Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
henry
post Sun, 01 May 2011 - 23:47
Post #621


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





to to jeszcze nic
powiedzenie najlepsze ktore bije rekordy MęSKIE TURBO ITD ITP!!!


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 01 May 2011 - 23:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
pinin
post Mon, 02 May 2011 - 01:11
Post #622


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





No, i jak się spytasz o konkretny model turbo, to zaraz się zaczną głosy, że oni na tym zarabiają. Bo wiedza kosztuje. Ech, i tak wyjdzie na jaw za miesiąc, czy dwa jakie to turbo. Witamy w Polsce wink.gif

cowboy - fajnie idziesz z projektem. Wrzuć jak możesz jakieś fotki z pasowania silnika i skrzyni w budzie smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek_GTX
post Mon, 02 May 2011 - 06:55
Post #623


Forum Killer
Dołączył: Fri, 26 January 2007
Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer





CYTAT(dżordżyk @ Sun, 01 May 2011 - 19:53) *
A co do tej napinki o robienie tajemnicy to nie przejmuj się wink.gif bo myślę, że jest to troszkę zazdrość i szukanie powodu do sprowadzenia kogoś do stereotypowego poziomu wink.gif A jest przecież wiele Tunerów w PL którzy piszą w swoich projektach "setup na big turbo" biggrin.gif A jak się zapytasz konkretnie to napiszą: " big turbo kit" laugh.gif I do nich nikt nie ma pretensji.


W tym temacie to już nie pierwsze napinki więc chyba cowboy powinien się już przyzwyczaić - moim zdaniem wszystko spowodowane jest zniecierpliwieniem czytających ;-)
Pozdrawiam i powodzenia


--------------------
Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...

Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 02 May 2011 - 07:23
Post #624


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(pinin @ Mon, 02 May 2011 - 01:11) *
No, i jak się spytasz o konkretny model turbo, to zaraz się zaczną głosy, że oni na tym zarabiają. Bo wiedza kosztuje. Ech, i tak wyjdzie na jaw za miesiąc, czy dwa jakie to turbo. Witamy w Polsce wink.gif

cowboy - fajnie idziesz z projektem. Wrzuć jak możesz jakieś fotki z pasowania silnika i skrzyni w budzie smile.gif


no cos ty oszalal takich informacji sie nie udziela tongue.gif tongue.gif tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
JJacek
post Mon, 02 May 2011 - 21:07
Post #625


Forum Killer
Dołączył: Thu, 13 April 2006





CYTAT(hz10 @ Sun, 01 May 2011 - 10:14) *
co do skręcania evo czy subaru to zapraszam na miedzianke , tam dobrze widać jak skręcają seryjne auta biggrin.gif a jak skręcają te które kosztowały drugie tyle...
cowboy jeszcze raz napisze: ja nie neguje twojej wydumki, robisz wszystko co możesz żeby było lepiej, ja mam tylko obawy czy to wystarczy, poprostu boje sie za ciebie smile.gif

Podejrzewam, że na początek podstawą będzie opanowanie tego dość szybkiego auta. Żeby w 100% wykorzystać nawet takie e30 318is, czy jakieś S2 lub 200 konną Impreze potrzeba trochę umiejętności, a co dopiero takie auto o mocy ~450 i masie 1200kg.
Chyba że kolega cowboy ma już jakieś większe torowe doświadczenie wtedy jest to drugorzędna sprawa i można rozpatrywać kwestie techniczne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 03 May 2011 - 13:48
Post #626


