![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
to to jeszcze nic
powiedzenie najlepsze ktore bije rekordy MęSKIE TURBO ITD ITP!!! -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
No, i jak się spytasz o konkretny model turbo, to zaraz się zaczną głosy, że oni na tym zarabiają. Bo wiedza kosztuje. Ech, i tak wyjdzie na jaw za miesiąc, czy dwa jakie to turbo. Witamy w Polsce
![]() cowboy - fajnie idziesz z projektem. Wrzuć jak możesz jakieś fotki z pasowania silnika i skrzyni w budzie ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#623
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 26 January 2007 Skąd: Marki - kiedyś W-Wa Wawer ![]() |
A co do tej napinki o robienie tajemnicy to nie przejmuj się ![]() ![]() ![]() ![]() W tym temacie to już nie pierwsze napinki więc chyba cowboy powinien się już przyzwyczaić - moim zdaniem wszystko spowodowane jest zniecierpliwieniem czytających ;-) Pozdrawiam i powodzenia -------------------- Jak to na forach bywa na początku pomagają a później się wymądrzają ...
Teraz Pług-407SW 2.2HDI Twin-Turbo, Mercedes W201 E230 Youngtimer w poszukiwaniu Supry MK3 7MGTE |
|
|
![]()
Post
#624
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
No, i jak się spytasz o konkretny model turbo, to zaraz się zaczną głosy, że oni na tym zarabiają. Bo wiedza kosztuje. Ech, i tak wyjdzie na jaw za miesiąc, czy dwa jakie to turbo. Witamy w Polsce ![]() cowboy - fajnie idziesz z projektem. Wrzuć jak możesz jakieś fotki z pasowania silnika i skrzyni w budzie ![]() no cos ty oszalal takich informacji sie nie udziela ![]() ![]() ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#625
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 13 April 2006 ![]() |
co do skręcania evo czy subaru to zapraszam na miedzianke , tam dobrze widać jak skręcają seryjne auta ![]() cowboy jeszcze raz napisze: ja nie neguje twojej wydumki, robisz wszystko co możesz żeby było lepiej, ja mam tylko obawy czy to wystarczy, poprostu boje sie za ciebie ![]() Podejrzewam, że na początek podstawą będzie opanowanie tego dość szybkiego auta. Żeby w 100% wykorzystać nawet takie e30 318is, czy jakieś S2 lub 200 konną Impreze potrzeba trochę umiejętności, a co dopiero takie auto o mocy ~450 i masie 1200kg. Chyba że kolega cowboy ma już jakieś większe torowe doświadczenie wtedy jest to drugorzędna sprawa i można rozpatrywać kwestie techniczne. |
|
|
![]()
Post
#626
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
co do skręcania evo czy subaru to zapraszam na miedzianke , tam dobrze widać jak skręcają seryjne auta ![]() cowboy jeszcze raz napisze: ja nie neguje twojej wydumki, robisz wszystko co możesz żeby było lepiej, ja mam tylko obawy czy to wystarczy, poprostu boje sie za ciebie ![]() jest jeden szczegół - moje auto nie jest budowane z myslą o profesjonalnym motorsporcie ani powaznych zawodach podejrzewam że nie spełnia wymagań, tak wiele jest tam przeróbek ![]() z serii to pozstana tylko szyby przednia i tylnia ![]() ja sie nie boję, wykorzystałem wszytsko co było dostępne z seryjnych