![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#461
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ee to spokojnie , bylem przekonany ze jeszcze w tym sezonie chcesz miec r32 na big-holsecie ![]() w tym sezonie to ja bym chciał żeby auto jeździło z 2.8 i HX35 ! ![]() tak jak pisałem nie udało sie kupić głowicy z R32 to kupiłem cały silnik, no i moge go spokojnie składać, zamiast rozwiercac 2.8 na 3.0L mozna zmniejszyć pojemność w 3.2 zmieniając skok kiedyś wydumałem takie coś żeby zapodać wał 90,3 z wersji 2.8 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=71&t=282400 myslałem że wymysliłem proch... a potem znalazłem info że takie coś juz jest... na stronach AME Racing ![]() http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30.shtml jesli nie pomyliłem sie w obliczeniach to : 95,9 vs 90,3, czyli tłok niżej o 2,8mm... seryjny SS dla R32 to 11,7 wg mojego kalkulatora w excelu który kiedyś zrobiłem to dodatkowe 2,8mm (przekładki) zmniejsza SS z 11,7 na 9,15 przy obniżeniu tłoka moze być podobnie - musze to jeszcze przeliczyć, czy ma to sens, jednak zarówno 034 jak i AME zrobili te potwory na małym wykorbieniu. wiec cos w tym jest pojemność skokowa zmniejszyłaby się do równych 3.0 L no i zakręcić można do 8300 rpm ![]() korbowody mogą zostać seryjne 164mm -------------------- |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#462
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
Cowboy
Jeżeli te hx52 to ma być stage 2 , to co masz na myśli pod pojęciem stage 3 ![]() |
|
|
![]()
Post
#463
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy Jeżeli te hx52 to ma być stage 2 , to co masz na myśli pod pojęciem stage 3 ![]() R36 + HX55.... jak dozyję tych czasów ![]() a poważnie to trzeba zejść na ziemie i zakonczyć dywagacje na temat tego co bedzie kiedyś... jutro jade do Ketrzyna, walczyć z bieżącymi problemami, teraz dla mnie najważniejsze żeby auto w tym roku zaczeło jeździć, bo znając zycie pewnie bedzie mnóstwo jakiś poprawek, bo nie wierze że przy takim zakresie przeróbek wszystko bedzie super działało tak jak to sobie z Kefirm wymysliłem... okazało sie ze pedalbox z USA nie wszedł, wiec poszedł stelaż z comprake (dzieki Krzysiek) i do tego zostały przełożone pompy tiltona okazało się również ze z pedalboxem nie da się zainstalować kubełka na bazie oryginalnych mocowań foteli - chciałem mieć wykorzystane ori stelaż i szyny żeby mozna było przesuwać kubełek po pierwsze fotel bedzie bardzo do tyłu przesuniety - oparcie pod sam krzyż klatki, po drugie mocowanie centralne na środku przeszkadza aby nogi były ergonomicznie do pedalboxa - stopa musi być zupełnie inaczej ułożona niz w standardowych wiszących pedałach w związky z czym zakupiłem mocowania Sabelta z homologacją FIA http://www.rallyshop.pl/index.php?p135640,...e-fotela-sabelt -------------------- |
|
|
![]()
Post
#464
|
|
User Dołączył: Mon, 01 November 2010 Skąd: Zambrów ![]() |
są gdzieś zdjecia jak auto wygląda w tej chwili ? i jaką mocą dysponuje ?
|
|
|
![]()
Post
#465
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
w związky z czym zakupiłem mocowania Sabelta z homologacją FIA http://www.rallyshop.pl/index.php?p135640,...e-fotela-sabelt jeżeli mocowanie fotela ma być zgodne z obecnymi przepisami, zwróć uwagę na schemat montażu bo jest zmiana. http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Sam...zal_J/J_253.pdf art 16. Pozdr G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#466
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
kolego mamy 2011 rok, zał jest z 2010 zmian ma być troche wiec warto poczekać
|
|
|
![]()
Post
#467
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
no ale ja mam fotele mirco S3 bez homolagacji FIA ...poza tym nie buduje sie auto na żadne zawody PZM, co nie oznacza że nie moze być zrobione z najlepszą wiedzą, sztuką i załącznikiem J i obowiązującymi przepisami
mocowania kupiłem z homo FIA, bo cena była znośna i niewiele większa od tych bez napisu sabelt ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#468
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Co do skrzyni ...napisz tylko w którym miejscu chcesz zamocować magiel??Mam pomysł jak cownąć skrzynie pozostawiając magiel na grodzi....ale wiąże się to z tzw podwyższeniem kolumnMcphersona i przekładni na grodzi o kilka cm ...a Ty jaki masz plan??
