![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
User Dołączył: Mon, 07 February 2011 ![]() |
wszystko się ułoży ;-)
przypuszczam że auto się robi skoro masz czas jeździć golfami v8 ;-) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#562
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
wszystko się ułoży ;-) przypuszczam że auto się robi skoro masz czas jeździć golfami v8 ;-) golfem V8 nie jezdziłem jeszcze... mam nadzieje ze olozwirski pochwali sie na tym forum swoim dzielem ![]() auto się robi.... tzn jest walka z rdzą zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami a było wstawić silnik i heja do przodu ![]() jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP ![]() ![]() co tam jeszcze, sprzedałem silnik 2.8 24V i bedzie robione R32 turbo - zrobiłem update tematu i opisu sprzedaje pare gratów bo za duzo tego mam i potrzebna kasa na nowe grube mody ![]() echh mam nadzieje że kiedys to auto bedzie skonczone ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#563
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
niech Cię cholera Grzechu ...
![]() już od roku czekam aż skończysz a tu kolejne rzeczy odwlekające termin.... wyrobisz się na ten sezon? trzymam kciuki |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Tego tu trzeba było R32 Turbo to jest to
![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
już od roku czekam aż skończysz a tu kolejne rzeczy odwlekające termin.... wyrobisz się na ten sezon? ja tez czekam ![]() akurat przejscie na R32 nie ma wpływu na beiżace prace - silnik praktyvznie taki sam tylko wieksz pojemnośc ![]() w tym roku bedzie skonczone ale nie licze na jakies jazdy, pewnie trzeba bedzie wszystko potestować i potem malowanie całości Tego tu trzeba było R32 Turbo to jest to ![]() no zamiast 2.8 24V jest 3.2 24V, założenia te same ~450KM - bezpieczne upalanie na torze, wiec wlecą kute korby żeby momentu nie załowac z samego dołu ![]() z upów ciekawostka moze dla niektorych, chyba największy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze 330/32 [ 4 tłoczki po 42mm średnicy ] wpasowany w BBS RC307 (standard audi A4/A6) i jeszcze jest luz, wiec 345 tez moze wejdzie ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#566
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
covboy,byc moze czegos nie doczytałem to prosze o odpowiedz,co zrobiłes z saniami i jaka miska wjechała do tej motorowni,pytam bo moze umkneło mojej uwadze,bardzo mnie to interesuje,pozdro
|
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
obrotnica super sprawa. muszę coś takiego sobie zrobić
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#568
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
covboy,byc moze czegos nie doczytałem to prosze o odpowiedz,co zrobiłes z saniami i jaka miska wjechała do tej motorowni,pytam bo moze umkneło mojej uwadze,bardzo mnie to interesuje,pozdro hehe, pisałem to jak sprzedawałem zestaw do swapa z silnikiem 2.8 24V, jest to miska z touarega / phaetona - tam seryjnie VR6 jest wzdłuznie bardzo fajna miska aluminiowa z przegrodami itd.. w touaregu smok jest niżej, to auto jednak w jakiś sposób przystosowane jest do pokonywania wzniesień, jazdy w przechyle itd ![]() zresztą miska taka znakomicie sprawdziła się w audi A4 034motorsport w serii time attack: http://gallery3.034motorsport.com/index.ph...6T_001/100_4902 sanki sa z B4 w komplecie ze stabilizatorem oraz wahaczami - oczywiscie z małymi przeróbkami tak jak pisałem zaciski powyżej to 4 tłoczki po 42mm więc wydaje mi się że dobrze ze mam pompy tiltona z tłoczkami 1 cal ![]() w razie czego dokupiłem 2 pompy tiltona 3/4 cala gdyby skok pedałów był za krótki oraz zestawy naprawcze ![]() pedały na razie zostają compbrake, jak auto już bedzie jeździło to zmienie na nowe aluminiowe pedały tiltona z nowej serii nie mogę się doczekać kiedy auto stanie na kołach żeby przymierzyć nowe felgi 17 cali - zdecydowałem po długim namysle przejść z 5x112 na rozstaw 5x114.3 - i tak bede miał dystanse wiec lepiej mieć rozstaw na który jest chyba wiekszy wybór felg - subaru i evo - wiec jest duzy wybór w razie czego muszę juz ostatecznie ustalić grubość dystansów ale dla felgi 7,5Jx17 ET38 myslę że bedzie to około 35-40mm -------------------- |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
muszę juz ostatecznie ustalić grubość dystansów ale dla felgi 7,5Jx17 ET38 myslę że bedzie to około 35-40mm Nie lepiej poszukać felgi z mniejszym ET? Przecież to niepotrzebny ciężar, który musi zostać wprowadzony w ruch. Może lepiej zamówić felgi z odpowiednim osadzeniem. pozdr Krzysiek -------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#570
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
gdybym zamówił felgi z ET -5 to:
a) musiałbym zapłacić dość dużo za felgi robione na zamówienie, mało felg ma takie ET w ogóle dostepne, często jest to zakres 10-50 ![]() c) nie mógłbym zastosować innych felg lub kół cięzar takiego dystansu to pewnie z pół kilo max - blisko osi koła, moim zdaniem przy 600NM pomijalny ![]() dokładnie to przemyslałem dzięki dystansowi mam: a) szpilki ![]() c) dystans dokręcam raz, równomiernie kluczem dynamometrycznym - jednakowy nacisk na powierzchnię tarczy - przy czestej szybkiej zmianie kół moze dojść do zwichrowania tarczy na skutek nierównomiernego dokręcenia zresztą klamka juz zapadła bo kupiłem 2 komplety felg 17 cali w rozstawie 5x114,3 - pochwalę się jak do mnie dotra z UK w przyszłym tygodniu ![]() tak wygląda tył dopasowany do poszerzki - to zdjęcie pokazuje przymiarkę, jak mocno bedzie poszerzone auto, wierz mi ze dodatkowo obnizone wygląda jak naleśnik, nisko i meega szeroko ![]() ![]() w sumie od krawędzi zewnetrznej seryjnego koła/opony schowanego we wnękę nadkola to róznica jest pewnie około 7-8 cm na strone -------------------- |
|
|
![]()
Post
#571
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 16 April 2006 Skąd: ja to wiem... ![]() |
Możliwe, nie zaprzeczam... tylko przypomniała mi sie rozmowa z kolesiem co właśnie robił felgi na zamówienie.
http://www.braid.es/llantas -------------------- B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
|
|
|
![]()
Post
#572
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
dzieki Covboy za info,mam w planach włozyc do swej audi 90Q takizsam silnik wiec z tad moje pytania,bo generalnie biłem i bije sie nadal z muslami co zapodac do swojej 90,V8?VR6?VR5?bo AAN nie chce mi sie bo niby maja potencjał ale jest dosc dłógi i kłopotliwy jesli chodzi o smarowanie itp,jeszcze raz dzieki za odp i info,,a projekcik masz zaje
![]() |
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
dzieki Covboy za info,mam w planach włozyc do swej audi 90Q takizsam silnik wiec z tad moje pytania,bo generalnie biłem i bije sie nadal z muslami co zapodac do swojej 90,V8?VR6?VR5?bo AAN nie chce mi sie bo niby maja potencjał ale jest dosc dłógi i kłopotliwy jesli chodzi o smarowanie itp,jeszcze raz dzieki za odp i info,,a projekcik masz zaje ![]() Wkładaj VR5 najlepiej 20V. Powiedział bym VR6, ale po co się powielać ? Wstaw VR5 mocy nie braknie , bedziesz miał pierwszy w Polsce i na świecie taki projekt ! Brzmi dobrze , prawda ? Sry za ot cowboy ![]() -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#574
|
|
User Dołączył: Tue, 29 March 2011 ![]() |
no brzmi dobrze,to fakt,i pewnie zaposiłkuje sie takowym dawca z UK bo mam mozliwosc sobie zassac kazde autko z tamtejszego rynku
![]() |
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali
zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y http://www.ihle-motorsport.de/likecms.php?...eid=45&sp=1 ![]() co do samych felg CYTAT All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges. kolega z forum audi B2 napisał: CYTAT speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna) repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn) tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał .. ![]() ![]() co na szybko stwierdziłem: - średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm ![]() - gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe - nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie wheelweight.net podaje 10,1kg... po południu zważe dokładnie i poprzymierzam sobie tarcze 330 żeby porównać z BBSem -------------------- |
|
|
![]()
Post
#576
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 21 September 2003 Skąd: Elbląg ![]() |
rozstaw do evo/sti ?
-------------------- Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
|
|
|
![]()
Post
#577
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Cały czas coś się dzieje! kurcze fajne te koła też myślałem o nich ale niestety nie ma rozstawu.
pozdr -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
rozstaw do evo/sti ? tak pisałem wczesniej ze przechodze na 5x114,3 zwazyłem felgi BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17 ![]() Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie ![]() ale za to widac róznice w budowie ![]() jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm ![]() compomotive 41cm ![]() tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#579
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
domyślam się, ze postawiłeś już jakąś "małą" halę na te wszystkie części?
![]() G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Nie lepiej poszukać felgi z mniejszym ET? Przecież to niepotrzebny ciężar, który musi zostać wprowadzony w ruch. Może lepiej zamówić felgi z odpowiednim osadzeniem. To, że wzrasta moment bezwładności części obrotowych to jedno (gorzej przyspiesza i hamuje), ale drugą sprawą jest zwiększanie masy nieresorowanej. Jeśli samochó będzie jeździł tylko i wyłącznie po płaskich jak stół nawierzchiach to może nie stanowi to problemu, ale wszelkie "wybieranie" nierówności jest mocno uzależnione właśnie od nieresorwanych mas. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:50 |