Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
PCM
post Sat, 23 Jan 2010 - 07:31
Post #81


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





To chyba HX35 wiszą takie na alledrogo.
W połączeniu z VR będzie gruby bałagan robiła biggrin.gif


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 23 Jan 2010 - 07:31
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Sat, 23 Jan 2010 - 08:09
Post #82


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Sat, 23 Jan 2010 - 00:23) *
Jaki to Holset i ile dudków Cię kosztował?


hx35, kompresor 60lbs/min, zeliwo 16cm2





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Sat, 23 Jan 2010 - 08:39
Post #83


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(PCM @ Sat, 23 Jan 2010 - 07:31) *
To chyba HX35 wiszą takie na alledrogo.


[ot]Dawaj przykłady, bo ja nie mogę się ich doszukać wink.gif[/ot]

p.s. Cowboy - to żeliwo 16cm nie będzie za duże?


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 23 Jan 2010 - 08:48
Post #84


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jesli zdecyduje sie je załozyc to nie bedzie.
W 2.2 wstawalo przy 4000 bez uzywania twin scrolla i to w HX40. Zreszta Cowboy juz ma kupione żeliwo 12cm.

Cowboy - mam doslownie identyczna (ksztal, flansze itp) goraca muszle teraz na swoim zalozoną. Ja bym ryzykował i turbił go na tym żeliwie... Chyba jak wstanie kolo 3000 to bedzie w porządku?


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 23 Jan 2010 - 08:50
Post #85


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Flathead @ Sat, 23 Jan 2010 - 08:39) *
p.s. Cowboy - to żeliwo 16cm nie będzie za duże?


dlatego mam kupione nowe zeliwo 12cm non wastegated na tą okoliczność



podobno z 16cm2 w silniku 2.2T (kolektor bez twinscrolla) wstawało przy 4000

z drugiej strony BRT pisał że 12cm było za małe w silniki 2.5 przy 7000 rpm...

EDIT

CYTAT(guzior @ Sat, 23 Jan 2010 - 08:48) *
Jesli zdecyduje sie je załozyc to nie bedzie.
W 2.2 wstawalo przy 4000 bez uzywania twin scrolla i to w HX40. Zreszta Cowboy juz ma kupione żeliwo 12cm.

Cowboy - mam doslownie identyczna (ksztal, flansze itp) goraca muszle teraz na swoim zalozoną. Ja bym ryzykował i turbił go na tym żeliwie... Chyba jak wstanie kolo 3000 to bedzie w porządku?


dla mnie bedzie OK jesli pełny ogień bedzie w przedziale 3500-7000 rpm

wydaje mi się że na twinscrollu w silniku 2.8 VR6 24V bedzie spokojnie budzić się przy 3500, co prawda jest to duża locha ale nie az tak ogromna

wielkiego ryzyka nie bedzie, jeśli bedzie słabo wstawać to żeliwa róznią sie tylko wyjściem na dowpipe 16 ma flansze na 4 śruby, 12 ma na Vclampa


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 23 Jan 2010 - 08:52
Post #86


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
z drugiej strony BRT pisał że 12cm było za małe w silniki 2.5 przy 7000 rpm...

Ale do boostow ponad 1 bar


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pajak2444
post Sat, 23 Jan 2010 - 09:56
Post #87


Frequent User
Dołączył: Sun, 06 February 2005
Skąd: Długołęka





cowboy zajrzyj do RONALA - maja nowe felunie RONAL AERO właśnie w stylu turbo, niestety z czarnym paskiem zamiast pełnej polerki sad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
daniel1d11
post Sat, 23 Jan 2010 - 10:33
Post #88


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





U mnie wstaje około 4tyś więc u Ciebie na twin scrolu będzie napewno lepiej.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 24 Jan 2010 - 10:52
Post #89


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Sat, 23 Jan 2010 - 08:52) *
Ale do boostow ponad 1 bar


chcąc wykorzystać potencjał tej turbiny i możliwości seryjnego dołu (~450KM) trzeba bedzie dmuchać 1,1-1,2 Bara do 6500-7000 rpm

CYTAT(pajak2444 @ Sat, 23 Jan 2010 - 09:56) *
cowboy zajrzyj do RONALA - maja nowe felunie RONAL AERO właśnie w stylu turbo, niestety z czarnym paskiem zamiast pełnej polerki sad.gif


w rozmiarze 7-8Jx 16 rozstaw 5x112 ?