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(hz10 @ Sun, 01 May 2011 - 10:14) *
co do skręcania evo czy subaru to zapraszam na miedzianke , tam dobrze widać jak skręcają seryjne auta biggrin.gif a jak skręcają te które kosztowały drugie tyle...
cowboy jeszcze raz napisze: ja nie neguje twojej wydumki, robisz wszystko co możesz żeby było lepiej, ja mam tylko obawy czy to wystarczy, poprostu boje sie za ciebie smile.gif


jest jeden szczegół - moje auto nie jest budowane z myslą o profesjonalnym motorsporcie ani powaznych zawodach
podejrzewam że nie spełnia wymagań, tak wiele jest tam przeróbek wink.gif chyba ze w zawodach oldtimerów bedzie jakas klasa open (w sumie silnik VR6 jest w audi Q7 czy porsche cayenne)
z serii to pozstana tylko szyby przednia i tylnia wink.gif
ja sie nie boję, wykorzystałem wszytsko co było dostępne z seryjnych komponentów
koledzy ogarniają B2 V8 czy 2.2T, wiec VR6 z tymi modami tez bedzie dawał fun
po to własnie jest auto budowane zeby dawało radoche, a podejrzewam że bedzie dostarczało wystarczająco adrenaliny
juz samo budowanie, wymyslanie i kombinowanie daje mi dużo radochy oraz duzo sie nauczyłem

CYTAT(JJacek @ Mon, 02 May 2011 - 21:07) *
Podejrzewam, że na początek podstawą będzie opanowanie tego dość szybkiego auta. Żeby w 100% wykorzystać nawet takie e30 318is, czy jakieś S2 lub 200 konną Impreze potrzeba trochę umiejętności, a co dopiero takie auto o mocy ~450 i masie 1200kg.
Chyba że kolega cowboy ma już jakieś większe torowe doświadczenie wtedy jest to drugorzędna sprawa i można rozpatrywać kwestie techniczne.


tez mam takie założenia, żeby nauczyć się tego auta, zresztą pisałem że nie uważam sie za kozaka za fajerą który wsiądzie w 450 konne bezkompromisowe auto i zrobi 1:15 na rozecie i 1:45 na Poznaniu wink.gif
juz pisałem na forach na poczatek zamierzam pojeździć z Wróblem po rozecie, dojść do jakichś optymalnych ustawień kątów zawieszenia, balansu hamulcy i się zobaczy o co chodzi...
myslę że temat bedzie do ogarnięcia i z czasem bedzie mozna cisnać coraz blizej limitu
na rozete to pewnie bedzie słabsza mapa, w ogóle to chciałbym na jakimś małym doładowaniu (0,5 bara ~ 300KM) zaczynac sie wjeżdzać
mam trochę wyobraźni i zdaje sobie sprawe że to bedzie ogromne wyzwanie
ogólnie to nawet wolałbym zeby z tym rozkładem momentu w skrzyni 40/60 i torsenem w tylnim dyfrze było raczej lekko nadsterowne
ale droga do tego jeszzce taka daleka że nie ma co nawet o tym pisać

na razie zastanawiam sie co by dało przesunięcie przednich kół z 5cm do przodu (zwiekszenie rozstawu osi) ?
mam poszezzenia które mozna kilka cm przesuwać, cambery jeszcze nie wspawane wiec mozna kombinowac
5cm pojść z połosiami to moze wtedy maglownica i drązki sie zmieszczą ... a i tak mam zaoszczedzone 15 cm smile.gif
z drugiej strony lepiej zaczynac z seryjnymi ustawieniami geometrii zeby zupełnie nie namieszac
w kazdym razie ustawienie silnika ze skrzynią na razie jest w miare dowolne, na pewno nie bedą musiały być półosie pod kątem (wczesniej silnik ze skrzynią był cofniety około 2,5cm do tyłu)


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
globii
post Tue, 03 May 2011 - 15:27
Post #627


Rookie
Dołączył: Sat, 30 April 2011
Skąd: kraków





cowboy mam prośbę weź jeszcze raz w dłoń sprzęt pomiarowy i zmierz wymiary które tek często podajesz bo zależnie jak Ci wygodnie dodajesz i odejmujesz centymetry na potrzeby uświetniania modyfikacji która przeprowadzasz
PS fajne audi kiedyś pewnie wyjedzie i wtedy zobaczmy czy skręca
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Wed, 04 May 2011 - 07:28
Post #628


