Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
A90Q
post Mon, 15 Nov 2010 - 22:22
Post #361


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





cowboy, dzięki. ja nie będę z 90tką kombinował - już mam dość jej widoku ja stoi. ja chcę kurna w końcu jeździć.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 15 Nov 2010 - 22:22
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Wed, 17 Nov 2010 - 17:09
Post #362


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(cowboy @ Mon, 15 Nov 2010 - 20:29) *
haha, chcąc nie narobić sobie wstydu np. na WST lap race z tymi wszystkimi japońskimi cudami techniki (evo, imprezy itd) i profi drajwerami, slickami staram sie chociaż sprzęt ulepszyć wink.gif bo z moimi umiejetnosciami moze być gorzej smile.gif



znam co najmniej jedno B2 z V8 4.2 co skręca całkiem nieźle tongue.gif

a powąznie to czemu nie, stare V8 z rozrządem z przodu ma coś koło 53cm (cały silnik, a blok pewnie z 40cm jak R4) ale wazy mniej niz VR turbo bo chyba 195kg, do tego ostatnie kilka cm to lekki rozrząd smile.gif innymi słowy 4.2 V8 nie powinien mieć gorszego rozkładu masy jak 2.2T...
ja długo szukałem V8 z S4 B6/B7 (czyli ten krótszy) ale zniechęciły mnie problemy z trzymaniem serii... no i wróciłem do koncepcji VRa wink.gif


195kg to masa V8 z b6...stare są cięższe troche


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobson
post Tue, 23 Nov 2010 - 15:29
Post #363


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 January 2009







Będzie tak zasuwać Twoje Audi? ohmy.gif


--------------------
Fiesta XR2i ITB
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ghost_Rider
post Tue, 23 Nov 2010 - 15:32
Post #364


Super User
Dołączył: Sat, 16 February 2008
Skąd: London





ponton w kit huh.gif ale lata fajnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Tue, 23 Nov 2010 - 15:43
Post #365


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





Hehehe no właśnie ,Cowboya chyba będzie lepiej się amortyzować tongue.gif


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 23 Nov 2010 - 16:10
Post #366


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Kurcze fajne czterołąpy są bo więcej od RWD produkują dymu ale jak widać podsterowne mocno są..


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Tue, 23 Nov 2010 - 16:55
Post #367


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





Film juz dosc stary. Mocny ten sprzet, ale tak dramatycznego prowadzenia w czterolapie to chyba w zyciu nie widzialem. Nawet stary Patrol lepiej skreca. A lag sprezarki jest tak absurdalny, ze az dziw, ze ktos to zlozyl...przepinajac z 1 na 2 przy bardzo wysokich obrotach sprawia, ze auto wypada z boostu. huh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Tue, 23 Nov 2010 - 17:20
Post #368


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Dla tych co nie znają, więcej tutaj (filmy, fotki itp) http://www.martinssonracing.se/


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
knopers
post Tue, 23 Nov 2010 - 17:44
Post #369


Frequent User
Dołączył: Sat, 11 September 2010
Skąd: słupno





CYTAT(spoon @ Tue, 23 Nov 2010 - 16:55) *
. A lag sprezarki jest tak absurdalny, ze az dziw, ze ktos to zlozyl...przepinajac z 1 na 2 przy bardzo wysokich obrotach sprawia, ze auto wypada z boostu. huh.gif

Ja chcę , żeby takich absurdów było więcej. Zebyś tylko w połowie podobnie absurdalny projekt wykonał to bedziesz mistrzem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:24
Post #370


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





to fakt na tym filmiku buja sie jak stary polonez wink.gif wygląda jakby seryjny zawias - ale pewnie tylko tak wygląda..
lag przeokrutny no ale ineczej nie bedzie w 2.2T na 700-800KM z BIG turbo
w kazdym razie chlop lata po 300 km/h tym zamarznietych jeziorach i wali 9tki na ćwiare..

u mnie sie chyba nie bedzie tak auto bujało, no i laga ma nie być na holsecie z kolektorem pod twin scrolla... od 3000-3200rpm ma juz być co najmniej 400 Niutona wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:32
Post #371


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





Cowboy ty lepiej ruszaj tylek zeby zaczelo jezdzic
kibicuje od samego poczatku
powodzenia


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZoLt4R
post Tue, 23 Nov 2010 - 19:58
Post #372


Forum Killer
Dołączył: Wed, 18 January 2006
Skąd: Toruń





General to klasyka gatunku i zajebisty sprzęt do burnoutow i driftów mimo absurdalnego laga i zawiasu z tapczanu . smile.gif


--------------------
ITAL Performance

www.ital-performance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 23 Nov 2010 - 20:19
Post #373


