Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 33 34 35 36 37 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
Kefirsky
post Fri, 24 Jun 2011 - 09:13
Post #681


Forum Killer
Dołączył: Mon, 24 March 2003
Skąd: Niepolska





Najkrótszy wał jest w b4 avant quattro, ale będziemy musieli zrobić wał na wymiar. To nie kłopot, mam kilkanaście wałów. Nowa podpora to nie kłopot, bo tunel i tak musi być przebudowany. Mam duże pole manewru.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 24 Jun 2011 - 09:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
chmiel25
post Fri, 24 Jun 2011 - 13:03
Post #682


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: łódź





Kefir najkrótszy wał ma RS2 i A4 b5 do 99 roku ze skrzynia 6 -biegów ( to ten sam wał)
pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Fri, 24 Jun 2011 - 21:23
Post #683


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Wtryski 750cc na E85 sa bardzo male. Na twoim miejscu szedlbym w 1000cc+.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Fri, 24 Jun 2011 - 22:09
Post #684


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Dzięki za odpowiedz, rozumiem że to będzie wał spasowany.
A co z tylnym dyfrem...bo ten z 7a chyba odpada przy tej skrzyni...nadal jest plan na Torsena z V8?
wiecie już jak będą pogodzone przełożenia ? sorry że męczę ale bardzo mnie to ciekawi



G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Fri, 24 Jun 2011 - 22:50
Post #685


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





Dyfer mozna dac z B4 i ciagle jest opcja na torsena. Ciekawe co weekend przyniesie.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 25 Jun 2011 - 21:29
Post #686


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





A90Q:
nie pokazuje wszystkich zakupów wink.gif
wał to tutaj bedzie najmniejszy problem, podobnie jak dyfer 3,89 z wszczepionym torsenem... skrzynia rozdziela 40/60 ale torsen w tylnym dufrze bedzie tez

chmiel25: wał z RS2 akurat oglądałem dzisiaj...jest faktycznie krótki

Hortex51: pamietajmy ze pozostaje na seryjnym dole i nie odprezam silnika, wiec 1 Bar to wszytko... czyli powinno wyjśc koło 400-420KM - 6x750ccm na E85 to bedzie mało ???

olozwirski: dzisiaj zaczelismy rezac wink.gif stopniowo podcinalismy tunel na skrzynie az w koncu stanelo na moim i trzeba było wyciąć cały tunel jak u Nikolasa wink.gif

co wiecej do przezunięcia jest gródź z numerem VIN, praktycznie bedziemy wycinac cały pas

była nerwówka z przekładką... no ale na szczescie zrobilismy mały porting dzwona skrzyni, czeka nas jeszcze pare przeróbek... na tulejkach wyosiowane i troche trzeba bedzie jeszcze dopasować... było ciepło bo to było juz po podcięciu tunelu wink.gif

fotki mam ale słabe, dodatkowo wisze na iplusie...w koncu jak juz przyszła skrzynia razem z silnikem to okazało się że sie VR oparł o firewalla na numerze VIN wink.gif ale to trzeba ładnie odwiercić i odciąc i nie było czasu

generalnie to jak ktoś planował wsadzic skrzynie nowego typu do ulicznego auta..to jak zobaczy fotki to pewnie wymieknie wink.gif na szczescie z maglem chyba nie bedzie tak żle, mając klatke akrurat sie tam wspawa poprzeczke, co ciekawe łapa pod skrzynie wypada akurat pomiedzy stopami klatki przy przednich słupkach - tam jest w oryginale takie duże łoże


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Sun, 26 Jun 2011 - 11:37
Post #687


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





cowboy - dawaj fotki !!


