Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
elmlody
post Fri, 29 Apr 2011 - 01:34
Post #601


Rookie
Dołączył: Sat, 02 April 2011





Skrzynia znana i bardzo wytrzymała... używana już przez chłopaków zaa wody do aut do DRAG-u...

Widzę, że cowboy lubi tajemnice, ja wolę uświadamiać innych aby było dla przyszłych pokoleń tongue.gif

Skrzynia z Audi a5... dla innych źródło skąd cowboy powycinał jpg tongue.gif

http://kc_qcgz.caii.edu.cn/caii/cms/web/do...39865975986.pdf

Pozdro biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 29 Apr 2011 - 01:34
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Fri, 29 Apr 2011 - 10:18
Post #602


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT
Skrzynia znana i bardzo wytrzymała... używana już przez chłopaków zaa wody do aut do DRAG-u...

Widzę, że cowboy lubi tajemnice, ja wolę uświadamiać innych aby było dla przyszłych pokoleń tongue.gif

Skrzynia z Audi a5... dla innych źródło skąd cowboy powycinał jpg tongue.gif

http://kc_qcgz.caii.edu.cn/caii/cms/web/do...39865975986.pdf

Pozdro biggrin.gif



zeszyty SSP nie są tajemnicą, każdy moze zaciągnąć z neta i powycinać obrazki, o tych skrzyniach pisaliśmy na tym forum ze 2 lata temu, więc nikogo kto sie interesuje tematem nie uswiadomiłeś wink.gif
nawet w moim temacie wklejałem fotki tej skrzyni na róznych forach
jak do tej pory nie widzę żeby masowo były swapowane do starszych modeli audi, bo mało kto decyduje sie na pocięcie budy jak Nikolas smile.gif
nie robię wiekszych tajemnic, paru osobom podałem na tacy przepis na VRa wzdłużnie i oprócz sajmona B5 budują sie z tego co wiem jeszcze kolejne dwie audi B2, chyba jedno B3 lub B4 , a nastepne osoby sie poważnie zastanawiają po wyczynach VR6 lamika, daniela i innych projektach R32 turbo wink.gif

mozesz pokazać jakieś projekty zza wielkiej wody ?

do dragu spokojnie wystarczy skrzynia z RS4 B7, tez pewnie znosi 500NM i tez ma 40/60 i nie ważne jest w jeżdzie na wprost położenie silnika

CYTAT
Czyli rozumiem że magiel wędruje w kierunku kabiny....a co z kątami Ackermana ??

Mate96 :Co do skrzyni ...na pewno nie RS5 bo tam jest S-Tronic wink.gif

Ta skrzynia ...ma same zalety praktycznie:mocna,zapewnia lepsze wyważenie ,prawie nowa ,synchronizatory ...jedyny minusik to to że bedzie cięższa o 20-25kg od 01E...ale to pikuś biggrin.gif


RS5 to ma juz ten nowy elektroniczny crown gear diff nie ma juz torsena i jest full elektroniki

01A (5 biegów) ważyłem i ma jesli dobrze pamietam 68kg, ta skrzynia ma 85kg wiec róznica jest 17kg
01E (6 biegów) waży pewnie z 5kg więcej od 01A, więc róznica pomiedzy 0Bx a01E to IMO max 15kg
ale wole miec 15kg pomiedzy osiami wiecej niz wiszące z przodu

CYTAT
cowboy żeby to skręcało to wyjście na półosie muszą być na wysokości 2 cylindra tongue.gif a to co zrobiłeś to tylko kosmetyka smile.gif ten reaktor waży 50% wagi całej budy b2


a skąd wiesz?
jeżdziłeś B2 z taką skrzynią
jeżdiłeś moze B8 z taką srzynią i masz porównanie z B6/B7 czy tylko Ci sie tak wydaje ?
ja nie jeżdziłem ale bazuje na opiniach osób które mówią że jest duża róznica w prowadzeniu B7 i B8
oraz B2 i B4 z 2.2T
wiec jestem dobrej mysli

ten reaktor waży 15kg wiecej niz skrzynia 01E i cała ta masa jest za przednią osią razem ze sprzegłem

pokażę Ci tą kosmetykę obrazowo bo widze że nie zdajesz sobie sprawy o czym piszesz

2.2T długość bloku 51cm, VR6 długość bloku 43cm, adapter do VR6 +3cm
róznica w skrzyniach 15cm,
51-46=5cm + 15 = razem 20 cm róznicy
czyli silnik 2.2T wisi 20cm dalej niż VR6 ze skrzynią 0Bx

pogadaj z albertem jakie znaczenie ma kazde 10kg wiszące w odległości poł metra od przedniej osi

