![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#601
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 02 April 2011 ![]() |
Skrzynia znana i bardzo wytrzymała... używana już przez chłopaków zaa wody do aut do DRAG-u...
Widzę, że cowboy lubi tajemnice, ja wolę uświadamiać innych aby było dla przyszłych pokoleń ![]() Skrzynia z Audi a5... dla innych źródło skąd cowboy powycinał jpg ![]() http://kc_qcgz.caii.edu.cn/caii/cms/web/do...39865975986.pdf Pozdro ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#602
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
CYTAT Skrzynia znana i bardzo wytrzymała... używana już przez chłopaków zaa wody do aut do DRAG-u... Widzę, że cowboy lubi tajemnice, ja wolę uświadamiać innych aby było dla przyszłych pokoleń ![]() Skrzynia z Audi a5... dla innych źródło skąd cowboy powycinał jpg ![]() http://kc_qcgz.caii.edu.cn/caii/cms/web/do...39865975986.pdf Pozdro ![]() zeszyty SSP nie są tajemnicą, każdy moze zaciągnąć z neta i powycinać obrazki, o tych skrzyniach pisaliśmy na tym forum ze 2 lata temu, więc nikogo kto sie interesuje tematem nie uswiadomiłeś ![]() nawet w moim temacie wklejałem fotki tej skrzyni na róznych forach jak do tej pory nie widzę żeby masowo były swapowane do starszych modeli audi, bo mało kto decyduje sie na pocięcie budy jak Nikolas ![]() nie robię wiekszych tajemnic, paru osobom podałem na tacy przepis na VRa wzdłużnie i oprócz sajmona B5 budują sie z tego co wiem jeszcze kolejne dwie audi B2, chyba jedno B3 lub B4 , a nastepne osoby sie poważnie zastanawiają po wyczynach VR6 lamika, daniela i innych projektach R32 turbo ![]() mozesz pokazać jakieś projekty zza wielkiej wody ? do dragu spokojnie wystarczy skrzynia z RS4 B7, tez pewnie znosi 500NM i tez ma 40/60 i nie ważne jest w jeżdzie na wprost położenie silnika CYTAT Czyli rozumiem że magiel wędruje w kierunku kabiny....a co z kątami Ackermana ?? Mate96 :Co do skrzyni ...na pewno nie RS5 bo tam jest S-Tronic ![]() Ta skrzynia ...ma same zalety praktycznie:mocna,zapewnia lepsze wyważenie ,prawie nowa ,synchronizatory ...jedyny minusik to to że bedzie cięższa o 20-25kg od 01E...ale to pikuś ![]() RS5 to ma juz ten nowy elektroniczny crown gear diff nie ma juz torsena i jest full elektroniki 01A (5 biegów) ważyłem i ma jesli dobrze pamietam 68kg, ta skrzynia ma 85kg wiec róznica jest 17kg 01E (6 biegów) waży pewnie z 5kg więcej od 01A, więc róznica pomiedzy 0Bx a01E to IMO max 15kg ale wole miec 15kg pomiedzy osiami wiecej niz wiszące z przodu CYTAT cowboy żeby to skręcało to wyjście na półosie muszą być na wysokości 2 cylindra ![]() ![]() a skąd wiesz? jeżdziłeś B2 z taką skrzynią jeżdiłeś moze B8 z taką srzynią i masz porównanie z B6/B7 czy tylko Ci sie tak wydaje ? ja nie jeżdziłem ale bazuje na opiniach osób które mówią że jest duża róznica w prowadzeniu B7 i B8 oraz B2 i B4 z 2.2T wiec jestem dobrej mysli ten reaktor waży 15kg wiecej niz skrzynia 01E i cała ta masa jest za przednią osią razem ze sprzegłem pokażę Ci tą kosmetykę obrazowo bo widze że nie zdajesz sobie sprawy o czym piszesz 2.2T długość bloku 51cm, VR6 długość bloku 43cm, adapter do VR6 +3cm róznica w skrzyniach 15cm, 51-46=5cm + 15 = razem 20 cm róznicy czyli silnik 2.2T wisi 20cm dalej niż VR6 ze skrzynią 0Bx pogadaj z albertem jakie znaczenie ma kazde 10kg wiszące w odległości poł metra od przedniej osi B2 z silnikiem R5 ![]() B2 z VR6 + zaznaczenie jak orientacyjnie przesunie sie silnik na nowej skrzyni dodam że u mnie z przodu bedzie tylko intercooler (chłodnica w bagazniku) ![]() gdybym nie założył tej skrzyni to bym pewnie tą 01A (z 7A) zmielił podczas pierwszych testów zobaczymy jak sie bedzie prowadzić i jaki bedzie rozkład mas jak skonczymy auto chciałbym zważyć na wadze która pokazuje nacisk na każde koło na pusto oraz z 2 osobami na pokładzie dotarł własnie system sterowania tą skrzynią - cięgna, a własciwie cięgno + lewarek wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręką ! kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#603
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 02 April 2011 ![]() |
nie robię większych tajemnic, ...moja skrzynia jest najcięższa z rodziny 0Bx i waży 85kg.... to czemu nie piszesz na wprost z czego pochodzi... ???? kalambury?? ![]() a ponadto trzeba było nie bawić się w paincie w zasłanianie napisu ![]() ![]() mozesz pokazać jakieś projekty zza wielkiej wody ? jak znajdę linka do tematu to podeśle, pamiętam że był to jakiś Chevy... ![]() p.s. - ogólnie Twój projekt jest Megaaaaa i zazdroszczę ci takiej cierpliwości i determinacji.. ![]() |
|
|
![]()
Post
#604
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
cowboy ale je nie neguje tego co wydumałeś , mnie chodzi o to że ten zestaw inaczej zachowa sie tam gdzie go zaprojektowano czyli do 2 tonowego samochodu a nie do budy b2 która jest z papieru .rozkład mas i tak będzie do dupy. przewidujesz że ile będzie ważył gotowy do jazdy samochód?