komponentów koledzy ogarniają B2 V8 czy 2.2T, wiec VR6 z tymi modami tez bedzie dawał fun po to własnie jest auto budowane zeby dawało radoche, a podejrzewam że bedzie dostarczało wystarczająco adrenaliny juz samo budowanie, wymyslanie i kombinowanie daje mi dużo radochy oraz duzo sie nauczyłem Podejrzewam, że na początek podstawą będzie opanowanie tego dość szybkiego auta. Żeby w 100% wykorzystać nawet takie e30 318is, czy jakieś S2 lub 200 konną Impreze potrzeba trochę umiejętności, a co dopiero takie auto o mocy ~450 i masie 1200kg. Chyba że kolega cowboy ma już jakieś większe torowe doświadczenie wtedy jest to drugorzędna sprawa i można rozpatrywać kwestie techniczne. tez mam takie założenia, żeby nauczyć się tego auta, zresztą pisałem że nie uważam sie za kozaka za fajerą który wsiądzie w 450 konne bezkompromisowe auto i zrobi 1:15 na rozecie i 1:45 na Poznaniu ![]() juz pisałem na forach na poczatek zamierzam pojeździć z Wróblem po rozecie, dojść do jakichś optymalnych ustawień kątów zawieszenia, balansu hamulcy i się zobaczy o co chodzi... myslę że temat bedzie do ogarnięcia i z czasem bedzie mozna cisnać coraz blizej limitu na rozete to pewnie bedzie słabsza mapa, w ogóle to chciałbym na jakimś małym doładowaniu (0,5 bara ~ 300KM) zaczynac sie wjeżdzać mam trochę wyobraźni i zdaje sobie sprawe że to bedzie ogromne wyzwanie ogólnie to nawet wolałbym zeby z tym rozkładem momentu w skrzyni 40/60 i torsenem w tylnim dyfrze było raczej lekko nadsterowne ale droga do tego jeszzce taka daleka że nie ma co nawet o tym pisać na razie zastanawiam sie co by dało przesunięcie przednich kół z 5cm do przodu (zwiekszenie rozstawu osi) ? mam poszezzenia które mozna kilka cm przesuwać, cambery jeszcze nie wspawane wiec mozna kombinowac 5cm pojść z połosiami to moze wtedy maglownica i drązki sie zmieszczą ... a i tak mam zaoszczedzone 15 cm ![]() z drugiej strony lepiej zaczynac z seryjnymi ustawieniami geometrii zeby zupełnie nie namieszac w kazdym razie ustawienie silnika ze skrzynią na razie jest w miare dowolne, na pewno nie bedą musiały być półosie pod kątem (wczesniej silnik ze skrzynią był cofniety około 2,5cm do tyłu) -------------------- |
|
|
![]()
Post
#627
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sat, 30 April 2011 Skąd: kraków ![]() |
cowboy mam prośbę weź jeszcze raz w dłoń sprzęt pomiarowy i zmierz wymiary które tek często podajesz bo zależnie jak Ci wygodnie dodajesz i odejmujesz centymetry na potrzeby uświetniania modyfikacji która przeprowadzasz
PS fajne audi kiedyś pewnie wyjedzie i wtedy zobaczmy czy skręca |
|
|
![]()
Post
#628
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
ja proponuje WSPAWAĆ na początek pod pedał gazu blokadę ażeby nie można było iść na maxa
bo już szerzy się trendy ze ktoś od razu będzie zapinał ile się da ![]() ![]() ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#629