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 26 Jun 2011 - 13:19
Post #688


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Piotrek, podjedź to zobaczysz wink.gif ja pooglądałem Twoje RS2 o i mam pare przemysleń smile.gif jak opykamy temat to pakuj taki sam zestaw do siebie, Kefir bedzie miał juz przetarte szlaki wink.gif

na razie jeszcze trzeba wyciąć gródź i przesunąć pole z VINem z 10cm do tyłu żeby to mniej więcej wyglądało tak:



mnie sie nie podoba łuk i bedzie na prosto i ukosy od kielichów. no ale to Kefir musi troche popracować bo nam silnik musi jeszcze iść około 4-5 cm w tył







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Sun, 26 Jun 2011 - 13:24
Post #689


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(cowboy @ Sun, 26 Jun 2011 - 13:19) *
Piotrek, podjedź to zobaczysz wink.gif ja pooglądałem Twoje RS2 o i mam pare przemysleń smile.gif jak opykamy temat to pakuj taki sam zestaw do siebie, Kefir bedzie miał juz przetarte szlaki wink.gif


mowa o całym zestawie silnik vr6 + skrzynia wink.gif zajadę niedługo smile.gif

Ps u mnie na temat motoru decyzja zapadła już parę miesięcy temu jedynie mogę rozważyć to ze skrzynia tylko czy pod mój motor to podejdzie wink.gif wink.gif


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 26 Jun 2011 - 13:31
Post #690


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





pare fotosów, dużo nie zrobilismy przez popołudnie ale z drugiej strony wiele stało się jasne

na poczatek przymierzyłem koło 17 cali, bo balem sie ze bedzie za duże





wygląda perfekcyjnie, oczywiście powinno jeszcze kilka cm być zglebione ale wneka jeszcze nie pozwala, jest podcięta z zapasem na wywynięcie pod poszerzenie

silnik po przebojach skręcony ze skrzynią



wycięcie tunelu, podcinaliśmy po kawałku aż trzeba było wyciąć cały tunel - widać że jest wyciąte "więcej" pod finalne ustawienie skrzyni



nie dało się ustawić silnika bo trzeba całkiem wyciąć gródź a juz nie starczyło czasu żeby to ładnie odwiercić i porządnie zrobić, w każdym razie widać te 15cm, silnik oparł się głowicą o pole z VINem smile.gif



tu widać jak to wygląda



około 2,5 cm brakuje do ustawiena na fabrykę + jeszcze chcemy cofnać silnik o 1,5 cm, czyli jeszcze bedzie około 4-5cm w tył z silnikiem


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 26 Jun 2011 - 13:34
Post #691


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Z0_RS2 @ Sun, 26 Jun 2011 - 13:24) *
mowa o całym zestawie silnik vr6 + skrzynia wink.gif zajadę niedługo smile.gif

Ps u mnie na temat motoru decyzja zapadła już parę miesięcy temu jedynie mogę rozważyć to ze skrzynia tylko czy pod mój motor to podejdzie wink.gif wink.gif


no to Cie zmartwię, z tym silnikiem co planujesz moze okazać się kolizja z kielichami,
VR jest do tego najlepszy bo stoi pionowo w komorze... zobacz ten projekt URa co wkleiłem fote, musieli postawić do pionu 2.2T... tak więc tylko rzędówki wchodzą w grę, tak na pierwszy rzut oka


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Sun, 26 Jun 2011 - 13:39
Post #692


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(cowboy @ Sun, 26 Jun 2011 - 13:34) *
no to Cie zmartwię, z tym silnikiem co planujesz moze okazać się kolizja z kielichami,


Wchodzi bez stresu problem może tylko się okazać wtedy jak sprężarki pójdą do góry to wydech może wchodzić na kielichy ale jest to do przejścia wink.gif wink.gif

Wracając do twojego auta teraz tylko ciąć spawać i do przodu wink.gif wink.gif


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 26 Jun 2011 - 13:46
Post #693


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Z0_RS2 @ Sun, 26 Jun 2011 - 13:39) *
Wchodzi bez stresu problem może tylko się okazać wtedy jak sprężarki pójdą do góry to wydech może wchodzić na kielichy ale jest to do przejścia wink.gif wink.gif

