![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#541
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 12 February 2007 Skąd: Warszawa-Wesoła ![]() |
Poza tym dobrze byłoby skierować rurę tak, żeby powietrze wpadało "do środka" przy piaście, a wypadało przy obręczy...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#542
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
zakres regulacji jest tak wymyslony że na obrazku górnym mamy ustawienie fabryczne - tj srodek trzpienia amortyzatora jest jak w serii negatyw i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w okolicach zera na dolnej fotce mamy przesuniecie o 3cm w strone ujemnego negatywu oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy Tym razem Patrzysz na odwrot - dół to seria ![]() -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#543
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tym razem Patrzysz na odwrot - dół to seria ![]() niestety nie masz racji, zawsze Ci sie myli ;P zaokraglona częśc jest od strony komory silnika, czyli masz negatyw w tym ustawnieiu ostra cześć jest od strony firewalla/grodzi czyli zwiekszasz KWSZ ![]() popatrz jeszcze raz na dolne zdjęcie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#544
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 14 July 2004 Skąd: Rz ![]() |
czyli na tym zdjęciu jest camber plate na lewą stronę i w pozycji maks do przodu i maks na zewnątrz auta (w bok). I jest to pozycja taka jak w serii? Right?
![]() -------------------- Quality means doing it right when no one is looking.
|
|
|
![]()
Post
#545
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
Dokladnie Neo3 - To jest prawy (patrzac od przodu auta. Z pozycji kierowcy lewy) i pozycja seria
![]() -------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#546
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
czyli na tym zdjęciu jest camber plate na lewą stronę i w pozycji maks do przodu i maks na zewnątrz auta (w bok). I jest to pozycja taka jak w serii? Right? ![]() Dokladnie Neo3 - To jest prawy (patrzac od przodu auta. Z pozycji kierowcy lewy) i pozycja seria ![]() jest dokładnie odwrotnie ![]() ustalamy że PRAWY i LEWY oznacza stronę auta z punktu widzenia kierowcy siedzącego za kierownica gdyby to był lewy camber jak piszecie, to faktycznie pozycja seria ale regulacja KWSZ byłaby małą płytką (wzdłuż osi auta), a regulacja negatywu dużą grubą płytką ![]() ten taki lekko zaokrąglony róg jest od strony grodzi o strony silnika - ostre kanty mają być od strony błotnika ta sama fotka obrócona - obróciłem tak jakby to miał być lewy camber widziany z lewego boku auta ![]() zeby jeszcze rozjaśnic, to wrzuce fotke na której widać przymiarke jeszcze kartonowej wersji...po tym dorysowałem niebieskie linie, żeby łatwiej było to wspawac i tak zostało to wyciete widok jest na prawy camber, stojąc z prawej strony auta - pozycja SERIA ![]() mam nadzieję ze teraz juz wszystko jasne ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#547
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Birol: po dokładnym przemysleniu widzę, że cambery na fotkach są źle skręcone
![]() na tej górnej fotce mamy prawy camber ale skrecony w ten sposób że duża gruba płytka (grill) jest zainstalowany POD tą największą płytką, która bedzie wspawana w kielich ![]() wystarczy sobie wyobrazić ze obracamy ten camebr wzdłuż lewej krawędzi o 180 stopni na plecy i uzyskamy camber jak na dolenj fotce z przymiarki tyle że odwrotnie zmontowany ![]() dodatkowo, duża płytka jest źle zamocowana. powinna być obrócona o 90 stopni niby proste ale jak mozna sie zakręcić... o to chodzi: ![]() dzieki temu otrzymamy prawy camber - jak na tej fotce: ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#548
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 08 November 2010 ![]() |
jeszcze cos na temat chlodzenia hamulcow:
![]() |
|
|
gość_KORU_* |
![]()
Post
#549
|
![]() |
Dobry pomysł z tym chlodzeniem układu hamulcowego. Audi RS2 mialo taki patent i to byly takie kawałki plastiku odpowiednio wyprofilowanego przykrecane do wahacza. Kierowały strumien powietrza prosto na tarcze. Nawet do Polo 1.6 taki wynalazek montowali a gdy tam to zobaczylem to bylem niezle zaskoczony. :-)
http://www.motorgeek.com/viewtopic.php?f=6...78&start=25 http://img80.imageshack.us/i/1xxby9.jpg/ http://img55.imageshack.us/f/77894505.jpg/ http://img82.imageshack.us/i/72435855.jpg/ |
|
|
![]()
Post
#550
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
tak , które bardzo często trzeba było poprawiać :/ Bo na naszych drogach potrafiły się luzować
-------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#551
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie widziałem tego projektu... fajne caster/cambery zrobili no i custom wachacze tez na bazie łozysk fluro... kiedys tez zrobie takie wahacze, zeby uninkąć dystansów, ale do wydłużenia bedą półosie, wiec to wiecej zabawy w moim audi zastój, Kefir chory, ja troche inne rzeczy mam na głowie no ale w marcu trzeba ostro ruszyć z pracami ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#552
|
|
User Dołączył: Mon, 07 February 2011 ![]() |
coś tam ruszyło przy samochodzie? cambery już właściwie poskręcane?
