Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
cowboy
post Mon, 17 Jan 2011 - 09:18
Post #461


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Rafalek114 @ Mon, 17 Jan 2011 - 08:58) *
ee to spokojnie , bylem przekonany ze jeszcze w tym sezonie chcesz miec r32 na big-holsecie wink.gif


w tym sezonie to ja bym chciał żeby auto jeździło z 2.8 i HX35 ! smile.gif jutro jade ustalić pare już chyba ostatnich kwestii do Kętrzyna

tak jak pisałem nie udało sie kupić głowicy z R32 to kupiłem cały silnik, no i moge go spokojnie składać, zamiast rozwiercac 2.8 na 3.0L mozna zmniejszyć pojemność w 3.2 zmieniając skok

kiedyś wydumałem takie coś żeby zapodać wał 90,3 z wersji 2.8
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=71&t=282400
myslałem że wymysliłem proch... a potem znalazłem info że takie coś juz jest... na stronach AME Racing smile.gif
http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30.shtml

jesli nie pomyliłem sie w obliczeniach to :
95,9 vs 90,3, czyli tłok niżej o 2,8mm... seryjny SS dla R32 to 11,7

wg mojego kalkulatora w excelu który kiedyś zrobiłem to dodatkowe 2,8mm (przekładki) zmniejsza SS z 11,7 na 9,15
przy obniżeniu tłoka moze być podobnie - musze to jeszcze przeliczyć, czy ma to sens, jednak zarówno 034 jak i AME zrobili te potwory na małym wykorbieniu. wiec cos w tym jest
pojemność skokowa zmniejszyłaby się do równych 3.0 L
no i zakręcić można do 8300 rpm smile.gif (predkość tłoka średnia 24,9 m/s)
korbowody mogą zostać seryjne 164mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 17 Jan 2011 - 09:18
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kremat0r
post Mon, 17 Jan 2011 - 09:50
Post #462


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





Cowboy

Jeżeli te hx52 to ma być stage 2 , to co masz na myśli pod pojęciem stage 3 laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 17 Jan 2011 - 10:19
Post #463


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kremat0r @ Mon, 17 Jan 2011 - 09:50) *
Cowboy

Jeżeli te hx52 to ma być stage 2 , to co masz na myśli pod pojęciem stage 3 laugh.gif


R36 + HX55.... jak dozyję tych czasów wink.gif

a poważnie to trzeba zejść na ziemie i zakonczyć dywagacje na temat tego co bedzie kiedyś...

jutro jade do Ketrzyna, walczyć z bieżącymi problemami, teraz dla mnie najważniejsze żeby auto w tym roku zaczeło jeździć, bo znając zycie pewnie bedzie mnóstwo jakiś poprawek, bo nie wierze że przy takim zakresie przeróbek wszystko bedzie super działało tak jak to sobie z Kefirm wymysliłem...

okazało sie ze pedalbox z USA nie wszedł, wiec poszedł stelaż z comprake (dzieki Krzysiek) i do tego zostały przełożone pompy tiltona
okazało się również ze z pedalboxem nie da się zainstalować kubełka na bazie oryginalnych mocowań foteli - chciałem mieć wykorzystane ori stelaż i szyny żeby mozna było przesuwać kubełek
po pierwsze fotel bedzie bardzo do tyłu przesuniety - oparcie pod sam krzyż klatki, po drugie mocowanie centralne na środku przeszkadza aby nogi były ergonomicznie do pedalboxa - stopa musi być zupełnie inaczej ułożona niz w standardowych wiszących pedałach

w związky z czym zakupiłem mocowania Sabelta z homologacją FIA

http://www.rallyshop.pl/index.php?p135640,...e-fotela-sabelt


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fan8
post Mon, 17 Jan 2011 - 14:10
Post #464


User
Dołączył: Mon, 01 November 2010
Skąd: Zambrów





są gdzieś zdjecia jak auto wygląda w tej chwili ? i jaką mocą dysponuje ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 17 Jan 2011 - 14:24
Post #465


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





CYTAT(cowboy @ Mon, 17 Jan 2011 - 10:19) *
w związky z czym zakupiłem mocowania Sabelta z homologacją FIA

http://www.rallyshop.pl/index.php?p135640,...e-fotela-sabelt


jeżeli mocowanie fotela ma być zgodne z obecnymi przepisami, zwróć uwagę na schemat montażu bo jest zmiana.

http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Sam...zal_J/J_253.pdf
art 16.

