Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
malutkiz
post Sun, 03 Apr 2011 - 22:18
Post #561


User
Dołączył: Mon, 07 February 2011





wszystko się ułoży ;-)
przypuszczam że auto się robi skoro masz czas jeździć golfami v8 ;-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 03 Apr 2011 - 22:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Wed, 06 Apr 2011 - 15:55
Post #562


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(malutkiz @ Sun, 03 Apr 2011 - 22:18) *
wszystko się ułoży ;-)
przypuszczam że auto się robi skoro masz czas jeździć golfami v8 ;-)



golfem V8 nie jezdziłem jeszcze... mam nadzieje ze olozwirski pochwali sie na tym forum swoim dzielem smile.gif

auto się robi.... tzn jest walka z rdzą
zrobiona została obrotnica na której powieszono budę i zostało całe wyczyszone od spodu i obspawane
mimo niezłego stanu budy poliftowej (ocynk) wyszło pare miejsc do naprawy ale jak sie odbudowuje od podstaw to niestety schodzi z pierdołami
a było wstawić silnik i heja do przodu smile.gif

jakies tam fotki w trakcie prac, na razie nie ma co pokazywać, teraz głównie blacharka... ale przynajmniej doł auta bedzie zamkniety na TIP TOP





co tam jeszcze, sprzedałem silnik 2.8 24V i bedzie robione R32 turbo - zrobiłem update tematu i opisu

sprzedaje pare gratów bo za duzo tego mam i potrzebna kasa na nowe grube mody wink.gif

echh mam nadzieje że kiedys to auto bedzie skonczone wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Wed, 06 Apr 2011 - 17:08
Post #563


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





niech Cię cholera Grzechu ... smile.gif
już od roku czekam aż skończysz a tu kolejne rzeczy odwlekające termin....

wyrobisz się na ten sezon?
trzymam kciuki
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Wed, 06 Apr 2011 - 17:21
Post #564


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Tego tu trzeba było R32 Turbo to jest to biggrin.gif. Co mi sie nie podoba - to że znów sie przesunie termin ukończenia projektu. Czekam na wiecej up-ów.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 06 Apr 2011 - 20:22
Post #565


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(grzegorzp @ Wed, 06 Apr 2011 - 17:08) *
już od roku czekam aż skończysz a tu kolejne rzeczy odwlekające termin....

wyrobisz się na ten sezon?


ja tez czekam wink.gif niestety nie wszytsko jest ode mnie zalezne
akurat przejscie na R32 nie ma wpływu na beiżace prace - silnik praktyvznie taki sam tylko wieksz pojemnośc wink.gif

w tym roku bedzie skonczone ale nie licze na jakies jazdy, pewnie trzeba bedzie wszystko potestować i potem malowanie całości

CYTAT(GREGROR10 @ Wed, 06 Apr 2011 - 17:21) *
Tego tu trzeba było R32 Turbo to jest to biggrin.gif. Co mi sie nie podoba - to że znów sie przesunie termin ukończenia projektu. Czekam na wiecej up-ów.


no zamiast 2.8 24V jest 3.2 24V, założenia te same ~450KM - bezpieczne upalanie na torze, wiec wlecą kute korby żeby momentu nie załowac z samego dołu smile.gif

z upów ciekawostka moze dla niektorych, chyba największy zacisk 4 tłoczkowy pod tarcze 330/32 [ 4 tłoczki po 42mm średnicy ] wpasowany w BBS RC307 (standard audi A4/A6) i jeszcze jest luz, wiec 345 tez moze wejdzie wink.gif







--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głópek
post Thu, 07 Apr 2011 - 22:57
Post #566


User
Dołączył: Tue, 29 March 2011





covboy,byc moze czegos nie doczytałem to prosze o odpowiedz,co zrobiłes z saniami i jaka miska wjechała do tej motorowni,pytam bo moze umkneło mojej uwadze,bardzo mnie to interesuje,pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Thu, 07 Apr 2011 - 23:19
Post #567


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





obrotnica super sprawa. muszę coś takiego sobie zrobić


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 08 Apr 2011 - 08:48
Post #568


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(głópek @ Thu, 07 Apr 2011 - 22:57) *
covboy,byc moze czegos nie doczytałem to prosze o odpowiedz,co zrobiłes z saniami i jaka miska wjechała do tej motorowni,pytam bo moze umkneło mojej uwadze,bardzo mnie to interesuje,pozdro


hehe, pisałem to jak sprzedawałem zestaw do swapa z silnikiem 2.8 24V, jest to miska z touarega / phaetona - tam seryjnie VR6 jest wzdłuznie
bardzo fajna miska aluminiowa z przegrodami itd.. w touaregu smok jest niżej, to auto jednak w jakiś sposób przystosowane jest do pokonywania wzniesień, jazdy w przechyle itd