-------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#469
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda ![]() |
jeżeli mocowanie fotela ma być zgodne z obecnymi przepisami, zwróć uwagę na schemat montażu bo jest zmiana. http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Sam...zal_J/J_253.pdf art 16. Pozdr G. Powiedz mi czy robiłeś mocowania w ten sposób zgodnie z zał? Jeśli tak to czy "na górze" tych tulejek staczałeś je na mniejszą średnicę, tak aby ładnie się wpasowały w otwór w profilu? Może można gdzieś dostać gotowe takie gwintowane tuleje podobnie jak np. płytki? -------------------- 318is
|
|
|
![]()
Post
#470
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
są gdzieś zdjecia jak auto wygląda w tej chwili ? i jaką mocą dysponuje ? nie dysponuje żadną mocą . Auto jeszcze nie zbudowane , silnik nie odpalony. odpowiedź na Twe pytanie brzmi : czas pokaże. -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#471
|
|
User Dołączył: Mon, 01 November 2010 Skąd: Zambrów ![]() |
nie dysponuje żadną mocą . Auto jeszcze nie zbudowane , silnik nie odpalony. odpowiedź na Twe pytanie brzmi : czas pokaże. zapytałem bo nigdy nie wypowiadałem sie w temacie, ale przeglądałem większą część. ostatnio zobaczyłem duże zmiany i pomyślałem, że coś ominełem wcześniej ![]() |
|
|
![]()
Post
#472
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
zapytałem bo nigdy nie wypowiadałem sie w temacie, ale przeglądałem większą część. ostatnio zobaczyłem duże zmiany i pomyślałem, że coś ominełem wcześniej ![]() gdybyś przeczytał 1 strone tematu to byś zobaczył o co chodzi... lub opis tematu "relacja z budowy" moc w tej chwili to 204KM tyle ile ma seryjny AYL 2.8 VR6 24V Co do skrzyni ...napisz tylko w którym miejscu chcesz zamocować magiel??Mam pomysł jak cownąć skrzynie pozostawiając magiel na grodzi....ale wiąże się to z tzw podwyższeniem kolumnMcphersona i przekładni na grodzi o kilka cm ...a Ty jaki masz plan?? ja mam inny plan ale dopóki nie bedzie sprawdzony to nie napisze na forum podniesienie nic nie da bo w miejscu magla podniesionego bedzie juz pewnie rozrząd VRa, a drązki bedą kolidowac o kolektory wydechowy i ssący -------------------- |
|
|
![]()
Post
#473
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
ufff, wróciłem z Kętrzyna
duuzo zostało ustalone, uzgodnione, przymierzone... zakonczył się drobny przestój i prace znowu ruszyły ![]() 1. hamulce zmiana zacisków, zmiana tarcz, kupuje 347/30 na przód i albo stocze na 330 żeby weszło w 16 cali albo przejde na 17 cali adaptery wyjda bardzo fajne, jedna płaszczyzna uszów zacisku i uszów zrotnicy ! potrzebowałbym przymierzyć jakies fele 5x112 17 cali z jakim niskim profilem - np 215/40/17 - za miesiąc pewnie pojade wiec jakby ktos pozyczył 2 koła, to stawiam flaszke z poszerzeniami mysle ze B2 nie bedzie wyglądać źle na 17 calowych kołach !!! tylne hamulce praktycznie PnP ![]() 2. pedalbox, kiera, fotel zostały przymierzone do mojej dupy, wszytsko pasuje, wygodnie ergonomicznie, fotel jest dokładnie na słupku B, oparcie 3cm od krzyza klatki - w 4 drzwiowym patrząć w lewo miałbym słupek ![]() bedzie przesuwany pedalbox. przesuwane i regulowane fotele w mocowaniach, regulowana kierownica ! zostało ustalone miejsce lewarka od biegów i reczny pionowy hydrauliczny zapadką - klasyczny reczny na linke (mimo ze mam te fajne alumiowe niezapiekające sie zaciski z S8D2) idzie OUT 3. Body kit - wymaga dopracowania, przedni spojler bedzie krótszy o 3cm - auto ma być nisko i szeroko ![]() 4. dystanse, mimo felgi 8J ET35 musi być co najmniej 50mm na strone, zwłaszcza z neagtywem 5. chłodnica bedzie ukosem, wyloty w pasie poniżej rejestracji na wzór sport quattro poza tym to jak bedzie taki szeroki, niski z poszerzeniami i maską ze sporta to bedzie kocur, juz nie moge sie doczekać... te