|
|
|
![]()
Post
#553
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
cambery juz poprawione, z jeszcze jednym ulepszeniem ale bedą wspawane dopiero jak auto stanie na gwincie na docelowym kole
obecenie auto się skrobie od spodu i obspawuje podłoga cały czas mam zagwozdke co do kół 17 cali... ale coraz blizej jestem jakis 5 ramiennych compomotive lub cos w tym stylu 8Jx17 i ET w okolicach -5 i wtedy nie trzeba dystansu muszą być jeszcze poszerzone wnęki nadkoli żeby weszły z takim odsadzeniem sliki 235/610/17 tu troche widać o co chodzi - koło 205/45/16 ![]() czyli kolejny mój wymysł... ale stwierdziłem robić raz a porządnie, po pierwsze widać seryjne nadkole spod poszerzki a po drugie duże koło na małym ET / dystansie bedzie obcierać przy skręcie, albo wręcz w ogóle nie wejdzie.. poszerzka i tak załatwia temat a ja chce isc w 17 cali z uwagi na: - dostępność slickow - hebel 345/30 - planuje dać większe tarcze pod nowe zaciski zakupiłem sobie taki komplecik DEFI ten display o tyle fajny ze mozna na nim wyswietlac prędkość oraz temperatury wody, oleju, cisnienie oleju, egt i daje warningi ![]() niestety nie udało mi sie wylicytować czujników temperatury i cisnienia oleju z DEFU... wiec kombinuje moze jakieś inne czujniki bedą współpracować z centralką DEFI i tym displayem ? moze z Greddy albo nawet autogauge ?? dokupiłem tez drugi identyczny zegar EGT Greddy - jednak zrobie pomiar z 2 seryjnych nkolektorów 3-1 i bedzie 2xEGT z cylindrów 1,2,3 oraz oddzielnie z 4,5,6 do tego na bieząco AFR z LC-1 na wyswietlaczu standalone'a ![]() co jeszcze, aha dokupiłem przekładke do silnika R32, bo trzeba powoli sie za niego brać i kompletować graty ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#554
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
WIdzę że chyba się doczekam projektu
![]() -------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#555
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
WIdzę że chyba się doczekam projektu ![]() ja tez mam taką nadzieję i ciągle mam jeszcze zapał do tego projektu... ale najbardziej motywuje mnie Twój wpis: Jak skonczysz projekt, to przyjadę przed nim uklęknąć !!! ![]() ![]() a tak naprawde to do kupienia pozostało juz niewiele rzeczy typu wtryski oraz pare czesci esploatacyjnych: łozyska, uszczelki, koła , opony.. teraz licze ze kefir sie weźmie ostro do roboty i na lato coś z tego będzie.. przynajmniej od przyszłego tygodnia pewnie bedą regularniejsze apdejty z prac z autem, a nie tylko graty które wyczesuje z ebaya i allegro itd ![]() budżet przekroczony juz 2 albo 3 krotnie ale przez 2 lata co miesiąc coś kupuje i jakoś to idzie, dzięki temu ze żona mnie wspiera moze się zakończy sukcesem ... juz chyba przestałem wymyslać udziwnienia i nawiewy na przednie hamulce i cambery to była ostatnia fanaberia ![]() miał być na szybko silnik włożony,a po drodze wyszedł body kit, klatka, chłodnica w bagazniku, pedalbox i mase innych pierdół ![]() a jeszcze mam silnik R32 kupiony i opracowuje juz plan na włozenie go razem z taką skrzynią jak sie okaze ze audi ma potencjał na szybką jazde nie tylko na wprost: http://allegro.pl/skrzynia-biegow-audi-a4-...1493911170.html