Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
cowboy
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:29
Post #501


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(uxsxxx @ Thu, 03 Feb 2011 - 21:04) *
nie chce Ci się sidepipea robić chyba... W lewo można i każdy przegląd przejdziesz


kurde, w lewo mozna i tak bede robił... alesmy sie dogadali... zabroniony jest wydech tylko w prawo, moge nawet pionowo w dachu poprowadzić jak w ciezarówce smile.gif

tylko na filmiku który wrzuciłeś Hempa audi ma w prawo wydech i mnie sie strony pomyliły smile.gif

dlatego napisalem że jak bede straszył wydechem staruszki na chodniku to sie pały przyczepią smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kompot
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:33
Post #502


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





CYTAT(cowboy @ Thu, 03 Feb 2011 - 20:58) *
te płytki są 2 razy grubsze niz w camber platesach dostępnych na rynku, wiec skoro inne nie pekają czemu mają pęknąc te ?
inni również robia cambery z tego samego materiału, tutaj wzieliśmy jeszcze duzo zapasu
statyka ma coś do rzeczy
łozysko wahliwe jest dobrane tez raczej porządne i ma podane statyczne obciązenie 7200kg a dynamiczne 4000kg
nacisk na przód statyczny przy masie 1200kg nie bedzie 700 kg to daje 350 kg na jeden amortyzator, w sume auto bedzie uzywane do jazdy torowej a nie rajdowej gdzie są hopki i wertepy
jezeli 10 krotne większa wytrzymałość dynamiczna (łozyska , bo nie wim jak śruby) nie jest dla Ciebie argumentem ?
trzeba wziąć pod uwagę równiez tłumienie amortyzatora
jak sobie popatrze na jakies cambery teina czy inne markowe to powinno byc OPK, a jak spojrze na aluminiowy shit z ebaya to te wygladają na pancerne i toporne


No ja widzę zdecydowaną różnicę między Twoimi a Mustangowymi. Powiem to jeszcze raz, ale ostatni-statykę można sobie wsadzić przy takim zastosowaniu, no chyba, że chcesz się upewnić, że to wszystko nie obróci się w proch jak auto będzie stało na parkingu. Mnie np. bardziej interesowałoby co się dzieje przy porzadnym grzmotnięciu w dziurę, wyrwę etc, co się zdarza często w naszym pięknym kraju. Tłumienie amora mogłeś już sobie odpuścić. W raziecz czego nie mów, że nie ostrzegałem, ba nawet chciałem pomóc.
Powodzenia, śledzę ten projekt z uwagą i czekam na filmy z jazdy.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxsxxx
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:40
Post #503


Rookie
Dołączył: Sat, 29 January 2011





Grześ, hempowóz miał w prawo tylko temu, że tam mi było wygodnie, to było jak zwykle w nocy i na chwilę...
Obawiam się jednak, że napotkasz przeszkodę w postaci wału... Mniw sie nie chciało ale ja nie robiłem takiego cukierka smile.gif
Kompot nie dramatyzuj, te flanszki mają wytrzymałość kilkukrotnie większa niż kielichy w audi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:07
Post #504


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Sebciu, ano po prawej mańce jest wygodniej bo z prawej strony turbina.. no ale jakoś sie z tymi 3 calami trzeba bedzie dostać na lewą stronę wink.gifi

Kompot, poszukaj sobie w necie fotek mustangów z tymi ichnimi camberami.. są na 3 śruby i balacha na oko 4mm, na allegro pełno camberów tez blacha 4-6mm
tu na najgrubszy element poszła "blacha" 8mm
popatrz jaka jast oryginalnie blacha na kielichu amora, u mnie to bedzie wszystko obspawane i wzmocnione, kielichy są połaczone z klatką, oraz bedą rozpórki do przednich podłużnic nie mówiąc juz o klasycznej rozpórce która zdubluje poprzeczną rurę klatki pomiędzy słupkami A

jesli to się wyrwie przy grzomtnieciu w dziurę, to pewnie wczensiej się to auto rozleci wink.gif
jedyne watpliwości jakie mam to nie o blachę tylko czy te 4 śrubki M8 12.9 wytrzymają ?

