![]() ![]() |
Mon, 17 Jan 2011 - 09:18
Post
#461
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ee to spokojnie , bylem przekonany ze jeszcze w tym sezonie chcesz miec r32 na big-holsecie w tym sezonie to ja bym chciał żeby auto jeździło z 2.8 i HX35 ! tak jak pisałem nie udało sie kupić głowicy z R32 to kupiłem cały silnik, no i moge go spokojnie składać, zamiast rozwiercac 2.8 na 3.0L mozna zmniejszyć pojemność w 3.2 zmieniając skok kiedyś wydumałem takie coś żeby zapodać wał 90,3 z wersji 2.8 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=71&t=282400 myslałem że wymysliłem proch... a potem znalazłem info że takie coś juz jest... na stronach AME Racing http://www.ame-racing.de/dragracer/galerie-R30.shtml jesli nie pomyliłem sie w obliczeniach to : 95,9 vs 90,3, czyli tłok niżej o 2,8mm... seryjny SS dla R32 to 11,7 wg mojego kalkulatora w excelu który kiedyś zrobiłem to dodatkowe 2,8mm (przekładki) zmniejsza SS z 11,7 na 9,15 przy obniżeniu tłoka moze być podobnie - musze to jeszcze przeliczyć, czy ma to sens, jednak zarówno 034 jak i AME zrobili te potwory na małym wykorbieniu. wiec cos w tym jest pojemność skokowa zmniejszyłaby się do równych 3.0 L no i zakręcić można do 8300 rpm korbowody mogą zostać seryjne 164mm -------------------- |
|
|
|
| Wspieraj forum |
Mon, 17 Jan 2011 - 09:18
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 09:50
Post
#462
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy |
Cowboy
Jeżeli te hx52 to ma być stage 2 , to co masz na myśli pod pojęciem stage 3 |
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 10:19
Post
#463
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Cowboy Jeżeli te hx52 to ma być stage 2 , to co masz na myśli pod pojęciem stage 3 R36 + HX55.... jak dozyję tych czasów a poważnie to trzeba zejść na ziemie i zakonczyć dywagacje na temat tego co bedzie kiedyś... jutro jade do Ketrzyna, walczyć z bieżącymi problemami, teraz dla mnie najważniejsze żeby auto w tym roku zaczeło jeździć, bo znając zycie pewnie bedzie mnóstwo jakiś poprawek, bo nie wierze że przy takim zakresie przeróbek wszystko bedzie super działało tak jak to sobie z Kefirm wymysliłem... okazało sie ze pedalbox z USA nie wszedł, wiec poszedł stelaż z comprake (dzieki Krzysiek) i do tego zostały przełożone pompy tiltona okazało się również ze z pedalboxem nie da się zainstalować kubełka na bazie oryginalnych mocowań foteli - chciałem mieć wykorzystane ori stelaż i szyny żeby mozna było przesuwać kubełek po pierwsze fotel bedzie bardzo do tyłu przesuniety - oparcie pod sam krzyż klatki, po drugie mocowanie centralne na środku przeszkadza aby nogi były ergonomicznie do pedalboxa - stopa musi być zupełnie inaczej ułożona niz w standardowych wiszących pedałach w związky z czym zakupiłem mocowania Sabelta z homologacją FIA http://www.rallyshop.pl/index.php?p135640,...e-fotela-sabelt -------------------- |
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 14:10
Post
#464
|
|
|
User Dołączył: Mon, 01 November 2010 Skąd: Zambrów |
są gdzieś zdjecia jak auto wygląda w tej chwili ? i jaką mocą dysponuje ?
|
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 14:24
Post
#465
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
w związky z czym zakupiłem mocowania Sabelta z homologacją FIA http://www.rallyshop.pl/index.php?p135640,...e-fotela-sabelt jeżeli mocowanie fotela ma być zgodne z obecnymi przepisami, zwróć uwagę na schemat montażu bo jest zmiana. http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Sam...zal_J/J_253.pdf art 16. Pozdr G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 16:31
Post
#466
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola |
kolego mamy 2011 rok, zał jest z 2010 zmian ma być troche wiec warto poczekać
|
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 16:42
Post
#467
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
no ale ja mam fotele mirco S3 bez homolagacji FIA ...poza tym nie buduje sie auto na żadne zawody PZM, co nie oznacza że nie moze być zrobione z najlepszą wiedzą, sztuką i załącznikiem J i obowiązującymi przepisami
mocowania kupiłem z homo FIA, bo cena była znośna i niewiele większa od tych bez napisu sabelt -------------------- |
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 17:29
Post
#468
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
Co do skrzyni ...napisz tylko w którym miejscu chcesz zamocować magiel??Mam pomysł jak cownąć skrzynie pozostawiając magiel na grodzi....ale wiąże się to z tzw podwyższeniem kolumnMcphersona i przekładni na grodzi o kilka cm ...a Ty jaki masz plan??