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





ja proponuje WSPAWAĆ na początek pod pedał gazu blokadę ażeby nie można było iść na maxa
bo już szerzy się trendy ze ktoś od razu będzie zapinał ile się da biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 04 May 2011 - 13:03
Post #629


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(globii @ Tue, 03 May 2011 - 15:27) *
cowboy mam prośbę weź jeszcze raz w dłoń sprzęt pomiarowy i zmierz wymiary które tek często podajesz bo zależnie jak Ci wygodnie dodajesz i odejmujesz centymetry na potrzeby uświetniania modyfikacji która przeprowadzasz


juz wsiadam w auto i jade mierzyć do Kętrzyna, tylko podaj dokładnie jakie wymiary Cie interesują, a moze lepiej dokładnie przeczytaj co piszę smile.gif
nie potrzebuję sobie dodawać centymetrów nigdzie ;P

jesli odnosisz sie do mojego powyzszego wpisu to chyba nie zrozumiałeć o co chodzi, wiec jeszcze raz:

dzieki skrzyni zyskałem 15cm - jest fotka z SSP, czyli mam "zaoszczedzone" 15cm...treaz mogę przesunąć o 5cm silnik do przodu wiec i tak bedzie 10cm lepiej niz na starej skrzyni
a ponieważ bedą trudności z maglem rozważam przesunięcie zespołu silnik + skrzynia np około 4-5cm do przodu
i tak trzeba poszerzać nadkola żeby koła 215/45/17 mogły się skręcać - załóż sobie dystans 5cm i pokręć kołami - zobaczysz o co chodzi
mam poszerzki więc przykładowo 4cm nie bedzie zauważalne..
dzieki temu mam zwiększony rozstaw osi o 4cm - połozenie silnika wzgledem osi pozostaje tak samo (połosie bedą idelanie prostopadle), miejsce w komorze jest na taką operację
okaże się zapewne w praniu jak bedziemy pasować to do budy ale juz kombinuje, bo takie mam zadanie w tym projekcie
tak czy owak wózek, sanki czy jak to zwał trzeba bedzie totalnie przerobić więc rozważam taka opcję
wydaje mi się ze jest to dobry pomysł ale moze tylko mi sie wydaje wink.gif moze jakis spec od geometrii by sie wypowiedział ?
a moze taka zmiana zupełnie nie bedzie miała wpływu na nic ?

mam regulatory kąta wyprzedzenia wiec tu bedzie mozliwość regulacji

CYTAT(henry @ Wed, 04 May 2011 - 07:28) *
ja proponuje WSPAWAĆ na początek pod pedał gazu blokadę ażeby nie można było iść na maxa
bo już szerzy się trendy ze ktoś od razu będzie zapinał ile się da biggrin.gif biggrin.gif biggrin.gif


spoko, ogłosze w swoim czasie casting na forum na testera jak sie bede bał jeżdzić, bo z tego co widze to wiekszość to zawodowi kierowcy torowi wink.gif

kurcze widze ze się wywołała niepotrzebna dyskusja na temat tajemnic, ogarniania kiery itd, proszę żeby juz nie spamować..

ja wiem że idzie powoli, ale idzie jednak cały czas do przodu... nie takie projekty miały być zrobione i tez nie zostały ukończone wink.gif

obiecuje ze w czerwcu jak wróce z wakacji pocisniemy ostro do przodu, wezme pare dni urlopu i wsadzimy ten silnik bo auto musi zacząc jeżdzić w tym roku


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 04 May 2011 - 19:15
Post #630