CYTAT(daniel1d11 @ Sat, 23 Jan 2010 - 10:33) *
U mnie wstaje około 4tyś więc u Ciebie na twin scrolu będzie napewno lepiej.


ta muszla nie jest taka ogromna, a wloty całkiem niewielkie, wykorzystując w pełni twinscrolla licze że bedzie OK smile.gif

na początku lutego odbieram sprzęgło od Radzikowskiego no i w koncu w połowie lutego auto jedzie na warsztat ... po 4 miesiącach czekania
w końcu powinny pojawić się jakies fajne fotki z postępu prac
auto bedzie rezane do najmniejszej śrubki...

założenie jest że w wakacje moze coś tam bedą powoli przymiarki do strojenia..

przy okazji czy coś z VAG-a (moze jakies V8) ma przepływkę 4 cale ?

taki wlot ma turbina więc nie chciałbym zakładać restrykcji..

i drugie pytanie czy przepływka moze być zaraz przy wlocie do turbiny, czyli praktycznie pomiędzy stożkiem, a turbiną ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 24 Jan 2010 - 13:54
Post #90


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Czy podczas strojenie nie lepiej pozbyc sie przyplywki?

Zreszta sprawdze swoja co lezy w garazu. Chyba miala cos kolo 90mm


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 24 Jan 2010 - 15:01
Post #91


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Sun, 24 Jan 2010 - 13:54) *
Czy podczas strojenie nie lepiej pozbyc sie przyplywki?

Zreszta sprawdze swoja co lezy w garazu. Chyba miala cos kolo 90mm


ja chce się stroic na seryjnym ECU + mam EBC Apexi AVCR do sterowania sobie doładowaniem, więc chcę zachować przepływkę

skoro wlot do turbiny jest duzy, to trzeba dużą przepływkę coby jej łatwo nie zamknąc smile.gif

90mm to 3,5 cala... (4 cale to 10,16cm)

o ile dobrze pamietam seryjnie w 2.8 VR6 24V jest 3,5 albo 3,75 cala średnica przepływki

guzior: mam jeszcze mam pytanie, czy wyjmując ten pierścien segera można sobie dowolnie obracać muszlę zimną w HX35? chciałbym się upewnić ?



czy to zweżenie to restryktor - ten otwór wewnątrz ma około 2-3mm



dorzucam jeszzce kilka fotek jakby ktos był zainteresowany HX35









--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
aw69
post Sun, 24 Jan 2010 - 15:16
Post #92


Forum Homee
Dołączył: Thu, 04 May 2006
Skąd: Zambrów





na seryjnym ecu mozna tez wystroic bez przeplywki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 24 Jan 2010 - 15:22
Post #93


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
ja chce się stroic na seryjnym ECU + mam EBC Apexi AVCR do sterowania sobie doładowaniem, więc chcę zachować przepływkę

Chcialem napisac to samo co aw69

CYTAT
guzior: mam jeszcze mam pytanie, czy wyjmując ten pierścien segera można sobie dowolnie obracać muszlę zimną w HX35? chciałbym się upewnić ?

Tak. Uwazaj tylko, jak bedzie go zapinal, bo ma tak jebcza sile, ze jak strzeli jest w stanie polamac aluminium smile.gif Ew polamac paluchy. Robert ma u siebie muszle zimna przykrecana na 5 srub. Mniej "bolesne" rozwiaznie.


CYTAT
czy to zweżenie to restryktor - ten otwór wewnątrz ma około 2-3mm

Tak. Ani mój HX40 ani hybryda HX35/K26 w srebrnym S4 nie maja restryktora na wlocie. Litwini mowili ze do Holseta go nie trzeba. Jak jednak jest, to musi zostac.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 24 Jan 2010 - 15:22
Post #94


