. -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#827
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
a)brakło kasy
![]() c)? |
|
|
![]()
Post
#828
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
Mi się wydaje że cowboy kiedyś go skończy, on zawsze podkreślał to że to projekt długoterminowy ... tam były takie graty pokupowane.
-------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#829
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jak bedzie sie cos działo to napisze, na razie czekam od jakiegos czasu na zwrot auta, co ma nastąpic na dniach
dodam że w ciągu ostatniego półtora roku nic sie nie zmieniło wiec nie było aktualizacji.. lecz na pewno nie z powodu punktu a) ![]() jak tylko cos sie nowego porobi to bedzie update.. zapał troche opadł, VR6/R32T juz na pęczki ale wzdłuznie dalej to rzadkość, zwłaszcza w B2 i ze skrzynią 0B4 ![]() bedzie jeszcze cos z tego auta mam nadzieje... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#830
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wygląda na to że z pomocą Guziora auto niedługo bedzie jezdzić
wielkie podziekowania dla Guziora, za zapał, powiem tak tylko człowiek tak pozytywnie zakrecony mogł zrobić to auto i zrealizowac moje dziwne pomysły i koncepcje jak wiecie Guzior przywrócił tez do zywych auto Alberta ![]() w sumie od grudnia zeszłego roku zaczelismy rozkmine, od stycznia auto jest robione, nie wiem ile le pewnie juz pekło z 700-800 rh wszystkie najwazniejsze problemy i przeróbki juz za nami, mimo zmian koncepcji były 4 maglownice, ostatnia docelowa 2 razy poprawiana, mocowanie silnika 3 razy poprawiane, teraz bedzie 3 lapa skrzyni, 3 wersja hamulcy tylnich itd itp na innych forach cos tam zapodaje, jest tez facebook gdzie na biezaco mozna sledzić postepy zakres przeróbek jest porazający, nnawet w silniku nie została sie ori miska, mocowanie alternatora itd plan na wrzesien to odpalenie silnika ma Megasquircie szykowanym przez Łukasza Lamika na seryjnym R32 nawet nie odprezonym (pewnie z 350KM max), w pazdzierniku testy drogowe, potem cała zima na lakierowanie tej kupy złomu i next sezon pełna dzida juz na silniku R30 ![]() masa jest szansa ze wyjdzie 1200-1250kg z rozkładem 55 % przód / 45% tył bez kierowcy, z kierowca i pasazerem to nawet pewnie ciut wiecej masy bedzie na tyle -------------------- |
|
|
![]()
Post
#831
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
To trzymam kciuki bo szczerze powiedziawszy myślałem że projekt nie zostanie ukończony
![]() |
|
|
![]()
Post
#832
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
Naród prosi o fotografie z postępów !
|
|
|
![]()
Post
#833
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 April 2014 ![]() |
Wiesz.. każdy czeka na jakieś nowe wieści w Twoim projekcie, a Ty robisz updaty na fb. Nie ładnie z Twojej strony. W dodatku jesteś tu modem, a nie na fb którego nie każdy chce mieć. Powodzenia. Piekne auto wyjdzie.
-------------------- Audi S8D4 Będzie
Audi S8D3 Jest i Audi S8D2 Było KTM 660 supermoto, KTM pro50 :) Panonia z koszem , Jeep 4.0, passeratdi i kilka kosiarek :D |
|
|
![]()
Post
#834
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
Skoro temat jest kontynuowany tylko na fb to zamykam
![]() |
|
|
![]()
Post
#835
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
fotki wrzuce tylko sie ogarne, choc prawde mowiąć nie ma za bardzo co wrzucac, gdyz konczymy własnie etap spawania i ciecia wiec nie ma ładnych fotek w ramkach tylko jest mega rzeźba
![]() po drugie na tym forum raczej prezentuje sie jakoś tam ukonczone projekty, wiec nie chciałem zanizac poziomu temat nie jest kontynuowany tylko na FB, bo na forach B2 i APM cos tam wrzucałem ale nie jestem w stanie updateowac na 10 forach, wiec jest tez fanpage na fejsie, którego załozyłem przypadkiem bo mi wyskoczyło okienko czy chce załozyc strone, po trzecie łatwo sie tam wrzuca fotki nawet z garazu przez telefon, które potem moge linkować, co mi sie z dropboxa na przykład nie udaje ;( po czwarte tyle juz tu było fotek fajnych czesci ze nie chciałem znowu zaczynac.... zresztą sam zamknąłem temat zeby nie było pytan w stylu kiedy wyjedzie i postanowiłem ze zaktualizuje jak juz bedzie auto jezdzić, no ale skoro jestemy juz w takim moemncie ze konczymy instalacje to mysle ze jest ten moment ![]() cały rok 2012 i prawie 2013 auto zapuszczało korzenie na Mazurach a ja byłem pochłoniety budową domu gdyz jak wiadomo kazdy w zyciu musi spłodziić syna (mam juz dwóch) zbudowac dom, posadzić drzewo i zbudowac szybkie auto ![]() jakoś w pazdierniku czy listopadzie ubiegłego roku udało mi się sciągnąć ten cały złom i dzieki Olozwirskiemu dogadałem sie z Guziorem zeby zobaczył czy da rade jak przyjechało to na lawecie to byłem bliski pierdolniecia tego wszystkiego, sprzedania czesci i kupna M3 albo EVO ![]() no ale Guzior zaraził mnie swoim optymizmem bo dla niego nie ma rzeczy niemozliwych i zaczeło sie od tego ze skrecilismy silnik ze sprzegłem, trzeba było \"dorobic\" dystans pod zamach, zmienic rozstaw srub, przerobic adapter z VR5, pokominowac z rozrusznikiem i wyszło to ![]() no i sie zaczeło od nowa juz czułem ze bedzie dobrze... reszta na fotkach ![]() ![]() jakies przednie patyki ![]() ![]() ![]() kolektor ssacy który wydumałem a Guzior wykonał ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() pomiar na flowbench u Dziaka z przepustnicą 75mm ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#836
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hamulce
![]() ![]() ![]() ![]() dystanse ![]() hamulce tył ![]() ![]() ![]() porownanie klocka Audi S8D2 i cayenne ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#837
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cos o chłodnicy w bagazniku którka zajawka
![]() ![]() wał z 2.8 24V ![]() nowy silnik z phaetona pod budowe R30 ![]() ![]() zaluzja tylnej szyby - mega rarytas ![]() ![]() ![]() spojlerek Zendera ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#838
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
fotele mirco w zakardzie
![]() ![]() troche zapasowych drzwi do 2 dooora ![]() ![]() wał ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#839
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
camber caster plates które wymysliełm a wykonał Birol
![]() ![]() ![]() wydumałem tez takie wąsy do Mcphersona ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#840
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
miskam olejowa na bazie miski touareg i B4 V6
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() najwiekszy bol dupy ogarniety układ kierowniczy ! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() na razie chyba wystarczy fotek ? ![]() nie chce mi sie wiecej przeklejac z fejsa.. ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 05 September 2025 - 11:01 |