znalazłem tylko dane statyczne:
http://www.silexsc.com.pl/pdf/sruby_wl_mech.pdf

i ktos mi wyliczył 11 ton

a ja powiem jeszcze raz, oblicz to dynamicznie jesli potrafisz, bo sam opiersz się na zdjęciu i na swojej intuicji wink.gif

ja patrze na podstawę spręzyny w amorze - też przenosi z drugiej strony takie samo obciążenie, widziałem skorodowane talerzyki górne wiec jak sie ta "blacha" 8mm wygnie to bede zdziwiony.. jednak na pewno sie nie wyrwie
gdy się okaże że śruby się zrywają to ten element pójdzie pod górę kielicha i owe śruby beda tylko ustalac położenie KWSZ


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxsxxx
post Thu, 03 Feb 2011 - 22:33
Post #505


Rookie
Dołączył: Sat, 29 January 2011





jak tu się cytuje?
Nevermind, podniesiesz podłogę (w hempowozie były fotele) i przejdziesz.
Ale w OTTO to nie jest taki lans z tym sidepipem :tongue.gifP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Thu, 03 Feb 2011 - 23:14
Post #506


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





Trzymam to w reku i uwierz mi, nie ma szans zeby sie to pogielo. Zwróc uwage na to, ze najmniejszy element, w ktorym osadzone jest lozysko, rozklada sile na cala powierzchnie jaka przylega do tego górnego najbardziej "pokrojonego" elementu o ktory sie martwisz.


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Thu, 03 Feb 2011 - 23:20
Post #507


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





Jakiego łożyska sferycznego użyliście?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Fri, 04 Feb 2011 - 08:07
Post #508


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Macie może jakiś zwymiarowany rysunek? Można by spróbować przeliczyć conieco. Potrzebne byłyby dokładne wymiary tego "grilla" i oprawy łożyska


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 04 Feb 2011 - 09:11
Post #509


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(ZoLt4R @ Thu, 03 Feb 2011 - 23:20) *
Jakiego łożyska sferycznego użyliście?


a jakiego powinnismy użyć ?

srednica wewn. 14mm średnica zewn. obudowy 34mm
kosztowało coś koło 90 PLN za sztuke, jest z nierdzewki, i ma zwiększoną wytrzymałość na rozciąganie

kurcze nigdzie nie moge wygooglać danych dotyczących wytrzymałości śrub na rozciąganie pod obciążeniem dynamicznym...

CYTAT(Al Ed Upek @ Fri, 04 Feb 2011 - 08:07) *
Macie może jakiś zwymiarowany rysunek? Można by spróbować przeliczyć conieco. Potrzebne byłyby dokładne wymiary tego "grilla" i oprawy łożyska


najdłuższy wymiar tego "grilla" jak napisałeś to 128mm jego szerokość (nie licząć tych wypustów) to ~85mm , grubość 8mm
otwór jajowaty w nim ma długość ~70mm szerokość ~40mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Fri, 04 Feb 2011 - 13:22
Post #510


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Trochę mało danych. Potrzebowałbym kompletnie zwymiarowany rysunek. Co do liczenia pod obciążeniem dynamicznym to ja nie umiem, ale jak już pisał kompot, śruby przeżyją resztę. Zawsze możesz dać tą płytkę pod sklepienie kielicha jeżeli wystarczy regulacji.


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Mon, 07 Feb 2011 - 18:33
Post #511


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





Zgodnie z tym co obiecałem zrobiłem analizę MES tego grilla, który wyglądał najsłabiej. Jako, że śruby 10.9 teoretycznie powinny przenieść prawie 14 ton zanim się pourywają to obciążyłem siła 13 ton powiechrznię styku z dolną plytką (wymiary ze skali 78x56 mm r11 rogi zaokraglone). Płytkę utwierdziłem na powiechrzniach styku z nakrętkami fi16 w rozstawie 40mm.



Kolorki odpowiadają naprężeniom. Maksymalne w miejscu styku z płytką wyszły około 410 N/mm^2. Wychodzi, że naciski powiechrzniowe przekroczą granice plastyczności i lekko się może zgnieść ta płytka, ale to raczej minimalnie. Jak widać w kluczowych miejscach naprężenia są poniżęj 90N/mm^2, więc powinno być spoko. Płytka napewno jest bardziej wytrzymała od śrub M8 w klasie 10.9.