B2 z silnikiem R5



B2 z VR6 + zaznaczenie jak orientacyjnie przesunie sie silnik na nowej skrzyni
dodam że u mnie z przodu bedzie tylko intercooler (chłodnica w bagazniku)



gdybym nie założył tej skrzyni to bym pewnie tą 01A (z 7A) zmielił podczas pierwszych testów
zobaczymy jak sie bedzie prowadzić i jaki bedzie rozkład mas jak skonczymy auto
chciałbym zważyć na wadze która pokazuje nacisk na każde koło na pusto oraz z 2 osobami na pokładzie

dotarł własnie system sterowania tą skrzynią - cięgna, a własciwie cięgno + lewarek
wstępne oględziny mówią że lewarek wypadnie jakieś 40cm w tył auta względem serii... ale to bardzo dobrze bo akurat będzie pod ręką !
kubełek mam oparty praktycznie o krzyż klatki, a kotwienie głównego pałąka jest tam gdzie sie zaczynała kiedyś tylna kanapa





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
elmlody
post Fri, 29 Apr 2011 - 18:04
Post #603


Rookie
Dołączył: Sat, 02 April 2011





CYTAT(cowboy @ Fri, 29 Apr 2011 - 10:18) *
nie robię większych tajemnic,

...moja skrzynia jest najcięższa z rodziny 0Bx i waży 85kg....


to czemu nie piszesz na wprost z czego pochodzi... ???? kalambury?? rolleyes.gif

a ponadto trzeba było nie bawić się w paincie w zasłanianie napisu smile.gif



CYTAT(cowboy @ Fri, 29 Apr 2011 - 10:18) *
mozesz pokazać jakieś projekty zza wielkiej wody ?


jak znajdę linka do tematu to podeśle, pamiętam że był to jakiś Chevy... tongue.gif

p.s. - ogólnie Twój projekt jest Megaaaaa i zazdroszczę ci takiej cierpliwości i determinacji.. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 29 Apr 2011 - 19:02
Post #604


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





cowboy ale je nie neguje tego co wydumałeś , mnie chodzi o to że ten zestaw inaczej zachowa sie tam gdzie go zaprojektowano czyli do 2 tonowego samochodu a nie do budy b2 która jest z papieru .rozkład mas i tak będzie do dupy. przewidujesz że ile będzie ważył gotowy do jazdy samochód?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Fri, 29 Apr 2011 - 19:36
Post #605


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





CYTAT(siewcu @ Fri, 29 Apr 2011 - 00:19) *

Cowboya skrzynia to getrag 467, jest ich kilka na allegro kazdy moze kupic i spiac z VRem.
Nie wystarczy napisac ze sie da?


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 29 Apr 2011 - 20:50
Post #606


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(hz10 @ Fri, 29 Apr 2011 - 19:02) *
cowboy ale je nie neguje tego co wydumałeś , mnie chodzi o to że ten zestaw inaczej zachowa sie tam gdzie go zaprojektowano czyli do 2 tonowego samochodu a nie do budy b2 która jest z papieru .rozkład mas i tak będzie do dupy. przewidujesz że ile będzie ważył gotowy do jazdy samochód?


Z papieru??WTF??O jaki 2 tonowy samochód ci chodzi....nie sądzisz chyba że jakielkolwiek a5 waży pod 2 tony..ahh
Rozwiń to bo nie ogarniam.Albo nigdy nie jeżdziłeś ,nie widziałes tej budy ..albo piszesz żeby sobie popisać...to nie delta..która pęka w oczasch..w b2 nawet jak zepniesz sanki na sztywno do budy ..karoseria zachowuje się wzorowo ...tutaj dodatkowo jest obspawana ,o rozbudowanej klatce nie wspomne .


Cowboy ..napisał wyraźnie,ja tez ..rozkład powinien być wzorowy..wystarczy uważnie czytać temat i spoglądać na konstrukcję .

