Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
CZUCZU
post Wed, 09 Feb 2011 - 18:27
Post #521


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





sprzedawałem do przemysłu drzewnego te tańsze i ci powiem co to przeżywało... nie przepłacaj
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 09 Feb 2011 - 18:27
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:24
Post #522


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





hmm, tez mi się tak wydaje że powinny byc OK, mają jakis atest na niepalność w przemysle drzewnym..
jednak te neoprenowe sa duzo droższe..

chyba to nie bedzie druciarstwo ? w sumie to jaka max temp moze byc w odległosci 20 cm od chłodnicy.. z 60-70 st C ?
co do hamulcy to rura bedzie skierowana w strone zacisku w nadkolu, tak żeby chłodziła przy jezdzie na wprost, bo nie ma opcji zeby schodzic przez kielich wzdłuż mcphersona z taką srednicą
w sumie to nie wiem czy jest sens chłodzić w ten sposób hamulce, czy nie lepiej dac te rury na filtr ITG ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Wed, 09 Feb 2011 - 20:37
Post #523


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





U mnie taka rura jak podlinkowałem doprowadza powietrze do filtra i nie dzieje się jej żadna krzywda, a w komorze silnika bywa gorąco.


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BlitzTuner
post Wed, 09 Feb 2011 - 23:49
Post #524


User
Dołączył: Wed, 07 April 2004
Skąd: Wrocław





Ogólnie siedzę w stolarce. Ojciec ma takie rury podłączone do maszyn a puzniej do wyciągu u nas w zakładzie. Ogólnie materiał bardzo trwały i wytrzymuje długie lata. Jutro zagadam z bratem jak to jest z ta niepalnością. Teoretycznie w zakładach stolarskich zwraca się dużą uwagę na łatwopalność.


--------------------
Usunięto reklamę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Thu, 10 Feb 2011 - 00:53
Post #525


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





CYTAT(cowboy @ Wed, 09 Feb 2011 - 20:24) *
co do hamulcy to rura bedzie skierowana w strone zacisku w nadkolu, tak żeby chłodziła przy jezdzie na wprost,



Nie lepiej przerobić osłone tarczy tak by rura była w nią wpinana?

coś jak tutaj:

http://new.minimania.com/web/Item/NMB4000/InvDetail.cfm

swoją drogą takie chrapy powietrza mocowane do wahacza to ciekawy patent cool.gif


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BeeMiX
post Thu, 10 Feb 2011 - 04:44
Post #526


Moderator
Dołączył: Sat, 23 July 2005
Skąd: Nowy Jork / Choszczno





CYTAT(ZiG @ Thu, 10 Feb 2011 - 00:53) *
Nie lepiej przerobić osłone tarczy tak by rura była w nią wpinana?

coś jak tutaj:

http://new.minimania.com/web/Item/NMB4000/InvDetail.cfm

swoją drogą takie chrapy powietrza mocowane do wahacza to ciekawy patent cool.gif


Dokładnie, bardzo fajny patent. Widziałem to niedawno w czymś, chyba 550 Maranello.


--------------------
97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500
08 S500L
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 10 Feb 2011 - 08:50
Post #527


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





dzieki za porady - z rurą się zdecydowałem na tańszą opcję, w sumie zawsze bedzie można wymienić na jakies profesjonalne sandtler, sparco itd
co do hamulcy, rozmawiałem z Kefiorem wczoraj żeby rurą iść po wahaczu o ile bedzie miejsce, ale faktycznie trzeba by zrobić jakąś osłone z blachy na zwrotnicy, wtedy ma to sens - tyle że rura nie moze się zaginać przy maksymalnych skrętach koła
ogólnie to te wloty frontowe zakupiłem przy okazji niejako..zastanawiam się czy takie dodatkowe chłodzenie dużo daje dla obniżenia temperatury?
w sumie takie łapacze powietrza występują seryjnie w VAG np. chyba w Phaetonie

przy okazji cambery skonczone, zobaczymy jak to zadziała po wspawaniu w kielichy





--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Thu, 10 Feb 2011 - 08:56
Post #528


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Nie źle to wygląda, całkiem spory zakres regulacji.
Kiedy montaż do auta?? Jakie pochylenie będzie można maksymalnie osiągnąć??
Będzie możliwość zrobienia foto z różnymi pochyleniami koła, dzięki camber plates???
Pozdr


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 10 Feb 2011 - 09:37
Post #529


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





zakres regulacji jest tak wymyslony że na obrazku górnym mamy ustawienie fabryczne - tj srodek trzpienia amortyzatora jest jak w serii
negatyw i kąt wyprzedzenia sworznia zwrotnicy w okolicach zera

na dolnej fotce mamy przesuniecie o 3cm w strone ujemnego negatywu oraz wyprzedzenia sworznia zwrotnicy

to zaokraglenie płytki jest jakby od strony komory silnika, tak jakbysmy patrzyli na prawy kielich stojąc przy lewej przedniej lampie smile.gif

doszedłem do wnoisku że zakres na na plus (pozytyw) nie jest w ogóle potrzebny i lepiej żeby wykorzystać cały mozliwy ruch w dobrą stronę

nie wiem ile to bedzie w stopniach te 3cm na górze mocowania, trzeba by obliczyć smile.gif ale stawiam że -3 stopnie się uda uzyskać

jest to pierwsza wersja, nie jestem projektantem, podrzuciłem pomysł, zrobiłem szkice na kartce, dobrałem łozysko, a reszte zrobił Birol (projekt w CAD i wykonanie), mam nadzieje że zadziała ... obliczenia mówią że na pewno się to nie pourywa... a to juz coś smile.gif

montaż na dniach, po niedzieli auto bedzie na boku i bedzie czyszczone i spawane od spodu, bedą obspawane kielichy od wewnątrz