Wracając do twojego auta teraz tylko ciąć spawać i do przodu wink.gif wink.gif


no nie wiem czy tak bez problemu, widziałem taki projekt w B2 to było juz ciasno, a z nową skrzynią to sie robi masakra, naprawde 15cm to jest zajebiście duzo

pare stron wczesniej wklejałem taką fotę:



niebieska linia to pokazane gdzie sie konczy R5 2.2T, silnik był ustawiony na maksa w tył - około 2,5-3cm był cofnięty wtedy VR , a czerwona linia to jest to co miało być i wyszło smile.gif

ahe, jakby ktoś się natknął na żaluzje do B2 sedana to prosze o info, ja tylko widziałem do coupe, a z sedanów tylko w B1 Dred kiedyś zapodał foty na B2 forumie





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Sun, 26 Jun 2011 - 21:54
Post #694


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





Cowboy - ja bym widział ten twój motor z dwoma sprężarkami wink.gif wink.gif


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Mon, 27 Jun 2011 - 00:19
Post #695


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





CYTAT(Z0_RS2 @ Sun, 26 Jun 2011 - 21:54) *
Cowboy - ja bym widział ten twój motor z dwoma sprężarkami wink.gif wink.gif

A jaka jest przewaga dwoch sprezarek nad twinscrolem?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 27 Jun 2011 - 09:38
Post #696


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Z0_RS2 @ Sun, 26 Jun 2011 - 21:54) *
Cowboy - ja bym widział ten twój motor z dwoma sprężarkami wink.gif wink.gif



ma być MĘSKIE turbo wink.gif

holseta HX35 kupiłem ponad rok temu pod 2.8... teraz mam 3.2 wiec bedzie jeszcze szybciej wstawać... podobno na E85 jeszcze szybciej, czyli spodziewam sie full boostu (tj około 1 Bar) od 3000 rpm
seryjne kolektory 3-1 w VR6 od razu maja naprzemienie zapłony więc wystarczy 2-1 zrobić i jest akurat pod twinscrolla, wiec po co się pałować

cos czuje że to żeliwo 12cm które dokupiłem okaze się zbedne, tak dobrze bedzie wstawać na ori 16cm

no ale to nie problem zeliwo 12 non-wastegated do holseta HX35 to mozna powiedzieć raraytas i chetnie zamienie za żaluzje na tylną szybę wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Mon, 27 Jun 2011 - 12:54
Post #697


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





CYTAT(olozwirski @ Mon, 27 Jun 2011 - 00:19) *
A jaka jest przewaga dwoch sprezarek nad twinscrolem?


Praktycznie żadna wink.gif wink.gif
Zresztą jak pisze cowboy że ma być męsko to niech tak zostanie wink.gif
A co do tych żaluzji jest firma w Niemczech co robi na zamówienie koszt to od 150 do 350 euro


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zoro
post Thu, 30 Jun 2011 - 16:07
Post #698


User
Dołączył: Thu, 26 May 2011
Skąd: Stadnina Koni





No !! fotki są dzieje się widać co nieco pracy przed wami mnóstwo ale serducho już jest walczyć panowie o końcowy efekt ,,wytrwałości''
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Thu, 30 Jun 2011 - 17:48
Post #699


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





E85 wymaga 40% wiekszych wtryskow niz 99 oktanowa benzyna, dla tej samej mocy.
750cc w twoim przypadku moga dochodzic pod 95% DC. Możesz zawsze podniesc ciśnienie na listwie i zredukowac do 90%.

Chlopaki w Norwegii na 2.2T 20v zapinaja 1000cc dla 600KM na etanolu.

Pozdro!


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Thu, 30 Jun 2011 - 19:36
Post #700


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Jak zobaczyłem pierwsze foto to już chciałem dzwonić z gratulacjami, dopiero po chwili zorientowałem się ze to ten ur i R5.
Koło Compomotiva robi robotę...

życzę panowie dużo cierpliwości, jeszcze kupa roboty, ale widać,że macie to już jakoś poukładane.

G


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 33 34 35 36 37 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:57