![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#361
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 ![]() |
cowboy, dzięki. ja nie będę z 90tką kombinował - już mam dość jej widoku ja stoi. ja chcę kurna w końcu jeździć.
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#362
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
haha, chcąc nie narobić sobie wstydu np. na WST lap race z tymi wszystkimi japońskimi cudami techniki (evo, imprezy itd) i profi drajwerami, slickami staram sie chociaż sprzęt ulepszyć ![]() ![]() znam co najmniej jedno B2 z V8 4.2 co skręca całkiem nieźle ![]() a powąznie to czemu nie, stare V8 z rozrządem z przodu ma coś koło 53cm (cały silnik, a blok pewnie z 40cm jak R4) ale wazy mniej niz VR turbo bo chyba 195kg, do tego ostatnie kilka cm to lekki rozrząd ![]() ja długo szukałem V8 z S4 B6/B7 (czyli ten krótszy) ale zniechęciły mnie problemy z trzymaniem serii... no i wróciłem do koncepcji VRa ![]() 195kg to masa V8 z b6...stare są cięższe troche -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#363
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 January 2009 ![]() |
Będzie tak zasuwać Twoje Audi? ![]() -------------------- Fiesta XR2i ITB
|
|
|
![]()
Post
#364
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 16 February 2008 Skąd: London ![]() |
ponton w kit
![]() |
|
|
![]()
Post
#365
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Hehehe no właśnie ,Cowboya chyba będzie lepiej się amortyzować
![]() -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
![]()
Post
#366
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Kurcze fajne czterołąpy są bo więcej od RWD produkują dymu ale jak widać podsterowne mocno są..
-------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#367
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Film juz dosc stary. Mocny ten sprzet, ale tak dramatycznego prowadzenia w czterolapie to chyba w zyciu nie widzialem. Nawet stary Patrol lepiej skreca. A lag sprezarki jest tak absurdalny, ze az dziw, ze ktos to zlozyl...przepinajac z 1 na 2 przy bardzo wysokich obrotach sprawia, ze auto wypada z boostu.
![]() |
|
|
![]()
Post
#368
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Dla tych co nie znają, więcej tutaj (filmy, fotki itp) http://www.martinssonracing.se/
-------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#369
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 11 September 2010 Skąd: słupno ![]() |
. A lag sprezarki jest tak absurdalny, ze az dziw, ze ktos to zlozyl...przepinajac z 1 na 2 przy bardzo wysokich obrotach sprawia, ze auto wypada z boostu. ![]() Ja chcę , żeby takich absurdów było więcej. Zebyś tylko w połowie podobnie absurdalny projekt wykonał to bedziesz mistrzem. |
|
|
![]()
Post
#370
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
to fakt na tym filmiku buja sie jak stary polonez
![]() lag przeokrutny no ale ineczej nie bedzie w 2.2T na 700-800KM z BIG turbo w kazdym razie chlop lata po 300 km/h tym zamarznietych jeziorach i wali 9tki na ćwiare.. u mnie sie chyba nie bedzie tak auto bujało, no i laga ma nie być na holsecie z kolektorem pod twin scrolla... od 3000-3200rpm ma juz być co najmniej 400 Niutona ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#371
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Cowboy ty lepiej ruszaj tylek zeby zaczelo jezdzic
kibicuje od samego poczatku powodzenia -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#372
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 18 January 2006 Skąd: Toruń ![]() |
General to klasyka gatunku i zajebisty sprzęt do burnoutow i driftów mimo absurdalnego laga i zawiasu z tapczanu .
![]() -------------------- ITAL Performance
www.ital-performance.pl |
|
|
![]()
Post
#373
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Cowboy ty lepiej ruszaj tylek zeby zaczelo jezdzic kibicuje od samego poczatku powodzenia ja robie wszystko co w mojej mocy.. nawet ostatnio zaprojektowałem na kartce papieru camber platesy ![]() no ale niestety z tym projektem jest tak że cały czas dumam i kombinuje, jest dużo R&D a mało roboty jak do tej pory.. na szczescie juz wiadomo w zasadzie wszystko i zostaje ostro rzeźbić.. pozostało juz teraz obspawać od spodu (wewnątrz juz obspawane) i bedzie sie powoli składac za jakies 3 tygodnie jade przymierzyć dupe do fotela, pedalboxa i kiery, wtedy tez podejme decyzje jak zrobic z tymi zegarami... mam kawałek czarnego poliwęglanu i nie chce go popsuć ![]() czas ucieka a jeszcze pewnie milion problemów wyjdzie po drodze... a wiosna juz tuz tuz...ja sie staram jak moge, a reszta w rękach KeFiR Motors ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#374
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Ja chcę , żeby takich absurdów było więcej. Zebyś tylko w połowie podobnie absurdalny projekt wykonał to bedziesz mistrzem. A to jest jakas filozofia? Wystarczy miec budzet. Zaplecze czesciowe do silnika 2.2 nie stanowi problemu. Osobiscie nie kreca mnie auta na cwiartke, ktore wogole nie skrecaja. |
|
|
![]()
Post
#375
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
A to jest jakas filozofia? Wystarczy miec budzet. Zaplecze czesciowe do silnika 2.2 nie stanowi problemu. No chyba nie do konca... -------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#376
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#377
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 13 June 2008 Skąd: Warszawa ![]() |
Z częsciami do 2.2t jest problem jak chce się zrobić np suchą miskę, stroker kit, głowicę na mechanice itp. Wtedy tylko zamówienia "customowe" a więc drogie. Trzeba też trochę poszukać, bo nie jest tak łatwo znaleźć te elementy jak np. do silników Hondy.
-------------------- 1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest |
|
|
![]()
Post
#378
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 04 April 2009 Skąd: 3Miasto ![]() |
Spoon, gdyby to bylo takie proste i zalezne jedynie od pieniedzy, to bysmy mieli caly legion 2.2T rowniez w PL. Szwedzi, norwegowie i finowie pozjadali zeby na tych konstrukcjach, takze maja swoje now how, ktorego nie kupisz. A auta majace ponad 650KM sa grubo pomodzone na customowych czesciach, patrz Alm Flemming, Jonus, Eklund, Hells Racing, itd.
-------------------- Always braking the limits! I hate limits!
|
|
|
![]()
Post
#379
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 02 May 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiem, ze ludzie w Polsce sie bogaca, ale takich co wsadza 100k Euro w 20-letnie auto jest malo, wiec legionow to raczej nie bedzie.
Nawet jesli nie ma 100% plug&play zestawu na te 700-800KM, czy wiecej, wciaz sadze, ze z odpowiednim budzetem i informacjami z neta, mozna w Polsce zbudowac bardzo mocne 2.2T. Zreszta odbieglismy daleko od tematu. |
|
|
![]()
Post
#380
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
Panowie, a co ma ta dyskusja wspolnego z projektem Cowboy-a?
Cowboy - trzymam kciuki za szybkie zlozenie i jak najmniej niespodzianek po drodze ![]() -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 23:05 |