Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
Badur
post Wed, 24 Nov 2010 - 21:48
Post #381


User
Dołączył: Sun, 04 October 2009
Skąd: Gliwice





może nie doczytałem, ale jak rozwiązałeś sprawe rozrusznika i zamachu?

I jeszcze pytanie, czy rozrusznik z np wzdłużnego w serii vr5, 3.2, 3.6 nie podejdzie?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 24 Nov 2010 - 21:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
cowboy
post Wed, 24 Nov 2010 - 21:54
Post #382


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie wiem ale chyba pisałem, że przekładka jest z kazdego VR5, w poprzecznym tez wink.gif widac ustala ona VRa (który stoi pionowo) do skrzyni biegów z pochylonym silnikiem

do tego zamach z odsadzeniem +3cm z wzdłuznego VRa takoz i rozrusznik wszystko OEM-owe - u mnie jest to poskładane do kupy ze skrzynią 01E i wszystko się zgrało tj rozrusznik z wieńcem na zamachu...

w sumie nie wiem czemu 034 motorsport przerabia poprzeczne rozruszniki smile.gif a niby takie mają R&D i etke opanowaną wink.gif

no ale to akurat najmniejszy problem przy swapie VRa wzdłużnie, schody zaczynają się później wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 26 Nov 2010 - 09:39
Post #383


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa















--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CZUCZU
post Fri, 26 Nov 2010 - 10:34
Post #384


Moderator
Dołączył: Thu, 21 August 2003
Skąd: Stalowa Wola





naspawałbym blache na mcpersony jeszcze ale profi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 26 Nov 2010 - 10:48
Post #385


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(CZUCZU @ Fri, 26 Nov 2010 - 10:34) *
naspawałbym blache na mcpersony jeszcze ale profi


kielichy bedą przebudowywane pod "caster / camber plates"

jak widać góra kielicha jest stozkowa lekko, to wszystko będzie scięte i na to pójdzie regulator kątów (o średnicy takiej jak kielich), który następnie zostanie obspawany blachą i odpowiednio wzmocniony


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luke8
post Fri, 26 Nov 2010 - 11:02
Post #386


Super User
Dołączył: Fri, 31 October 2003
Skąd: Bydgoszcz





Z ciekawosci pytam jak wytniecie u podstawy tego stozka to zmieni sie przeswit prawda? Bedziecie Dospawywac te roznice w wysokosci stozka czy regulowac to gwintem ?


--------------------
<--LUKE-->
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 26 Nov 2010 - 11:11
Post #387


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(luke8 @ Fri, 26 Nov 2010 - 11:02) *
Z ciekawosci pytam jak wytniecie u podstawy tego stozka to zmieni sie przeswit prawda? Bedziecie Dospawywac te roznice w wysokosci stozka czy regulowac to gwintem ?


wymysliłem sobie to tak, że zostanie nadbudowane to co zostanie wycięte, tak żeby punkt górnego mocowania amora pozostał idelanie w tym samym miejscu w przestrzeni, co seryjnie ..
nie chce żeby coś się zmieniło.. akurat wysokość pewnie nie ma dużego wpływu i można skręcić gwint ale chyba rozsądniej wydaje sie pozostawić wszystko na serii, żeby potem nie pałowac się z ustawieniem tego auta ?

regulacja bedzie na negatyw od 0 do około -4 stopni, regulacja kąta wyprzedzenia od seryjnego ~1,7 do 4,5 stopni, czyli camber plates ustawiony na prawie skraju fasolkowatych otworów bedzie odpowiadał ustawieniu fabrycznemu..

czy dobrze rozumuję że tak bedzie OK ?

lekkie obniżenie kielichów byłoby nawet łatwiejsze w wykonaniu, mozna to skompensowac gwintem ale czy ktoś wie jak to potem przełozy sie na geometrie, np skrócenie o 3cm ?
w teorii minimalnie mniejszy ruch na regulatorze bedzie potrzebny do wykonania zmiany kąta ... coś jeszcze ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Fri, 26 Nov 2010 - 22:22
Post #388


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Jężeli dodałbyś kilku centymetrowy pasek blachy uzyskałbyś obniżenie karoserii przy zachowaniu dużego skoku zawieszenia...tak przynajmniej robią ludzie którzy budują repliki s1....z tym ,że s1 jest bardziej rajdowe niż wyścigowe wink.gif


http://www.audimotorsport.se/Bilder/S1albu...s/DSC02160.html


http://www.audimotorsport.se/Bilder/S1albu...s/DSC02159.html


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sat, 27 Nov 2010 - 00:25
Post #389


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





gęsto...smile.gif

gdzie zastrzały do przednich kielichów? Nie wiem czy było już to pytanie/odpowiedz. Motor będzie wisiał na podłużnicach czy na sankach?