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





zaczyna się ciężko to czytać, Cowboy do Ciebie bo to twój temat daj spokój z tym tłumaczeniem wszystkim co i jak i przede wszystkim tłumaczeniem dlaczego tak wolno i w ogóle. Opisałeś wszystko tak, że możesz już tylko edytować pod prace doktorancką - jeśli jeszcze jej nie masz. Miało nie być spamu, sorry ale już nie mogę. Śledzę temat na bieżąco i już mnie telepie. Jak Panowie szanowni koledzy z forum nie możecie się doczekać to zróbcie zbiórkę po xxx zł i na pewno pójdzie szybciej. To jakieś wyścigi w projekt 100 lecia w weekend?. Facet robi to co chce i jak chce. Chyba nawet nie trzeba tego pisać. Sam pisał, że na początku miał być lowbudget a wyszło już pewnie z kilkakrotnie razy więcej. Każdy kto trochę liznął tego typu modyfikacji wie, że to idzie wolno...

Cowboy rób swoje i nie daj się podpuszczać.

A żeby nie było, że zupełnie poza tematem. Nikt nie wie czy to skręcać będzie dopuki nie wyjedzie! Sport Q też nie skręcało i jak sam Walter R. mówił było może tylko 5 osób na świecie które ten sprzęt w ogóle ogarniało. Jak nie będzie chciało skręcać to będziesz się musiał nauczyć tak jeździć żeby skręcało. To nie moje słowa ale sprawdziłem to w mikro skali na własnej skórze i budzie mojego auta. Większy potencjał drzemie w umiejętnościach kierowcy niż w możliwościach auta.
Cowboy: jak twoje nie będzie skręcało to je trzeba będzie zmusić.

Powodzenia. Skup się na robocie a nie pisaniu wypracowań.

Pozdrawiam niecierpliwców również.

smile.gif

G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zakopianin
post Wed, 04 May 2011 - 19:56
Post #631


User
Dołączył: Mon, 11 April 2011





Jak to nie skręca ? http://www.youtube.com/watch?v=TAfWsecE75w
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Wed, 04 May 2011 - 20:36
Post #632


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





1.45 jest mozliwe, ale bardziej martwiłbym się o geometrię niż konie. A co do skręcania.... to kierowca skręca, nie auto smile.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Wed, 04 May 2011 - 21:40
Post #633


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





CYTAT(lagadula @ Wed, 04 May 2011 - 20:36) *
. A co do skręcania.... to kierowca skręca, nie auto smile.gif



mam nadzieje, że nie ruszyłem teraz tematu "co to znaczy skręca"?

G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Wed, 04 May 2011 - 22:49
Post #634


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





CYTAT(zakopianin @ Wed, 04 May 2011 - 19:56) *

Alez nak.... :|

W razie gdyby Twoje mody nadal byly nie wystarczajace, jak widac, da sie pojsc jeszcze grubiej biggrin.gif






--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Wed, 04 May 2011 - 23:20
Post #635


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(birol @ Wed, 04 May 2011 - 22:49) *
Alez nak.... :|

W razie gdyby Twoje mody nadal byly nie wystarczajace, jak widac, da sie pojsc jeszcze grubiej biggrin.gif






Czyli pochyloną R5 też można wcisnąć głęboko w kabine audi tongue.gif

Cowboy :powiększenie rozstawu osi poprawi stabilność auta na prostej i szybkich łukach ,popsuje trochę zwrotość w ciasnych winklach...ale te 4-5 cm...myśle że nie będzie aż tak istotne z uwagi na lepsze wywazenie.
Nie chce mi się wertować tematu ,ale kilka cm da się jeszcze ugrać umieszczająć magiel o kilka cm wyżej w stosunku do standardowego położenia ,dodatkowo o te kilka cm trzeba przerobić zwrotnice ,czyli przespawać wąsy drążków kierowniczych na McPhersonach lub dospawać do kielichów te kilku cm pasy blachy ..wszystko oczywiście do momentu kolizji magla z blokiem ( skrzynia omija już magiel) .