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
qbejs
post Thu, 10 Feb 2011 - 10:29
Post #530


Forum Killer
Dołączył: Sun, 30 April 2006
Skąd: Skarżysko-Kamienna / Warszawa Wawer





Nawiew powietrza na hamulce masz seryjnie np. w Corrado G60, także może będziesz mógł zastosować jakieś elementy pochodzące z corka smile.gif


--------------------
VW 16V++ :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SONIC
post Thu, 10 Feb 2011 - 11:27
Post #531


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 December 2005
Skąd: Płock





i w M3 albo m pakietach , takie tunele od zderzaka do nadkola ....tylko ze łamliwe to to


--------------------
BMW E64 645i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 10 Feb 2011 - 12:07
Post #532


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Bardzo zgrubnie licząc będzie to około 2,5 deg na minus. Czyli pewnie do 3 dobije, nie wiem na czym jeździ seria. NASCAR odpada biggrin.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 10 Feb 2011 - 12:41
Post #533


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kompot @ Thu, 10 Feb 2011 - 12:07) *
Bardzo zgrubnie licząc będzie to około 2,5 deg na minus. Czyli pewnie do 3 dobije, nie wiem na czym jeździ seria. NASCAR odpada biggrin.gif


seria w B2 ma
camber -50' +30', czyli jak pisałem na zero mniej więcej
caster +1,7st +-30'

dostępne max wartosci:
camber do - 3 st oraz to co się wyciągnie na sworzniu i mocowaniu mcphersona do zwrotnicy
caster + 4,7 st

myslę że to w zupełności wystarczy, tak mi doradzili mądrzy ludzie smile.gif

co do osłon to raczej ani z corka ani z bmw nie podejdą, zeby to dmuchało idealnie na zacisk i tarcze, to pewnie trzeba byłoby coś samemu wystrugać - pytanie czy jest sens ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudzinski
post Thu, 10 Feb 2011 - 12:46
Post #534


Super User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Krakow





poszukaj dobrze bo takie prowadnice na tarcze istnieje gotowe (niestety nie pamietam gdzie to widzialem). po polsku ten paten to i ile mnie pamiec nie myli "dukty powietrzne"

edit
tak na szybko pierwsze jakie mi sie trafily jak wpisalem w google "brakes air duct"
http://www.turnermotorsport.com/p-110-e36-...lates-pair.aspx


--------------------
Accord CL7
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wojtek
post Thu, 10 Feb 2011 - 13:07
Post #535


Forum Homee
Dołączył: Wed, 25 January 2006
Skąd: Krosno





Ja bym na twoim miejscu dal ta plytke co jest na gorze pod spod wtedy sie nie musisz martwic ze wyjdzie przez kielich.


--------------------
EVO X 590/740
Cooper S R56
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 10 Feb 2011 - 13:16
Post #536


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Gupi ja! Tak jak jeździ seria+jej zakres regulacji+płytki. Więc tu zakres będzie do -4 myślę spokojnie. W sam raz!


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 10 Feb 2011 - 13:20
Post #537


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rudzinski @ Thu, 10 Feb 2011 - 12:46) *
tak na szybko pierwsze jakie mi sie trafily jak wpisalem w google "brakes air duct"
http://www.turnermotorsport.com/p-110-e36-...lates-pair.aspx




Price: $249.95 (USD) smile.gif

mają tez taka fajną rzecz:

http://www.turnermotorsport.com/p-86-tms-e...e-duct-kit.aspx

dzieki za info ! nie wiedziałem ze takie gotowce są dostępne !
wydaje mi się że można takie coś taniej samemu wyspawać, zawsze to mozna cos podpatrzec

ale są proste rozwiązania:





czy nawet wykorzystanie seryjnej osłony:



Pytanie: czy to rzeczywiscie poprawi chłodzenie hamulcy ?

bo dokładam sobie coraz to kolejne pierdoły wink.gif a dobrze by było żeby kiedys auto było skonczone..


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rudzinski
post Thu, 10 Feb 2011 - 13:32
Post #538


Super User
Dołączył: Thu, 27 October 2005
Skąd: Krakow





cena faktycznie "dobra" wink.gif ale jak widzisz patent jest generalnie prosty i jak masz kogos kto zrobil Ci cambery to sadze, ze z czyms takim problemu nie bedzie smile.gif
niestety nie uzywalem wiec nie powiem ile daje ale stosuje sie takie rozwiazanie w autach, ktore widywalem na roznych wyscigach wiec zapewne cos jest na rzeczy.


--------------------
Accord CL7
www.promotormocy.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Thu, 10 Feb 2011 - 16:29
Post #539


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT
Pytanie: czy to rzeczywiscie poprawi chłodzenie hamulcy ?


Nie, "hamulcy" nie poprawi. Ale jeśli rozmawiamy o chłodzeniu hamulców - to tak, zauważalnie poprawi ich skuteczność szczególnie przy dłuższej jeździe po torze.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Thu, 10 Feb 2011 - 17:34
Post #540


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





To chyba też zależy od konstrukcji tarczy? Tzn czy ma wentylację od strony zwrotnicy czy felgi?


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 25 26 27 28 29 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 04:36