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
syncros
post Mon, 07 Feb 2011 - 18:43
Post #512


Super User
Dołączył: Thu, 21 February 2008





Zig dobra robota. Nasuwa sie jeszcze pytanie, jak moze byc obciazona ta plytka? Mozna chyba teoretycznie przyjac ze przod nie bedzie wazyl wiecej jak 700 kg, nacisk statyczny. Ile moze byc nacisku dynamicznego czy jak to sie tam zwie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZiG
post Mon, 07 Feb 2011 - 18:50
Post #513


Frequent User
Dołączył: Sat, 19 November 2005
Skąd: Szczecin





Wszystko zależy od tego jak wysoko skoczy, jak mocno ugnie sie amortyzator i w jakim czasie. Analogicznie przy wpadnięciu w dziurę. Tego to już raczej nikt nie policzy, bo za dużo jest zmiennych i niewiadomych. Trzeba poprostu sprawdzić w praktyce!


--------------------
Uzależniony od motoryzacji, techniki i rajdów :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cienki
post Mon, 07 Feb 2011 - 19:35
Post #514


User
Dołączył: Fri, 12 January 2007
Skąd: co chwilę gdzie indziej





Przeważnie dla obciążeń dynamicznych przyjmuje się dwu krotna wartość jak dla obciążenia statycznego. Obciążenie zostało zadane w [N] a wymiary w [mm] ?? Zostały wprowadzone stałe materiałowe ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Mon, 07 Feb 2011 - 20:01
Post #515


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





Dobra robota ZiG smile.gif jakos nie udalo mi sie jeszcze nauczyc obslugi zadnego programu do symulacji obciazen (jak zwal tak zwal) Jutro wszystko bedzie skonczone, lącznie z obsada lożyska. Jeden komplet leci do Cowboya, a drugi pewnie za jakiś czas zrobie dla siebie.
Tymczasem pare obiecanych fot skonczonego hydro recznego:






--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 07 Feb 2011 - 20:13
Post #516


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ZiG, dziekować za obliczenia !!

Birol, no widzę że rękaw jest piękny - full profi alu - myslę że się nie połamie i nie trzeba go przeliczać wink.gif ! zapadka jako zywo jak z katalogu Sandtlera wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malutki83
post Mon, 07 Feb 2011 - 20:29
Post #517


Frequent User
Dołączył: Sat, 04 December 2010





jaki koszt takiego ręcznego bo ja też zaczynam poszukiwać pomalutku??


--------------------
E36 Compact 1,8 IS -Jest
Audi 80 coupe 2,2 Turbo AAN - Było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Mon, 07 Feb 2011 - 21:24
Post #518


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





Jest tak piekny, ze szkoda mi go sprzedawac :/
Ale jakoś niedługo będę robił ich więcej, może jakiś zostanie i dla mnie.


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 08 Feb 2011 - 20:41
Post #519


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





przyszły wloty z hameryki wink.gif



niebieski odcień daje folia zabezpieczająca

2 czarne frontowe to w przedni spojler dla chłodzenia hamulcy

mam wersje na pojedynczy i podwójny wlot 3 calowy

do tego chyba zapodam zwykle rury spiro z polurietanu o grubszej sciance 0,7mm ?:

http://allegro.pl/przewod-waz-techniczny-p...1432734699.html

czy moze dedykowane rury z neporenu Sandtlera:

http://www.rallyshop.pl/index.php?p135624,...wadzajaca-76-mm

te polurietnowe rury spełniają jakies normy przemysłu drzewnego smile.gif no ale mają mniejszy zakres pracy -40 do +90 st C
dedykowane -55 do +150 st C

czy warto przepłacać ? 30 vs 74 PLN za 1 mb ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Al Ed Upek
post Wed, 09 Feb 2011 - 17:49
Post #520


Super User
Dołączył: Tue, 11 January 2011





Do chłodnicy na pewno dadzą radę, tutaj podają 10 stopni więcej http://www.contakt.pl/wentylacyjny-p2pu-80...8468ecc337bf97a
Co do hamulców to nie wiem jakie tam mogą panować temperatury


--------------------
Z pozdrowieniami,
Szymon
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 24 25 26 27 28 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 11:36