wszystkie evo i subaru beda wyglądac przy nim jak zabawki dla grzecznych dziewczynek ![]() meczy mnie kwestia wydechu, chcielibyśmy wyciąć podłogę w bagażerce, wyspawać stelaż pod chłodnice i obudować wylotem - problem ze w quattro jest tam tłumik propozycje: wydech bokiem (jak w audi 034) przed lewym tylnym kołem - zmieściłby sie jakis wielki płaski tłumik rozwidlenie za dyfrem z 3 cali na np dwie 2 calowe rury i tam jakies krótkie tłumiki - podwójny wydech...hmmm auto ma być ciche w normalnej spokojnej jeździe, zadnego burczenia na wolnych obrotach... do 3500 rpm spokojnie, powyżej 5-6000 rpm pełen ogień, marchewy, czad pałer, rakiet fjuel ![]() ciekaw jestem jak przepisy sie mają do wydechu bokiem ![]() ![]() ![]() i na koniec BONUS, zakupy w sklepie BACHUS w Kętrzynie - moje ulubione produkty browaru Olsztyn !!!! wiecej nie uniosłem w torbie ![]() ![]() podpiwek i miodne dla mojej żony ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#474
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża ![]() |
Już mi się podoba ;D zaczyna nabierać typowo kobiecych kształtów ... co do felg szkoda że wcześniej nic nie pisałeś miałem komplet abt 8x16 3częściowe ale poszły w Polskę za śmieszną kasę
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
![]()
Post
#475
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
niezły przemyt...
![]() powiedz jak to będzie z tą chłodnicą bo nie bardzo rozumiem porównanie do sq? pozdr G. OK, już wiem o co chodzi? dlatego tez rozumiem problem z wydechem jak chcesz żeby było cicho (choć wątpię, że będzie), nie chcesz puścić przelotu na wprost w osi auta. A tak na marginesie dlaczego ma być cicho? G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#476
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 ![]() |
niezły przemyt... ![]() powiedz jak to będzie z tą chłodnicą bo nie bardzo rozumiem porównanie do sq? pozdr G. Widzisz te dwie czarne kratki w tylnym pasie?? http://www.moto-tapety.pl/tapety,na,pulpit...0755-7-jpg.html to jest właśnie to porównanie do SQ -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
![]()
Post
#477
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
na fotkach sa felgi z Phaetona - po prostu przypominaja ronale z mojego wzorca, niestety nie ma ronali turbo 5x112 16 cali,
BTW: te sa cholernie cięzkie 10,2kg mam jeszcze 2 komplety BBS RG o wadze 7,8 kg, które wyglądają jak BBS RS (tyle ze nie są skręcane) nrmalne B2 wyglada na 17 calowych obreczach IMO jak wóz drabiniasty ale poszerzenia optycznie powiekszają nadkola i MUSZĘ to zobaczyć w 17 calach !! znowu wraca do mne mysl o 17stkach.. po pierwsze slickow wiecej 17 a po drugie moze wejdzie ta 345 tarcza ! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#478
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Dred, Cowboy chce ją dać z ukosa i wyloty pod rejestracją, chyba bardziej jak tu w replice s1
![]() Uploaded with ImageShack.us Pytałem o porównanie do SQ bo jest kilka wersji. jestem ciekaw, ale chyba już wiem o co chodzi. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#479
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy ![]() |
CYTAT ciekaw jestem jak przepisy sie mają do wydechu bokiem smile.gif Wydech może być puszczony bokiem, byle nie przekraczał norm głośności i MUSI być puszczony w lewą stronę. To tyle. |
|
|
![]()
Post
#480
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Wydech może być puszczony bokiem, byle nie przekraczał norm głośności i MUSI być puszczony w lewą stronę. To tyle. DZIEKI !! to że w lewą to wiem... niestety turbo z prawej jesli panowie Policjanci sie nie doczepią to juz wiem że wydech bedzie z boku zaraz za słupkiem B (podobnie jak w audi A4 034 motorsport ![]() http://www.youtube.com/watch?v=MD61fn9XMxU -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:55 |