Shoutbox 0 nowych PW 


117 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > »   
Closed TopicStart new topic
> Audi 80 quattro B2 2-door sedan VR6 R30T 650KM@780NM, czyli wydumany projekt bez sensu i bez końca ;)
prnit
post Thu, 04 Nov 2010 - 17:29
Post #341


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





Kurcze jakies głupoty o zegarach i pierdułach piszecie..kiedy auto pierwszy raz zapali? jak tam prace nad wsadzeniem silnika???


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 04 Nov 2010 - 17:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
kiwi
post Thu, 04 Nov 2010 - 17:37
Post #342


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





Auto jest po przymiarce silnika,ma klatke,buda się spawa,bodykit gotowy...trzeba to tylko zmontować ,pomalować wink.gif

Zegary to taka wisienka na torcie tongue.gif


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
K47
post Tue, 09 Nov 2010 - 21:48
Post #343


Forum Killer
Dołączył: Sat, 27 November 2004
Skąd: Łódź





Link do forum może pomoże, .... kiedyś

http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.ph...R6-Engine-Forum


--------------------
don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Tue, 09 Nov 2010 - 22:57
Post #344


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(kiwi @ Thu, 04 Nov 2010 - 17:37) *
Auto jest po przymiarce silnika,ma klatke,buda się spawa,bodykit gotowy...trzeba to tylko zmontować ,pomalować wink.gif

Zegary to taka wisienka na torcie tongue.gif


hehe ale akurat zegary moge sobie sam w swojej kanciapie dłubać smile.gif wiec sie tym aktualnie zajmuje...zrobiłem juz przymiarke szablonu z kartonu



potrzebuje kupić kawałek poliwęglanu (najlepiej czarny) o grubości 4-5mm o wymiarach 12x28cm a najlepiej 15x30

co do budy to zdzierana jest farba i ocynk i buda jest obspawywana, w trakcie jest przebudowa kielichów pod camber platesy z regulacjami w 2 płaszczyznach:
- kata pochylenie (negatyw)
- kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy
forumowicz Tonio ma ogarnąć temat cambera z grubej blachy, czekam na info od niego

CYTAT(prnit @ Thu, 04 Nov 2010 - 17:29) *
Kurcze jakies głupoty o zegarach i pierdułach piszecie..kiedy auto pierwszy raz zapali? jak tam prace nad wsadzeniem silnika???


Prnit: plany uległy zmianie i auto jest odbudowywane starannie, wiec dużo czasu schodzi na takie własnie detale... odpalenie silnika to bedzie pryszcz smile.gif
to nie wsadzenie wiekszych turbin do S4 tylko konkretna wydumka, z B2 zostaje tylko buda i to tez w duzej czesci bedzie poprzerabiana, słowem jak to sie mówi dużo R&D wink.gif
mam nadzieje ze auto na wiosne odpali i ze w kwietniu / maju zacznie jeździć

CYTAT(K47 @ Tue, 09 Nov 2010 - 21:48) *
Link do forum może pomoże, .... kiedyś

http://forums.vwvortex.com/forumdisplay.ph...R6-Engine-Forum


hehe, dzieki za link ale tematy z vwvortexa znam na pamięc, podobnie z audizine, motorgeek itd, jesli chodzi o vwvortexa to wiecej ciekawostek jest w dziale forced induction smile.gif

znam wszystkie projekty VR6 wzdłużnie jakie powstały w budach audi B2, B3, B4, B5, etke peleciałem od deski do deski, przygotowania do projektu trwały długo... pierwsze pomysły że ma być B2 quattro były ze 3 lata temu, a 2 lata temu juz obmyslałem plan VR6 24V turbo wzdłużnie w długie jesienne wieczory z kolega olozwirski.. potem kombinowałem z V8 z S4 B6/B7 i z 2.0 TFSI... by ostatecznie powrócić do koncepcji VRa


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Wed, 10 Nov 2010 - 22:36
Post #345


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Ja bym włożył prędkościomierz gdzieś z boku deski, a tam gdzie on jest, włożyłbym obrotomierz. Byłoby bardziej w zgodzie z tradycją.

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 12 Nov 2010 - 17:59
Post #346


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





Na kazdym kroku podkreslasz Cowboy ze chcesz zeby dobrze skrecalo to Cie troche zmartwie. W sobote mialem okazje porownac wagi 2.2T i VR6 24V masz jakies 25-30kg nadwagi pod maska.


