Shoutbox 0 nowych PW 



90 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
cowboy
post Thu, 15 Oct 2009 - 11:24
Post #1


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





MODEL: Audi 80, model B2 (poliftowy) rocznik 1985, sedan 2 drzwiowy, quattro

Modyfikacje

Silnik: 3.2 VR6 24V tzw R32

wał 2.8 - obnizona pojemnośc na 3.0L czyli R30
turbina chinska replika Garret GT35/40 na twinscrollu (k64)
wastegate TIAL 44mm V clamp
wtryski 6x850ccm
pompa bosch 044 x2 + pompa pomiedzy bak i swirlpot 6Bar
czujnik flexfuel pod E85
sterowanie Megasquirt - strojenie Łukasz Lamik - dwie mapy na rózne paliwa
wskaźniki DEFI (obrotomierz, boost, cisnienie oleju) + Defi link display (temp wody) + EGT + tablet i MSDASH via bluetooth

Układ dolotowy: customowy kolektor ssący dwukomorowy, FMIC najwiekszy dostepny, dolot 3 calowy, przepustnica z mustanga 75mm

Układ wydechowy: cały wydech 3 calowy owiniety bandazem termicnym, wydech z boku przed lewym tylnym kołem , kolektor pod twin scrolla z wykorzystaniem dwóch seryjnych żeliwnych kolektorów 3-1

Układ chłodzenia: customowa chłodnica z wentylatorami umieszczona w bagażniku

UKŁAD NAPĘDOWY:
skrzynia biegów TYP 0B4 torsen 40/60, potrójne sychronizatory, 500NM gwaranatowe przez fabrykę, 15cm silnik bliżej kierowcy poprzez przesuniecie mocowania półosi przednich
dyfer 3,89 CAU z audi B4 coupe AHH
półosie custom mocne, wa skracaył, tylne sanki, amortyzatory, dyfer

ZAWIESZENIE:
przekładnia kierownicza z audi S4 C4
konwersja na 5x112
zawieszenie gwintowane H&R / Bilstein B8
komplet rozpórek góra, dół, polurietany, aluminiowe tuleje wózków itd
klatka bezpieczeństwa pełna - IRECO Motorsport
poszerzenie auta o około 10cm
camber /caster plates - customowe wykonanie wg własnego pomysłu: regulacja kąta pochylenia (negatywu) oraz kąta wyprzedzenie sworznia zwrotnicy
felgi 7,5J x 17 compomotive MO1776
dystanse z przejściem z 5x112 na 5x114,4 na szpilki

hamulce:
przód: 345/32 z dużym zaciskiem 6-tłoczkowym brembo (touareg 17ZR)
tył: 330/22 zaciski 4 tłoczkowe (cayenne)

BODY KIT:
replika poszerzeń z audi B2 eksponowanego w Audi Museum Mobile (Bergmeister / Novak) - wykonanie na bazie oryginalnych form SCHMIDT GFK
maska sport quattro replika - AP Motorsport
przeróbka frontu na przedliftowy (lampy, grill)
usunięcie zderzaków
przebudowa tyłu pod dyfuzor
spojler tylny zender

PODZIĘKOWANIA:
olozwirski który jest ojcem chrzestnym tego projektu ! za niesamowite wsparcie merytoryczne, cenne uwagi i pomoc !

Guzior za ograniecie tej kupy złomu wink.gif















--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 15 Oct 2009 - 11:24
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
maxZ
post Thu, 15 Oct 2009 - 12:25
Post #2


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 November 2006
Skąd: Warszawa/Poznan





To ja jako pierwszy. Chciałem powiedzieć że od dawna czekałem na to aż wreszcie opublikujesz swój projekt. Teraz stałem kibicem projektu!


--------------------
___/==\*/==\___\ 75 nowy nabytek, wymaga trochę pracy

(Oo( =I= )oO) 123 perfect condition
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihau_dst
post Thu, 15 Oct 2009 - 12:33
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 01 December 2004
Skąd: DW





jako fanatyk marki trzymam mocno kciuki!! jeśli wyjdzie Ci choć w części tak fajny jak na vt to... wub.gif


--------------------
Only in a JEEP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ali-En
post Thu, 15 Oct 2009 - 12:56
Post #4


Frequent User
Dołączył: Thu, 05 July 2007
Skąd: Opole





Plan ambitny ale przemyślany. Z niecierpliwością czekam na relacje z prac.


