Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
Dziku
post Thu, 10 Feb 2011 - 17:52
Post #541


Forum Homee
Dołączył: Mon, 12 February 2007
Skąd: Warszawa-Wesoła





Poza tym dobrze byłoby skierować rurę tak, żeby powietrze wpadało "do środka" przy piaście, a wypadało przy obręczy...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 10 Feb 2011 - 17:52
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
birol
post Sat, 12 Feb 2011 - 08:59
Post #542


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





CYTAT(cowboy @ Thu, 10 Feb 2011 - 09:37) *
zakres regulacji jest tak wymyslony że na obrazku górnym mamy ustawienie fabryczne - tj srodek trzpienia amortyzatora jest jak w serii
negatyw i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w okolicach zera

na dolnej fotce mamy przesuniecie o 3cm w strone ujemnego negatywu oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy


Tym razem Patrzysz na odwrot - dół to seria smile.gif


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 12 Feb 2011 - 11:15
Post #543


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(birol @ Sat, 12 Feb 2011 - 08:59) *
Tym razem Patrzysz na odwrot - dół to seria smile.gif



niestety nie masz racji, zawsze Ci sie myli ;P

zaokraglona częśc jest od strony komory silnika, czyli masz negatyw w tym ustawnieiu
ostra cześć jest od strony firewalla/grodzi czyli zwiekszasz KWSZ

wink.gif

popatrz jeszcze raz na dolne zdjęcie



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Skiba
post Sat, 12 Feb 2011 - 14:02
Post #544


Forum Killer
Dołączył: Wed, 14 July 2004
Skąd: Rz





czyli na tym zdjęciu jest camber plate na lewą stronę i w pozycji maks do przodu i maks na zewnątrz auta (w bok). I jest to pozycja taka jak w serii? Right? wink.gif


--------------------
Quality means doing it right when no one is looking.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Sat, 12 Feb 2011 - 18:32
Post #545


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





Dokladnie Neo3 - To jest prawy (patrzac od przodu auta. Z pozycji kierowcy lewy) i pozycja seria smile.gif


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 14 Feb 2011 - 09:48
Post #546


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Neo3 @ Sat, 12 Feb 2011 - 14:02) *
czyli na tym zdjęciu jest camber plate na lewą stronę i w pozycji maks do przodu i maks na zewnątrz auta (w bok). I jest to pozycja taka jak w serii? Right? wink.gif


CYTAT(birol @ Sat, 12 Feb 2011 - 18:32) *
Dokladnie Neo3 - To jest prawy (patrzac od przodu auta. Z pozycji kierowcy lewy) i pozycja seria smile.gif


jest dokładnie odwrotnie wink.gif

ustalamy że PRAWY i LEWY oznacza stronę auta z punktu widzenia kierowcy siedzącego za kierownica

gdyby to był lewy camber jak piszecie, to faktycznie pozycja seria ale regulacja KWSZ byłaby małą płytką (wzdłuż osi auta), a regulacja negatywu dużą grubą płytką smile.gif a jest dokładnie odwrotnie

ten taki lekko zaokrąglony róg jest od strony grodzi o strony silnika - ostre kanty mają być od strony błotnika
ta sama fotka obrócona - obróciłem tak jakby to miał być lewy camber widziany z lewego boku auta



zeby jeszcze rozjaśnic, to wrzuce fotke na której widać przymiarke jeszcze kartonowej wersji...po tym dorysowałem niebieskie linie, żeby łatwiej było to wspawac i tak zostało to wyciete
widok jest na prawy camber, stojąc z prawej strony auta - pozycja SERIA



mam nadzieję ze teraz juz wszystko jasne smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 14 Feb 2011 - 10:04
Post #547


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Birol: po dokładnym przemysleniu widzę, że cambery na fotkach są źle skręcone smile.gif

na tej górnej fotce mamy prawy camber ale skrecony w ten sposób że duża gruba płytka (grill) jest zainstalowany POD tą największą płytką, która bedzie wspawana w kielich smile.gif

wystarczy sobie wyobrazić ze obracamy ten camebr wzdłuż lewej krawędzi o 180 stopni na plecy i uzyskamy camber jak na dolenj fotce z przymiarki tyle że odwrotnie zmontowany smile.gif

dodatkowo, duża płytka jest źle zamocowana. powinna być obrócona o 90 stopni

niby proste ale jak mozna sie zakręcić...

o to chodzi:



dzieki temu otrzymamy prawy camber - jak na tej fotce:





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
EAZY-E
post Wed, 23 Feb 2011 - 17:34
Post #548


User
Dołączył: Mon, 08 November 2010





jeszcze cos na temat chlodzenia hamulcow:

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Thu, 24 Feb 2011 - 19:23
Post #549









