![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#521
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
sprzedawałem do przemysłu drzewnego te tańsze i ci powiem co to przeżywało... nie przepłacaj
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#522
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
hmm, tez mi się tak wydaje że powinny byc OK, mają jakis atest na niepalność w przemysle drzewnym..
jednak te neoprenowe sa duzo droższe.. chyba to nie bedzie druciarstwo ? w sumie to jaka max temp moze byc w odległosci 20 cm od chłodnicy.. z 60-70 st C ? co do hamulcy to rura bedzie skierowana w strone zacisku w nadkolu, tak żeby chłodziła przy jezdzie na wprost, bo nie ma opcji zeby schodzic przez kielich wzdłuż mcphersona z taką srednicą w sumie to nie wiem czy jest sens chłodzić w ten sposób hamulce, czy nie lepiej dac te rury na filtr ITG ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#523
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
U mnie taka rura jak podlinkowałem doprowadza powietrze do filtra i nie dzieje się jej żadna krzywda, a w komorze silnika bywa gorąco.
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]()
Post
#524
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 07 April 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
Ogólnie siedzę w stolarce. Ojciec ma takie rury podłączone do maszyn a puzniej do wyciągu u nas w zakładzie. Ogólnie materiał bardzo trwały i wytrzymuje długie lata. Jutro zagadam z bratem jak to jest z ta niepalnością. Teoretycznie w zakładach stolarskich zwraca się dużą uwagę na łatwopalność.
-------------------- Usunięto reklamę.
|
|
|
![]()
Post
#525
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 19 November 2005 Skąd: Szczecin ![]() |
co do hamulcy to rura bedzie skierowana w strone zacisku w nadkolu, tak żeby chłodziła przy jezdzie na wprost, Nie lepiej przerobić osłone tarczy tak by rura była w nią wpinana? coś jak tutaj: http://new.minimania.com/web/Item/NMB4000/InvDetail.cfm swoją drogą takie chrapy powietrza mocowane do wahacza to ciekawy patent ![]() -------------------- Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
|
|
|
![]()
Post
#526
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Nie lepiej przerobić osłone tarczy tak by rura była w nią wpinana? coś jak tutaj: http://new.minimania.com/web/Item/NMB4000/InvDetail.cfm swoją drogą takie chrapy powietrza mocowane do wahacza to ciekawy patent ![]() Dokładnie, bardzo fajny patent. Widziałem to niedawno w czymś, chyba 550 Maranello. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#527
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
dzieki za porady - z rurą się zdecydowałem na tańszą opcję, w sumie zawsze bedzie można wymienić na jakies profesjonalne sandtler, sparco itd
co do hamulcy, rozmawiałem z Kefiorem wczoraj żeby rurą iść po wahaczu o ile bedzie miejsce, ale faktycznie trzeba by zrobić jakąś osłone z blachy na zwrotnicy, wtedy ma to sens - tyle że rura nie moze się zaginać przy maksymalnych skrętach koła ogólnie to te wloty frontowe zakupiłem przy okazji niejako..zastanawiam się czy takie dodatkowe chłodzenie dużo daje dla obniżenia temperatury? w sumie takie łapacze powietrza występują seryjnie w VAG np. chyba w Phaetonie przy okazji cambery skonczone, zobaczymy jak to zadziała po wspawaniu w kielichy ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#528
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Nie źle to wygląda, całkiem spory zakres regulacji.