--------------------
CRX ED9 --> sold
CRX EE8 --> sold
C36 AMG --> sold
Sunny GTI-R --> sold
Sunny GTI Neo VVL --> new toy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 15 Oct 2009 - 13:21
Post #5


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Ali-En @ Thu, 15 Oct 2009 - 12:56) *
Plan ambitny ale przemyślany. Z niecierpliwością czekam na relacje z prac.


no niby dużo rozkminione, czytałem różne fora, studiowałem etke z pół roku ale wiem że nie bedzie łatwo i różowo

z samymi piastami 5x112 sie paluje ze 3 tygodnie... na tyle są 33 frezy w przegubie, a na przodzie 38...
pasują z A4 bo były własnie 2 wersje 33 frezy (silniki R4) i 38 frezów (silniki V6), jednakze zmienia się ET...
o ile na przodzie i tak bede zamawiał adaptery to na tyle tez to skomplikuje sprawę..
na tył trzeba wrzucić jakiś cienki stabilizator bo mam napędy z sedana..

a gdzie jeszcze skracanie wału, pewnie coś jeszcze nie tak z półosiami bedzie, milion pierdół po drodze, bo to czy tamto nie pasuje...
na szczescie dawca jest kompletny bo jest cała wiązka elektryczna... pedały, ECU , immo, bezpieczniki, stacyjka, kluczyk wiec w teorii to powinno działać ...

założenia jak zwykle duże i ambitne, a pewnie okaze się że nie w maju tylko we wrzesniu i nie 100 złotych tylko 300
ale nie mam cisnienia, to auto nigdy nie bedzie sprzedawane, mam czas na to żeby mi nerwów napsuło..
lakier bedzie tylko na zewnątrz nowy bo ten tornadorot z audi i vw strasznie matowieje na słońcu
zobaczymy... nawet jak w przyszłym roku bedzie tylko n/a to juz bedzie dla mnie sukces, wazne zeby wszystko z zawiasem, heblami i napedami oraz bodykitem było OK i auto jakoś bezawaryjnie jeździło..



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomp
post Thu, 15 Oct 2009 - 13:52
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Katowice





Zerwałeś mi cycki tym projektem... Bardzo, bardzo fajny wybór budy, super, że nie poszedłeś na łatwiznę. Trzymam kciuki


--------------------
"The smarter you play, the luckier you'll be"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
LCQ
post Thu, 15 Oct 2009 - 14:01
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Sat, 06 January 2007
Skąd: to wiesz?





ładnie, kombinuj, kombinuj, ciekawy projekt, fajnie jakby to jeszcze nieźle skręcało, powodzenia w grzebaniu!

P.S.1 jakie przeznaczenie samochodu?(1/4,wypadny na tor itd) czy ogólnie?

P.S.2 możliwe że na przyszły sezon, "ktoś" zrobi podobny projekt z uturbionym 6cylindrowcem wink.gif


--------------------
V8 kompressor & V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DeS
post Thu, 15 Oct 2009 - 14:21
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Thu, 30 January 2003
Skąd: Warszawa





Gratuluję pomysłu, jest naprawdę nietuzinkowy i mimo mojego początkowego sceptycyzmu naprawdę mi się podoba! Gratulacje! cool.gif

Moda na B2q trwa, budują lub planują się różne wynalazki. Różne nadwozia, różne silniki, ale napęd zostaje taki sam kfatro. biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif

Trzeba będzie zrobić za jakiś czas meeting pokemonów zrobionych na bazie B2q laugh.gif


--------------------
S2 Coupe, A4 B5 Avant TDi, Coupe quattro B2, 200 Turbo quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 15 Oct 2009 - 14:22
Post #9


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(LCQ @ Thu, 15 Oct 2009 - 14:01) *
P.S.1 jakie przeznaczenie samochodu?(1/4,wypadny na tor itd) czy ogólnie?

ogólnie zloty, czyli realizacja własnych marzeń, ale pomysł jest żeby skręcało..
może pojeżdże troche na rozecie w Wróblem jak sie zejdzie poniżej 1.20 to moze sie kiedyś na forumowy TA wybiore do Poznania
jakieś zawody na 1/4 tez chciałbym odwiedzić jeżeli pojawi się moc rzędu 400KM

