![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
To chyba HX35 wiszą takie na alledrogo.
W połączeniu z VR będzie gruby bałagan robiła ![]() -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jaki to Holset i ile dudków Cię kosztował? hx35, kompresor 60lbs/min, zeliwo 16cm2 ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
To chyba HX35 wiszą takie na alledrogo. [ot]Dawaj przykłady, bo ja nie mogę się ich doszukać ![]() p.s. Cowboy - to żeliwo 16cm nie będzie za duże? -------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jesli zdecyduje sie je załozyc to nie bedzie.
W 2.2 wstawalo przy 4000 bez uzywania twin scrolla i to w HX40. Zreszta Cowboy juz ma kupione żeliwo 12cm. Cowboy - mam doslownie identyczna (ksztal, flansze itp) goraca muszle teraz na swoim zalozoną. Ja bym ryzykował i turbił go na tym żeliwie... Chyba jak wstanie kolo 3000 to bedzie w porządku? -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
p.s. Cowboy - to żeliwo 16cm nie będzie za duże? dlatego mam kupione nowe zeliwo 12cm non wastegated na tą okoliczność ![]() podobno z 16cm2 w silniku 2.2T (kolektor bez twinscrolla) wstawało przy 4000 z drugiej strony BRT pisał że 12cm było za małe w silniki 2.5 przy 7000 rpm... EDIT Jesli zdecyduje sie je załozyc to nie bedzie. W 2.2 wstawalo przy 4000 bez uzywania twin scrolla i to w HX40. Zreszta Cowboy juz ma kupione żeliwo 12cm. Cowboy - mam doslownie identyczna (ksztal, flansze itp) goraca muszle teraz na swoim zalozoną. Ja bym ryzykował i turbił go na tym żeliwie... Chyba jak wstanie kolo 3000 to bedzie w porządku? dla mnie bedzie OK jesli pełny ogień bedzie w przedziale 3500-7000 rpm wydaje mi się że na twinscrollu w silniku 2.8 VR6 24V bedzie spokojnie budzić się przy 3500, co prawda jest to duża locha ale nie az tak ogromna wielkiego ryzyka nie bedzie, jeśli bedzie słabo wstawać to żeliwa róznią sie tylko wyjściem na dowpipe 16 ma flansze na 4 śruby, 12 ma na Vclampa -------------------- |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT z drugiej strony BRT pisał że 12cm było za małe w silniki 2.5 przy 7000 rpm... Ale do boostow ponad 1 bar -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 06 February 2005 Skąd: Długołęka ![]() |
cowboy zajrzyj do RONALA - maja nowe felunie RONAL AERO właśnie w stylu turbo, niestety z czarnym paskiem zamiast pełnej polerki
![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 ![]() |
U mnie wstaje około 4tyś więc u Ciebie na twin scrolu będzie napewno lepiej.
-------------------- 10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Ale do boostow ponad 1 bar chcąc wykorzystać potencjał tej turbiny i możliwości seryjnego dołu (~450KM) trzeba bedzie dmuchać 1,1-1,2 Bara do 6500-7000 rpm cowboy zajrzyj do RONALA - maja nowe felunie RONAL AERO właśnie w stylu turbo, niestety z czarnym paskiem zamiast pełnej polerki ![]() w rozmiarze 7-8Jx 16 rozstaw 5x112 ? U mnie wstaje około 4tyś więc u Ciebie na twin scrolu będzie napewno lepiej. ta muszla nie jest taka ogromna, a wloty całkiem niewielkie, wykorzystując w pełni twinscrolla licze że bedzie OK ![]() na początku lutego odbieram sprzęgło od Radzikowskiego no i w koncu w połowie lutego auto jedzie na warsztat ... po 4 miesiącach czekania w końcu powinny pojawić się jakies fajne fotki z postępu prac auto bedzie rezane do najmniejszej śrubki... założenie jest że w wakacje moze coś tam bedą powoli przymiarki do strojenia.. przy okazji czy coś z VAG-a (moze jakies V8) ma przepływkę 4 cale ? taki wlot ma turbina więc nie chciałbym zakładać restrykcji.. i drugie pytanie czy przepływka moze być zaraz przy wlocie do turbiny, czyli praktycznie pomiędzy stożkiem, a turbiną ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Czy podczas strojenie nie lepiej pozbyc sie przyplywki?