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cowboy mam prośbę weź jeszcze raz w dłoń sprzęt pomiarowy i zmierz wymiary które tek często podajesz bo zależnie jak Ci wygodnie dodajesz i odejmujesz centymetry na potrzeby uświetniania modyfikacji która przeprowadzasz juz wsiadam w auto i jade mierzyć do Kętrzyna, tylko podaj dokładnie jakie wymiary Cie interesują, a moze lepiej dokładnie przeczytaj co piszę ![]() nie potrzebuję sobie dodawać centymetrów nigdzie ;P jesli odnosisz sie do mojego powyzszego wpisu to chyba nie zrozumiałeć o co chodzi, wiec jeszcze raz: dzieki skrzyni zyskałem 15cm - jest fotka z SSP, czyli mam "zaoszczedzone" 15cm...treaz mogę przesunąć o 5cm silnik do przodu wiec i tak bedzie 10cm lepiej niz na starej skrzyni a ponieważ bedą trudności z maglem rozważam przesunięcie zespołu silnik + skrzynia np około 4-5cm do przodu i tak trzeba poszerzać nadkola żeby koła 215/45/17 mogły się skręcać - załóż sobie dystans 5cm i pokręć kołami - zobaczysz o co chodzi mam poszerzki więc przykładowo 4cm nie bedzie zauważalne.. dzieki temu mam zwiększony rozstaw osi o 4cm - połozenie silnika wzgledem osi pozostaje tak samo (połosie bedą idelanie prostopadle), miejsce w komorze jest na taką operację okaże się zapewne w praniu jak bedziemy pasować to do budy ale juz kombinuje, bo takie mam zadanie w tym projekcie tak czy owak wózek, sanki czy jak to zwał trzeba bedzie totalnie przerobić więc rozważam taka opcję wydaje mi się ze jest to dobry pomysł ale moze tylko mi sie wydaje ![]() a moze taka zmiana zupełnie nie bedzie miała wpływu na nic ? mam regulatory kąta wyprzedzenia wiec tu bedzie mozliwość regulacji ja proponuje WSPAWAĆ na początek pod pedał gazu blokadę ażeby nie można było iść na maxa bo już szerzy się trendy ze ktoś od razu będzie zapinał ile się da ![]() ![]() ![]() spoko, ogłosze w swoim czasie casting na forum na testera jak sie bede bał jeżdzić, bo z tego co widze to wiekszość to zawodowi kierowcy torowi ![]() kurcze widze ze się wywołała niepotrzebna dyskusja na temat tajemnic, ogarniania kiery itd, proszę żeby juz nie spamować.. ja wiem że idzie powoli, ale idzie jednak cały czas do przodu... nie takie projekty miały być zrobione i tez nie zostały ukończone ![]() obiecuje ze w czerwcu jak wróce z wakacji pocisniemy ostro do przodu, wezme pare dni urlopu i wsadzimy ten silnik bo auto musi zacząc jeżdzić w tym roku -------------------- |
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
zaczyna się ciężko to czytać, Cowboy do Ciebie bo to twój temat daj spokój z tym tłumaczeniem wszystkim co i jak i przede wszystkim tłumaczeniem dlaczego tak wolno i w ogóle. Opisałeś wszystko tak, że możesz już tylko edytować pod prace doktorancką - jeśli jeszcze jej nie masz. Miało nie być spamu, sorry ale już nie mogę. Śledzę temat na bieżąco i już mnie telepie. Jak Panowie szanowni koledzy z forum nie możecie się doczekać to zróbcie zbiórkę po xxx zł i na pewno pójdzie szybciej. To jakieś wyścigi w projekt 100 lecia w weekend?. Facet robi to co chce i jak chce. Chyba nawet nie trzeba tego pisać. Sam pisał, że na początku miał być lowbudget a wyszło już pewnie z kilkakrotnie razy więcej. Każdy kto trochę liznął tego typu modyfikacji wie, że to idzie wolno...