-------------------- quattro
|
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 18:01
Post
#469
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 13 October 2002 Skąd: gda |
jeżeli mocowanie fotela ma być zgodne z obecnymi przepisami, zwróć uwagę na schemat montażu bo jest zmiana. http://www.pzm.pl/userfiles/2010-pliki/Sam...zal_J/J_253.pdf art 16. Pozdr G. Powiedz mi czy robiłeś mocowania w ten sposób zgodnie z zał? Jeśli tak to czy "na górze" tych tulejek staczałeś je na mniejszą średnicę, tak aby ładnie się wpasowały w otwór w profilu? Może można gdzieś dostać gotowe takie gwintowane tuleje podobnie jak np. płytki? -------------------- 318is
|
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 18:18
Post
#470
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 |
są gdzieś zdjecia jak auto wygląda w tej chwili ? i jaką mocą dysponuje ? nie dysponuje żadną mocą . Auto jeszcze nie zbudowane , silnik nie odpalony. odpowiedź na Twe pytanie brzmi : czas pokaże. -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 18:21
Post
#471
|
|
|
User Dołączył: Mon, 01 November 2010 Skąd: Zambrów |
nie dysponuje żadną mocą . Auto jeszcze nie zbudowane , silnik nie odpalony. odpowiedź na Twe pytanie brzmi : czas pokaże. zapytałem bo nigdy nie wypowiadałem sie w temacie, ale przeglądałem większą część. ostatnio zobaczyłem duże zmiany i pomyślałem, że coś ominełem wcześniej |
|
|
|
Mon, 17 Jan 2011 - 20:56
Post
#472
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
zapytałem bo nigdy nie wypowiadałem sie w temacie, ale przeglądałem większą część. ostatnio zobaczyłem duże zmiany i pomyślałem, że coś ominełem wcześniej gdybyś przeczytał 1 strone tematu to byś zobaczył o co chodzi... lub opis tematu "relacja z budowy" moc w tej chwili to 204KM tyle ile ma seryjny AYL 2.8 VR6 24V Co do skrzyni ...napisz tylko w którym miejscu chcesz zamocować magiel??Mam pomysł jak cownąć skrzynie pozostawiając magiel na grodzi....ale wiąże się to z tzw podwyższeniem kolumnMcphersona i przekładni na grodzi o kilka cm ...a Ty jaki masz plan?? ja mam inny plan ale dopóki nie bedzie sprawdzony to nie napisze na forum podniesienie nic nie da bo w miejscu magla podniesionego bedzie juz pewnie rozrząd VRa, a drązki bedą kolidowac o kolektory wydechowy i ssący -------------------- |
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 21:21
Post
#473
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ufff, wróciłem z Kętrzyna
duuzo zostało ustalone, uzgodnione, przymierzone... zakonczył się drobny przestój i prace znowu ruszyły 1. hamulce zmiana zacisków, zmiana tarcz, kupuje 347/30 na przód i albo stocze na 330 żeby weszło w 16 cali albo przejde na 17 cali adaptery wyjda bardzo fajne, jedna płaszczyzna uszów zacisku i uszów zrotnicy ! potrzebowałbym przymierzyć jakies fele 5x112 17 cali z jakim niskim profilem - np 215/40/17 - za miesiąc pewnie pojade wiec jakby ktos pozyczył 2 koła, to stawiam flaszke z poszerzeniami mysle ze B2 nie bedzie wyglądać źle na 17 calowych kołach !!! tylne hamulce praktycznie PnP 2. pedalbox, kiera, fotel zostały przymierzone do mojej dupy, wszytsko pasuje, wygodnie ergonomicznie, fotel jest dokładnie na słupku B, oparcie 3cm od krzyza klatki - w 4 drzwiowym patrząć w lewo miałbym słupek bedzie przesuwany pedalbox. przesuwane i regulowane fotele w mocowaniach, regulowana kierownica ! zostało ustalone miejsce lewarka od biegów i reczny pionowy hydrauliczny zapadką - klasyczny reczny na linke (mimo ze mam te fajne alumiowe niezapiekające sie zaciski z S8D2) idzie OUT 3. Body kit - wymaga dopracowania, przedni spojler bedzie krótszy o 3cm - auto ma być nisko i szeroko 4. dystanse, mimo felgi 8J ET35 musi być co najmniej 50mm na strone, zwłaszcza z neagtywem 5. chłodnica bedzie ukosem, wyloty w pasie poniżej rejestracji na wzór sport quattro poza tym to jak bedzie taki szeroki, niski z poszerzeniami i maską ze sporta to bedzie kocur, juz nie moge sie doczekać... te wszystkie evo i subaru beda wyglądac przy nim jak zabawki dla grzecznych dziewczynek