Pozdr
G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Mon, 17 Jan 2011 - 16:31
Post #466


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





kolego mamy 2011 rok, zał jest z 2010 zmian ma być troche wiec warto poczekać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 17 Jan 2011 - 16:42
Post #467


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





no ale ja mam fotele mirco S3 bez homolagacji FIA ...poza tym nie buduje sie auto na żadne zawody PZM, co nie oznacza że nie moze być zrobione z najlepszą wiedzą, sztuką i załącznikiem J i obowiązującymi przepisami

mocowania kupiłem z homo FIA, bo cena była znośna i niewiele większa od tych bez napisu sabelt wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Mon, 17 Jan 2011 - 17:29
Post #468


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Co do skrzyni ...napisz tylko w którym miejscu chcesz zamocować magiel??Mam pomysł jak cownąć skrzynie pozostawiając magiel na grodzi....ale wiąże się to z tzw podwyższeniem kolumnMcphersona i przekładni na grodzi o kilka cm ...a Ty jaki masz plan??


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
piechur
post Mon, 17 Jan 2011 - 18:01
Post #469


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 13 October 2002
Skąd: gda





CYTAT(A90Q @ Mon, 17 Jan 2011 - 14:24) *
jeżeli mocowanie fotela ma być zgodne z obecnymi przepisami, zwróć uwagę na schemat montażu bo jest zmiana.

http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Sam...zal_J/J_253.pdf
art 16.

Pozdr
G.


Powiedz mi czy robiłeś mocowania w ten sposób zgodnie z zał?
Jeśli tak to czy "na górze" tych tulejek staczałeś je na mniejszą średnicę, tak aby ładnie się wpasowały w otwór w profilu?
Może można gdzieś dostać gotowe takie gwintowane tuleje podobnie jak np. płytki?


--------------------
318is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Mon, 17 Jan 2011 - 18:18
Post #470


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





CYTAT(Fan8 @ Mon, 17 Jan 2011 - 14:10) *
są gdzieś zdjecia jak auto wygląda w tej chwili ? i jaką mocą dysponuje ?

nie dysponuje żadną mocą . Auto jeszcze nie zbudowane , silnik nie odpalony.
odpowiedź na Twe pytanie brzmi : czas pokaże.


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Fan8
post Mon, 17 Jan 2011 - 18:21
Post #471


User
Dołączył: Mon, 01 November 2010
Skąd: Zambrów





CYTAT(Dred @ Mon, 17 Jan 2011 - 18:18) *
nie dysponuje żadną mocą . Auto jeszcze nie zbudowane , silnik nie odpalony.
odpowiedź na Twe pytanie brzmi : czas pokaże.

zapytałem bo nigdy nie wypowiadałem sie w temacie, ale przeglądałem większą część.
ostatnio zobaczyłem duże zmiany i pomyślałem, że coś ominełem wcześniej smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 17 Jan 2011 - 20:56
Post #472


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(Fan8 @ Mon, 17 Jan 2011 - 18:21) *
zapytałem bo nigdy nie wypowiadałem sie w temacie, ale przeglądałem większą część.
ostatnio zobaczyłem duże zmiany i pomyślałem, że coś ominełem wcześniej smile.gif


gdybyś przeczytał 1 strone tematu to byś zobaczył o co chodzi... lub opis tematu "relacja z budowy"
moc w tej chwili to 204KM tyle ile ma seryjny AYL 2.8 VR6 24V