Wage obstawiam w okolicach 1250-1300kg..z uwagi na duże heble ,klatkę ,zespół napędowy wink.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Fri, 29 Apr 2011 - 22:14
Post #607


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





kiwi czytaj ze zrozumieniem bo zachowujesz sie jak fanboy rolleyes.gif wyluzuj. śledze od początku poczynania cowboya i ja tego po prostu nie widze do zakrętów, właśnie przez ten ułomny napęd w którym silnik wisi przed przednią osią , zobacz co robią np w m3 żeby dobrze jeździło po zakrętach tongue.gif , wy macie inną wizje nic nie poradze i nie zamierzam sie kłócić . cowboy skończy maszyne to wszystko wyjdzie w praniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 29 Apr 2011 - 23:07
Post #608


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(hz10 @ Fri, 29 Apr 2011 - 22:14) *
kiwi czytaj ze zrozumieniem bo zachowujesz sie jak fanboy rolleyes.gif wyluzuj. śledze od początku poczynania cowboya i ja tego po prostu nie widze do zakrętów, właśnie przez ten ułomny napęd w którym silnik wisi przed przednią osią , zobacz co robią np w m3 żeby dobrze jeździło po zakrętach tongue.gif , wy macie inną wizje nic nie poradze i nie zamierzam sie kłócić . cowboy skończy maszyne to wszystko wyjdzie w praniu.


Nie będę rozpisywał się o S1 które z wyważeniem 53/47 ,super krótkim rozstawem osi prowadziło się specyficznie lecz dobrze w zakręcie ,ale wystarczy na żywo popatrzeć jak zachowuje się np: b2 konradvipera ( z całym silnikiem ,dzwonem sprzęgłą przed przednią osią ) żeby zdjąć klapki z oczu tym którzy mówią że to auto nie nadaje się do jazdy po zakrętach . Jeżeli piszemy Ci że wyważenie 50/50 w samochodzie AWD ( czyli takie jak ma BMW RWD) sprawi ze to auto bedzie nadawało się do jazdy po zakrętach ..a ty piszesz że tego nie widzisz...ok ..Twoja opinia,jest forum ogólnodostępne ..masz do tego prawo wink.gif
To właśnie ze względu na wzorowe wyważenie M3 jest pochłaniaczem zakrętów ,temu się zaprzeczyć nie da..,ale patrząc realistycznie na projekt cowboya,mając porównanie do s2,a5q po prostu nie rozumiem Twojego toku rozumowania wink.gif
Jestem wyluzowany cool.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel1600
post Sat, 30 Apr 2011 - 21:07
Post #609


User
Dołączył: Sat, 29 October 2005
Skąd: krakow





CYTAT
to czemu nie piszesz na wprost z czego pochodzi...


Tez nie rozumie dlaczego nie mozan napisac otwarcie, bedzie skrzynia np: z A5 3.0 TDI , skoro podales tyle info to nie rozumie czemu robisz z tego straszna tajemnice.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Sat, 30 Apr 2011 - 21:53
Post #610


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





CYTAT(hz10 @ Fri, 29 Apr 2011 - 22:14) *
po prostu nie widze do zakrętów, właśnie przez ten ułomny napęd w którym silnik wisi przed przednią osią ,


Subaraki też nie skręcają? Też mają silnik, choć ciut krótszy, przed przednią osią.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Sat, 30 Apr 2011 - 22:25
Post #611


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(k11 @ Sat, 30 Apr 2011 - 21:53) *
Subaraki też nie skręcają? Też mają silnik, choć ciut krótszy, przed przednią osią.

r.



Miałem też to napisać wcześniej.

W evo też silnik i skrzynia jest na przedniej osi ..a auta skręcają ...i o ile mnie pamięć nie myli w Top Gearze ..porównywalne mocowo evo wklepało właśnie M3


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 30 Apr 2011 - 22:34
Post #612


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





1. elmlody i pawel1600
nie robie tajemnicy, podałem nawet przełożenia skrzyni i wszystkie parametry.. skrzynia jest z serii 0B - jest ich kilka rodzajów, a w kazdym rodzaju kilka modeli
mam jeszcze pokazać FV za kupno tej skrzyni ?
skrzynia pochodzi z nowego audi quattro, olozwirski podał model getraga
mam jeszcze zamiescić tu rysunki w CADzie przeróbki przejściówki pod VRa, adaptera pod rozrusznik, wał , zamach itd ? albo wszystkie zeszyty serwisowe i inne materiały z których korzystałem ? dla przykładu żeby ogarnąc przejście na 5x112 kupiłem 14 piast z róznych modeli audi
ja tutaj pokazuję maksymalnie duzo fotek, podaje wszytsko w szczegółach, podczas gdy są projekty gdzie znani tunerzy pisza BIG Turbo wink.gif itd
nie wiem skąd sobie koledzy ubzdurali tajemnicę ?, chcesz kupić taką skrzynie ?
pewne rzeczy na pewno do momentu skonczenia auta nie bedą zaprezentowane w szczegółach