CYTAT(LCQ @ Thu, 15 Oct 2009 - 14:01) *
P.S.2 możliwe że na przyszły sezon, "ktoś" zrobi podobny projekt z uturbionym 6cylindrowcem wink.gif

bardzo fajnie, jak widać VRy po uturbieniu dają radę, generalnie są nie do zajechania, i mimo swoich wad (głowica) są IMO niezłą alternatywą do widlastych silników dość kosztownych w krzesaniu mocy
idealna bazą byłaby S4 z rozwalonym silnikiem (bo wszystko juz jest gotowe)
zresztą 034 motorsport juz zaczyna powoli sprzedawać to jako niemalże kity plug&play:
http://www.034motorsport.com/index.php?cPa...l6agn8a17csnqo2
jakieś zainteresowane jest na audizine, jak pisałem pare aut sie w USA buduje:
http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=286716

ja juz byłem praktycznie zdecydowany w zasadzie na V8 z S4 B6/B7 ale po zważeniu silnika VR6 ostatecznie wróciłem do koncepcji VRa, jako bardziej rozwojowej,
kolejną zaletą silnika VR6 to że jest krótki (w zamysle miał sie mieścić w poprzek przecież) bo jest niewiele dłuższy od R4 czy V8, co ma znaczenie gdy silnik wisi przed przednią osią - np. R5 2.2T kończy się na pasie przednim, a tu licze że wejdzie jakoś chłodnica i FMIC
udało się kupić pewny silnik w dobrej cenie, wiec decyzja była szybka... czy bede załował zobaczymy, jedno jest pewne, wsadzenie V8 do budy B2 jest juz można powiedzieć opykane, a tu bedzie mnóstwo problemów


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Thu, 15 Oct 2009 - 15:20
Post #10


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





no to na przyszły sezona bedą 2 fajne nowe B2 w PL, tylko ta druga Coupe
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Thu, 15 Oct 2009 - 15:35
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Świetny projekt ,czeka Cię kupa roboty ale jak skończysz będziesz mistrzu biggrin.gif. Uwielbiam (pewnie nie tylko ja tongue.gif) takie pionierskie projekty.
Jestem bardzo ciekawy jak będzie skręcać.
Będę uważnie śledził temat.
Pozdrawiam i życzę wytrwałości


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Szydło
post Thu, 15 Oct 2009 - 16:57
Post #12


Frequent User
Dołączył: Wed, 02 September 2009
Skąd: WWY





OMG zapowiada się świetny projekt, trzymam kciuki. Powodzenia!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Fri, 16 Oct 2009 - 09:15
Post #13


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





Mi również się podoba, tym bardziej że sam jestem na etapie budowy pionierskiego projektu z nieco innej bajki. Dużo z tego jest przyjemności, ale i męka jest nieziemska. Powodzenia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Fri, 16 Oct 2009 - 11:59
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





fajny projekt, czeka cie duzo pracy...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
art...
post Fri, 16 Oct 2009 - 12:59
Post #15


Super User
Dołączył: Thu, 20 March 2003
Skąd: Warszawa/Poznań





REWELACJA swoją drogą gdyby mnie ktoś wcześniej zapytał to obstawiał bym 3B albo ABY pod maską ale bardzo mi się podoba ten projekt.


--------------------
MB W202
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dziku
post Fri, 16 Oct 2009 - 13:07
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Cowboy, i inni obeznani w temacie, czy quattro w b2 miało inna bude niz fwd? W sensie podłoga z tyłu, tunel itp?

i drugie pytanie z jakiej wersji to jest przód:


Projekt genialny.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Fri, 16 Oct 2009 - 15:43
Post #17


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





Zacny projekt !! Będę obserwował rozwój prac ehhe bo mój niedorozwinięty brat choruje na coś takiego ... pozatym stare quattro mają to coś


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jendrek e-30
post Fri, 16 Oct 2009 - 19:44
Post #18


Super User
Dołączył: Mon, 15 January 2007
Skąd: warszawa





Pięknie to będzie wyglądać zacnie bym naweet powiedział, a jak psikniesz motor znaczy suszareczka wpadnie blow off zacznie psikać i zacznie jechać to dopiero banan na gębie będzie, wiem coś o tym niedawno ukończyłem u siebie temat silnik. Pytanie z innej beczki jakie koszty takiego body kitu





POZDRO ph34r.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tymon86
post Sat, 17 Oct 2009 - 02:10
Post #19


Super User
Dołączył: Thu, 19 April 2007
Skąd: Ruda Śląska





Podoba mi sie smile.gif Z uwaga bede sledzil projekt.

Chcesz zastosowac steering quickner i rezygnujesz ze wspomagania?


--------------------
Astra F X20XEV 3dHB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gelon
post Sat, 17 Oct 2009 - 07:47
Post #20


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Dla mnie super projekt smile.gif Dużo jeszcze pracy do końca,ale napewno już teraz z górki będzie.Troche żałuje że ja swojej B2 nie robie na grubo,ale niestety większość oszczędności zjada biturbo tongue.gif Powodzenia i cierpliwości bo ta napewno się przyda.


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post

90 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 21 September 2017 - 12:32