CYTAT(kiwi @ Mon, 17 Jan 2011 - 17:29) *
Co do skrzyni ...napisz tylko w którym miejscu chcesz zamocować magiel??Mam pomysł jak cownąć skrzynie pozostawiając magiel na grodzi....ale wiąże się to z tzw podwyższeniem kolumnMcphersona i przekładni na grodzi o kilka cm ...a Ty jaki masz plan??


ja mam inny plan ale dopóki nie bedzie sprawdzony to nie napisze na forum
podniesienie nic nie da bo w miejscu magla podniesionego bedzie juz pewnie rozrząd VRa, a drązki bedą kolidowac o kolektory wydechowy i ssący


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 18 Jan 2011 - 21:21
Post #473


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





ufff, wróciłem z Kętrzyna
duuzo zostało ustalone, uzgodnione, przymierzone... zakonczył się drobny przestój i prace znowu ruszyły wink.gif

1. hamulce
zmiana zacisków, zmiana tarcz, kupuje 347/30 na przód i albo stocze na 330 żeby weszło w 16 cali albo przejde na 17 cali
adaptery wyjda bardzo fajne, jedna płaszczyzna uszów zacisku i uszów zrotnicy !
potrzebowałbym przymierzyć jakies fele 5x112 17 cali z jakim niskim profilem - np 215/40/17 - za miesiąc pewnie pojade wiec jakby ktos pozyczył 2 koła, to stawiam flaszke
z poszerzeniami mysle ze B2 nie bedzie wyglądać źle na 17 calowych kołach !!!
tylne hamulce praktycznie PnP wink.gif i pasują tarcze 280/22 pod zacisk S8

2. pedalbox, kiera, fotel zostały przymierzone do mojej dupy, wszytsko pasuje, wygodnie ergonomicznie, fotel jest dokładnie na słupku B, oparcie 3cm od krzyza klatki - w 4 drzwiowym patrząć w lewo miałbym słupek smile.gif
bedzie przesuwany pedalbox. przesuwane i regulowane fotele w mocowaniach, regulowana kierownica !
zostało ustalone miejsce lewarka od biegów i reczny pionowy hydrauliczny zapadką - klasyczny reczny na linke (mimo ze mam te fajne alumiowe niezapiekające sie zaciski z S8D2) idzie OUT

3. Body kit - wymaga dopracowania, przedni spojler bedzie krótszy o 3cm - auto ma być nisko i szeroko wink.gif

4. dystanse, mimo felgi 8J ET35 musi być co najmniej 50mm na strone, zwłaszcza z neagtywem

5. chłodnica bedzie ukosem, wyloty w pasie poniżej rejestracji na wzór sport quattro

poza tym to jak bedzie taki szeroki, niski z poszerzeniami i maską ze sporta to bedzie kocur, juz nie moge sie doczekać... te wszystkie evo i subaru beda wyglądac przy nim jak zabawki dla grzecznych dziewczynek wink.gif bez urazy i napinki ;P

meczy mnie kwestia wydechu, chcielibyśmy wyciąć podłogę w bagażerce, wyspawać stelaż pod chłodnice i obudować wylotem - problem ze w quattro jest tam tłumik

propozycje:

wydech bokiem (jak w audi 034) przed lewym tylnym kołem - zmieściłby sie jakis wielki płaski tłumik
rozwidlenie za dyfrem z 3 cali na np dwie 2 calowe rury i tam jakies krótkie tłumiki - podwójny wydech...hmmm

auto ma być ciche w normalnej spokojnej jeździe, zadnego burczenia na wolnych obrotach... do 3500 rpm spokojnie, powyżej 5-6000 rpm pełen ogień, marchewy, czad pałer, rakiet fjuel smile.gif
ciekaw jestem jak przepisy sie mają do wydechu bokiem smile.gif ??





