![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#481
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Ustawa: Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r., Rozdział 2, § 11, ustęp 15
KOD w tłumik wydechu - w odniesieniu do pojazdu napędzanego silnikiem spalinowym; wylot rury wydechowej nie może być skierowany w prawą stronę; Tak dla potwierdzenia ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#482
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 30 October 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Ale na lewo już może
![]() -------------------- "Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
|
|
|
![]()
Post
#483
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 02 January 2005 Skąd: Gdynia ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#484
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
polukałem troche w necie na temat wydechu z boku:
![]() ![]() wykonanie spoko, choć ja chcę to umieścić w progu i pewnie bedą 2 rurki żeby nie byłą waskiego gardła dla 3 calowego wydechu najlepiej żeby ładnie mieściło się w progu i nie wystawały żadne kominy ![]() ![]() jest jeszcze opcja wcięcia się w próg: ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#485
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Druga Fota - wypas. Tez myślałem o wydechu po bokach, ale rozkład masy mowi nam ze muszą być z tyłu. Na Twoim aucie Bedzie mega efekt!
|
|
|
![]()
Post
#486
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
zgadzam sie. Pierwsza i druga fota miazdzy. U mnie bedzie tak samo, tylko raczej na lewa strone.
-------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#487
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
przeciez pierwsza i druga fota to z tego samego auta
![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#488
|
|
User Dołączył: Fri, 27 February 2009 ![]() |
mogly by byc nawet 3 czy 4, ale jakby nie bylo jest to pierwsza i druga fota....
-------------------- www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab |
|
|
![]()
Post
#489
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Birol, koncz wycinac te cambery, łozysko dobrane, wysłałem Ci wczoraj rysunek techniczny wiec juz wszytsko jasne
![]() i dawaj to w komplecie z rękawem do Kefira ![]() co do wydechu trzeba miec na uwadze ze B2 ma podciete progi (cos jak na ostatniej fotce) wiec nie da się zrobić jak na fotkach 3 i 4 gdzie próg jest prostopadle do jezdni z kolei w wydech z tych 2 pierwszych fotek wykonanie ładne ale dla mnie za duzy komin no i za wysoko ogólnie na speedhuntersach mozna czerpać inspirację ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#490
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 11 May 2007 Skąd: Poznań ![]() |
Ale wygląda !!! Oldschool pełną "geba" !!
-------------------- 5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P |
|
|
![]()
Post
#491
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 June 2007 Skąd: WG ![]() |
-------------------- A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC |
|
|
![]()
Post
#492
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 November 2006 Skąd: Warszawa ![]() |
Pewnie jakis fiat, peugeot, alfa?
-------------------- Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
|
|
|
![]()
Post
#493
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
AR 166 ?
-------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#494
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
topowy pezot
![]() alfa ma rozstaw srub mocujacych 150mm bodajze w pezotach i cytrynach jest 100mm - w sumie zadna roznica jak idzie adapter.. w kazdym razie seryjna tarcza 330/30 zestaw z renault sport z klockami bedzie na sprzedaż w takim razie, IMO idealny do tarczy 300-320/28, a do tego zacisku wiekszego zamowilem tarcze z A3 2.0 TFSI w rozmiarze 345/30 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#495
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
birol wyciał w koncu caster / camber platesy
![]() ![]() zastanawiałem się czy 4 sruby M8 10.9 mocujące srodkowy element nie zostaną wyrwane ale 4 sztuki razem mają wytrzymałość statyczną łacznie ponad 11 ton !! to więcej niz ma łozysko wahliwe które dobrałem na górę 7ton statycznie i 4 tony dynamicznie wkrótce bedzie wspawane to w kielichy i się okaze czy projekt zadziała w rzeczywistości - jesli tak to droga otwarta dla innych posiadaczy audi B2 / B3 a moze i w B4 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#496
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 29 January 2011 ![]() |
Nie chce mi się czytac całego wątku Ale Cowboy - pamiętasz hempa Audi? Diagności stwierdzili, że na lewo można, i rzeczywiście u nas na lewo można sajdpajpa machnąć
A to był najfajniejszy wypas w hempowozie ![]() http://www.youtube.com/watch?v=KmXElYKz6RI |
|
|
![]()
Post
#497
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Cowboy, nie chcę Cię martwić, ale te platesy nie wyglądają zbyt solidnie. Nie mam tu uwag kokretnych do kogoś, po prostu szkoda jakby miała Ci kolumna przez maskę wyskoczyć przy 200km/h. Te 11 ton włóż między bajki. Statyka nie ma tu nic do rzeczy, po drugie współczynnik bezpieczeństwa. Trzecia sprawa, tak sobie patrzę na budowę tych płytek, to raczej bałbym się o te najmniejsze przekroje i policzyłbym to na naciski i ścinanie. Tak jak napisałem Ci wcześniej, śruby zerwą się ostatnie. Nie jestem konstruktorem, ale mam wyższe (to, którego nie miał nasz przedprzedostatni prezydent) wykształcenie z mechaniki i budowy maszyn i powiedzmy, że widziałek podobne płytki w akcji. Nie wiem co to za stal, ale beware i zastanów się dwa razy, czy nie dorzucić tam więcej mięcha. Jak będziesz chciał, to przysiądę i możemy spróbować coś policzyć.
Piszę to, bo nie chcę żebyś sobie zrobił krzywdę chłopie, więc bez burdy proszę ![]() -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#498
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
te płytki są 2 razy grubsze niz w camber platesach dostępnych na rynku, wiec skoro inne nie pekają czemu mają pęknąc te ?
inni również robia cambery z tego samego materiału, tutaj wzieliśmy jeszcze duzo zapasu statyka ma coś do rzeczy łozysko wahliwe jest dobrane tez raczej porządne i ma podane statyczne obciązenie 7200kg a dynamiczne 4000kg nacisk na przód statyczny przy masie 1200kg nie bedzie 700 kg to daje 350 kg na jeden amortyzator, w sume auto bedzie uzywane do jazdy torowej a nie rajdowej gdzie są hopki i wertepy jezeli 10 krotne większa wytrzymałość dynamiczna (łozyska , bo nie wim jak śruby) nie jest dla Ciebie argumentem ? trzeba wziąć pod uwagę równiez tłumienie amortyzatora jak sobie popatrze na jakies cambery teina czy inne markowe to powinno byc OPK, a jak spojrze na aluminiowy shit z ebaya to te wygladają na pancerne i toporne ![]() ![]() ja sie wzorowałem na rozwiązaniach do mustanga, bo koniecznie chciałem miec mozliwość regulowania kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy ![]() jesli umiesz przeliczyc / obliczyć to poprosze o konkrety ja nie umiem bazuje na porównaniu do innych camberów oferowanych na rynku oraz zdrowym rozsądku poza tym to auto pewnie nie bedzie jezdzić tak szybko jak 200km/h ![]() ![]() Nie chce mi się czytac całego wątku Ale Cowboy - pamiętasz hempa Audi? Diagności stwierdzili, że na lewo można, i rzeczywiście u nas na lewo można sajdpajpa machnąć pamietam audi hempa ![]() niestety przepisy mówią co innego w kwestii wydechu tu nie chodzi o diagnoste tylko o policje podczas kontroli -------------------- |
|
|
![]()
Post
#499
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 29 January 2011 ![]() |
Cowboy, zacznij jeździć.. Zweryfikujesz troche tej fizyki
![]() |
|
|
![]()
Post
#500
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 29 January 2011 ![]() |
nie chce Ci się sidepipea robić chyba... W lewo można i każdy przegląd przejdziesz
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 11:36 |