Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
kremat0r
post Tue, 18 Jan 2011 - 22:16
Post #481


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Ustawa: Dz. U. z dnia 26 lutego 2003 r., Rozdział 2, § 11, ustęp 15

KOD
w tłumik wydechu - w odniesieniu do pojazdu napędzanego silnikiem spalinowym; wylot rury wydechowej nie może być skierowany w prawą stronę;


Tak dla potwierdzenia wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Jan 2011 - 22:16
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Div
post Tue, 18 Jan 2011 - 22:46
Post #482


Frequent User
Dołączył: Fri, 30 October 2009
Skąd: Kraków





Ale na lewo już może wink.gif


--------------------
"Połączenie teorii i praktyki: nic nie działa, nikt nie wie dlaczego..."
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gajos
post Wed, 19 Jan 2011 - 16:41
Post #483


User
Dołączył: Sun, 02 January 2005
Skąd: Gdynia





CYTAT(Div @ Tue, 18 Jan 2011 - 22:46) *
Ale na lewo już może wink.gif


Może jak w prawie każdej ciężarówce czy autobusie wink.gif (jakby się ktoś czepiał)

Świetne podejście do projektu. Od dłuższego czasu śledzę projekt i jestem pod wrażeniem.

Pozdrawiam!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 21 Jan 2011 - 12:26
Post #484


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





polukałem troche w necie na temat wydechu z boku:





wykonanie spoko, choć ja chcę to umieścić w progu i pewnie bedą 2 rurki żeby nie byłą waskiego gardła dla 3 calowego wydechu



najlepiej żeby ładnie mieściło się w progu i nie wystawały żadne kominy smile.gif



jest jeszcze opcja wcięcia się w próg:






--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Fri, 21 Jan 2011 - 13:19
Post #485


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Druga Fota - wypas. Tez myślałem o wydechu po bokach, ale rozkład masy mowi nam ze muszą być z tyłu. Na Twoim aucie Bedzie mega efekt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Wed, 26 Jan 2011 - 22:24
Post #486


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





zgadzam sie. Pierwsza i druga fota miazdzy. U mnie bedzie tak samo, tylko raczej na lewa strone.


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Thu, 27 Jan 2011 - 07:48
Post #487


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





przeciez pierwsza i druga fota to z tego samego auta tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
birol
post Thu, 27 Jan 2011 - 07:52
Post #488


User
Dołączył: Fri, 27 February 2009





mogly by byc nawet 3 czy 4, ale jakby nie bylo jest to pierwsza i druga fota....


--------------------
www.vrp-fab.pl
www.facebook.com/VRPfab
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 27 Jan 2011 - 08:57
Post #489


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





Birol, koncz wycinac te cambery, łozysko dobrane, wysłałem Ci wczoraj rysunek techniczny wiec juz wszytsko jasne smile.gif
i dawaj to w komplecie z rękawem do Kefira smile.gif

co do wydechu trzeba miec na uwadze ze B2 ma podciete progi (cos jak na ostatniej fotce) wiec nie da się zrobić jak na fotkach 3 i 4 gdzie próg jest prostopadle do jezdni

z kolei w wydech z tych 2 pierwszych fotek wykonanie ładne ale dla mnie za duzy komin no i za wysoko

ogólnie na speedhuntersach mozna czerpać inspirację smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lagadula
post Sat, 29 Jan 2011 - 12:10
Post #490


Forum Homee
Dołączył: Fri, 11 May 2007
Skąd: Poznań





Ale wygląda !!! Oldschool pełną "geba" !!


--------------------
5L -> 5P // 30 6L 120
H 3P 20 1L # 80 4-P
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uki82
post Sat, 29 Jan 2011 - 19:33
Post #491


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 June 2007
Skąd: WG





CYTAT(cowboy @ Tue, 18 Jan 2011 - 21:21) *


z jakiego samochodu pochodzą te czarne zaciski ??



--------------------
A4 Allroad 3.0TDI
KTM 520EXC
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kamilbike
post Sat, 29 Jan 2011 - 19:39
Post #492


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 November 2006
Skąd: Warszawa





Pewnie jakis fiat, peugeot, alfa?


--------------------
Reklama na forum jest możliwa jedynie na określonych warunkach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Sat, 29 Jan 2011 - 20:09
Post #493


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





AR 166 ?