i na koniec BONUS, zakupy w sklepie BACHUS w Kętrzynie - moje ulubione produkty browaru Olsztyn !!!! wiecej nie uniosłem w torbie wink.gif



podpiwek i miodne dla mojej żony wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
neranr1
post Tue, 18 Jan 2011 - 21:37
Post #474


Frequent User
Dołączył: Sun, 12 October 2008
Skąd: Łomża





Już mi się podoba ;D zaczyna nabierać typowo kobiecych kształtów ... co do felg szkoda że wcześniej nic nie pisałeś miałem komplet abt 8x16 3częściowe ale poszły w Polskę za śmieszną kasę


--------------------
Usunięto komercyjna sygnaturę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Tue, 18 Jan 2011 - 21:44
Post #475


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





niezły przemyt...smile.gif

powiedz jak to będzie z tą chłodnicą bo nie bardzo rozumiem porównanie do sq?

pozdr G.


OK, już wiem o co chodzi? dlatego tez rozumiem problem z wydechem jak chcesz żeby było cicho (choć wątpię, że będzie), nie chcesz puścić przelotu na wprost w osi auta. A tak na marginesie dlaczego ma być cicho?
G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Dred
post Tue, 18 Jan 2011 - 21:47
Post #476


Frequent User
Dołączył: Wed, 15 March 2006





CYTAT(A90Q @ Tue, 18 Jan 2011 - 21:44) *
niezły przemyt...smile.gif

powiedz jak to będzie z tą chłodnicą bo nie bardzo rozumiem porównanie do sq?

pozdr G.

Widzisz te dwie czarne kratki w tylnym pasie?? http://www.moto-tapety.pl/tapety,na,pulpit...0755-7-jpg.html
to jest właśnie to porównanie do SQ


--------------------
Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI
Fazer 600 ET 12.27
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 18 Jan 2011 - 21:48
Post #477


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





na fotkach sa felgi z Phaetona - po prostu przypominaja ronale z mojego wzorca, niestety nie ma ronali turbo 5x112 16 cali,
BTW: te sa cholernie cięzkie 10,2kg

mam jeszcze 2 komplety BBS RG o wadze 7,8 kg, które wyglądają jak BBS RS (tyle ze nie są skręcane)

nrmalne B2 wyglada na 17 calowych obreczach IMO jak wóz drabiniasty ale poszerzenia optycznie powiekszają nadkola i MUSZĘ to zobaczyć w 17 calach !! znowu wraca do mne mysl o 17stkach.. po pierwsze slickow wiecej 17 a po drugie moze wejdzie ta 345 tarcza !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Tue, 18 Jan 2011 - 22:00
Post #478


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Dred, Cowboy chce ją dać z ukosa i wyloty pod rejestracją, chyba bardziej jak tu w replice s1



Uploaded with ImageShack.us

Pytałem o porównanie do SQ bo jest kilka wersji. jestem ciekaw, ale chyba już wiem o co chodzi.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kremat0r
post Tue, 18 Jan 2011 - 22:01
Post #479


Forum Killer
Dołączył: Sat, 07 March 2009
Skąd: Czechy





CYTAT
ciekaw jestem jak przepisy sie mają do wydechu bokiem smile.gif


Wydech może być puszczony bokiem, byle nie przekraczał norm głośności i MUSI być puszczony w lewą stronę. To tyle.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 18 Jan 2011 - 22:11
Post #480


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kremat0r @ Tue, 18 Jan 2011 - 22:01) *
Wydech może być puszczony bokiem, byle nie przekraczał norm głośności i MUSI być puszczony w lewą stronę. To tyle.


DZIEKI !!
to że w lewą to wiem... niestety turbo z prawej
jesli panowie Policjanci sie nie doczepią to juz wiem że wydech bedzie z boku zaraz za słupkiem B (podobnie jak w audi A4 034 motorsport smile.gif ) tylko ładniej to bedzie zrobione !!

http://www.youtube.com/watch?v=MD61fn9XMxU


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 22 23 24 25 26 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 30 June 2025 - 18:55