![]() ![]() |
Thu, 04 Nov 2010 - 17:29
Post
#341
|
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice |
Kurcze jakies głupoty o zegarach i pierdułach piszecie..kiedy auto pierwszy raz zapali? jak tam prace nad wsadzeniem silnika???
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
|
| Wspieraj forum |
Thu, 04 Nov 2010 - 17:29
Post
#
|
![]() Dotacja |
|
|
|
|
Thu, 04 Nov 2010 - 17:37
Post
#342
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź |
Auto jest po przymiarce silnika,ma klatke,buda się spawa,bodykit gotowy...trzeba to tylko zmontować ,pomalować
Zegary to taka wisienka na torcie -------------------- quattro
|
|
|
|
Tue, 09 Nov 2010 - 21:48
Post
#343
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 27 November 2004 Skąd: Łódź |
-------------------- don't be such a wimp
STOP Pijanym kierowcom. |
|
|
|
Tue, 09 Nov 2010 - 22:57
Post
#344
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Auto jest po przymiarce silnika,ma klatke,buda się spawa,bodykit gotowy...trzeba to tylko zmontować ,pomalować Zegary to taka wisienka na torcie hehe ale akurat zegary moge sobie sam w swojej kanciapie dłubać ![]() potrzebuje kupić kawałek poliwęglanu (najlepiej czarny) o grubości 4-5mm o wymiarach 12x28cm a najlepiej 15x30 co do budy to zdzierana jest farba i ocynk i buda jest obspawywana, w trakcie jest przebudowa kielichów pod camber platesy z regulacjami w 2 płaszczyznach: - kata pochylenie (negatyw) - kata wyprzedzenia sworznia zwrotnicy forumowicz Tonio ma ogarnąć temat cambera z grubej blachy, czekam na info od niego Kurcze jakies głupoty o zegarach i pierdułach piszecie..kiedy auto pierwszy raz zapali? jak tam prace nad wsadzeniem silnika??? Prnit: plany uległy zmianie i auto jest odbudowywane starannie, wiec dużo czasu schodzi na takie własnie detale... odpalenie silnika to bedzie pryszcz to nie wsadzenie wiekszych turbin do S4 tylko konkretna wydumka, z B2 zostaje tylko buda i to tez w duzej czesci bedzie poprzerabiana, słowem jak to sie mówi dużo R&D mam nadzieje ze auto na wiosne odpali i ze w kwietniu / maju zacznie jeździć hehe, dzieki za link ale tematy z vwvortexa znam na pamięc, podobnie z audizine, motorgeek itd, jesli chodzi o vwvortexa to wiecej ciekawostek jest w dziale forced induction znam wszystkie projekty VR6 wzdłużnie jakie powstały w budach audi B2, B3, B4, B5, etke peleciałem od deski do deski, przygotowania do projektu trwały długo... pierwsze pomysły że ma być B2 quattro były ze 3 lata temu, a 2 lata temu juz obmyslałem plan VR6 24V turbo wzdłużnie w długie jesienne wieczory z kolega olozwirski.. potem kombinowałem z V8 z S4 B6/B7 i z 2.0 TFSI... by ostatecznie powrócić do koncepcji VRa -------------------- |
|
|
|
Wed, 10 Nov 2010 - 22:36
Post
#345
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 07 February 2005 Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole! |
Ja bym włożył prędkościomierz gdzieś z boku deski, a tam gdzie on jest, włożyłbym obrotomierz. Byłoby bardziej w zgodzie z tradycją.
r. -------------------- e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć |
|
|
|
Fri, 12 Nov 2010 - 17:59
Post
#346
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
Na kazdym kroku podkreslasz Cowboy ze chcesz zeby dobrze skrecalo to Cie troche zmartwie. W sobote mialem okazje porownac wagi 2.2T i VR6 24V masz jakies 25-30kg nadwagi pod maska.