|
|
|
![]()
Post
#605
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
To ta ? ![]() Cowboya skrzynia to getrag 467, jest ich kilka na allegro kazdy moze kupic i spiac z VRem. Nie wystarczy napisac ze sie da? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#606
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
cowboy ale je nie neguje tego co wydumałeś , mnie chodzi o to że ten zestaw inaczej zachowa sie tam gdzie go zaprojektowano czyli do 2 tonowego samochodu a nie do budy b2 która jest z papieru .rozkład mas i tak będzie do dupy. przewidujesz że ile będzie ważył gotowy do jazdy samochód? Z papieru??WTF??O jaki 2 tonowy samochód ci chodzi....nie sądzisz chyba że jakielkolwiek a5 waży pod 2 tony..ahh Rozwiń to bo nie ogarniam.Albo nigdy nie jeżdziłeś ,nie widziałes tej budy ..albo piszesz żeby sobie popisać...to nie delta..która pęka w oczasch..w b2 nawet jak zepniesz sanki na sztywno do budy ..karoseria zachowuje się wzorowo ...tutaj dodatkowo jest obspawana ,o rozbudowanej klatce nie wspomne . Cowboy ..napisał wyraźnie,ja tez ..rozkład powinien być wzorowy..wystarczy uważnie czytać temat i spoglądać na konstrukcję . Wage obstawiam w okolicach 1250-1300kg..z uwagi na duże heble ,klatkę ,zespół napędowy ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#607
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
kiwi czytaj ze zrozumieniem bo zachowujesz sie jak fanboy
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#608
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
kiwi czytaj ze zrozumieniem bo zachowujesz sie jak fanboy ![]() ![]() Nie będę rozpisywał się o S1 które z wyważeniem 53/47 ,super krótkim rozstawem osi prowadziło się specyficznie lecz dobrze w zakręcie ,ale wystarczy na żywo popatrzeć jak zachowuje się np: b2 konradvipera ( z całym silnikiem ,dzwonem sprzęgłą przed przednią osią ) żeby zdjąć klapki z oczu tym którzy mówią że to auto nie nadaje się do jazdy po zakrętach . Jeżeli piszemy Ci że wyważenie 50/50 w samochodzie AWD ( czyli takie jak ma BMW RWD) sprawi ze to auto bedzie nadawało się do jazdy po zakrętach ..a ty piszesz że tego nie widzisz...ok ..Twoja opinia,jest forum ogólnodostępne ..masz do tego prawo ![]() To właśnie ze względu na wzorowe wyważenie M3 jest pochłaniaczem zakrętów ,temu się zaprzeczyć nie da..,ale patrząc realistycznie na projekt cowboya,mając porównanie do s2,a5q po prostu nie rozumiem Twojego toku rozumowania ![]() Jestem wyluzowany ![]() -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#609
|
|
User Dołączył: Sat, 29 October 2005 Skąd: krakow ![]() |
CYTAT to czemu nie piszesz na wprost z czego pochodzi... Tez nie rozumie dlaczego nie mozan napisac otwarcie, bedzie skrzynia np: z A5 3.0 TDI , skoro podales tyle info to nie rozumie czemu robisz z tego straszna tajemnice. |
|
|
![]()
Post
#610
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! ![]() |
po prostu nie widze do zakrętów, właśnie przez ten ułomny napęd w którym silnik wisi przed przednią osią , Subaraki też nie skręcają? Też mają silnik, choć ciut krótszy, przed przednią osią. r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
![]()
Post
#611
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Subaraki też nie skręcają? Też mają silnik, choć ciut krótszy, przed przednią osią. r. Miałem też to napisać wcześniej. W evo też silnik i skrzynia jest na przedniej osi ..a auta skręcają ...i o ile mnie pamięć nie myli w Top Gearze ..porównywalne mocowo evo wklepało właśnie M3 -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#612
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
1. elmlody i pawel1600
