![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#381
|
|
User Dołączył: Sun, 04 October 2009 Skąd: Gliwice ![]() |
może nie doczytałem, ale jak rozwiązałeś sprawe rozrusznika i zamachu?
I jeszcze pytanie, czy rozrusznik z np wzdłużnego w serii vr5, 3.2, 3.6 nie podejdzie? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#382
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie wiem ale chyba pisałem, że przekładka jest z kazdego VR5, w poprzecznym tez
![]() do tego zamach z odsadzeniem +3cm z wzdłuznego VRa takoz i rozrusznik wszystko OEM-owe - u mnie jest to poskładane do kupy ze skrzynią 01E i wszystko się zgrało tj rozrusznik z wieńcem na zamachu... w sumie nie wiem czemu 034 motorsport przerabia poprzeczne rozruszniki ![]() ![]() no ale to akurat najmniejszy problem przy swapie VRa wzdłużnie, schody zaczynają się później ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#383
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#384
|
|
![]() Moderator Dołączył: Thu, 21 August 2003 Skąd: Stalowa Wola ![]() |
naspawałbym blache na mcpersony jeszcze ale profi
|
|
|
![]()
Post
#385
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
naspawałbym blache na mcpersony jeszcze ale profi kielichy bedą przebudowywane pod "caster / camber plates" jak widać góra kielicha jest stozkowa lekko, to wszystko będzie scięte i na to pójdzie regulator kątów (o średnicy takiej jak kielich), który następnie zostanie obspawany blachą i odpowiednio wzmocniony -------------------- |
|
|
![]()
Post
#386
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 October 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Z ciekawosci pytam jak wytniecie u podstawy tego stozka to zmieni sie przeswit prawda? Bedziecie Dospawywac te roznice w wysokosci stozka czy regulowac to gwintem ?
-------------------- <--LUKE-->
|
|
|
![]()
Post
#387
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Z ciekawosci pytam jak wytniecie u podstawy tego stozka to zmieni sie przeswit prawda? Bedziecie Dospawywac te roznice w wysokosci stozka czy regulowac to gwintem ? wymysliłem sobie to tak, że zostanie nadbudowane to co zostanie wycięte, tak żeby punkt górnego mocowania amora pozostał idelanie w tym samym miejscu w przestrzeni, co seryjnie .. nie chce żeby coś się zmieniło.. akurat wysokość pewnie nie ma dużego wpływu i można skręcić gwint ale chyba rozsądniej wydaje sie pozostawić wszystko na serii, żeby potem nie pałowac się z ustawieniem tego auta ? regulacja bedzie na negatyw od 0 do około -4 stopni, regulacja kąta wyprzedzenia od seryjnego ~1,7 do 4,5 stopni, czyli camber plates ustawiony na prawie skraju fasolkowatych otworów bedzie odpowiadał ustawieniu fabrycznemu.. czy dobrze rozumuję że tak bedzie OK ? lekkie obniżenie kielichów byłoby nawet łatwiejsze w wykonaniu, mozna to skompensowac gwintem ale czy ktoś wie jak to potem przełozy sie na geometrie, np skrócenie o 3cm ? w teorii minimalnie mniejszy ruch na regulatorze bedzie potrzebny do wykonania zmiany kąta ... coś jeszcze ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#388
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jężeli dodałbyś kilku centymetrowy pasek blachy uzyskałbyś obniżenie karoserii przy zachowaniu dużego skoku zawieszenia...tak przynajmniej robią ludzie którzy budują repliki s1....z tym ,że s1 jest bardziej rajdowe niż wyścigowe
![]() http://www.audimotorsport.se/Bilder/S1albu...s/DSC02160.html http://www.audimotorsport.se/Bilder/S1albu...s/DSC02159.html -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#389
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
gęsto...
![]() gdzie zastrzały do przednich kielichów? Nie wiem czy było już to pytanie/odpowiedz. Motor będzie wisiał na podłużnicach czy na sankach? G. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#390
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
kiwi jak zwykle niezawodny !
![]() no to w takim razie nie obniżam, wprawdzie na tor nie potrzeba takiego skoku jak na hopki w Finlandii ale jak widac ludzi robią raczej odwrotnie ![]() A90Q: jakie zastrzały ? bedzie rozpórka i zastrzały od przednich kielichów do końca podłuznic... ale to juz na koniec po zrobieniu orurowania, kolektorów silnik bedzie na sankach, te sanki na fotkach są tylko po to by auto stało na kołach, zreszta są one jeszcze jak u Olozwirskiego żesmy wszystko mierzyli i pasowali do siebie ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#391
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
CYTAT jakie zastrzały Dlaczego klatka nie ma zastrzalów do kielichów przednich -------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#392
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Dlaczego klatka nie ma zastrzalów do kielichów przednich ma zastrzaly do kielichów przednich, tylko akurat na tych fotkach tego nie widać... ![]() ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#393
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
Faktycznie są, zerknąłem na wcześniejsze foto z klatką.
G. ![]() -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
![]()
Post
#394
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
W nadbudowaniu kielicha ograniczeniem jest tylko "pojemność" nadkola, prześwit auta i ew. miejsce na górne mocowanie pod maską- ale warto dać mocowanie 2-3cm wyżej niż w serii
|
|
|
![]()
Post
#395
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
W nadbudowaniu kielicha ograniczeniem jest tylko "pojemność" nadkola, prześwit auta i ew. miejsce na górne mocowanie pod maską- ale warto dać mocowanie 2-3cm wyżej niż w serii navada: jakie jest tego uzasadnienie ? żeby podwyższyć miejsce mocowania McPhersona ? regulacja bedzie na negatyw od 0 do około -4 stopni, regulacja kąta wyprzedzenia od seryjnego ~1,7 do 4,5 stopni, czyli camber plates ustawiony na prawie skraju fasolkowatych otworów bedzie odpowiadał ustawieniu fabrycznemu.. mój projekt caster/camber platesów wzorowany troche na rozwiązaniach dostępnych w USA do mustanga, wersja komputerowa obrobiona i poprawiona przez kolegę Birola ![]() to na razie jest jakiś pierwszy pomysł z głowy, za tydzień się zrobi dokładny szablon tego największego elementu dopasowany do kształtu kielicha/komory w audi B2 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#396
|
|
![]() User Dołączył: Wed, 11 February 2009 Skąd: Warszawa ![]() |
gdzie zamierzasz kupić to łozysko ktore jest na czerwono. Ja nigdzie mie moge znaleźć :/
-------------------- Czekam na wybuch...
|
|
|
![]()
Post
#397
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
Jesli ma byc zwykle, ze stali bez zadnych fanaberii to w sklepach z hydraulika silowa np.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]()
Post
#398
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź ![]() |
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
![]()
Post
#399
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 10 April 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Cowboy - nie za mało tam mięska (w okolicy 4rech śrub kierunku L-R )?
-------------------- On the edge.
|
|
|
![]()
Post
#400
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
K47: same negatywy jest łatwo zrobić ale dodac do tego wyprzedzenie kąt sworznia zwrotnicy trudniej
![]() Flathead: jest juz druga wersja projektu, ulepszona, poprawiona.... a pewnie bedzie jeszcze trzecia zanim bedzie skonczone ![]() -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 23:05 |