![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
MODEL: Audi 80, model B2 (poliftowy) rocznik 1985, sedan 2 drzwiowy, quattro
Modyfikacje Silnik: 3.2 VR6 24V tzw R32 wał 2.8 - obnizona pojemnośc na 3.0L czyli R30 turbina chinska replika Garret GT35/40 na twinscrollu (k64) wastegate TIAL 44mm V clamp wtryski 6x850ccm pompa bosch 044 x2 + pompa pomiedzy bak i swirlpot 6Bar czujnik flexfuel pod E85 sterowanie Megasquirt - strojenie Łukasz Lamik - dwie mapy na rózne paliwa wskaźniki DEFI (obrotomierz, boost, cisnienie oleju) + Defi link display (temp wody) + EGT + tablet i MSDASH via bluetooth Układ dolotowy: customowy kolektor ssący dwukomorowy, FMIC najwiekszy dostepny, dolot 3 calowy, przepustnica z mustanga 75mm Układ wydechowy: cały wydech 3 calowy owiniety bandazem termicnym, wydech z boku przed lewym tylnym kołem , kolektor pod twin scrolla z wykorzystaniem dwóch seryjnych żeliwnych kolektorów 3-1 Układ chłodzenia: customowa chłodnica z wentylatorami umieszczona w bagażniku UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia biegów TYP 0B4 torsen 40/60, potrójne sychronizatory, 500NM gwaranatowe przez fabrykę, 15cm silnik bliżej kierowcy poprzez przesuniecie mocowania półosi przednich dyfer 3,89 CAU z audi B4 coupe AHH półosie custom mocne, wa skracaył, tylne sanki, amortyzatory, dyfer ZAWIESZENIE: przekładnia kierownicza z audi S4 C4 konwersja na 5x112 zawieszenie gwintowane H&R / Bilstein B8 komplet rozpórek góra, dół, polurietany, aluminiowe tuleje wózków itd klatka bezpieczeństwa pełna - IRECO Motorsport poszerzenie auta o około 10cm camber /caster plates - customowe wykonanie wg własnego pomysłu: regulacja kąta pochylenia (negatywu) oraz kąta wyprzedzenie sworznia zwrotnicy felgi 7,5J x 17 compomotive MO1776 dystanse z przejściem z 5x112 na 5x114,4 na szpilki hamulce: przód: 345/32 z dużym zaciskiem 6-tłoczkowym brembo (touareg 17ZR) tył: 330/22 zaciski 4 tłoczkowe (cayenne) BODY KIT: replika poszerzeń z audi B2 eksponowanego w Audi Museum Mobile (Bergmeister / Novak) - wykonanie na bazie oryginalnych form SCHMIDT GFK maska sport quattro replika - AP Motorsport przeróbka frontu na przedliftowy (lampy, grill) usunięcie zderzaków przebudowa tyłu pod dyfuzor spojler tylny zender PODZIĘKOWANIA: olozwirski który jest ojcem chrzestnym tego projektu ! za niesamowite wsparcie merytoryczne, cenne uwagi i pomoc ! Guzior za ograniecie tej kupy złomu ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 15 November 2006 Skąd: Warszawa/Poznan ![]() |
To ja jako pierwszy. Chciałem powiedzieć że od dawna czekałem na to aż wreszcie opublikujesz swój projekt. Teraz stałem kibicem projektu!
-------------------- ___/==\*/==\___\ 75 nowy nabytek, wymaga trochę pracy
(Oo( =I= )oO) 123 perfect condition |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 01 December 2004 Skąd: Suburbicon ![]() |
jako fanatyk marki trzymam mocno kciuki!! jeśli wyjdzie Ci choć w części tak fajny jak na vt to...
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 05 July 2007 Skąd: Opole ![]() |
Plan ambitny ale przemyślany. Z niecierpliwością czekam na relacje z prac.
-------------------- CRX ED9 --> sold
CRX EE8 --> sold C36 AMG --> sold Sunny GTI-R --> sold Sunny GTI Neo VVL --> new toy |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Plan ambitny ale przemyślany. Z niecierpliwością czekam na relacje z prac. no niby dużo rozkminione, czytałem różne fora, studiowałem etke z pół roku ale wiem że nie bedzie łatwo i różowo z samymi piastami 5x112 sie paluje ze 3 tygodnie... na tyle są 33 frezy w przegubie, a na przodzie 38... pasują z A4 bo były własnie 2 wersje 33 frezy (silniki R4) i 38 frezów (silniki V6), jednakze zmienia się ET... o ile na przodzie i tak bede zamawiał adaptery to na tyle tez to skomplikuje sprawę.. na tył trzeba wrzucić jakiś cienki stabilizator bo mam napędy z sedana.. a gdzie jeszcze skracanie wału, pewnie coś jeszcze nie tak z półosiami bedzie, milion pierdół po drodze, bo to czy tamto nie pasuje... na szczescie dawca jest kompletny bo jest cała wiązka elektryczna... pedały, ECU , immo, bezpieczniki, stacyjka, kluczyk wiec w teorii to powinno działać ... założenia jak zwykle duże i ambitne, a pewnie okaze się że nie w maju tylko we wrzesniu i nie 100 złotych tylko 300 ale nie mam cisnienia, to auto nigdy nie bedzie sprzedawane, mam czas na to żeby mi nerwów napsuło.. lakier bedzie tylko na zewnątrz nowy bo ten tornadorot z audi i vw strasznie matowieje na słońcu zobaczymy... nawet jak w przyszłym roku bedzie tylko n/a to juz bedzie dla mnie sukces, wazne zeby wszystko z zawiasem, heblami i napedami oraz bodykitem było OK i auto jakoś bezawaryjnie jeździło.. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Zerwałeś mi cycki tym projektem... Bardzo, bardzo fajny wybór budy, super, że nie poszedłeś na łatwiznę. Trzymam kciuki
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
ładnie, kombinuj, kombinuj, ciekawy projekt, fajnie jakby to jeszcze nieźle skręcało, powodzenia w grzebaniu!