nie robie tajemnicy, podałem nawet przełożenia skrzyni i wszystkie parametry.. skrzynia jest z serii 0B - jest ich kilka rodzajów, a w kazdym rodzaju kilka modeli mam jeszcze pokazać FV za kupno tej skrzyni ? skrzynia pochodzi z nowego audi quattro, olozwirski podał model getraga mam jeszcze zamiescić tu rysunki w CADzie przeróbki przejściówki pod VRa, adaptera pod rozrusznik, wał , zamach itd ? albo wszystkie zeszyty serwisowe i inne materiały z których korzystałem ? dla przykładu żeby ogarnąc przejście na 5x112 kupiłem 14 piast z róznych modeli audi ja tutaj pokazuję maksymalnie duzo fotek, podaje wszytsko w szczegółach, podczas gdy są projekty gdzie znani tunerzy pisza BIG Turbo ![]() nie wiem skąd sobie koledzy ubzdurali tajemnicę ?, chcesz kupić taką skrzynie ? pewne rzeczy na pewno do momentu skonczenia auta nie bedą zaprezentowane w szczegółach 2. hz10 nie wiem dlaczego skrzynia która sprawdza się w 2 tonowym aucie ma się nie sprawdzać w aucie 1200 kg ? skoro fakty sa takie że B8 prowadzi się lepiej niz B7 to ja z tym nie polemizuję ![]() przesunięcie silnika o 15 cm daje wymierne korzyści - tak samo silnik wisi z przodu w subaru i to nie przeszkadza nikomu - u mnie nawis całkowity to 50cm, wiec jest nieźle dodatkowo z przodu nie bedzie zadnych wentylatorów, chłodnic itd bo to wszystko bedzie pod podłogą w bagażniku ![]() dla mnie ta skrzynia to nie jest tylko kosmetyczna zmiana, a bardzo duzy krok naprzód do którego sie szykowałem ponad rok jak na razie nie znalazłem na żadnym forum na swiecie opisu swapa skrzyni z serii 0B do starszej budy audi akurat z VRem który stoi prosto może się to udać bo nie ma kolektorów które mogą kolidować z kielichami nie wiem co tam robią w M3 zeby latało ale w porównianiu z lotusem, catrhamem itp. to też jest kiepskie położenie silnika, ale to nie powód żeby nie modzić M3 ? 3. a teraz kilka moich ogólnych przemyslen ja zdecydowałem sie na modzenie audi i sobie kombinuje jak moge... są lepsze auta na zakręty no ale cóż nie moze być za łatwo ![]() ze 3 lata temu zdecydowałem sie że zrobie mocne 4x4 na bazie komponentów VAG, wybór padł na B2 ponad 2 lata temu ustaliłem z pomoca olozwirskiego że bedzie VR6 wzdłuznie wybrałem najlżejszą bude z quattro i taką która mi się najbardziej podoba sedan 2 drzwiowy znalazłem wykonawcę body kitu który swietnie wyglada, a do tego daje mozliwości przesuniecia przedniego koła, poszerzenia auta szukałem takiego auta ponad pół roku wybrałem najlepszy IMO silnik pod kątem zwartej budowy, potencjału na bezpiecznie 400-600KM teraz dobrałem do tego najlepszą skrzynię jaka wymyślili w koncernie VAG: mocną i poprawiająca rozkład mas od 2 lat suskcesywnie w miare możliwości dokupuje graty szukając atrakcyjnych aukcji i ofert auto robi się w KFR Motors gdzie Kefirsky to ktoś dla którego to audi to pasja, gdzie wspólnie wymyslamy kolejne koncepcje auto robi sie powoli i ale za to dokładnie z dbałością o detale buda jest robiona od podstaw, piękna max rozbudowaną klatkę zrobił mi Ireco (plus bonusy), Kefir obspawał i wzmocnił nadwozie z dwoch stron.. wszystkie masy bitumiczne zostały usunięte, podwozie wyczyszczone do białości i jest zabezpieczane jakimiś cudami wurtha, nie ma być tam grama rdzy, wiec moim zdaniem to papierowe nadwozie jest sztywniejsze od 2 tonowego A5 ![]() nie wiem ile jeszcze zajmie nam skonczenie tego projektu ale na pewno tyle ile bedzie potrzeba... w sumie kazdy moze sobie budować auto jak mu się podoba ja mam takie możliwości jakie mam i staram sie maksymalnie dobrze wykorzystac każdą złotówkę, bo wiem że drugiego juz nie zrobie przyjąłem założenie wykorzystac jak najwięcej seryjnych czesci z lepszych modeli koncernu VAG faktem jest ze apetyt rosnie w miare jedzenie i ciagle coś