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(aw69 @ Sun, 24 Jan 2010 - 15:16) *
na seryjnym ecu mozna tez wystroic bez przeplywki


można, ale ja na razie opieram sie na poradach Patryka z CS, gdzie zamierzam stroić auto
jak na razie sa 2 takie silniki zrobione w PL, i golf CS zrobiony jest na 460KM własnie na ori ECU - ja zamierzam iść tym sprawdzonym szlakiem smile.gif
skoro mam kompletnego dawce, to wole zachowac ori ECU - z tego powodu wykosztowałem sie np na APEXI zamiast np kupić VEMSa

wydaje się logiczne, żeby jesli się da, to bazować na wskazaniach z przepływomierza, skoro jest to jedna z najwazniejszych danych wejściowych w tym silniku
nie wiem czy dobrze rozumuje ale mając APEXI to chyba bede sobie potem mógł sterować boostem i zmieniać nastawy na tor lub na drag ?

bedzie cięzko to wszystko zieścic ale mam juz wszystko obmyslane, turbina pójdzie jak najbliżej kielicha i powinno się wszystko zmieścić

nie wiem tylko czy jak przepływka bedzie zaraz przy wlocie do turbo to ma to jakies znaczenie, czy są tam jakieś zjawiska falowe lub tego typu historie ?




--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Sun, 24 Jan 2010 - 15:38
Post #95


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





CYTAT(aw69 @ Sun, 24 Jan 2010 - 15:16) *
na seryjnym ecu mozna tez wystroic bez przeplywki


mozna ale silnik w map sensorem. vr6 takiego nie posiada.


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rafalek114
post Sun, 24 Jan 2010 - 17:47
Post #96


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 08 December 2008





podalem ci juz ten link na vwgolf http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-B5-95mm-Sport-...=item5ad4cd8489

95mm to juz prawie to o co ci chodzi


ps wiem ze to sama obudowa ,ale wklad mozna dac np z rs4


--------------------
2011 - 20vt 635km/725nm by DIGITUN
2014 - 2,0 TFSI na seryjnym K04 402km/505nm by DIGITUN
2014 - 20vt 826km/868nm by DIGITUN
2015 - 2,7 bit 499,5km/568nm (seryjne k04) by DIGITUN
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_mumin_
post Sun, 24 Jan 2010 - 18:27
Post #97


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: OKR





Obudowę możesz sobie zrobić z kwasa albo alu na taką średnice jak Ci się podoba.
Patryk poradzi sobie z dostrojeniem tego .


--------------------
_mumin_
CTR Tuning
503068298
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 24 Jan 2010 - 19:46
Post #98


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rafalek114 @ Sun, 24 Jan 2010 - 17:47) *
podalem ci juz ten link na vwgolf http://cgi.ebay.de/Audi-RS4-B5-95mm-Sport-...=item5ad4cd8489

95mm to juz prawie to o co ci chodzi

ps wiem ze to sama obudowa ,ale wklad mozna dac np z rs4


po co mi kawałek rurki plastykowej za 220 EUR ? wink.gif skoro oryginalnie mam tez 95mm ?

CYTAT(_mumin_ @ Sun, 24 Jan 2010 - 18:27) *
Obudowę możesz sobie zrobić z kwasa albo alu na taką średnice jak Ci się podoba.
Patryk poradzi sobie z dostrojeniem tego .


nie wątpię że Patryk sobie poradzi, tylko sie rozchodzi zeby sie mu przepływka nie zamknęła, jak turbo zaciągnie powietrza na 1 Bar przy 6000 rpm smile.gif

nie rozkminiałem tego jeszcze z ETKĄ ale strzelam że może coś sie uda zakupić z gamy silników 4.2 V8
na czuja jak coś ma większą pojemność i moc około 340KM (S8, S4, S6) to powinno wydolić ?

kilka linków na szybko:
http://www.allegro.pl/item891092250_przepl..._079122471.html
http://www.allegro.pl/item870585477_przepl...0280217804.html
http://www.allegro.pl/item871213914_audi_a...0280218067.html
http://www.allegro.pl/item871884768_przepl..._a8_4_2_v8.html


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
_mumin_
post Sun, 24 Jan 2010 - 21:52
Post #99


User
Dołączył: Mon, 25 April 2005
Skąd: OKR





Liczyłes jakie mniej więcej będzie zapotrzebowanie na powietrze silnika w kg/h ?


--------------------
_mumin_
CTR Tuning
503068298
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sun, 24 Jan 2010 - 22:26
Post #100


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Cowboy - napisalem Ci jaka srednica ma/miala moja przeplywka. Jest wlasnie z A8 4.2


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 3 4 5 6 7 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 22:41