meczy mnie kwestia wydechu, chcielibyśmy wyciąć podłogę w bagażerce, wyspawać stelaż pod chłodnice i obudować wylotem - problem ze w quattro jest tam tłumik propozycje: wydech bokiem (jak w audi 034) przed lewym tylnym kołem - zmieściłby sie jakis wielki płaski tłumik rozwidlenie za dyfrem z 3 cali na np dwie 2 calowe rury i tam jakies krótkie tłumiki - podwójny wydech...hmmm auto ma być ciche w normalnej spokojnej jeździe, zadnego burczenia na wolnych obrotach... do 3500 rpm spokojnie, powyżej 5-6000 rpm pełen ogień, marchewy, czad pałer, rakiet fjuel ciekaw jestem jak przepisy sie mają do wydechu bokiem ![]() ![]() i na koniec BONUS, zakupy w sklepie BACHUS w Kętrzynie - moje ulubione produkty browaru Olsztyn !!!! wiecej nie uniosłem w torbie ![]() podpiwek i miodne dla mojej żony -------------------- |
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 21:37
Post
#474
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 12 October 2008 Skąd: Łomża |
Już mi się podoba ;D zaczyna nabierać typowo kobiecych kształtów ... co do felg szkoda że wcześniej nic nie pisałeś miałem komplet abt 8x16 3częściowe ale poszły w Polskę za śmieszną kasę
-------------------- Usunięto komercyjna sygnaturę.
|
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 21:44
Post
#475
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
niezły przemyt...
powiedz jak to będzie z tą chłodnicą bo nie bardzo rozumiem porównanie do sq? pozdr G. OK, już wiem o co chodzi? dlatego tez rozumiem problem z wydechem jak chcesz żeby było cicho (choć wątpię, że będzie), nie chcesz puścić przelotu na wprost w osi auta. A tak na marginesie dlaczego ma być cicho? G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 21:47
Post
#476
|
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 15 March 2006 |
niezły przemyt... powiedz jak to będzie z tą chłodnicą bo nie bardzo rozumiem porównanie do sq? pozdr G. Widzisz te dwie czarne kratki w tylnym pasie?? http://www.moto-tapety.pl/tapety,na,pulpit...0755-7-jpg.html to jest właśnie to porównanie do SQ -------------------- Audi 80 20V turbo quattro
Competition TDI Fazer 600 ET 12.27 |
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 21:48
Post
#477
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
na fotkach sa felgi z Phaetona - po prostu przypominaja ronale z mojego wzorca, niestety nie ma ronali turbo 5x112 16 cali,
BTW: te sa cholernie cięzkie 10,2kg mam jeszcze 2 komplety BBS RG o wadze 7,8 kg, które wyglądają jak BBS RS (tyle ze nie są skręcane) nrmalne B2 wyglada na 17 calowych obreczach IMO jak wóz drabiniasty ale poszerzenia optycznie powiekszają nadkola i MUSZĘ to zobaczyć w 17 calach !! znowu wraca do mne mysl o 17stkach.. po pierwsze slickow wiecej 17 a po drugie moze wejdzie ta 345 tarcza ! -------------------- |
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 22:00
Post
#478
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
Dred, Cowboy chce ją dać z ukosa i wyloty pod rejestracją, chyba bardziej jak tu w replice s1
![]() Uploaded with ImageShack.us Pytałem o porównanie do SQ bo jest kilka wersji. jestem ciekaw, ale chyba już wiem o co chodzi. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 22:01
Post
#479
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 07 March 2009 Skąd: Czechy |
CYTAT ciekaw jestem jak przepisy sie mają do wydechu bokiem smile.gif Wydech może być puszczony bokiem, byle nie przekraczał norm głośności i MUSI być puszczony w lewą stronę. To tyle. |
|
|
|
Tue, 18 Jan 2011 - 22:11
Post
#480
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Wydech może być puszczony bokiem, byle nie przekraczał norm głośności i MUSI być puszczony w lewą stronę. To tyle. DZIEKI !! to że w lewą to wiem... niestety turbo z prawej jesli panowie Policjanci sie nie doczepią to juz wiem że wydech bedzie z boku zaraz za słupkiem B (podobnie jak w audi A4 034 motorsport http://www.youtube.com/watch?v=MD61fn9XMxU -------------------- |
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 08 November 2025 - 10:49 |