![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#681
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 24 March 2003 Skąd: Niepolska ![]() |
Najkrótszy wał jest w b4 avant quattro, ale będziemy musieli zrobić wał na wymiar. To nie kłopot, mam kilkanaście wałów. Nowa podpora to nie kłopot, bo tunel i tak musi być przebudowany. Mam duże pole manewru.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#682
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: łódź ![]() |
Kefir najkrótszy wał ma RS2 i A4 b5 do 99 roku ze skrzynia 6 -biegów ( to ten sam wał)
pozdro |
|
|
![]()
Post
#683
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Wtryski 750cc na E85 sa bardzo male. Na twoim miejscu szedlbym w 1000cc+.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#684
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Dzięki za odpowiedz, rozumiem że to będzie wał spasowany.
A co z tylnym dyfrem...bo ten z 7a chyba odpada przy tej skrzyni...nadal jest plan na Torsena z V8? wiecie już jak będą pogodzone przełożenia ? sorry że męczę ale bardzo mnie to ciekawi G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#685
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Dyfer mozna dac z B4 i ciagle jest opcja na torsena. Ciekawe co weekend przyniesie.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#686
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
A90Q:
nie pokazuje wszystkich zakupów ![]() wał to tutaj bedzie najmniejszy problem, podobnie jak dyfer 3,89 z wszczepionym torsenem... skrzynia rozdziela 40/60 ale torsen w tylnym dufrze bedzie tez chmiel25: wał z RS2 akurat oglądałem dzisiaj...jest faktycznie krótki Hortex51: pamietajmy ze pozostaje na seryjnym dole i nie odprezam silnika, wiec 1 Bar to wszytko... czyli powinno wyjśc koło 400-420KM - 6x750ccm na E85 to bedzie mało ??? olozwirski: dzisiaj zaczelismy rezac ![]() ![]() co wiecej do przezunięcia jest gródź z numerem VIN, praktycznie bedziemy wycinac cały pas była nerwówka z przekładką... no ale na szczescie zrobilismy mały porting dzwona skrzyni, czeka nas jeszcze pare przeróbek... na tulejkach wyosiowane i troche trzeba bedzie jeszcze dopasować... było ciepło bo to było juz po podcięciu tunelu ![]() fotki mam ale słabe, dodatkowo wisze na iplusie...w koncu jak juz przyszła skrzynia razem z silnikem to okazało się że sie VR oparł o firewalla na numerze VIN ![]() generalnie to jak ktoś planował wsadzic skrzynie nowego typu do ulicznego auta..to jak zobaczy fotki to pewnie wymieknie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#687
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
cowboy - dawaj fotki !!
-------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#688
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Piotrek, podjedź to zobaczysz
![]() ![]() ![]() na razie jeszcze trzeba wyciąć gródź i przesunąć pole z VINem z 10cm do tyłu żeby to mniej więcej wyglądało tak: ![]() mnie sie nie podoba łuk i bedzie na prosto i ukosy od kielichów. no ale to Kefir musi troche popracować bo nam silnik musi jeszcze iść około 4-5 cm w tył -------------------- |
|
|
![]()
Post
#689
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Piotrek, podjedź to zobaczysz ![]() ![]() ![]() mowa o całym zestawie silnik vr6 + skrzynia ![]() ![]() Ps u mnie na temat motoru decyzja zapadła już parę miesięcy temu jedynie mogę rozważyć to ze skrzynia tylko czy pod mój motor to podejdzie ![]() ![]() -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#690
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
pare fotosów, dużo nie zrobilismy przez popołudnie ale z drugiej strony wiele stało się jasne
na poczatek przymierzyłem koło 17 cali, bo balem sie ze bedzie za duże ![]() ![]() wygląda perfekcyjnie, oczywiście powinno jeszcze kilka cm być zglebione ale wneka jeszcze nie pozwala, jest podcięta z zapasem na wywynięcie pod poszerzenie silnik po przebojach skręcony ze skrzynią ![]() wycięcie tunelu, podcinaliśmy po kawałku aż trzeba było wyciąć cały tunel - widać że jest wyciąte "więcej" pod finalne ustawienie skrzyni ![]() nie dało się ustawić silnika bo trzeba całkiem wyciąć gródź a juz nie starczyło czasu żeby to ładnie odwiercić i porządnie zrobić, w każdym razie widać te 15cm, silnik oparł się głowicą o pole z VINem ![]() ![]() tu widać jak to wygląda ![]() około 2,5 cm brakuje do ustawiena na fabrykę + jeszcze chcemy cofnać silnik o 1,5 cm, czyli jeszcze bedzie około 4-5cm w tył z silnikiem -------------------- |