zresztą miska taka znakomicie sprawdziła się w audi A4 034motorsport w serii time attack:

http://gallery3.034motorsport.com/index.ph...6T_001/100_4902

sanki sa z B4 w komplecie ze stabilizatorem oraz wahaczami - oczywiscie z małymi przeróbkami

tak jak pisałem zaciski powyżej to 4 tłoczki po 42mm więc wydaje mi się że dobrze ze mam pompy tiltona z tłoczkami 1 cal smile.gif

w razie czego dokupiłem 2 pompy tiltona 3/4 cala gdyby skok pedałów był za krótki oraz zestawy naprawcze



pedały na razie zostają compbrake, jak auto już bedzie jeździło to zmienie na nowe aluminiowe pedały tiltona z nowej serii

nie mogę się doczekać kiedy auto stanie na kołach żeby przymierzyć nowe felgi 17 cali - zdecydowałem po długim namysle przejść z 5x112 na rozstaw 5x114.3 - i tak bede miał dystanse wiec lepiej mieć rozstaw na który jest chyba wiekszy wybór felg - subaru i evo - wiec jest duzy wybór w razie czego
muszę juz ostatecznie ustalić grubość dystansów ale dla felgi 7,5Jx17 ET38 myslę że bedzie to około 35-40mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FranoF1
post Fri, 08 Apr 2011 - 20:38
Post #569


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 April 2006
Skąd: ja to wiem...





CYTAT(cowboy @ Fri, 08 Apr 2011 - 08:48) *
muszę juz ostatecznie ustalić grubość dystansów ale dla felgi 7,5Jx17 ET38 myslę że bedzie to około 35-40mm


Nie lepiej poszukać felgi z mniejszym ET? Przecież to niepotrzebny ciężar, który musi zostać wprowadzony w ruch. Może lepiej zamówić felgi z odpowiednim osadzeniem.

pozdr
Krzysiek


--------------------
B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 08 Apr 2011 - 20:54
Post #570


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





gdybym zamówił felgi z ET -5 to:
a) musiałbym zapłacić dość dużo za felgi robione na zamówienie, mało felg ma takie ET w ogóle dostepne, często jest to zakres 10-50
cool.gif byłyby to niesprzedawalne felgi - praktycznie nie do zastosowania w aucie bez poszerzeń
c) nie mógłbym zastosować innych felg lub kół

cięzar takiego dystansu to pewnie z pół kilo max - blisko osi koła, moim zdaniem przy 600NM pomijalny wink.gif

dokładnie to przemyslałem
dzięki dystansowi mam:
a) szpilki
cool.gif popularny rozstaw 5x114,3 (przynajmniej na pojeżdzawkach ;P gdzie wiekszość subaru i evo )
c) dystans dokręcam raz, równomiernie kluczem dynamometrycznym - jednakowy nacisk na powierzchnię tarczy - przy czestej szybkiej zmianie kół moze dojść do zwichrowania tarczy na skutek nierównomiernego dokręcenia

zresztą klamka juz zapadła bo kupiłem 2 komplety felg 17 cali w rozstawie 5x114,3 - pochwalę się jak do mnie dotra z UK w przyszłym tygodniu wink.gif

tak wygląda tył dopasowany do poszerzki - to zdjęcie pokazuje przymiarkę, jak mocno bedzie poszerzone auto, wierz mi ze dodatkowo obnizone wygląda jak naleśnik, nisko i meega szeroko wink.gif



w sumie od krawędzi zewnetrznej seryjnego koła/opony schowanego we wnękę nadkola to róznica jest pewnie około 7-8 cm na strone


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
FranoF1
post Fri, 08 Apr 2011 - 21:04
Post #571


Frequent User
Dołączył: Sun, 16 April 2006
Skąd: ja to wiem...





Możliwe, nie zaprzeczam... tylko przypomniała mi sie rozmowa z kolesiem co właśnie robił felgi na zamówienie.
http://www.braid.es/llantas


--------------------
B4 8C 2.0 20vt 7163 EFR 6-gang quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głópek
post Sat, 09 Apr 2011 - 00:32
Post #572


User
Dołączył: Tue, 29 March 2011





dzieki Covboy za info,mam w planach włozyc do swej audi 90Q takizsam silnik wiec z tad moje pytania,bo generalnie biłem i bije sie nadal z muslami co zapodac do swojej 90,V8?VR6?VR5?bo AAN nie chce mi sie bo niby maja potencjał ale jest dosc dłógi i kłopotliwy jesli chodzi o smarowanie itp,jeszcze raz dzieki za odp i info,,a projekcik masz zaje biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 09 Apr 2011 - 10:11
Post #573


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(głópek @ Sat, 09 Apr 2011 - 00:32) *
dzieki Covboy za info,mam w planach włozyc do swej audi 90Q takizsam silnik wiec z tad moje pytania,bo generalnie biłem i bije sie nadal z muslami co zapodac do swojej 90,V8?VR6?VR5?bo AAN nie chce mi sie bo niby maja potencjał ale jest dosc dłógi i kłopotliwy jesli chodzi o smarowanie itp,jeszcze raz dzieki za odp i info,,a projekcik masz zaje biggrin.gif


Wkładaj VR5 najlepiej 20V. Powiedział bym VR6, ale po co się powielać ? Wstaw VR5 mocy nie braknie , bedziesz miał pierwszy w Polsce i na świecie taki projekt ! Brzmi dobrze , prawda ?