cenowo juz te skrzynie wychodzą coraz lepiej (jeszcze rok temu ca 5 kPLN) wiec trzeba isc w rozwiązanie poprawiające rozkład masy ![]() najważniejsze to miec ambitne plany ... na razie jest fajnie, wymyslam co moge, szukam po necie...daje to duzo frajdy ale niedługo przyjdzie mi tym jeździć ! ![]() niby zlepek róznych pomysłów podpatrzonych na różnych forach związanych z audi, pomysłów podrzucanych przez kefira i kolegów oraz moich przemysleń ale moze okazać się ze nic z tego nie wyszło... i ze lepiej było kupić evo albo m3 i zamiast 2 lata marzyć o fajnym audi, to po prostu jezdzić ![]() w razie czego to moze bedzie chociaż wyglądać i sie nada żeby pojechać na zlot pare razy w roku ![]() o kurde ale mi sie zebrało na podsumowanie... dobrze ze juz wiosna -------------------- |
|
|
![]()
Post
#556
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
... i ze lepiej było kupić evo albo m3 i zamiast 2 lata marzyć o fajnym audi, to po prostu jezdzić ![]() jak widać prędzej czy później każdy dochodzi do takiego wniosku, ale jak się zaczęło trzeba kończyć 3M kciuki, pozdr G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#557
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 18 March 2011 Skąd: Sz-n ![]() |
Dokładnie poszliście już tak daleko że nie ukończenie tego projektu było by nie rozsądne!
Kończcie to szybko bo już wiele ludzi myśli że to jeżdzi heh pozdrawiam -------------------- Pozdrawiam
Piotrek |
|
|
![]()
Post
#558
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#559
|
|
User Dołączył: Mon, 07 February 2011 ![]() |
od początku mówiłeś że chcesz być wyjątkowy i pamiętam wypowiedź z vwgolf-a która mi się strasznie spodobała o pokazaniu wszystkim evo i sti-kom że audi też potrafi.
a żonkę to na rękach noś ![]() |
|
|
![]()
Post
#560
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
jak widać prędzej czy później każdy dochodzi do takiego wniosku, ale jak się zaczęło trzeba kończyć z tym evo czy m3 to racja ale jak ktos ma ambicje do wyników, a ja raczej dla własnej przyjemnosci bede jezdzil ja chcialem miec coś z koncernu VAGa i 4x4 wiec za dużego wyboru nie ma ![]() bedzie skonczone, ale bez napinki, wolę żeby było zrobione dobrze niż szybko, dlatego jest robione wszystko od podstaw co prawda nie tak szybko jak bym chciał no ale cóz... takie są realia tuningu ... Dokładnie poszliście już tak daleko że nie ukończenie tego projektu było by nie rozsądne! Kończcie to szybko bo już wiele ludzi myśli że to jeżdzi heh nikt na razie nawet nie mysli o nieukonczeniu ![]() od początku mówiłeś że chcesz być wyjątkowy i pamiętam wypowiedź z vwgolf-a która mi się strasznie spodobała o pokazaniu wszystkim evo i sti-kom że audi też potrafi. heh moze źle mnie odebrałeś albo nie wyczułeś ironii ale miło bedzie jak nie bedzie tragedii na jakichś pojeżdzawkach ![]() w tym roku to i tak sie pewnie nie pojezdzi za duzo, moze bedzie okazji wszystko przetestować i poustawiac, usunac choroby wieku dziecięcego, w zasadzie to jesli miałoby by byc malowane auto to pewnie zrobi się wrzesnień...przy dobrych wiatrach.. -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:37 |