dokładam, dzieki poradom i pomocy wielu życzliwych ludzi rozezenanych w temacie audi quattro pojawiało sie pare ulepszeń.. ja sie nie napinam, nie jestem wymiataczem, nie mam misji nikogo przescignąć, auto buduje dla siebie... jak nie w zakrętach to moze na wprost nie bedzie najwolniejsze albo na zlotach sie bedzie podobać chociaż ![]() jedno jest pewne, jest oryginalne, niepowtarzalne, jedyne takie audi na swiecie i co najwazniejsze moje ! moja żona mówi, że to nasze drugie dziecko, członek rodziny.. coś w tym jest ... to jest już chyba choroba... a najlepsze jest to że ja sie wcale nie chce wyleczyć ![]() mam nadzieje ze nikogo nie zanudziłem swoim elaboratem... ale pije browara i tak sobie klepie w klawiature pozdrawiam wszystkich ... tych którzy kibicują temu wynalazkowi i tym którzy nie wierzą ze to bedzie szybko jezdzic i tym którzy są juz zniecierpliwieni i także tym którzy uwazają że to bez sensu bo trzeba było za ta kase kupić M3, EVO, STI albo jakąs gotową zabawkę na tor -------------------- |
|
|
![]()
Post
#613
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 18 May 2004 Skąd: http://fightboxing.pl/ ![]() |
E tam, przy czarnym Jacku D. z Colą dobrze się czyta
![]() |
|
|
![]()
Post
#614
|
|
User Dołączył: Sat, 29 October 2005 Skąd: krakow ![]() |
Cowboy ja sie pytam z ciekawosci a niestety nie siegdze tak gleboko i getrag jakis tam model nie mowi mi nic w jaki aucie ta skrzynia siedzi.
Tak BTW ja ci bardzo kibicuje ( nie tylko na tym forum ) bo wlasie dzieki takim ludzia jak ty pwstaja naprawde ciekawe auta a EVO po 400 koni to jest po 100 w kazdym wiekszym miescie ![]() |
|
|
![]()
Post
#615
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 16 November 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Ja czytam przy Finlandii LIME i Schewppsie Lemon tez sie dobrze czyta hehe
![]() Złóż to w końcu pliz ^^ ![]() Pozdrawiam z imprezy -------------------- Best ET 12.885
|
|
|
![]()
Post
#616
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
dla tych wszystkich utrudniaczy piszących
( Żeby Nie Robić Tajemnicy, Która Jest Niby Robiona)- żeby tak każdy opisywał projekt BEZ TAJEMNIC!!! jak Cobwoy ( nie ma tu wazeliniarstwa) wiec dajcie sobie siana i idżcie spijać dalej kolejny browar ![]() ![]() ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#617
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
IMO know how cowboy wykłada na tacy , a jak ktoś bedzie myslał poważnie o wlożeniu vra czy zastosowaniu tej skrzyni to nie bedzie dla niego problemem odnalezienie modelu skrzyni itp ...
pozdro |
|
|
![]()
Post
#618
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
co do skręcania evo czy subaru to zapraszam na miedzianke , tam dobrze widać jak skręcają seryjne auta
![]() cowboy jeszcze raz napisze: ja nie neguje twojej wydumki, robisz wszystko co możesz żeby było lepiej, ja mam tylko obawy czy to wystarczy, poprostu boje sie za ciebie ![]() |
|
|
![]()
Post
#619
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
a ja mam obawy ze zacznie znow wydziwiac i wymyslac nowe rzeczy przy swojej ""padlince"" i znow bedzie sie odwlekalo
wiec stary prosze cie, nie kombinuj nic nowego tylko koncz ![]() ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#620
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 29 March 2007 Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie ![]() |
Cowboy, z twoich obliczeń wynika, że vr z dystansem na skrzynię jest krótszy zaledwie o 5cm od R5
![]() ![]() A co do tej napinki o robienie tajemnicy to nie przejmuj się ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- Audi 20V Turbo Quattro
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 13:53 |