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sun, 30 Jan 2011 - 19:35
Post #494


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





topowy pezot wink.gif

alfa ma rozstaw srub mocujacych 150mm bodajze w pezotach i cytrynach jest 100mm - w sumie zadna roznica jak idzie adapter.. w kazdym razie seryjna tarcza 330/30

zestaw z renault sport z klockami bedzie na sprzedaż w takim razie, IMO idealny do tarczy 300-320/28, a do tego zacisku wiekszego zamowilem tarcze z A3 2.0 TFSI w rozmiarze 345/30


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 03 Feb 2011 - 19:17
Post #495


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





birol wyciał w koncu caster / camber platesy smile.gif



zastanawiałem się czy 4 sruby M8 10.9 mocujące srodkowy element nie zostaną wyrwane ale 4 sztuki razem mają wytrzymałość statyczną łacznie ponad 11 ton !!
to więcej niz ma łozysko wahliwe które dobrałem na górę 7ton statycznie i 4 tony dynamicznie

wkrótce bedzie wspawane to w kielichy i się okaze czy projekt zadziała w rzeczywistości - jesli tak to droga otwarta dla innych posiadaczy audi B2 / B3 a moze i w B4


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxsxxx
post Thu, 03 Feb 2011 - 19:43
Post #496


Rookie
Dołączył: Sat, 29 January 2011





Nie chce mi się czytac całego wątku Ale Cowboy - pamiętasz hempa Audi? Diagności stwierdzili, że na lewo można, i rzeczywiście u nas na lewo można sajdpajpa machnąć
A to był najfajniejszy wypas w hempowozie smile.gif
http://www.youtube.com/watch?v=KmXElYKz6RI
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Thu, 03 Feb 2011 - 19:48
Post #497


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Cowboy, nie chcę Cię martwić, ale te platesy nie wyglądają zbyt solidnie. Nie mam tu uwag kokretnych do kogoś, po prostu szkoda jakby miała Ci kolumna przez maskę wyskoczyć przy 200km/h. Te 11 ton włóż między bajki. Statyka nie ma tu nic do rzeczy, po drugie współczynnik bezpieczeństwa. Trzecia sprawa, tak sobie patrzę na budowę tych płytek, to raczej bałbym się o te najmniejsze przekroje i policzyłbym to na naciski i ścinanie. Tak jak napisałem Ci wcześniej, śruby zerwą się ostatnie. Nie jestem konstruktorem, ale mam wyższe (to, którego nie miał nasz przedprzedostatni prezydent) wykształcenie z mechaniki i budowy maszyn i powiedzmy, że widziałek podobne płytki w akcji. Nie wiem co to za stal, ale beware i zastanów się dwa razy, czy nie dorzucić tam więcej mięcha. Jak będziesz chciał, to przysiądę i możemy spróbować coś policzyć.
Piszę to, bo nie chcę żebyś sobie zrobił krzywdę chłopie, więc bez burdy proszę smile.gif


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 03 Feb 2011 - 20:58
Post #498


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





te płytki są 2 razy grubsze niz w camber platesach dostępnych na rynku, wiec skoro inne nie pekają czemu mają pęknąc te ?
inni również robia cambery z tego samego materiału, tutaj wzieliśmy jeszcze duzo zapasu
statyka ma coś do rzeczy
łozysko wahliwe jest dobrane tez raczej porządne i ma podane statyczne obciązenie 7200kg a dynamiczne 4000kg
nacisk na przód statyczny przy masie 1200kg nie bedzie 700 kg to daje 350 kg na jeden amortyzator, w sume auto bedzie uzywane do jazdy torowej a nie rajdowej gdzie są hopki i wertepy
jezeli 10 krotne większa wytrzymałość dynamiczna (łozyska , bo nie wim jak śruby) nie jest dla Ciebie argumentem ?
trzeba wziąć pod uwagę równiez tłumienie amortyzatora
jak sobie popatrze na jakies cambery teina czy inne markowe to powinno byc OPK, a jak spojrze na aluminiowy shit z ebaya to te wygladają na pancerne i toporne





ja sie wzorowałem na rozwiązaniach do mustanga, bo koniecznie chciałem miec mozliwość regulowania kąta wyprzedzenia sworznia zwrotnicy



jesli umiesz przeliczyc / obliczyć to poprosze o konkrety
ja nie umiem bazuje na porównaniu do innych camberów oferowanych na rynku oraz zdrowym rozsądku
poza tym to auto pewnie nie bedzie jezdzić tak szybko jak 200km/h smile.gif a zanim bedzie tak szybko jezdzić bedzie ostro testowane, wiec jak sie okaze ze coś tam niedomaga lub się wygina bedzie poprawiane - zobaczymy... w tym aucie jest tyle pomysłów że bedzie co weryfikowac wink.gif

CYTAT(uxsxxx @ Thu, 03 Feb 2011 - 19:43) *
Nie chce mi się czytac całego wątku Ale Cowboy - pamiętasz hempa Audi? Diagności stwierdzili, że na lewo można, i rzeczywiście u nas na lewo można sajdpajpa machnąć


pamietam audi hempa wink.gif
niestety przepisy mówią co innego w kwestii wydechu
tu nie chodzi o diagnoste tylko o policje podczas kontroli


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxsxxx
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:02
Post #499


Rookie
Dołączył: Sat, 29 January 2011





Cowboy, zacznij jeździć.. Zweryfikujesz troche tej fizyki smile.gif Ale zajebistyy projekt!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uxsxxx
post Thu, 03 Feb 2011 - 21:04
Post #500


Rookie
Dołączył: Sat, 29 January 2011





nie chce Ci się sidepipea robić chyba... W lewo można i każdy przegląd przejdziesz
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 23 24 25 26 27 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 11:36