Cowboy rób swoje i nie daj się podpuszczać. A żeby nie było, że zupełnie poza tematem. Nikt nie wie czy to skręcać będzie dopuki nie wyjedzie! Sport Q też nie skręcało i jak sam Walter R. mówił było może tylko 5 osób na świecie które ten sprzęt w ogóle ogarniało. Jak nie będzie chciało skręcać to będziesz się musiał nauczyć tak jeździć żeby skręcało. To nie moje słowa ale sprawdziłem to w mikro skali na własnej skórze i budzie mojego auta. Większy potencjał drzemie w umiejętnościach kierowcy niż w możliwościach auta. Cowboy: jak twoje nie będzie skręcało to je trzeba będzie zmusić. Powodzenia. Skup się na robocie a nie pisaniu wypracowań. Pozdrawiam niecierpliwców również. ![]() G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#631
|
|
User Dołączył: Mon, 11 April 2011 ![]() |
Jak to nie skręca ? http://www.youtube.com/watch?v=TAfWsecE75w
|
|
|
![]()
Post
#632
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
1.45 jest mozliwe, ale bardziej martwiłbym się o geometrię niż konie. A co do skręcania.... to kierowca skręca, nie auto
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
. A co do skręcania.... to kierowca skręca, nie auto ![]() mam nadzieje, że nie ruszyłem teraz tematu "co to znaczy skręca"? G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#634
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
Jak to nie skręca ? http://www.youtube.com/watch?v=TAfWsecE75w Alez nak.... :| W razie gdyby Twoje mody nadal byly nie wystarczajace, jak widac, da sie pojsc jeszcze grubiej ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#635
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Alez nak.... :| W razie gdyby Twoje mody nadal byly nie wystarczajace, jak widac, da sie pojsc jeszcze grubiej ![]() ![]() ![]() ![]() Czyli pochyloną R5 też można wcisnąć głęboko w kabine audi ![]() Cowboy :powiększenie rozstawu osi poprawi stabilność auta na prostej i szybkich łukach ,popsuje trochę zwrotość w ciasnych winklach...ale te 4-5 cm...myśle że nie będzie aż tak istotne z uwagi na lepsze wywazenie. Nie chce mi się wertować tematu ,ale kilka cm da się jeszcze ugrać umieszczająć magiel o kilka cm wyżej w stosunku do standardowego położenia ,dodatkowo o te kilka cm trzeba przerobić zwrotnice ,czyli przespawać wąsy drążków kierowniczych na McPhersonach lub dospawać do kielichów te kilku cm pasy blachy ..wszystko oczywiście do momentu kolizji magla z blokiem ( skrzynia omija już magiel) . Kolejna opcja ..jak lubisz stosować rozwiązania z nowszych Vag-ów ...dopasować cały przedni zawias z b8 ...podłużnicę ,sanki ,amory ,magiel( na dole) ....i podczas geometrii ustawiać przód jak rs5 ( wstępnie ) tył jak s2 ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#636
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#637
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Skrzynia vw touareg ??
![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#638
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
-------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Jak to nie skręca ? http://www.youtube.com/watch?v=TAfWsecE75w ja widzę że przód pieje do góry, buda sie buja jak w starym polonezie ![]() na kazdym zakręcie jest walka z autem ![]() koles który za nim jedzie i filmuje spokojnie sobie jedzie jego tempem ... tu jest audi które jest szybkie: http://youtu.be/uZ3RgmIx9sM albo to: http://youtu.be/5RkCx9yln4g Czyli pochyloną R5 też można wcisnąć głęboko w kabine audi ![]() mozna jak się ja postawi pionowo jak VRa ![]() Cowboy :powiększenie rozstawu osi poprawi stabilność auta na prostej i szybkich łukach ,popsuje trochę zwrotość w ciasnych winklach...ale te 4-5 cm...myśle że nie będzie aż tak istotne z uwagi na lepsze wywazenie. Nie chce mi się wertować tematu ,ale kilka cm da się jeszcze ugrać umieszczająć magiel o kilka cm wyżej w stosunku do standardowego położenia ,dodatkowo o te kilka cm trzeba przerobić zwrotnice ,czyli przespawać wąsy drążków kierowniczych na McPhersonach lub dospawać do kielichów te kilku cm pasy blachy ..wszystko oczywiście do momentu kolizji magla z blokiem ( skrzynia omija już magiel) . mamy jakies pomysły mniej lub bardziej nowatorskie, ja jeszcze obmyslam plan C nie tylko magiel koliduje ale równiez drążki... a tych raczej sie nie da wyspawać z rurki samemu .. Kolejna opcja ..jak lubisz stosować rozwiązania z nowszych Vag-ów ...dopasować cały przedni zawias z b7 ...podłużnicę ,sanki ,amory ,magiel( na dole) ....i podczas geometrii ustawiać przód jak rs5 ( wstępnie ) tył jak s2 ![]() opcja z zawiasem z B8 (B7 raczej nie ma magla z przodu ![]() jak to możliwe że koła wypadają w tym samochodzie na wysokości 1/3 silnika? półosie są pod kątem? mozliwe, jesli jest to RWD ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#640
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:37 |