Dobry pomysł z tym chlodzeniem układu hamulcowego. Audi RS2 mialo taki patent i to byly takie kawałki plastiku odpowiednio wyprofilowanego przykrecane do wahacza. Kierowały strumien powietrza prosto na tarcze. Nawet do Polo 1.6 taki wynalazek montowali a gdy tam to zobaczylem to bylem niezle zaskoczony. :-)

http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6...78&start=25

http://img80.imageshack.us/i/1xxby9.jpg/

http://img55.imageshack.us/f/77894505.jpg/

http://img82.imageshack.us/i/72435855.jpg/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Thu, 24 Feb 2011 - 19:25
Post #550


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





tak , które bardzo często trzeba było poprawiać :/ Bo na naszych drogach potrafiły się luzować


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 25 Feb 2011 - 10:52
Post #551


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(KORU @ Thu, 24 Feb 2011 - 19:23) *


nie widziałem tego projektu... fajne caster/cambery zrobili

no i custom wachacze tez na bazie łozysk fluro... kiedys tez zrobie takie wahacze, zeby uninkąć dystansów, ale do wydłużenia bedą półosie, wiec to wiecej zabawy

w moim audi zastój, Kefir chory, ja troche inne rzeczy mam na głowie no ale w marcu trzeba ostro ruszyć z pracami !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malutkiz
post Thu, 10 Mar 2011 - 22:57
Post #552


User
Dołączył: Mon, 07 February 2011





coś tam ruszyło przy samochodzie? cambery już właściwie poskręcane?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 14 Mar 2011 - 15:26
Post #553


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





cambery juz poprawione, z jeszcze jednym ulepszeniem ale bedą wspawane dopiero jak auto stanie na gwincie na docelowym kole

obecenie auto się skrobie od spodu i obspawuje podłoga

cały czas mam zagwozdke co do kół 17 cali... ale coraz blizej jestem jakis 5 ramiennych compomotive lub cos w tym stylu 8Jx17 i ET w okolicach -5 i wtedy nie trzeba dystansu

muszą być jeszcze poszerzone wnęki nadkoli żeby weszły z takim odsadzeniem sliki 235/610/17

tu troche widać o co chodzi - koło 205/45/16



czyli kolejny mój wymysł... ale stwierdziłem robić raz a porządnie, po pierwsze widać seryjne nadkole spod poszerzki a po drugie duże koło na małym ET / dystansie bedzie obcierać przy skręcie, albo wręcz w ogóle nie wejdzie..

poszerzka i tak załatwia temat a ja chce isc w 17 cali z uwagi na:
- dostępność slickow
- hebel 345/30 - planuje dać większe tarcze pod nowe zaciski


zakupiłem sobie taki komplecik DEFI

ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkość oraz temperatury wody, oleju, cisnienie oleju, egt i daje warningi



niestety nie udało mi sie wylicytować czujników temperatury i cisnienia oleju z DEFU... wiec kombinuje moze jakieś inne czujniki bedą współpracować z centralką DEFI i tym displayem ?

moze z Greddy albo nawet autogauge ??


dokupiłem tez drugi identyczny zegar EGT Greddy - jednak zrobie pomiar z 2 seryjnych nkolektorów 3-1
i bedzie 2xEGT z cylindrów 1,2,3 oraz oddzielnie z 4,5,6
do tego na bieząco AFR z LC-1 na wyswietlaczu standalone'a



co jeszcze, aha dokupiłem przekładke do silnika R32, bo trzeba powoli sie za niego brać i kompletować graty wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Mon, 21 Mar 2011 - 10:36
Post #554


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





WIdzę że chyba się doczekam projektu smile.gif


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:37
Post #555


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(lagadula @ Mon, 21 Mar 2011 - 10:36) *
WIdzę że chyba się doczekam projektu smile.gif

ja tez mam taką nadzieję i ciągle mam jeszcze zapał do tego projektu... ale najbardziej motywuje mnie Twój wpis:
CYTAT(lagadula @ Sat, 06 Feb 2010 - 09:04) *
Jak skonczysz projekt, to przyjadę przed nim uklęknąć !!!


wink.gif smile.gif

a tak naprawde to do kupienia pozostało juz niewiele rzeczy typu wtryski oraz pare czesci esploatacyjnych: łozyska, uszczelki, koła , opony..
teraz licze ze kefir sie weźmie ostro do roboty i na lato coś z tego będzie.. przynajmniej od przyszłego tygodnia pewnie bedą regularniejsze apdejty z prac z autem, a nie tylko graty które wyczesuje z ebaya i allegro itd smile.gif
budżet przekroczony juz 2 albo 3 krotnie ale przez 2 lata co miesiąc coś kupuje i jakoś to idzie, dzięki temu ze żona mnie wspiera moze się zakończy sukcesem ...
juz chyba przestałem wymyslać udziwnienia i nawiewy na przednie hamulce i cambery to była ostatnia fanaberia wink.gif
miał być na szybko silnik włożony,a po drodze wyszedł body kit, klatka, chłodnica w bagazniku, pedalbox i mase innych pierdół smile.gif
a jeszcze mam silnik R32 kupiony i opracowuje juz plan na włozenie go razem z taką skrzynią jak sie okaze ze audi ma potencjał na szybką jazde nie tylko na wprost:
http://allegro.pl/skrzynia-biegow-audi-a4-...1493911170.html
cenowo juz te skrzynie wychodzą coraz lepiej (jeszcze rok temu ca 5 kPLN) wiec trzeba isc w rozwiązanie poprawiające rozkład masy smile.gif