-------------------- ... soon
|
|
|
|
Fri, 12 Nov 2010 - 18:57
Post
#347
|
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 04 September 2009 |
ale on nadrobi bardzo duzo umiejscowieniem silnika i jego dlugoscia....w tym momencie ta waga bedzie inaczej sie rozkladala...tymbardziej, jesli troche dociazy tyl
|
|
|
|
Fri, 12 Nov 2010 - 19:55
Post
#348
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow |
jego dlugoscia to jeszcze dolozy.... 48+3 vs 47,5
-------------------- ... soon
|
|
|
|
Sat, 13 Nov 2010 - 11:49
Post
#349
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
Na kazdym kroku podkreslasz Cowboy ze chcesz zeby dobrze skrecalo to Cie troche zmartwie. W sobote mialem okazje porownac wagi 2.2T i VR6 24V masz jakies 25-30kg nadwagi pod maska. no to ile Ci wyszło dokładnie ? Daniel wazył VR6 24V i wyszło mu 174kg - kompletny silnik bez zamachu i sprzegła podaj dokładne wyniki jestem ciekaw, bo Daniela waga była na granicy zakresu pomiarowego to że chce żeby dobrze skręcało to nie zmienia faktu że robie wszystko aby skręcało, mimo że mam VR6 nie zmartwiłeś mnie bo B2 sedan z 2.2T skręca lepiej (wg opinii paru osób, które jeździły tymi autami ) lniz np S2 coupe z tym samym silnikiem (przynajmniej jesli chodzi o rycie przodem), wiec jestem dobrej myśli... wiadomo rozkład mas nie bedzie super w porównaniu np z subaru no ale co można poleciało na tył auta jego dlugoscia to jeszcze dolozy.... 48+3 vs 47,5 tak wygląda R5: ![]() a tak bedzie z VR6 po cofnięciu silnika 3cm do tyłu ![]() i z przodu bedzie tylko FMIC jeszcze, chłodnica wody w bagazniku stąd mam nadzieje, że nie bedzie skręcało gorzej niz z 2.2T a jak nie bedzie chciało skręcac, albo ja nie bede umiał skręcac to zrobie stage II wsadze R36 Turbo i pozamiatam te wszystkie V10 -------------------- |
|
|
|
Sat, 13 Nov 2010 - 12:09
Post
#350
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 12 January 2008 Skąd: Białystok |
zrobie stage II wsadze R36 Turbo i pozamiatam te wszystkie V10 No to na przyszły rok poprzeczka dzięki Nikolasowi idzie w górę... Fajnie byłoby jakbyś się skusił heh -------------------- Kszzzzysztof
|
|
|
|
Sat, 13 Nov 2010 - 12:26
Post
#351
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
to był żart
ja sie nie napinam na wielkie moce jak bedzie 400KM@450NM to bedzie az za duzo bede szczesliwy jak auto bedzie skonczone w maju jak bedzie auto jeździło sezon to na koniec postaram sie sprawdzić kres wytrzymałości seryjnego VR6 24V i zaliczyć jakiś czas na cwiartke, myslę że bedzie to gdzieś w okolicach 500KM@500NM- czyli jakas średnia 11-stka w zasięgu jesli skrzynia sie nie podda słupek silnika jest za 1200 PLN do kupienia wiec mozna szaleć a stage II to bedzie kiedyś na pewno: - rozwiert na 3.0 i tłoki odprężające - głowica z R32 (której ciągle szukam) + porting - kute korby - wałki i na tym zesatawie jest szansa na 600-650KM -------------------- |
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 18:08
Post
#352
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