|
|
![]()
Post
#691
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
mowa o całym zestawie silnik vr6 + skrzynia ![]() ![]() Ps u mnie na temat motoru decyzja zapadła już parę miesięcy temu jedynie mogę rozważyć to ze skrzynia tylko czy pod mój motor to podejdzie ![]() ![]() no to Cie zmartwię, z tym silnikiem co planujesz moze okazać się kolizja z kielichami, VR jest do tego najlepszy bo stoi pionowo w komorze... zobacz ten projekt URa co wkleiłem fote, musieli postawić do pionu 2.2T... tak więc tylko rzędówki wchodzą w grę, tak na pierwszy rzut oka -------------------- |
|
|
![]()
Post
#692
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
no to Cie zmartwię, z tym silnikiem co planujesz moze okazać się kolizja z kielichami, Wchodzi bez stresu problem może tylko się okazać wtedy jak sprężarki pójdą do góry to wydech może wchodzić na kielichy ale jest to do przejścia ![]() ![]() Wracając do twojego auta teraz tylko ciąć spawać i do przodu ![]() ![]() -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#693
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wchodzi bez stresu problem może tylko się okazać wtedy jak sprężarki pójdą do góry to wydech może wchodzić na kielichy ale jest to do przejścia ![]() ![]() Wracając do twojego auta teraz tylko ciąć spawać i do przodu ![]() ![]() no nie wiem czy tak bez problemu, widziałem taki projekt w B2 to było juz ciasno, a z nową skrzynią to sie robi masakra, naprawde 15cm to jest zajebiście duzo pare stron wczesniej wklejałem taką fotę: ![]() niebieska linia to pokazane gdzie sie konczy R5 2.2T, silnik był ustawiony na maksa w tył - około 2,5-3cm był cofnięty wtedy VR , a czerwona linia to jest to co miało być i wyszło ![]() ahe, jakby ktoś się natknął na żaluzje do B2 sedana to prosze o info, ja tylko widziałem do coupe, a z sedanów tylko w B1 Dred kiedyś zapodał foty na B2 forumie ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#694
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Cowboy - ja bym widział ten twój motor z dwoma sprężarkami
![]() ![]() -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#695
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Cowboy - ja bym widział ten twój motor z dwoma sprężarkami ![]() ![]() A jaka jest przewaga dwoch sprezarek nad twinscrolem? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#696
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy - ja bym widział ten twój motor z dwoma sprężarkami ![]() ![]() ma być MĘSKIE turbo ![]() holseta HX35 kupiłem ponad rok temu pod 2.8... teraz mam 3.2 wiec bedzie jeszcze szybciej wstawać... podobno na E85 jeszcze szybciej, czyli spodziewam sie full boostu (tj około 1 Bar) od 3000 rpm seryjne kolektory 3-1 w VR6 od razu maja naprzemienie zapłony więc wystarczy 2-1 zrobić i jest akurat pod twinscrolla, wiec po co się pałować cos czuje że to żeliwo 12cm które dokupiłem okaze się zbedne, tak dobrze bedzie wstawać na ori 16cm no ale to nie problem zeliwo 12 non-wastegated do holseta HX35 to mozna powiedzieć raraytas i chetnie zamienie za żaluzje na tylną szybę ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#697
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
A jaka jest przewaga dwoch sprezarek nad twinscrolem? Praktycznie żadna ![]() ![]() Zresztą jak pisze cowboy że ma być męsko to niech tak zostanie ![]() A co do tych żaluzji jest firma w Niemczech co robi na zamówienie koszt to od 150 do 350 euro -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#698
|
|
![]() User Dołączył: Thu, 26 May 2011 Skąd: Stadnina Koni ![]() |
No !! fotki są dzieje się widać co nieco pracy przed wami mnóstwo ale serducho już jest walczyć panowie o końcowy efekt ,,wytrwałości''
|
|
|
![]()
Post
#699
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
E85 wymaga 40% wiekszych wtryskow niz 99 oktanowa benzyna, dla tej samej mocy.
750cc w twoim przypadku moga dochodzic pod 95% DC. Możesz zawsze podniesc ciśnienie na listwie i zredukowac do 90%. Chlopaki w Norwegii na 2.2T 20v zapinaja 1000cc dla 600KM na etanolu. Pozdro! -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#700
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Jak zobaczyłem pierwsze foto to już chciałem dzwonić z gratulacjami, dopiero po chwili zorientowałem się ze to ten ur i R5.
Koło Compomotiva robi robotę... życzę panowie dużo cierpliwości, jeszcze kupa roboty, ale widać,że macie to już jakoś poukładane. G -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:57 |