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
asior
post Fri, 12 Nov 2010 - 18:57
Post #347


Rookie
Dołączył: Fri, 04 September 2009





ale on nadrobi bardzo duzo umiejscowieniem silnika i jego dlugoscia....w tym momencie ta waga bedzie inaczej sie rozkladala...tymbardziej, jesli troche dociazy tyl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
voj2s
post Fri, 12 Nov 2010 - 19:55
Post #348


Forum Killer
Dołączył: Thu, 07 August 2003
Skąd: krakow





jego dlugoscia to jeszcze dolozy.... 48+3 vs 47,5


--------------------
... soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 13 Nov 2010 - 11:49
Post #349


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(voj2s @ Fri, 12 Nov 2010 - 17:59) *
Na kazdym kroku podkreslasz Cowboy ze chcesz zeby dobrze skrecalo to Cie troche zmartwie. W sobote mialem okazje porownac wagi 2.2T i VR6 24V masz jakies 25-30kg nadwagi pod maska.


no to ile Ci wyszło dokładnie ?
Daniel wazył VR6 24V i wyszło mu 174kg - kompletny silnik bez zamachu i sprzegła

podaj dokładne wyniki jestem ciekaw, bo Daniela waga była na granicy zakresu pomiarowego

to że chce żeby dobrze skręcało to nie zmienia faktu że robie wszystko aby skręcało, mimo że mam VR6 wink.gif
nie zmartwiłeś mnie bo B2 sedan z 2.2T skręca lepiej (wg opinii paru osób, które jeździły tymi autami ) lniz np S2 coupe z tym samym silnikiem (przynajmniej jesli chodzi o rycie przodem), wiec jestem dobrej myśli... wiadomo rozkład mas nie bedzie super w porównaniu np z subaru no ale co można poleciało na tył auta wink.gif


CYTAT(voj2s @ Fri, 12 Nov 2010 - 19:55) *
jego dlugoscia to jeszcze dolozy.... 48+3 vs 47,5


tak wygląda R5:



a tak bedzie z VR6 po cofnięciu silnika 3cm do tyłu



i z przodu bedzie tylko FMIC jeszcze, chłodnica wody w bagazniku stąd mam nadzieje, że nie bedzie skręcało gorzej niz z 2.2T wink.gif

a jak nie bedzie chciało skręcac, albo ja nie bede umiał skręcac to zrobie stage II wsadze R36 Turbo i pozamiatam te wszystkie V10 tongue.gif wink.gif smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PCM
post Sat, 13 Nov 2010 - 12:09
Post #350


Super User
Dołączył: Sat, 12 January 2008
Skąd: Białystok





CYTAT(cowboy @ Sat, 13 Nov 2010 - 11:49) *
zrobie stage II wsadze R36 Turbo i pozamiatam te wszystkie V10 tongue.gif wink.gif smile.gif

No to na przyszły rok poprzeczka dzięki Nikolasowi idzie w górę...biggrin.gif
Fajnie byłoby jakbyś się skusił heh


--------------------
Kszzzzysztof
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 13 Nov 2010 - 12:26
Post #351


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





to był żart wink.gif
ja sie nie napinam na wielkie moce jak bedzie 400KM@450NM to bedzie az za duzo wink.gif
bede szczesliwy jak auto bedzie skonczone w maju smile.gif i da sie trochę pojeździć na rozecie u Wrobla i zrobić jakiś czas dobry
jak bedzie auto jeździło sezon to na koniec postaram sie sprawdzić kres wytrzymałości seryjnego VR6 24V i zaliczyć jakiś czas na cwiartke, myslę że bedzie to gdzieś w okolicach 500KM@500NM- czyli jakas średnia 11-stka w zasięgu jesli skrzynia sie nie podda smile.gif
słupek silnika jest za 1200 PLN do kupienia wiec mozna szaleć
a stage II to bedzie kiedyś na pewno:
- rozwiert na 3.0 i tłoki odprężające
- głowica z R32 (której ciągle szukam) + porting
- kute korby
- wałki
i na tym zesatawie jest szansa na 600-650KM


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 15 Nov 2010 - 18:08
Post #352


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(asior @ Fri, 12 Nov 2010 - 18:57) *
ale on nadrobi bardzo duzo umiejscowieniem silnika i jego dlugoscia....w tym momencie ta waga bedzie inaczej sie rozkladala...tymbardziej, jesli troche dociazy tyl


CYTAT(voj2s @ Fri, 12 Nov 2010 - 19:55) *
jego dlugoscia to jeszcze dolozy.... 48+3 vs 47,5


Voj2s, tak cos mnie to frapowało, że VR z przekładką dłuższy, że postanowiłem odszukac w czeluściach dysku pomiar swojego 24V i wychodzi że mój blok ma 43cm (+ 3cm przekładki - 3cm przesunięcia skrzyni do tyłu )

czyli blok do bloku VR6 24V vs 2.2 R5 wychodzi 46 vs 47,5 - zawsze R5 tez mozna cofnąć wink.gif przy okazji R6 z BMW jakies 3,5 litrowe ma chyba 61 cm ! ;P
to by sie zgadzało bo pierwsze przymiarki w komorze pokazały że ten VR wcale nie krótszy od R5 i maska sie nie chciała zamknąc smile.gif
a po paru zabiegach jest te 43cm czyli około 5cm krócej od 2.2 turbo



ale jest tez w rozkładzie mas ważna wysokość, fotka specjalnie dla Guziora smile.gif