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(henry @ Tue, 23 Nov 2010 - 19:32) *
Cowboy ty lepiej ruszaj tylek zeby zaczelo jezdzic
kibicuje od samego poczatku
powodzenia


ja robie wszystko co w mojej mocy.. nawet ostatnio zaprojektowałem na kartce papieru camber platesy wink.gif

no ale niestety z tym projektem jest tak że cały czas dumam i kombinuje, jest dużo R&D a mało roboty jak do tej pory.. na szczescie juz wiadomo w zasadzie wszystko i zostaje ostro rzeźbić..
pozostało juz teraz obspawać od spodu (wewnątrz juz obspawane) i bedzie sie powoli składac

za jakies 3 tygodnie jade przymierzyć dupe do fotela, pedalboxa i kiery, wtedy tez podejme decyzje jak zrobic z tymi zegarami... mam kawałek czarnego poliwęglanu i nie chce go popsuć wink.gif

czas ucieka a jeszcze pewnie milion problemów wyjdzie po drodze... a wiosna juz tuz tuz...ja sie staram jak moge, a reszta w rękach KeFiR Motors smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Wed, 24 Nov 2010 - 09:36
Post #374


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(knopers @ Tue, 23 Nov 2010 - 17:44) *
Ja chcę , żeby takich absurdów było więcej. Zebyś tylko w połowie podobnie absurdalny projekt wykonał to bedziesz mistrzem.


A to jest jakas filozofia? Wystarczy miec budzet. Zaplecze czesciowe do silnika 2.2 nie stanowi problemu.
Osobiscie nie kreca mnie auta na cwiartke, ktore wogole nie skrecaja.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 24 Nov 2010 - 09:52
Post #375


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





CYTAT(spoon @ Wed, 24 Nov 2010 - 09:36) *
A to jest jakas filozofia? Wystarczy miec budzet. Zaplecze czesciowe do silnika 2.2 nie stanowi problemu.


No chyba nie do konca...


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Wed, 24 Nov 2010 - 11:41
Post #376


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





CYTAT(Hortex51 @ Wed, 24 Nov 2010 - 09:52) *
No chyba nie do konca...


Twierdzisz, ze ta masa mocnych 2.2T latajacych po skandynawii, to wszystko zrobione domowymi patentami?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
darekwawa
post Wed, 24 Nov 2010 - 11:56
Post #377


Frequent User
Dołączył: Fri, 13 June 2008
Skąd: Warszawa





Z częsciami do 2.2t jest problem jak chce się zrobić np suchą miskę, stroker kit, głowicę na mechanice itp. Wtedy tylko zamówienia "customowe" a więc drogie. Trzeba też trochę poszukać, bo nie jest tak łatwo znaleźć te elementy jak np. do silników Hondy.


--------------------
1991 S2 Coupe - było
2001 IS200 - jest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Hortex51
post Wed, 24 Nov 2010 - 12:17
Post #378


Forum Killer
Dołączył: Sat, 04 April 2009
Skąd: 3Miasto





Spoon, gdyby to bylo takie proste i zalezne jedynie od pieniedzy, to bysmy mieli caly legion 2.2T rowniez w PL. Szwedzi, norwegowie i finowie pozjadali zeby na tych konstrukcjach, takze maja swoje now how, ktorego nie kupisz. A auta majace ponad 650KM sa grubo pomodzone na customowych czesciach, patrz Alm Flemming, Jonus, Eklund, Hells Racing, itd.


--------------------
Always braking the limits! I hate limits!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
spoon
post Wed, 24 Nov 2010 - 12:54
Post #379


Forum Homee
Dołączył: Fri, 02 May 2003
Skąd: Warszawa





Wiem, ze ludzie w Polsce sie bogaca, ale takich co wsadza 100k Euro w 20-letnie auto jest malo, wiec legionow to raczej nie bedzie.
Nawet jesli nie ma 100% plug&play zestawu na te 700-800KM, czy wiecej, wciaz sadze, ze z odpowiednim budzetem i informacjami z neta, mozna w Polsce zbudowac bardzo mocne 2.2T.
Zreszta odbieglismy daleko od tematu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bobr4
post Wed, 24 Nov 2010 - 13:16
Post #380


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 02 June 2006
Skąd: okolice Warszawy





Panowie, a co ma ta dyskusja wspolnego z projektem Cowboy-a?

Cowboy - trzymam kciuki za szybkie zlozenie i jak najmniej niespodzianek po drodze smile.gif


--------------------

<b>wtryskiwacze:
BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc
1200cc Lucas niskoomowe</b>
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 17 18 19 20 21 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 23:05