G.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 27 Nov 2010 - 08:15
Post #390


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





kiwi jak zwykle niezawodny ! wink.gif dzieki

no to w takim razie nie obniżam, wprawdzie na tor nie potrzeba takiego skoku jak na hopki w Finlandii ale jak widac ludzi robią raczej odwrotnie wink.gif

A90Q: jakie zastrzały ? bedzie rozpórka i zastrzały od przednich kielichów do końca podłuznic... ale to juz na koniec po zrobieniu orurowania, kolektorów

silnik bedzie na sankach, te sanki na fotkach są tylko po to by auto stało na kołach, zreszta są one jeszcze jak u Olozwirskiego żesmy wszystko mierzyli i pasowali do siebie wink.gif (to wyciecie jest po przymiarce do czegos innego - nie wycinalismy tego pod VRa)



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Sat, 27 Nov 2010 - 08:49
Post #391


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





CYTAT
jakie zastrzały

Dlaczego klatka nie ma zastrzalów do kielichów przednich


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 27 Nov 2010 - 11:25
Post #392


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(guzior @ Sat, 27 Nov 2010 - 08:49) *
Dlaczego klatka nie ma zastrzalów do kielichów przednich


ma zastrzaly do kielichów przednich, tylko akurat na tych fotkach tego nie widać... wink.gif bo zastrzał jest poniżej tej półki na podszybiu przednim, inaczej łapałby sie do czubka kielicha, który jak wspomniałem bedzie obcinany wink.gif



--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Sat, 27 Nov 2010 - 12:58
Post #393


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





Faktycznie są, zerknąłem na wcześniejsze foto z klatką.

G. smile.gif


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Sat, 27 Nov 2010 - 15:11
Post #394


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





W nadbudowaniu kielicha ograniczeniem jest tylko "pojemność" nadkola, prześwit auta i ew. miejsce na górne mocowanie pod maską- ale warto dać mocowanie 2-3cm wyżej niż w serii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Thu, 09 Dec 2010 - 11:35
Post #395


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(nevada @ Sat, 27 Nov 2010 - 15:11) *
W nadbudowaniu kielicha ograniczeniem jest tylko "pojemność" nadkola, prześwit auta i ew. miejsce na górne mocowanie pod maską- ale warto dać mocowanie 2-3cm wyżej niż w serii


navada: jakie jest tego uzasadnienie ? żeby podwyższyć miejsce mocowania McPhersona ?

CYTAT(cowboy @ Fri, 26 Nov 2010 - 11:11) *
regulacja bedzie na negatyw od 0 do około -4 stopni, regulacja kąta wyprzedzenia od seryjnego ~1,7 do 4,5 stopni, czyli camber plates ustawiony na prawie skraju fasolkowatych otworów bedzie odpowiadał ustawieniu fabrycznemu..


mój projekt caster/camber platesów wzorowany troche na rozwiązaniach dostępnych w USA do mustanga, wersja komputerowa obrobiona i poprawiona przez kolegę Birola



to na razie jest jakiś pierwszy pomysł z głowy, za tydzień się zrobi dokładny szablon tego największego elementu dopasowany do kształtu kielicha/komory w audi B2


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Miko - GTti
post Fri, 10 Dec 2010 - 19:17
Post #396


User
Dołączył: Wed, 11 February 2009
Skąd: Warszawa





gdzie zamierzasz kupić to łozysko ktore jest na czerwono. Ja nigdzie mie moge znaleźć :/


--------------------
Czekam na wybuch...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guzior
post Fri, 10 Dec 2010 - 19:29
Post #397


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 21 December 2006
Skąd: Żyrardów





Jesli ma byc zwykle, ze stali bez zadnych fanaberii to w sklepach z hydraulika silowa np.


--------------------
885 60 50 40
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Fri, 10 Dec 2010 - 20:39
Post #398


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





cowboy, opcja wykonana w golfie mkI



Źródło: http://www.stanceworks.com/forums/showthread.php?t=11983


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Flathead
post Fri, 10 Dec 2010 - 20:48
Post #399


Super User
Dołączył: Tue, 10 April 2007
Skąd: Kraków





Cowboy - nie za mało tam mięska (w okolicy 4rech śrub kierunku L-R )?


--------------------
On the edge.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 10 Dec 2010 - 21:15
Post #400


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





K47: same negatywy jest łatwo zrobić ale dodac do tego wyprzedzenie kąt sworznia zwrotnicy trudniej smile.gif

Flathead: jest juz druga wersja projektu, ulepszona, poprawiona.... a pewnie bedzie jeszcze trzecia zanim bedzie skonczone wink.gif , poza tym ta blacha naspawana na kielich bedzie chyba 7mm a wiec mega mocna.. elementy ruchome beda pewnie z kawsówki 5mm


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 18 19 20 21 22 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 23:05