2. hz10
nie wiem dlaczego skrzynia która sprawdza się w 2 tonowym aucie ma się nie sprawdzać w aucie 1200 kg ?
skoro fakty sa takie że B8 prowadzi się lepiej niz B7 to ja z tym nie polemizuję smile.gif
przesunięcie silnika o 15 cm daje wymierne korzyści - tak samo silnik wisi z przodu w subaru i to nie przeszkadza nikomu - u mnie nawis całkowity to 50cm, wiec jest nieźle
dodatkowo z przodu nie bedzie zadnych wentylatorów, chłodnic itd bo to wszystko bedzie pod podłogą w bagażniku smile.gif
dla mnie ta skrzynia to nie jest tylko kosmetyczna zmiana, a bardzo duzy krok naprzód do którego sie szykowałem ponad rok
jak na razie nie znalazłem na żadnym forum na swiecie opisu swapa skrzyni z serii 0B do starszej budy audi
akurat z VRem który stoi prosto może się to udać bo nie ma kolektorów które mogą kolidować z kielichami

nie wiem co tam robią w M3 zeby latało ale w porównianiu z lotusem, catrhamem itp. to też jest kiepskie położenie silnika, ale to nie powód żeby nie modzić M3 ?

3. a teraz kilka moich ogólnych przemyslen

ja zdecydowałem sie na modzenie audi i sobie kombinuje jak moge... są lepsze auta na zakręty no ale cóż nie moze być za łatwo wink.gif
ze 3 lata temu zdecydowałem sie że zrobie mocne 4x4 na bazie komponentów VAG, wybór padł na B2
ponad 2 lata temu ustaliłem z pomoca olozwirskiego że bedzie VR6 wzdłuznie
wybrałem najlżejszą bude z quattro i taką która mi się najbardziej podoba sedan 2 drzwiowy
znalazłem wykonawcę body kitu który swietnie wyglada, a do tego daje mozliwości przesuniecia przedniego koła, poszerzenia auta
szukałem takiego auta ponad pół roku
wybrałem najlepszy IMO silnik pod kątem zwartej budowy, potencjału na bezpiecznie 400-600KM
teraz dobrałem do tego najlepszą skrzynię jaka wymyślili w koncernie VAG: mocną i poprawiająca rozkład mas
od 2 lat suskcesywnie w miare możliwości dokupuje graty szukając atrakcyjnych aukcji i ofert
auto robi się w KFR Motors gdzie Kefirsky to ktoś dla którego to audi to pasja, gdzie wspólnie wymyslamy kolejne koncepcje
auto robi sie powoli i ale za to dokładnie z dbałością o detale
buda jest robiona od podstaw, piękna max rozbudowaną klatkę zrobił mi Ireco (plus bonusy), Kefir obspawał i wzmocnił nadwozie z dwoch stron.. wszystkie masy bitumiczne zostały usunięte, podwozie wyczyszczone do białości i jest zabezpieczane jakimiś cudami wurtha, nie ma być tam grama rdzy, wiec moim zdaniem to papierowe nadwozie jest sztywniejsze od 2 tonowego A5 wink.gif

nie wiem ile jeszcze zajmie nam skonczenie tego projektu ale na pewno tyle ile bedzie potrzeba... w sumie kazdy moze sobie budować auto jak mu się podoba
ja mam takie możliwości jakie mam i staram sie maksymalnie dobrze wykorzystac każdą złotówkę, bo wiem że drugiego juz nie zrobie
przyjąłem założenie wykorzystac jak najwięcej seryjnych czesci z lepszych modeli koncernu VAG
faktem jest ze apetyt rosnie w miare jedzenie i ciagle coś dokładam, dzieki poradom i pomocy wielu życzliwych ludzi rozezenanych w temacie audi quattro pojawiało sie pare ulepszeń..