najważniejsze to miec ambitne plany ... na razie jest fajnie, wymyslam co moge, szukam po necie...daje to duzo frajdy ale niedługo przyjdzie mi tym jeździć ! smile.gif to dopiero bedzie wyzwanie... co prawda nie moge sie juz doczekać ale z drugiej strony obawiam sie czy to co powstanie bede umiał okiełznać
niby zlepek róznych pomysłów podpatrzonych na różnych forach związanych z audi, pomysłów podrzucanych przez kefira i kolegów oraz moich przemysleń ale moze okazać się ze nic z tego nie wyszło... i ze lepiej było kupić evo albo m3 i zamiast 2 lata marzyć o fajnym audi, to po prostu jezdzić wink.gif
w razie czego to moze bedzie chociaż wyglądać i sie nada żeby pojechać na zlot pare razy w roku wink.gif
o kurde ale mi sie zebrało na podsumowanie... dobrze ze juz wiosna



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 21 Mar 2011 - 12:58
Post #556


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





CYTAT(cowboy @ Mon, 21 Mar 2011 - 12:37) *
... i ze lepiej było kupić evo albo m3 i zamiast 2 lata marzyć o fajnym audi, to po prostu jezdzić wink.gif



jak widać prędzej czy później każdy dochodzi do takiego wniosku, ale jak się zaczęło trzeba kończyć

3M kciuki, pozdr G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Mon, 21 Mar 2011 - 13:19
Post #557


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





Dokładnie poszliście już tak daleko że nie ukończenie tego projektu było by nie rozsądne!
Kończcie to szybko bo już wiele ludzi myśli że to jeżdzi heh
pozdrawiam


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Mon, 21 Mar 2011 - 13:57
Post #558


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





CYTAT(cowboy @ Mon, 21 Mar 2011 - 12:37) *
ale najbardziej motywuje mnie Twój wpis

CYTAT
Jak skonczysz projekt, to przyjadę przed nim uklęknąć !!!




Poprosze zdjecie cool.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malutkiz
post Mon, 21 Mar 2011 - 15:17
Post #559


User
Dołączył: Mon, 07 February 2011





od początku mówiłeś że chcesz być wyjątkowy i pamiętam wypowiedź z vwgolf-a która mi się strasznie spodobała o pokazaniu wszystkim evo i sti-kom że audi też potrafi.

a żonkę to na rękach noś wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 21 Mar 2011 - 16:43
Post #560


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Mon, 21 Mar 2011 - 12:58) *
jak widać prędzej czy później każdy dochodzi do takiego wniosku, ale jak się zaczęło trzeba kończyć


z tym evo czy m3 to racja ale jak ktos ma ambicje do wyników, a ja raczej dla własnej przyjemnosci bede jezdzil
ja chcialem miec coś z koncernu VAGa i 4x4 wiec za dużego wyboru nie ma wink.gif

bedzie skonczone, ale bez napinki, wolę żeby było zrobione dobrze niż szybko, dlatego jest robione wszystko od podstaw
co prawda nie tak szybko jak bym chciał no ale cóz... takie są realia tuningu ...

CYTAT(piotrekrs @ Mon, 21 Mar 2011 - 13:19) *
Dokładnie poszliście już tak daleko że nie ukończenie tego projektu było by nie rozsądne!
Kończcie to szybko bo już wiele ludzi myśli że to jeżdzi heh


nikt na razie nawet nie mysli o nieukonczeniu wink.gif

CYTAT(malutkiz @ Mon, 21 Mar 2011 - 15:17) *
od początku mówiłeś że chcesz być wyjątkowy i pamiętam wypowiedź z vwgolf-a która mi się strasznie spodobała o pokazaniu wszystkim evo i sti-kom że audi też potrafi.


heh moze źle mnie odebrałeś albo nie wyczułeś ironii ale miło bedzie jak nie bedzie tragedii na jakichś pojeżdzawkach wink.gif
w tym roku to i tak sie pewnie nie pojezdzi za duzo, moze bedzie okazji wszystko przetestować i poustawiac, usunac choroby wieku dziecięcego, w zasadzie to jesli miałoby by byc malowane auto to pewnie zrobi się wrzesnień...przy dobrych wiatrach..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 26 27 28 29 30 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:37