Kolejna opcja ..jak lubisz stosować rozwiązania z nowszych Vag-ów ...dopasować cały przedni zawias z b8 ...podłużnicę ,sanki ,amory ,magiel( na dole) ....i podczas geometrii ustawiać przód jak rs5 ( wstępnie ) tył jak s2 wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Wed, 04 May 2011 - 23:49
Post #636


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





CYTAT(birol @ Wed, 04 May 2011 - 22:49) *
Alez nak.... :|

W razie gdyby Twoje mody nadal byly nie wystarczajace, jak widac, da sie pojsc jeszcze grubiej biggrin.gif





jak to możliwe że koła wypadają w tym samochodzie na wysokości 1/3 silnika? półosie są pod kątem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Thu, 05 May 2011 - 00:12
Post #637


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Skrzynia vw touareg ??

wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
noorec
post Thu, 05 May 2011 - 08:37
Post #638


Forum Homee
Dołączył: Mon, 08 November 2004
Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin





CYTAT(kiwi @ Thu, 05 May 2011 - 00:12) *
Skrzynia vw touareg ??

wink.gif


albo rwd...


--------------------
Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było...
Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 05 May 2011 - 08:54
Post #639


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(zakopianin @ Wed, 04 May 2011 - 19:56) *


ja widzę że przód pieje do góry, buda sie buja jak w starym polonezie wink.gif
na kazdym zakręcie jest walka z autem smile.gif
koles który za nim jedzie i filmuje spokojnie sobie jedzie jego tempem ...


tu jest audi które jest szybkie:
http://youtu.be/uZ3RgmIx9sM
albo to:
http://youtu.be/5RkCx9yln4g

CYTAT(kiwi @ Wed, 04 May 2011 - 23:20) *
Czyli pochyloną R5 też można wcisnąć głęboko w kabine audi tongue.gif


mozna jak się ja postawi pionowo jak VRa smile.gif jesli dobrze widze ta R5 nie jest pochylona

CYTAT(kiwi @ Wed, 04 May 2011 - 23:20) *
Cowboy :powiększenie rozstawu osi poprawi stabilność auta na prostej i szybkich łukach ,popsuje trochę zwrotość w ciasnych winklach...ale te 4-5 cm...myśle że nie będzie aż tak istotne z uwagi na lepsze wywazenie.
Nie chce mi się wertować tematu ,ale kilka cm da się jeszcze ugrać umieszczająć magiel o kilka cm wyżej w stosunku do standardowego położenia ,dodatkowo o te kilka cm trzeba przerobić zwrotnice ,czyli przespawać wąsy drążków kierowniczych na McPhersonach lub dospawać do kielichów te kilku cm pasy blachy ..wszystko oczywiście do momentu kolizji magla z blokiem ( skrzynia omija już magiel) .


mamy jakies pomysły mniej lub bardziej nowatorskie, ja jeszcze obmyslam plan C
nie tylko magiel koliduje ale równiez drążki... a tych raczej sie nie da wyspawać z rurki samemu ..

CYTAT(kiwi @ Wed, 04 May 2011 - 23:20) *
Kolejna opcja ..jak lubisz stosować rozwiązania z nowszych Vag-ów ...dopasować cały przedni zawias z b7 ...podłużnicę ,sanki ,amory ,magiel( na dole) ....i podczas geometrii ustawiać przód jak rs5 ( wstępnie ) tył jak s2 wink.gif


opcja z zawiasem z B8 (B7 raczej nie ma magla z przodu wink.gif ) nie wchodzi w grę, z uwagi na zakres przeróbek i cene tego diwajsu

CYTAT(grzegorzp @ Wed, 04 May 2011 - 23:49) *
jak to możliwe że koła wypadają w tym samochodzie na wysokości 1/3 silnika? półosie są pod kątem?


mozliwe, jesli jest to RWD wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 05 May 2011 - 08:56
Post #640


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(noorec @ Thu, 05 May 2011 - 08:37) *
albo rwd...


ubiegłeś mnie bo za długo pisałem swojego posta wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 30 31 32 33 34 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:37