ale on nadrobi bardzo duzo umiejscowieniem silnika i jego dlugoscia....w tym momencie ta waga bedzie inaczej sie rozkladala...tymbardziej, jesli troche dociazy tyl jego dlugoscia to jeszcze dolozy.... 48+3 vs 47,5 Voj2s, tak cos mnie to frapowało, że VR z przekładką dłuższy, że postanowiłem odszukac w czeluściach dysku pomiar swojego 24V i wychodzi że mój blok ma 43cm (+ 3cm przekładki - 3cm przesunięcia skrzyni do tyłu ) czyli blok do bloku VR6 24V vs 2.2 R5 wychodzi 46 vs 47,5 - zawsze R5 tez mozna cofnąć to by sie zgadzało bo pierwsze przymiarki w komorze pokazały że ten VR wcale nie krótszy od R5 i maska sie nie chciała zamknąc a po paru zabiegach jest te 43cm czyli około 5cm krócej od 2.2 turbo ![]() ale jest tez w rozkładzie mas ważna wysokość, fotka specjalnie dla Guziora ![]() VR6 24V jest wysoko na około 68cm - góra dekla zaworów (tej wyższej czesci gdzie korek wlewu oleju i wejści odmy) R5 jest troche pochylony wiec masa niżej, a niestety tak jak rozmawialismy sama głowica w VRze swoje waży, wiec jest troche masy wysoko... pomijając te rozważania nadal jestem dobrej mysli... -------------------- |
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 19:31
Post
#353
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
cowboy nie myśl tyle o tym, jak to powiedział znany tuner...wszystko nadrobisz umiejętnościami.
g. -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 19:51
Post
#354
|
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 19 June 2008 Skąd: Kraków |
a 4,2 będzie skręcać ?
-------------------- urquattro sedan
|
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 20:29
Post
#355
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
cowboy nie myśl tyle o tym, jak to powiedział znany tuner...wszystko nadrobisz umiejętnościami. g. haha, chcąc nie narobić sobie wstydu np. na WST lap race z tymi wszystkimi japońskimi cudami techniki (evo, imprezy itd) i profi drajwerami, slickami staram sie chociaż sprzęt ulepszyć a 4,2 będzie skręcać ? znam co najmniej jedno B2 z V8 4.2 co skręca całkiem nieźle a powąznie to czemu nie, stare V8 z rozrządem z przodu ma coś koło 53cm (cały silnik, a blok pewnie z 40cm jak R4) ale wazy mniej niz VR turbo bo chyba 195kg, do tego ostatnie kilka cm to lekki rozrząd ja długo szukałem V8 z S4 B6/B7 (czyli ten krótszy) ale zniechęciły mnie problemy z trzymaniem serii... no i wróciłem do koncepcji VRa -------------------- |
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 21:24
Post
#356
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
a zapomniałem, szukałeś już zbiornika paliwa, może jakaś zrzuta za zakupy w US?
G -------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 21:29
Post
#357
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa |
a zapomniałem, szukałeś już zbiornika paliwa, może jakaś zrzuta za zakupy w US? G z US and A juz nie sciagam wiecej gratów, bo mnie szwagierka pogoni, ostatni zakup to EGT Greddy zbiornika paliwa bede spawal z Olem z aluminium, w połowie grudnia pojade zdjąc dokładne wymiary i zrobie projekt na razie na kartce zaprojektowałem sobie camber platesy.. takie uniwersalne w sumie z regulacją w 2 połozeniach... jak wyjdzie fajnie to moze zrobie kilka kompletów dla kolegów, dla Ciebie tez sie znajdzie -------------------- |
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 21:50
Post
#358
|
|
|
Super User Dołączył: Sat, 30 August 2008 Skąd: Warszawa |
cowboy a dotarłeś do informacji o tym v8 biturbo ze starej rs6? czy to nie interesujący silnik to tego typu projektów?
|
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 22:08
Post
#359
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa |
|
|
|
|
Mon, 15 Nov 2010 - 22:21
Post
#360
|
|
|
Super User Dołączył: Tue, 01 December 2009 |
cowboy, dzięki. ja nie będę z 90tką kombinował - już mam dość jej widoku ja stoi. ja chcę kurna w końcu jeździć.
-------------------- Bóg też jeździ quattro.
|
|
|
|
![]() ![]() |
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 07 November 2025 - 23:08 |