ja sie nie napinam, nie jestem wymiataczem, nie mam misji nikogo przescignąć, auto buduje dla siebie...
jak nie w zakrętach to moze na wprost nie bedzie najwolniejsze albo na zlotach sie bedzie podobać chociaż smile.gif
jedno jest pewne, jest oryginalne, niepowtarzalne, jedyne takie audi na swiecie i co najwazniejsze moje !
moja żona mówi, że to nasze drugie dziecko, członek rodziny..
coś w tym jest ... to jest już chyba choroba... a najlepsze jest to że ja sie wcale nie chce wyleczyć wink.gif

mam nadzieje ze nikogo nie zanudziłem swoim elaboratem... ale pije browara i tak sobie klepie w klawiature
pozdrawiam wszystkich ... tych którzy kibicują temu wynalazkowi i tym którzy nie wierzą ze to bedzie szybko jezdzic i tym którzy są juz zniecierpliwieni i także tym którzy uwazają że to bez sensu bo trzeba było za ta kase kupić M3, EVO, STI albo jakąs gotową zabawkę na tor


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TJung
post Sat, 30 Apr 2011 - 22:37
Post #613


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 18 May 2004
Skąd: http://fightboxing.pl/





E tam, przy czarnym Jacku D. z Colą dobrze się czyta biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawel1600
post Sun, 01 May 2011 - 00:19
Post #614


User
Dołączył: Sat, 29 October 2005
Skąd: krakow





Cowboy ja sie pytam z ciekawosci a niestety nie siegdze tak gleboko i getrag jakis tam model nie mowi mi nic w jaki aucie ta skrzynia siedzi.
Tak BTW ja ci bardzo kibicuje ( nie tylko na tym forum ) bo wlasie dzieki takim ludzia jak ty pwstaja naprawde ciekawe auta a EVO po 400 koni to jest po 100 w kazdym wiekszym miescie wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
STACH
post Sun, 01 May 2011 - 03:16
Post #615


User
Dołączył: Sun, 16 November 2003
Skąd: Gdańsk





Ja czytam przy Finlandii LIME i Schewppsie Lemon tez sie dobrze czyta hehe smile.gif

Złóż to w końcu pliz ^^ smile.gif

Pozdrawiam z imprezy


--------------------
Best ET 12.885
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 01 May 2011 - 07:36
Post #616


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





dla tych wszystkich utrudniaczy piszących
( Żeby Nie Robić Tajemnicy, Która Jest Niby Robiona)-
żeby tak każdy opisywał projekt BEZ TAJEMNIC!!! jak Cobwoy ( nie ma tu wazeliniarstwa)
wiec dajcie sobie siana i idżcie spijać dalej kolejny browar laugh.gif laugh.gif laugh.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Sun, 01 May 2011 - 09:48
Post #617


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





IMO know how cowboy wykłada na tacy , a jak ktoś bedzie myslał poważnie o wlożeniu vra czy zastosowaniu tej skrzyni to nie bedzie dla niego problemem odnalezienie modelu skrzyni itp ...

pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hz10
post Sun, 01 May 2011 - 10:14
Post #618


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 18 December 2006
Skąd: TST





co do skręcania evo czy subaru to zapraszam na miedzianke , tam dobrze widać jak skręcają seryjne auta biggrin.gif a jak skręcają te które kosztowały drugie tyle...
cowboy jeszcze raz napisze: ja nie neguje twojej wydumki, robisz wszystko co możesz żeby było lepiej, ja mam tylko obawy czy to wystarczy, poprostu boje sie za ciebie smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Sun, 01 May 2011 - 13:11
Post #619


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





a ja mam obawy ze zacznie znow wydziwiac i wymyslac nowe rzeczy przy swojej ""padlince"" i znow bedzie sie odwlekalo
wiec stary prosze cie, nie kombinuj nic nowego tylko koncz tongue.gif wink.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Sun, 01 May 2011 - 19:53
Post #620


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Cowboy, z twoich obliczeń wynika, że vr z dystansem na skrzynię jest krótszy zaledwie o 5cm od R5 smile.gif I to moim zdaniem też jest nieźle dla poczciwego R5. Bo jakby zastosować w takim B3 Coupe Quattro skrzynię 0Bx to pewnie również byłoby to bardzo dobrym posunięciem. Tyle, że R5 jest pochylony dość mocno w prawą stronę i nie wiadomo czy kolektor/turbo nie kolidowałoby z kielichem? rolleyes.gif

A co do tej napinki o robienie tajemnicy to nie przejmuj się wink.gif bo myślę, że jest to troszkę zazdrość i szukanie powodu do sprowadzenia kogoś do stereotypowego poziomu wink.gif A jest przecież wiele Tunerów w PL którzy piszą w swoich projektach "setup na big turbo" biggrin.gif A jak się zapytasz konkretnie to napiszą: " big turbo kit" laugh.gif I do nich nikt nie ma pretensji.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 29 30 31 32 33 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 13:53