VR6 24V jest wysoko na około 68cm - góra dekla zaworów (tej wyższej czesci gdzie korek wlewu oleju i wejści odmy)

R5 jest troche pochylony wiec masa niżej, a niestety tak jak rozmawialismy sama głowica w VRze swoje waży, wiec jest troche masy wysoko...

pomijając te rozważania nadal jestem dobrej mysli...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 15 Nov 2010 - 19:31
Post #353


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





cowboy nie myśl tyle o tym, jak to powiedział znany tuner...wszystko nadrobisz umiejętnościami.

g.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sokolnh
post Mon, 15 Nov 2010 - 19:51
Post #354


Frequent User
Dołączył: Thu, 19 June 2008
Skąd: Kraków





a 4,2 będzie skręcać ? happy.gif


--------------------
urquattro sedan
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 15 Nov 2010 - 20:29
Post #355


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Mon, 15 Nov 2010 - 19:31) *
cowboy nie myśl tyle o tym, jak to powiedział znany tuner...wszystko nadrobisz umiejętnościami.

g.


haha, chcąc nie narobić sobie wstydu np. na WST lap race z tymi wszystkimi japońskimi cudami techniki (evo, imprezy itd) i profi drajwerami, slickami staram sie chociaż sprzęt ulepszyć wink.gif bo z moimi umiejetnosciami moze być gorzej smile.gif

CYTAT(sokolnh @ Mon, 15 Nov 2010 - 19:51) *
a 4,2 będzie skręcać ? happy.gif


znam co najmniej jedno B2 z V8 4.2 co skręca całkiem nieźle tongue.gif

a powąznie to czemu nie, stare V8 z rozrządem z przodu ma coś koło 53cm (cały silnik, a blok pewnie z 40cm jak R4) ale wazy mniej niz VR turbo bo chyba 195kg, do tego ostatnie kilka cm to lekki rozrząd smile.gif innymi słowy 4.2 V8 nie powinien mieć gorszego rozkładu masy jak 2.2T...
ja długo szukałem V8 z S4 B6/B7 (czyli ten krótszy) ale zniechęciły mnie problemy z trzymaniem serii... no i wróciłem do koncepcji VRa wink.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 15 Nov 2010 - 21:24
Post #356


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





a zapomniałem, szukałeś już zbiornika paliwa, może jakaś zrzuta za zakupy w US?

G


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 15 Nov 2010 - 21:29
Post #357


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(A90Q @ Mon, 15 Nov 2010 - 21:24) *
a zapomniałem, szukałeś już zbiornika paliwa, może jakaś zrzuta za zakupy w US?

G



z US and A juz nie sciagam wiecej gratów, bo mnie szwagierka pogoni, ostatni zakup to EGT Greddy wink.gif

zbiornika paliwa bede spawal z Olem z aluminium, w połowie grudnia pojade zdjąc dokładne wymiary i zrobie projekt wink.gif

na razie na kartce zaprojektowałem sobie camber platesy.. takie uniwersalne w sumie z regulacją w 2 połozeniach... jak wyjdzie fajnie to moze zrobie kilka kompletów dla kolegów, dla Ciebie tez sie znajdzie smile.gif


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
grzegorzp
post Mon, 15 Nov 2010 - 21:50
Post #358


Super User
Dołączył: Sat, 30 August 2008
Skąd: Warszawa





cowboy a dotarłeś do informacji o tym v8 biturbo ze starej rs6? czy to nie interesujący silnik to tego typu projektów?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Mon, 15 Nov 2010 - 22:08
Post #359


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





CYTAT(PCM @ Sat, 13 Nov 2010 - 12:09) *
No to na przyszły rok poprzeczka dzięki Nikolasowi idzie w górę...biggrin.gif
Fajnie byłoby jakbyś się skusił heh


W tej budzie, przy tej masię i mocy jaką planuje, Cowboy spokojnie może stawać z V10.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A90Q
post Mon, 15 Nov 2010 - 22:21
Post #360


Super User
Dołączył: Tue, 01 December 2009





cowboy, dzięki. ja nie będę z 90tką kombinował - już mam dość jej widoku ja stoi. ja chcę kurna w końcu jeździć.


--------------------
Bóg też jeździ quattro.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

117 Stron V  « < 16 17 18 19 20 > » 
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:08