Zreszta sprawdze swoja co lezy w garazu. Chyba miala cos kolo 90mm -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Czy podczas strojenie nie lepiej pozbyc sie przyplywki? Zreszta sprawdze swoja co lezy w garazu. Chyba miala cos kolo 90mm ja chce się stroic na seryjnym ECU + mam EBC Apexi AVCR do sterowania sobie doładowaniem, więc chcę zachować przepływkę skoro wlot do turbiny jest duzy, to trzeba dużą przepływkę coby jej łatwo nie zamknąc ![]() 90mm to 3,5 cala... (4 cale to 10,16cm) o ile dobrze pamietam seryjnie w 2.8 VR6 24V jest 3,5 albo 3,75 cala średnica przepływki guzior: mam jeszcze mam pytanie, czy wyjmując ten pierścien segera można sobie dowolnie obracać muszlę zimną w HX35? chciałbym się upewnić ? ![]() czy to zweżenie to restryktor - ten otwór wewnątrz ma około 2-3mm ![]() dorzucam jeszzce kilka fotek jakby ktos był zainteresowany HX35 ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 04 May 2006 Skąd: Zambrów ![]() |
na seryjnym ecu mozna tez wystroic bez przeplywki
|
|
|
![]()
Post
#93
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT ja chce się stroic na seryjnym ECU + mam EBC Apexi AVCR do sterowania sobie doładowaniem, więc chcę zachować przepływkę Chcialem napisac to samo co aw69 CYTAT guzior: mam jeszcze mam pytanie, czy wyjmując ten pierścien segera można sobie dowolnie obracać muszlę zimną w HX35? chciałbym się upewnić ? Tak. Uwazaj tylko, jak bedzie go zapinal, bo ma tak jebcza sile, ze jak strzeli jest w stanie polamac aluminium ![]() CYTAT czy to zweżenie to restryktor - ten otwór wewnątrz ma około 2-3mm Tak. Ani mój HX40 ani hybryda HX35/K26 w srebrnym S4 nie maja restryktora na wlocie. Litwini mowili ze do Holseta go nie trzeba. Jak jednak jest, to musi zostac. -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na seryjnym ecu mozna tez wystroic bez przeplywki można, ale ja na razie opieram sie na poradach Patryka z CS, gdzie zamierzam stroić auto jak na razie sa 2 takie silniki zrobione w PL, i golf CS zrobiony jest na 460KM własnie na ori ECU - ja zamierzam iść tym sprawdzonym szlakiem ![]() skoro mam kompletnego dawce, to wole zachowac ori ECU - z tego powodu wykosztowałem sie np na APEXI zamiast np kupić VEMSa wydaje się logiczne, żeby jesli się da, to bazować na wskazaniach z przepływomierza, skoro jest to jedna z najwazniejszych danych wejściowych w tym silniku nie wiem czy dobrze rozumuje ale mając APEXI to chyba bede sobie potem mógł sterować boostem i zmieniać nastawy na tor lub na drag ? bedzie cięzko to wszystko zieścic ale mam juz wszystko obmyslane, turbina pójdzie jak najbliżej kielicha i powinno się wszystko zmieścić nie wiem tylko czy jak przepływka bedzie zaraz przy wlocie do turbo to ma to jakies znaczenie, czy są tam jakieś zjawiska falowe lub tego typu historie ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
na seryjnym ecu mozna tez wystroic bez przeplywki mozna ale silnik w map sensorem. vr6 takiego nie posiada. -------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 08 December 2008 ![]() |
podalem ci juz ten link na vwgolf http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-B5-95mm-Sport-...=item5ad4cd8489
95mm to juz prawie to o co ci chodzi ps wiem ze to sama obudowa ,ale wklad mozna dac np z rs4 -------------------- 2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN 2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN 2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN |
|
|
![]()
Post
#97
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: OKR ![]() |
Obudowę możesz sobie zrobić z kwasa albo alu na taką średnice jak Ci się podoba.
Patryk poradzi sobie z dostrojeniem tego . -------------------- _mumin_
CTR Tuning 503068298 |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
podalem ci juz ten link na vwgolf http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-B5-95mm-Sport-...=item5ad4cd8489 95mm to juz prawie to o co ci chodzi ps wiem ze to sama obudowa ,ale wklad mozna dac np z rs4 po co mi kawałek rurki plastykowej za 220 EUR ? ![]() Obudowę możesz sobie zrobić z kwasa albo alu na taką średnice jak Ci się podoba. Patryk poradzi sobie z dostrojeniem tego . nie wątpię że Patryk sobie poradzi, tylko sie rozchodzi zeby sie mu przepływka nie zamknęła, jak turbo zaciągnie powietrza na 1 Bar przy 6000 rpm ![]() nie rozkminiałem tego jeszcze z ETKĄ ale strzelam że może coś sie uda zakupić z gamy silników 4.2 V8 na czuja jak coś ma większą pojemność i moc około 340KM (S8, S4, S6) to powinno wydolić ? kilka linków na szybko: http://www.allegro.pl/item891092250_przepl..._079122471.html http://www.allegro.pl/item870585477_przepl...0280217804.html http://www.allegro.pl/item871213914_audi_a...0280218067.html http://www.allegro.pl/item871884768_przepl..._a8_4_2_v8.html -------------------- |
|
|
![]()
Post
#99
|
|
User Dołączył: Mon, 25 April 2005 Skąd: OKR ![]() |
Liczyłes jakie mniej więcej będzie zapotrzebowanie na powietrze silnika w kg/h ?
-------------------- _mumin_
CTR Tuning 503068298 |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Cowboy - napisalem Ci jaka srednica ma/miala moja przeplywka. Jest wlasnie z A8 4.2
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 22:41 |