P.S.1 jakie przeznaczenie samochodu?(1/4,wypadny na tor itd) czy ogólnie? P.S.2 możliwe że na przyszły sezon, "ktoś" zrobi podobny projekt z uturbionym 6cylindrowcem ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratuluję pomysłu, jest naprawdę nietuzinkowy i mimo mojego początkowego sceptycyzmu naprawdę mi się podoba! Gratulacje!
![]() Moda na B2q trwa, budują lub planują się różne wynalazki. Różne nadwozia, różne silniki, ale napęd zostaje taki sam kfatro. ![]() ![]() ![]() Trzeba będzie zrobić za jakiś czas meeting pokemonów zrobionych na bazie B2q ![]() -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
P.S.1 jakie przeznaczenie samochodu?(1/4,wypadny na tor itd) czy ogólnie? ogólnie zloty, czyli realizacja własnych marzeń, ale pomysł jest żeby skręcało.. może pojeżdże troche na rozecie w Wróblem jak sie zejdzie poniżej 1.20 to moze sie kiedyś na forumowy TA wybiore do Poznania jakieś zawody na 1/4 tez chciałbym odwiedzić jeżeli pojawi się moc rzędu 400KM P.S.2 możliwe że na przyszły sezon, "ktoś" zrobi podobny projekt z uturbionym 6cylindrowcem ![]() bardzo fajnie, jak widać VRy po uturbieniu dają radę, generalnie są nie do zajechania, i mimo swoich wad (głowica) są IMO niezłą alternatywą do widlastych silników dość kosztownych w krzesaniu mocy idealna bazą byłaby S4 z rozwalonym silnikiem (bo wszystko juz jest gotowe) zresztą 034 motorsport juz zaczyna powoli sprzedawać to jako niemalże kity plug&play: http://www.034motorsport.com/index.php?cPa...l6agn8a17csnqo2 jakieś zainteresowane jest na audizine, jak pisałem pare aut sie w USA buduje: http://www.audizine.com/forum/showthread.php?t=286716 ja juz byłem praktycznie zdecydowany w zasadzie na V8 z S4 B6/B7 ale po zważeniu silnika VR6 ostatecznie wróciłem do koncepcji VRa, jako bardziej rozwojowej, kolejną zaletą silnika VR6 to że jest krótki (w zamysle miał sie mieścić w poprzek przecież) bo jest niewiele dłuższy od R4 czy V8, co ma znaczenie gdy silnik wisi przed przednią osią - np. R5 2.2T kończy się na pasie przednim, a tu licze że wejdzie jakoś chłodnica i FMIC udało się kupić pewny silnik w dobrej cenie, wiec decyzja była szybka... czy bede załował zobaczymy, jedno jest pewne, wsadzenie V8 do budy B2 jest juz można powiedzieć opykane, a tu bedzie mnóstwo problemów -------------------- |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
no to na przyszły sezona bedą 2 fajne nowe B2 w PL, tylko ta druga Coupe
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Świetny projekt ,czeka Cię kupa roboty ale jak skończysz będziesz mistrzu
![]() ![]() Jestem bardzo ciekawy jak będzie skręcać. Będę uważnie śledził temat. Pozdrawiam i życzę wytrwałości -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 02 September 2009 Skąd: WWY ![]() |
OMG zapowiada się świetny projekt, trzymam kciuki. Powodzenia!
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
Mi również się podoba, tym bardziej że sam jestem na etapie budowy pionierskiego projektu z nieco innej bajki. Dużo z tego jest przyjemności, ale i męka jest nieziemska. Powodzenia.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
fajny projekt, czeka cie duzo pracy...
-------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 20 March 2003 Skąd: Warszawa/Poznań ![]() |
REWELACJA swoją drogą gdyby mnie ktoś wcześniej zapytał to obstawiał bym 3B albo ABY pod maską ale bardzo mi się podoba ten projekt.
-------------------- MB W202
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Zacny projekt !! Będę obserwował rozwój prac ehhe bo mój niedorozwinięty brat choruje na coś takiego ... pozatym stare quattro mają to coś
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Mon, 15 January 2007 Skąd: warszawa ![]() |
Pięknie to będzie wyglądać zacnie bym naweet powiedział, a jak psikniesz motor znaczy suszareczka wpadnie blow off zacznie psikać i zacznie jechać to dopiero banan na gębie będzie, wiem coś o tym niedawno ukończyłem u siebie temat silnik. Pytanie z innej beczki jakie koszty takiego body kitu
POZDRO ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 19 April 2007 Skąd: Ruda Śląska ![]() |
Podoba mi sie
![]() Chcesz zastosowac steering quickner i rezygnujesz ze wspomagania? -------------------- Astra F X20XEV 3dHB
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Dla mnie super projekt
![]() ![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 04 October 2023 - 18:00 |