Kiedy montaż do auta?? Jakie pochylenie będzie można maksymalnie osiągnąć?? Będzie możliwość zrobienia foto z różnymi pochyleniami koła, dzięki camber plates??? Pozdr -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#529
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zakres regulacji jest tak wymyslony że na obrazku górnym mamy ustawienie fabryczne - tj srodek trzpienia amortyzatora jest jak w serii
negatyw i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w okolicach zera na dolnej fotce mamy przesuniecie o 3cm w strone ujemnego negatywu oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy to zaokraglenie płytki jest jakby od strony komory silnika, tak jakbysmy patrzyli na prawy kielich stojąc przy lewej przedniej lampie ![]() doszedłem do wnoisku że zakres na na plus (pozytyw) nie jest w ogóle potrzebny i lepiej żeby wykorzystać cały mozliwy ruch w dobrą stronę nie wiem ile to bedzie w stopniach te 3cm na górze mocowania, trzeba by obliczyć ![]() jest to pierwsza wersja, nie jestem projektantem, podrzuciłem pomysł, zrobiłem szkice na kartce, dobrałem łozysko, a reszte zrobił Birol (projekt w CAD i wykonanie), mam nadzieje że zadziała ... obliczenia mówią że na pewno się to nie pourywa... a to juz coś ![]() montaż na dniach, po niedzieli auto bedzie na boku i bedzie czyszczone i spawane od spodu, bedą obspawane kielichy od wewnątrz -------------------- |
|
|
![]()
Post
#530
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 30 April 2006 Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer ![]() |
Nawiew powietrza na hamulce masz seryjnie np. w Corrado G60, także może będziesz mógł zastosować jakieś elementy pochodzące z corka
![]() -------------------- VW 16V++ :)
|
|
|
![]()
Post
#531
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 December 2005 Skąd: Płock ![]() |
i w M3 albo m pakietach , takie tunele od zderzaka do nadkola ....tylko ze łamliwe to to
-------------------- BMW E64 645i
|
|
|
![]()
Post
#532
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Bardzo zgrubnie licząc będzie to około 2,5 deg na minus. Czyli pewnie do 3 dobije, nie wiem na czym jeździ seria. NASCAR odpada
![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#533
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Bardzo zgrubnie licząc będzie to około 2,5 deg na minus. Czyli pewnie do 3 dobije, nie wiem na czym jeździ seria. NASCAR odpada ![]() seria w B2 ma camber -50' +30', czyli jak pisałem na zero mniej więcej caster +1,7st +-30' dostępne max wartosci: camber do - 3 st oraz to co się wyciągnie na sworzniu i mocowaniu mcphersona do zwrotnicy caster + 4,7 st myslę że to w zupełności wystarczy, tak mi doradzili mądrzy ludzie ![]() co do osłon to raczej ani z corka ani z bmw nie podejdą, zeby to dmuchało idealnie na zacisk i tarcze, to pewnie trzeba byłoby coś samemu wystrugać - pytanie czy jest sens ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#534
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
poszukaj dobrze bo takie prowadnice na tarcze istnieje gotowe (niestety nie pamietam gdzie to widzialem). po polsku ten paten to i ile mnie pamiec nie myli "dukty powietrzne"
edit tak na szybko pierwsze jakie mi sie trafily jak wpisalem w google "brakes air duct" http://www.turnermotorsport.com/p-110-e36-...lates-pair.aspx -------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#535
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 25 January 2006 Skąd: Krosno ![]() |
Ja bym na twoim miejscu dal ta plytke co jest na gorze pod spod wtedy sie nie musisz martwic ze wyjdzie przez kielich.
-------------------- EVO X 590/740
Cooper S R56 |
|
|
![]()
Post
#536
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Gupi ja! Tak jak jeździ seria+jej zakres regulacji+płytki. Więc tu zakres będzie do -4 myślę spokojnie. W sam raz!
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#537
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
tak na szybko pierwsze jakie mi sie trafily jak wpisalem w google "brakes air duct" http://www.turnermotorsport.com/p-110-e36-...lates-pair.aspx ![]() Price: $249.95 (USD) ![]() mają tez taka fajną rzecz: http://www.turnermotorsport.com/p-86-tms-e...e-duct-kit.aspx dzieki za info ! nie wiedziałem ze takie gotowce są dostępne ! wydaje mi się że można takie coś taniej samemu wyspawać, zawsze to mozna cos podpatrzec ale są proste rozwiązania: ![]() ![]() czy nawet wykorzystanie seryjnej osłony: ![]() Pytanie: czy to rzeczywiscie poprawi chłodzenie hamulcy ? bo dokładam sobie coraz to kolejne pierdoły ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#538
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 27 October 2005 Skąd: Krakow ![]() |
cena faktycznie "dobra"
![]() ![]() niestety nie uzywalem wiec nie powiem ile daje ale stosuje sie takie rozwiazanie w autach, ktore widywalem na roznych wyscigach wiec zapewne cos jest na rzeczy. -------------------- Accord CL7
www.promotormocy.pl |
|
|
![]()
Post
#539
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
CYTAT Pytanie: czy to rzeczywiscie poprawi chłodzenie hamulcy ? Nie, "hamulcy" nie poprawi. Ale jeśli rozmawiamy o chłodzeniu hamulców - to tak, zauważalnie poprawi ich skuteczność szczególnie przy dłuższej jeździe po torze. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#540
|
|
Super User Dołączył: Tue, 11 January 2011 ![]() |
To chyba też zależy od konstrukcji tarczy? Tzn czy ma wentylację od strony zwrotnicy czy felgi?
-------------------- Z pozdrowieniami,
Szymon |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:36 |