Sry za ot cowboy smile.gif


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
głópek
post Sat, 09 Apr 2011 - 18:52
Post #574


User
Dołączył: Tue, 29 March 2011





no brzmi dobrze,to fakt,i pewnie zaposiłkuje sie takowym dawca z UK bo mam mozliwosc sobie zassac kazde autko z tamtejszego rynku tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Apr 2011 - 10:57
Post #575


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





doszły nowe felgi, zmieniłem jednak na 17 cali
zależało mi na compomotive MO do mojego audi ze względów historycznych - ze względu na sport quattro - choć chyba w oryginale były speedline'y

http://www.ihle-motorsport.de/likecms.php?...eid=45&sp=1



co do samych felg

CYTAT
All Compomotive Motorsport wheels are manufactured from special primary heat treated, age hardened aluminium alloy & benefit from reinforced rim edges.


kolega z forum audi B2 napisał:

CYTAT
speedline-stop magnezowy ALSi11MgMn plus obrobka cieplna opatentowana H.T.C(odlewanie przy wiekszej niz standardowa temperaturze,nagle ochladzanie i dalsza obrobka cieplna)

repliki compomotive MO - akurat MO posiadaja certyfikat zatwierdzajacy ze wymiary i stop zastosowany jest taki sam jak w ori speedlinach (ALSi11MgMn)


tak więc zakupiłem 2 komplety felg compomotive MO1776 7,5Jx17 ET38 niestety potwierdziła się opinia że dość łatwo schodzi farba ale na razie nie bede ich odnawiał ..





co na szybko stwierdziłem:
- średnica wewnętrzna bębna w miejscu gdzie jest tarcza około 41cm podczas gdy BBS ma około 40cm, czyli powinna wejść tarcza 345mm smile.gif
- gniazda pod śruby / nakrętki sa wstawione stalowe
- nie są lekkie ale za to wyglądają pancernie

wheelweight.net podaje 10,1kg... po południu zważe dokładnie i poprzymierzam sobie tarcze 330 żeby porównać z BBSem


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fido_dido
post Thu, 14 Apr 2011 - 13:39
Post #576


Super User
Dołączył: Sun, 21 September 2003
Skąd: Elbląg





rozstaw do evo/sti ?


--------------------
Black smoke racing corrado tdi by CHANGE Engine Garage soft by Bartezzz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Thu, 14 Apr 2011 - 13:41
Post #577


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





Cały czas coś się dzieje! kurcze fajne te koła też myślałem o nich ale niestety nie ma rozstawu.
pozdr


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 14 Apr 2011 - 18:46
Post #578


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Fido_dido @ Thu, 14 Apr 2011 - 13:39) *
rozstaw do evo/sti ?


tak pisałem wczesniej ze przechodze na 5x114,3

zwazyłem felgi

BBS RC326 z audi A4/A6 7,5Jx17


Compomotive MO1776 7,5Jx17 - jednak cięzsza niz dane w internecie


ale za to widac róznice w budowie



jak to sie przekłada na wymiary - BBS 39,5cm


compomotive 41cm


tarcza 330 w feldze 17 cali z luzem - powinna wejsc 345 a moze nawet 350mm z zaciskiem Brembo


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Thu, 14 Apr 2011 - 18:57
Post #579


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





domyślam się, ze postawiłeś już jakąś "małą" halę na te wszystkie części?

smile.gif felgi super

G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Sat, 16 Apr 2011 - 12:35
Post #580


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(FranoF1 @ Fri, 08 Apr 2011 - 20:38) *
Nie lepiej poszukać felgi z mniejszym ET? Przecież to niepotrzebny ciężar, który musi zostać wprowadzony w ruch. Może lepiej zamówić felgi z odpowiednim osadzeniem.

To, że wzrasta moment bezwładności części obrotowych to jedno (gorzej przyspiesza i hamuje), ale drugą sprawą jest zwiększanie masy nieresorowanej. Jeśli samochó będzie jeździł tylko i wyłącznie po płaskich jak stół nawierzchiach to może nie stanowi to problemu, ale wszelkie "wybieranie" nierówności jest mocno uzależnione właśnie od nieresorwanych mas.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 27 28 29 30 31 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 29 June 2025 - 21:50